alex?! geen tractor!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Hij blijft mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: BMW 850i
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Locatie: Rijswijk (ZH): In de Boogaard
Datum: 12-03-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1990
De meesten die je koopt zijn 850 Ci uit 1991/1992 en hebben veel problemen ja... Er zijn echter nog wel CSi modellen in omloop in concoursstaat... en heb er zelfs eentje van 1996 gezien voor rond de 23000 euro.. Maar de standaard 850 is rond de 8000 euro met een kilometerstand van rond de 2 tonquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Rijden weinig nog "goede" exemplaren van rond hè, die 8-serie. De meeste exemplaren die in omloop zijn schijnen allemaal wel kuren te hebben.
onderhoud kost je na 2 jaar meer dan de aanschafprijsquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Rijden weinig nog "goede" exemplaren van rond hè, die 8-serie. De meeste exemplaren die in omloop zijn schijnen allemaal wel kuren te hebben.
ja maar dat je m ook mooi vind!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb wel meer BMW's op de foto hoor
Ik heb een brede smaakquote:
Imho de op 1 na bruutste.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef yup het volgende:
850CSi is de bruutste BMW ooit gebouwd, no fucking doubt.
M1 heeft echt historie (geboorte van M, voorloper van de andere M modellen zeg maar), maar de 850CSi is zo bizar bruut, dat ding straalt gewoon bruutheid uit...quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Imho de op 1 na bruutste.
De M1 is nog gaver.
Op de derde plek staat de eerste 6 serie voor mij
rijdt ook erg lekkerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:32 schreef yup het volgende:
850CSi is de bruutste BMW ooit gebouwd, no fucking doubt.
en dequote:Op woensdag 15 maart 2006 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Imho de op 1 na bruutste.
De M1 is nog gaver.
Op de derde plek staat de eerste 6 serie voor mij
CSi is handbakquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:46 schreef Inorbit het volgende:
De 8serie zit ook in the itailan job 2, zoals je een maandag hebt kunnen zien. het is alleen zo jammer dat de meeste automaat zijn. zo'n ding wil je toch zelf schakelen, dan zijn ze ook een stuk sneller
is hij ook! en helaas lomp zwaar... 1800kg....quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef ChRoNiC het volgende:
8 serie is echt een mooie wagen. Hij komt ook behoorlijk groot over als je hem ziet. Ik vind het een fantastische auto, zou er graag een keer in rijden
Ik wille ook.quote:
Tsja, groot en zwaar is toch niet zo'n rare combinatie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
is hij ook! en helaas lomp zwaar... 1800kg....
kleine 50.000 euro ofzo exclusief aanschaf zal t wel zijn denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wille ook.
Serieus als ik het geld had....
Laat maar dat gaat een lang verhaal worden :p
Maarja, 850CSi kopen, helemaal laten reviseren, en gaan met die banaan. Uiteraard als je genoeg geld hebt, want goedkoop zal zo een klus niet zijn denk ik
klopt, sportief en zwaar wel...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Tsja, groot en zwaar is toch niet zo'n rare combinatie?
Hebbie wel de bruutste BMW ooit hequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
kleine 50.000 euro ofzo exclusief aanschaf zal t wel zijn denk ik
Hij staat bij een BMW dealer. Ekris.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:27 schreef eer-ik het volgende:
Ok, wat heeft die persoon met die CSL gedaan?
Of is 88K idd een schappelijk bedrag voor zo'n ding?
Ik heb altijd zoiets van: zo'n bak verkoop je niet op autotrader.
Het lijkt me altijd een site voor mensen die een opgenaaide auto hebben en hem daar voor meer geld dan ie waard is, kunnen verkopen.
Zo'n CSL is fucking briljant
staan er zelfs 2 op... bij het zelfde bedrijf als ik me niet vergis.... en autotrader is dus niet voor particulierenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:27 schreef eer-ik het volgende:
Ok, wat heeft die persoon met die CSL gedaan?
Of is 88K idd een schappelijk bedrag voor zo'n ding?
Ik heb altijd zoiets van: zo'n bak verkoop je niet op autotrader.
Het lijkt me altijd een site voor mensen die een opgenaaide auto hebben en hem daar voor meer geld dan ie waard is, kunnen verkopen.
Zo'n CSL is fucking briljant
Autotrader mag je tegenwoordig als particulier advertentie op pleuren hoor :-)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef Youp het volgende:
[..]
staan er zelfs 2 op... bij het zelfde bedrijf als ik me niet vergis.... en autotrader is dus niet voor particulieren
nu alleen nog met blokje... is eerder geleverd met een gewone sleutel maar sinds de komst van de 650i en de E90 krijg je in de 5 en 6 serie ook alleen een blokjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:04 schreef Nuvole het volgende:
Vraag: (waarschijnlijk/hopelijk weet Youp dit) Is de 5 Serie E60 zowel met gewone sleutel als met blokje + startknop leverbaar?
nouja nieuw kostte ze zo'n 120.000 euro in duitsland dus in nederland nog een stukje meer.... daarbij is het een gelimiteerde oplage geweest waarvan er niet heel veel verkocht zijn... het is dus een kwestie van "wat de gek er voor geeft" aangezien ze normaal gewoon nergens aangeboden wordenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:27 schreef eer-ik het volgende:
Ok, wat heeft die persoon met die CSL gedaan?
Of is 88K idd een schappelijk bedrag voor zo'n ding?
Ik heb altijd zoiets van: zo'n bak verkoop je niet op autotrader.
Het lijkt me altijd een site voor mensen die een opgenaaide auto hebben en hem daar voor meer geld dan ie waard is, kunnen verkopen.
Zo'n CSL is fucking briljant
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:16 schreef Hyperdude het volgende:
Scheelt zo'n CSL nou echt zoveel met een gewone M3?
En zo ja wat moet/kan je ermee op de openbare weg?
Ding ziet er trouwens heel erg uit als een gejohhniede 316 Coupé![]()
Thanx Youp!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:08 schreef Youp het volgende:
[..]
nu alleen nog met blokje... is eerder geleverd met een gewone sleutel maar sinds de komst van de 650i en de E90 krijg je in de 5 en 6 serie ook alleen een blokje
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:37 schreef ChRoNiC het volgende:
Wat voor blokje hebben jullie het over eigenlijk? Zo'n soort startkaart anex afstandsbediening voor alarm/deuren ofzo?
Foto anyone?
ja in die tijd zijn de 650 en de 550 etc. ook gekomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Thanx Youp!
Die startknop is dus echt heel recent ingevoerd?
Een vriend had nl in een (nieuwe) 530d met startknop gereden, maar b.v. op Autotrader zag ik bij occasions van 2006 (ook de duurdere als een 535d en 545i) alleen sleutels.
Maar de E90 is er toch al vanaf 2005. Maakt ook niet, maar is er onlangs een lichte facelift van de E60 geweest dan of is het een kleine modelwijziging?
Ik zag in de brochure op bmw.nl wel de startknop staan.
In NL is ie 121000 of was eigenlijk. In Duitsland zal die dan iets van 75000 gekost hebben, aangezien een M5 in Duitsland 82000 euro kost en in NL 131000... BPMquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:13 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja nieuw kostte ze zo'n 120.000 euro in duitsland dus in nederland nog een stukje meer.... daarbij is het een gelimiteerde oplage geweest waarvan er niet heel veel verkocht zijn... het is dus een kwestie van "wat de gek er voor geeft" aangezien ze normaal gewoon nergens aangeboden worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |