He ik heb een vraagje wat betaal je ongeveer voor een goede 325quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:09 schreef metallicattim het volgende:
Hey mensen
Gister en vandaag had ik dan eindelijk tijd... ben mn velgen gaan schrobben, jah zelfs met de tandenborstel erbij!
Band er maar vanaf gehaald, leek me wat makkelijker werken
[afbeelding]
Voor:
[afbeelding]
Na 2 min werk, beloofde veel
[afbeelding]
Begint ergens op te lijken
[afbeelding]
Tim in action:
[afbeelding]
Eindresultaat na een dik uur velgenpoetsen met de tandenborstel
[afbeelding]
Contrast foto
[afbeelding]
Er zit alleen nog teer op, wat ik er niet afkrijg, daarom kom ik nu bij mn vraag, hoe krijg ik dit eraf?
[afbeelding]
2e velg is ook af, deze ging minder goed schoon aan de rand, zit veel meer teer op.
[afbeelding]
Met andere woorden, nog 2 velgen te gaan en dan van alle 4 nog de teer verwijderen.
Echt een goede kost je zeker 2500 euro.quote:Op zondag 2 april 2006 15:49 schreef MrSASO het volgende:
[..]
He ik heb een vraagje wat betaal je ongeveer voor een goede 325
??
Of kan ik voor dat geld beter een nieuwere type halen
Voordat me E30 getotalled werd had ik velgen die echt heel lang in de stalling waren gebleven, en nooit zijn schoongemaakt. Ik pakte dasty ik knalde het erop en het ging er veel makkelijker af dan velgen cleaner enzo... Je moet ook wat meer kracht gebruiken, het spul is wel voldoende voor echt verwaarloosde velgen, alleen je moet veel kracht gebruiken (vermoeiend geloof me)... Maar als je kijkt naar de prijs van Dasty, dan is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon echt miljoenen kilometers ver dan andere shit. Voor extreem verwaarloosde velgen had ik misschien de helft van het flesje nodig ofzo...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:56 schreef Youp het volgende:
Dasty = oké olé olé !!!
maar intensieve industrieële alu cleaner is toch echt beter yup![]()
wanneer je je velgen regelmatig bijhoudt krijg je ze prima schoon met dasty maar als er al 5 jaar remstof op in aan het vreten is geweest is dat spul echt niet meer voldoende....
Een nette vind je heus wel voor 1750 euro. Gewoon eentje die netjes is onderhouden en bereden, die van jou is veel meer specialer hoor (die M zooi bumpers enzo, en handbak, en ook nog eens een zeldzame kleurtje...)quote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Echt een goede kost je zeker 2500 euro.
Mijne koste 2700. Dus bepaal zelf maar, als je niet gek bent van dit type moet je gewoon een nieuwer type kopen. zo simpel is dat.
yup geloof me... ik denk dat ik meer (BMW) velgen schoon heb gemaakt dan jijquote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef yup het volgende:
[..]
Voordat me E30 getotalled werd had ik velgen die echt heel lang in de stalling waren gebleven, en nooit zijn schoongemaakt. Ik pakte dasty ik knalde het erop en het ging er veel makkelijker af dan velgen cleaner enzo... Je moet ook wat meer kracht gebruiken, het spul is wel voldoende voor echt verwaarloosde velgen, alleen je moet veel kracht gebruiken (vermoeiend geloof me)... Maar als je kijkt naar de prijs van Dasty, dan is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon echt miljoenen kilometers ver dan andere shit. Voor extreem verwaarloosde velgen had ik misschien de helft van het flesje nodig ofzo...
[..]
Een nette vind je heus wel voor 1750 euro. Gewoon eentje die netjes is onderhouden en bereden, die van jou is veel meer specialer hoor (die M zooi bumpers enzo, en handbak, en ook nog eens een zeldzame kleurtje...)
Hmm dan heb ik denk ik wel eentje van begin 90, jammer eigenlijk want ik vind de E30 echt een topbakquote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Echt een goede kost je zeker 2500 euro.
Mijne koste 2700. Dus bepaal zelf maar, als je niet gek bent van dit type moet je gewoon een nieuwer type kopen. zo simpel is dat.
ja alleen weer een waardelozequote:Op zondag 2 april 2006 21:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik denk ik wel eentje van begin 90, jammer eigenlijk want ik vind de E30 echt een topbak
Ik kan wel een 325 turbodiesel kopen voor 2000 dan moet een goede E36 toch ook wel lukken?quote:Op zondag 2 april 2006 22:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ja alleen weer een waardelozevoor een echte goede nette E36 zal je alweer heel wat meer centjes mee moeten gaan brengen...
Eentje was touring ander was sedan, beide in redelijk goede staat hoor. Alleen verzekering was onbetaalbaar voor mij dus dat komt later nog wel... Hell, voor 3000 euro had ik een kale dealeronderhouden in bereden door opa en oma staat voor je van iemand anders, een E36 325i dus... Helaas had ik toen de knaken niet want dat zou mijn bka moeten zijn... Nadeel was dat het ding helemaal kaal was qua opties...quote:Op zondag 2 april 2006 20:19 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb ook ¤2700 betaald.
1990 325 iX Touring met 300K op de teller, paar kleine roestplekjes en functionerende airco+ schuifdak![]()
En Yup kan hierboven typen wat ie wil; maar een goede E30 325 onder de 2000 is mi. niet mogelijk, of iemand moet 'm onder dwang verkopen
En als je een E30 325 weet voor 1750 dan koop ik 'm direct als het een goede is![]()
Bij oude auto's gaat dat niet altijd op, ga jij nog makkelijk een 2.5 turbodiesel kunnen vinden met minder dan 250.000 km? Dacht het niet. (wat ik bedoel door de hoge km standen worden de prijzen alsnog gelijk getrokken, of zijn de diesels goedkoper zelfs...)quote:Op zondag 2 april 2006 22:20 schreef MrSASO het volgende:
Een diesel is toch eigenlijk altijd duurder dat probeer ik aan te geven.
Dus zou in mijn optiek een benzine voor dezelfde prijs wel lukken.
Of houden jullie garageprijzen aan??
zonde zonde zonde jaquote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef Coupe het volgende:
Mensen wat vinden jullie hiervan ?
Een BMW M535 I Hartge (3,8L Alpine B9 blok).
[afbeelding]
[afbeelding]
Is van een goede vriend van me !![]()
Alleen... een paar maand terug sloeg het noodlot toegeraakt door een andere auto, in een slip geraakt, half op de andere weghelft gekomen waarna er iemand met 80 tegen aan reed
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nouja zoals duidelijk is, niet meer teredden![]()
Maar, via via aan een nieuwe carroserie gekomen en nu zsm beginnen om alles over tebouwen zodat hij over 3 maanden weer rondrijdt (volgens de planning). De auto is het waard om hem weer optebouwen (is toch een uitzonderlijk model)
Nou die 325 TD die is van een maat van mij en doet hem weg voor 2000 hij heeft wel 3 ton gelopen maar hij rijdt echt nog als nieuw.quote:Op zondag 2 april 2006 22:27 schreef yup het volgende:
[..]
Bij oude auto's gaat dat niet altijd op, ga jij nog makkelijk een 2.5 turbodiesel kunnen vinden met minder dan 250.000 km? Dacht het niet. (wat ik bedoel door de hoge km standen worden de prijzen alsnog gelijk getrokken, of zijn de diesels goedkoper zelfs...)
En zoals Hyperdude zegt, E36 en diesel zijn niet echt super, 325TDs is mega goed, alleen dingen zuipen wel wat meer dan je wilt... Als je wilt dieselen moet je bij VW zijn, alhoewel die dingen ook niet voor spotprijzen worden verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |