mwah als je daar een half jaartje gemonteurd heb steek je aardig wat opquote:Op donderdag 13 april 2006 20:30 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hmmm dan moet je wel een BMW monteur zijn met alle bijbehorende gereedschap
ook dat is waarquote:Op donderdag 13 april 2006 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nee hoor, want die E90 zit nog in de garantie, en dan moet je er met je vingertjes vanaf blijven!![]()
bronquote:Veel BMW`s van het type E39 & E38 hebben een defect
instrumenten display. Vaak geven de displays halve of
onleesbare tekens. Dit kun je in veel gevallen zelf
repareren. De enige optie volgens BMW is een nieuwe
instrumenten-kombi-unit kopen van maarliefst EURO500,-
Maar met de handleiding die wij hebben (NEDERLANDS-TALIG)
kun je als je een beetje handig bent dit zelf repareren.
Handleiding is tevens voorzien van veel duidelijk foto`s
van
de handelingen die men moet verrichten!
Tevens kunt u met deze handleiding een GEHEIM-MENU
vrijschakelen waarmee u o.a. de volgende gegevens kunt
laten
weergeven op het display:
Instrumenten-kombi TEST
Service Interval
Laatste Service (hoeveel dagen geleden)
Tankinhoud
Koelvloeistof temperatuur
Toerental motor
Aktuele snelheid in kilometers digitaal!
Boordspanning
Instellen Taal display (UK, USA, Italiaans, Spaans, Japans,
Frans, Canada, Australie)
Gong test
Omschakeling klok AM/PM
Dus ook als uw instrumentendisplay volledig werkt zijn dit
toch leuke nieuwe functies die u met de handleiding kunt
vrijschakelen!!!! (bij de meeste displays werkt dit!)
nee... E30 stelt gewoon niks voor, is allemaal peanutsquote:Op vrijdag 14 april 2006 11:07 schreef metallicattim het volgende:
wil je me nu beweren dat het repareren van een e30 even moeilijk is als een e90 voor iemand die NIET bij BMW montuer is geweest?![]()
ik heb idd vaak kapotte combi's gezien maar mij lijkt een nieuwe ook de enige optie... aangezien het LCD schermpje gewoon naar de kloten isquote:Op vrijdag 14 april 2006 14:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
ik kwam net dit tegen:
[..]
bron
Mensen die dit kennen?
Youp, heb jij een idee of dit werkt?
Ja, dat dacht ik ook ja. Leek me al bezeikte boel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:31 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb idd vaak kapotte combi's gezien maar mij lijkt een nieuwe ook de enige optie... aangezien het LCD schermpje gewoon naar de kloten is(dat zou je natuurlijk kunnen vervangen op de een of andere manier maar dat lijkt me een ontzettend prutswerk)
Dit is wel een betrouwbare site.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:34 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook ja. Leek me al bezeikte boel.
netjes, niet overdone en loeisnelquote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Engine: ALPINA B7 Turbo
Brakes: Porsche Bi-turbo
Frame: Gruppe N
Reinforced Clutch.
Painting is a reference from Alpina B7
Wheels are OZ MITO in 8*18 and 9*18
Ik vind hem mooi.
wij hebben m ook al een paar dagen thuis liggenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:09 schreef Jimmeh het volgende:
Bij de Telegraaf van vandaag zit een Autovisie special over BMW en BMW Motorsport. Net even doorheen gebalderd zit een mooi artikel bij over de BMW 3.0 CSL
quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:19 schreef MrSASO het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Engine: ALPINA B7 Turbo
Brakes: Porsche Bi-turbo
Frame: Gruppe N
Reinforced Clutch.
Painting is a reference from Alpina B7
Wheels are OZ MITO in 8*18 and 9*18
Ik vind hem mooi.
die spiegels staan op geen enkele auto die 600km/h niet haaltquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:57 schreef MrSASO het volgende:
Jammer dat jullie die spiegels niet mooi vinden, ik vind ze aardig goed bij de auto passen.
Bij nader inzien zie ik dat de spiegels op de eerste foto anders zijn als de rest.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:35 schreef Youp het volgende:
[..]
die spiegels staan op geen enkele auto die 600km/h niet haalt
dat zijn de originele en mooie spiegelsquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Bij nader inzien zie ik dat de spiegels op de eerste foto anders zijn als de rest.
Klopt zien er inderdaad een stukkie mooier uit als die andere spiegels.quote:
Jammer juist van de velgen en de logo`s ben ik het juist met je eens maar verderquote:Op zondag 16 april 2006 17:07 schreef Youp het volgende:
ik heb nog een pimpy 635 CSi gevonden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
iets te donkere ramen en jammer van de verwijderde BMW logo's... maar verder erg gaaf
Wij kregen er 2 van BMW toegezondenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:09 schreef Jimmeh het volgende:
Bij de Telegraaf van vandaag zit een Autovisie special over BMW en BMW Motorsport. Net even doorheen gebalderd zit een mooi artikel bij over de BMW 3.0 CSL
ik vind de velgen eigenlijk wel ontzettend geil... maar ik heb gewoon een zwak voor gepolijste velgen met een zwart hart.... lijkt op mij zeg maarquote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Jammer juist van de velgen en de logo`s ben ik het juist met je eens maar verder![]()
![]()
P.S. Ik denk dat die velgen van die M3 die ik heb gepost heel mooi onder deze zouden staan.![]()
Het zijn wel mooie velgen, maar dan had de auto een andere kleur moeten hebben vind ik.quote:Op zondag 16 april 2006 19:23 schreef Youp het volgende:
[..]
ik vind de velgen eigenlijk wel ontzettend geil... maar ik heb gewoon een zwak voor gepolijste velgen met een zwart hart.... lijkt op mij zeg maar![]()
wat moet dat voorstellen?quote:Op maandag 17 april 2006 09:15 schreef Hyperdude het volgende:
En daar zijn ze, vers van de pers.
Eerste plaatjes ongecamoufleerde E92
whehehe ik heb m elders al langs zien komenquote:Op maandag 17 april 2006 09:15 schreef Hyperdude het volgende:
En daar zijn ze, vers van de pers.
Eerste plaatjes ongecamoufleerde E92
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt niets eens tegen voor een BangleMW
Staat ie al bij jullie in de garage ofzo?quote:Op maandag 17 april 2006 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
whehehe ik heb m elders al langs zien komen
335iquote:Op maandag 17 april 2006 11:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het een mooie bak
Zou er best een willen hebben.
Ik kan alleen niet lezen wat er nou achterop staat.
Is dat nou 335i?
Of 'gewoon' 330i?
helaas nietquote:Op maandag 17 april 2006 11:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Staat ie al bij jullie in de garage ofzo?![]()
Ik weet niet hoor, je post hier in een bwm fantopic topic dus ik neem aan dat je bmw fan bent? Dan snap ik je opmerking niet helemaal. BMW is een merk wat vernieuwd, zowel op het vlak van techniek als vormgeving. Als ik jouw opmerking zo lees heb ik het idee dat je nog in bmws zoals die in de jaren 30 rondreden wil rondrijden. Vernieuwing is niet helemaal jouw ding, wel?quote:Op maandag 17 april 2006 10:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat moet dat voorstellen?als je em zo ziet lijkt het nieteens op een BMW:
[afbeelding]
E46 M3?quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Hyperdude het volgende:
En die dubbele Audi uitlaten? Stom mode-gedoe.
Behalve bij een V8 hebben die dingen toch alleen maar nadelen, gewicht/plaats/vervangingskosten. Ik dacht dat ze daar wel vanaf waren na de E21 323i
Bij Audi kan je al Doppeltauspuff als optie krijgen op een A2 1.1![]()
Zolang het geen V8 betreft blijf ik het overdreven/nutteloos vinden.quote:
tuurlijk wel, verniewing is juist goed..quote:Op maandag 17 april 2006 12:26 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, je post hier in een bwm fantopic topic dus ik neem aan dat je bmw fan bent? Dan snap ik je opmerking niet helemaal. BMW is een merk wat vernieuwd, zowel op het vlak van techniek als vormgeving. Als ik jouw opmerking zo lees heb ik het idee dat je nog in bmws zoals die in de jaren 30 rondreden wil rondrijden. Vernieuwing is niet helemaal jouw ding, wel?
jep maar een 335i is ook niet echt een minder model laten we maar zeggenquote:Op maandag 17 april 2006 12:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zolang het geen V8 betreft blijf ik het overdreven/nutteloos vinden.
Bij M-modellen (voor zover die geen V8 hebben) wordt het toch ook alleen maar gebruikt om onderscheid te maken met de "mindere" modellen.
Ik moet je helaas wel een beetje gelijk geven, BMW word wel een beetje eenheidsworst met dit model.quote:Op maandag 17 april 2006 12:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tuurlijk wel, verniewing is juist goed..maar bmw's hebben qua uiterlijk doorgaans een uitstraling die geen enkele andere auto heeft, en dát ontbreekt op de foto die ik aanhaalde compleet imo.. en daar val ik over
Inderdaad, hij deed me vrijwel direct denken aan een Honda Civic. Valt wat mij betreft een beetje tegen.quote:Op maandag 17 april 2006 13:50 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik moet je helaas wel een beetje gelijk geven, BMW word wel een beetje eenheidsworst met dit model.
Maarja mischien valt hij in het echt beter in de smaak.
Ik vind het er prima uitzien.quote:Op maandag 17 april 2006 11:59 schreef Hyperdude het volgende:
En die dubbele Audi uitlaten? Stom mode-gedoe.
Behalve bij een V8 hebben die dingen toch alleen maar nadelen, gewicht/plaats/vervangingskosten. Ik dacht dat ze daar wel vanaf waren na de E21 323i
Bij Audi kan je al Doppeltauspuff als optie krijgen op een A2 1.1![]()
Mijn God wat een gelukt product!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is meestal met de 3-serie Coupéquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Vreemd trouwens, het is een coupé.
Ik dacht dat ik 535i las op de achterzijde joh! Dan lijkt ie kennelijk ook groter dan de e90.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dat is meestal met de 3-serie Coupé![]()
Hier ziet hij er wel beter op. Helemaal topquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is in ieder geval fuckin grootquote:Op dinsdag 18 april 2006 21:06 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik weet nog niet of ik hem wel mooi vind
zeker mooiquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zeker erg vetquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:12 schreef -Mzraki- het volgende:
Paar fototjes van de BMW 130i cup:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeker leuk om te zien.
bron.
Ik vind het een heel geslaagd model. Echt een eigen gezicht, maar wel met bekende elementen uit het BMW-vocabulair. De voorzijde doet denken aan de 5-serie E60, de achterzijde aan de 7-serie E65.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
inderdaad lelijke velgen... het is overigens wel een M coupéquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag twee BMW's op de foto gezet. Een hele gave 1802 en een Z3 coupé met velgen die niet bij de auto passen.
Wat een schitterende wagen zeg. en over een (jaar?) als je er al een paar hebt zien rijden vind je hem steeds mooier. alleen die uitlaten moeten wel enkelwandig. en de achterbak lijkt mij iets te gemaakt voor zo'n vouwdak.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Nog een paar (officiële) E92 plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BBS CH velgenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag twee BMW's op de foto gezet. Een hele gave 1802 en een Z3 coupé met velgen die niet bij de auto passen.
ik denk het niet, aangezien hij ook dubbele koplampen heeft... dat hoort ook nietquote:Op woensdag 19 april 2006 09:13 schreef Inorbit het volgende:
[..]
BBS CH velgenalleen zijn ze 1 tikje te groot voor een z3'tje.
wel bruut. er staat als het goed is net zoals bij M-velgen ook "Motorsport" in.
is het geen 1602 die daarboven?
trouwens die "2002" onder je M6 spot lijkt mij zo een Turbo
jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ikquote:Op woensdag 19 april 2006 14:03 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk het niet, aangezien hij ook dubbele koplampen heeft... dat hoort ook nietdie turbo lip en striping zullen ze er ook wel gewoon op geplakt hebben
Nog steeds, dat 2002 Turbo in spiegelbeeld:quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ik
[afbeelding]
Het zou tof zijn als ze dat op de 335i E90 Coupe ook doen. beetje oude glorie ophalenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Nog steeds, dat 2002 Turbo in spiegelbeeld:.
er stond Z3 op de kontquote:Op woensdag 19 april 2006 00:34 schreef Youp het volgende:
[..]
inderdaad lelijke velgen... het is overigens wel een M coupé
tenzij de eigenaar de normale vinnen vervangen heeft voor M vinnen en er een M bumper op heeft geschroefd.....
Is er geen latere evolutie geweest van de Turbo dan? Als je goed kijkt zie je aan de zijkant nog wel turbo staan. CSL's zijn ook met dubbele koplampen geweest, misschien zo'n rooster voor de lampen gejatquote:Op woensdag 19 april 2006 14:03 schreef Youp het volgende:
[..]
ik denk het niet, aangezien hij ook dubbele koplampen heeft... dat hoort ook nietdie turbo lip en striping zullen ze er ook wel gewoon op geplakt hebben
nope... en die wielkasten zijn er op gebouwd hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ik
[afbeelding]
nope... de turbo is helaas gestopt bij nummertje 1672 en daar is nooit een evolutie ofzo op gekomen.. overigens was hij alleen leverbaar in chamonix wit en zilvergrijs metallic en alleen de eerste modellen hadden "2002 turbo" in spiegelschrift op de voorspoiler staan daar de duitse overheid het niet zo kon warderenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Is er geen latere evolutie geweest van de Turbo dan? Als je goed kijkt zie je aan de zijkant nog wel turbo staan. CSL's zijn ook met dubbele koplampen geweest, misschien zo'n rooster voor de lampen gejat
Aangezien die gespot is in de Techno Classica Essen, lijkt me niet dat ze daar neppe auto's toelaten om op de beurs te staan.![]()
Zitten ook nog rally lampen bij, dus misschien is ie daar wel op geprepareerd.
die dubbele koplampen komen vaker voor!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:07 schreef Inorbit het volgende:
[..]
jah die dubbele koplampen vond ik ook raar. maar kon dat er niet op als optie van alpina ofzo. of gewoon later. hij heeft wel de uitgeklopte wielkasten. dacht ik
[afbeelding]
omdat de E90 en de E92 toch wel verschillenquote:Op maandag 24 april 2006 18:56 schreef 323i het volgende:
Prachtige wagen de nieuwe 3 serie coupe. Zodra die hier bij BMW Smudde Almelo staat ga ik gelijk een kijkje nemenWeet iemand eigenlijk waarom de coupe 'E92' wordt genoemd en de sedan 'E90' ? Aangezien bij de E36 alle verschillende carrosserievormen gewoon E36 wordt genoemd.
populaire "upgrade" voor 02's maar niet origineelquote:Op maandag 24 april 2006 14:05 schreef Pharell het volgende:
[..]
die dubbele koplampen komen vaker voor!
http://www.bmw-2002-turbo-club.de/mitglieder.htm
kijk maar naar de link!
Bij de E36 werden er nog allerlei achtervoegsels gebruikt voor de varianten, zelfs Z3 is ook een E36:quote:Op maandag 24 april 2006 18:56 schreef 323i het volgende:
Prachtige wagen de nieuwe 3 serie coupe. Zodra die hier bij BMW Smudde Almelo staat ga ik gelijk een kijkje nemenWeet iemand eigenlijk waarom de coupe 'E92' wordt genoemd en de sedan 'E90' ? Aangezien bij de E36 alle verschillende carrosserievormen gewoon E36 wordt genoemd.
Ik vind (b.v.)een E36 Limousine en een Z3 roadster toch ook wel wezenlijk van elkaar verschillen. Ik denk dat het gewoon een kwestie van andere managers, andere inzichten en daardoor een andere invulling/toepassing van de codes is. Noem het een administratieve oplossing.quote:Op maandag 24 april 2006 22:10 schreef Youp het volgende:
[..]
omdat de E90 en de E92 toch wel verschilleneen E36 coupe is een 2 deurs E36 sedan.. deze auto heeft ook andere lampen en meer andere vormen etc. er is toch ook over gedacht dit de 4serie te noemen
nope niet helemaal, Z3 heeft een E30 achteras als het goed isquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:37 schreef vwk het volgende:
Ehm, pardon, E36 sedan en coupe hebben dezelfde lichtunits...
Het gaat om de basis, de Z3 coupe en roadster staan op hetzelfde onderstel als de andere E36's.
jep klopt, ik ben ook een keer in de war geweest met de DIS tester toen ik wat met een Z3 ging doen... E36 iddquote:Op maandag 24 april 2006 22:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik vind (b.v.)een E36 Limousine en een Z3 roadster toch ook wel wezenlijk van elkaar verschillen. Ik denk dat het gewoon een kwestie van andere managers, andere inzichten en daardoor een andere invulling/toepassing van de codes is. Noem het een administratieve oplossing.
En een E36 sedan en coupé hebben trouwens ook andere vormen en lampunits, zij het dat de verschillen subtieler zijn.
En ook van die lampunits klopt niet, die zijn wel degelijk verschillend (achter) bij de coupe en de sedanquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:37 schreef vwk het volgende:
Ehm, pardon, E36 sedan en coupe hebben dezelfde lichtunits...
Het gaat om de basis, de Z3 coupe en roadster staan op hetzelfde onderstel als de andere E36's.
koplampenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
En ook van die lampunits klopt niet, die zijn wel degelijk verschillend (achter) bij de coupe en de sedan
Achteras is verwaarloosbaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Youp het volgende:
[..]
nope niet helemaal, Z3 heeft een E30 achteras als het goed is
Lampunits.. lichtunits... ik bedoel de koplampenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
En ook van die lampunits klopt niet, die zijn wel degelijk verschillend (achter) bij de coupe en de sedan
De Z3 is volgens mij best sterk gebaseerd op de Z1 volgens mij. Ook b.v. de verlichtingstrekschakelaar van de Z3 à la E30 vind ik lekker nostalgisch.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Youp het volgende:
[..]
nope niet helemaal, Z3 heeft een E30 achteras als het goed is
BMW is één grote familie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:29 schreef Youp het volgende:
[..]
jep klopt, ik ben ook een keer in de war geweest met de DIS tester toen ik wat met een Z3 ging doen... E36 idd
Haha, je krabbelt een stukje terugquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef vwk het volgende:
[..]
Achteras is verwaarloosbaar
Maar je snapt m'n punt
[..]
Lampunits.. lichtunits... ik bedoel de koplampen
De lichtunits, a la, dat is bij iedere variant anders. Coupé, sedan, compact, touring, allemaal andere achterlichten.
Youp, je hebt je goeie vrienden uitgezochtquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:40 schreef Youp het volgende:
een maat van me heeft vorige week zn rijbewijs gehaald, hij kwam even langs zonet
[afbeelding]
[afbeelding]
deze is van z'n pa... en van hem heb ik ook mijn 02 gekocht
Daar zat ik ook naar te kijken, komt me ook niet bekend voor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef Hyperdude het volgende:
Wat doet dat 02 in de grill?
Is dat origineel?
Ziet er wel strak uit die 02 trouwens![]()
origineel kenteken geloof ik, en hij is gerestaureerd... alleen niet perfect (overzetdorpels enzo) maar dat was al toen ze hem kochtenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
De Z3 is volgens mij best sterk gebaseerd op de Z1 volgens mij. Ook b.v. de verlichtingstrekschakelaar van de Z3 à la E30 vind ik lekker nostalgisch.
[..]
BMW is één grote familie.![]()
[..]
Haha, je krabbelt een stukje terug. De achterlichtunits van de coupé zijn iig lager dan die van de sedan, daar doelde ik op. De koplampen zijn denk ik hetzelfde idd. Maar zijn de nieren niet lager/breder?
[..]
Youp, je hebt je goeie vrienden uitgezocht.
Is die 02 origineel of helemaal gerestaureerd? En zo ja, is dat een origineel kenteken of vervangend blauw?
dat is niet origineel af fabriek nee maar ongeveer 50% van de 02's heeft datquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:55 schreef Hyperdude het volgende:
Wat doet dat 02 in de grill?
Is dat origineel?
Ziet er wel strak uit die 02 trouwens![]()
Huh, wie, ik?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
Haha, je krabbelt een stukje terug. De achterlichtunits van de coupé zijn iig lager dan die van de sedan, daar doelde ik op. De koplampen zijn denk ik hetzelfde idd. Maar zijn de nieren niet lager/breder?
Volgens RDW: Datum eerste afgifte Nederland 19 februari 1998quote:Op woensdag 26 april 2006 09:38 schreef Youp het volgende:
[..]
origineel kenteken geloof ik, en hij is gerestaureerd... alleen niet perfect (overzetdorpels enzo) maar dat was al toen ze hem kochten
Leuke wagen, word de volgende een turbo??quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:40 schreef Youp het volgende:
een maat van me heeft vorige week zn rijbewijs gehaald, hij kwam even langs zonet
[afbeelding]
[afbeelding]
deze is van z'n pa... en van hem heb ik ook mijn 02 gekocht
i donno.... hij heeft al 300 vrijwaringsbewijzen thuis liggenquote:Op woensdag 26 april 2006 12:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Leuke wagen, word de volgende een turbo??![]()
Goeie keuze. Hopelijk ga je er veel fijne kilometers mee maken. Zodra je foto's ervan hebt, posten!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef nicket84 het volgende:
Ga zaterdag mijn 323f tegen mijn eerste BMW inruilen.
Een zwarte 318i uit 94.
Ik ga er nog eens goed opletten; BMW's kijken, altijd leuk.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:24 schreef vwk het volgende:
[..]
Huh, wie, ik?
Beetje misinterpretatie
De nieren zijn hetzelfde, de grille is iets anders, niertjes zijn echter even hoog/breed
Z3 is gewoon gebaseerd op de E36's, echter is de Z1 wel een stuk afgeleid van de E36's.
RDW: had ik nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:58 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Volgens RDW: Datum eerste afgifte Nederland 19 februari 1998
Dus import en blauwe kenteken als leukigheidje
Wel een kicke bak![]()
zo zou je het kunnen zeggen denk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 00:18 schreef Nuvole het volgende:
Ik ga er nog eens goed opletten; BMW's kijken, altijd leuk.
En is de Z1 niet afgeleid van de E30 i.p.v. de E36? Of heeft ie het beste van beide?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |