De geruchtenmachine is flink bezig, BMW heeft volgens mij nog niks bevestigd. Maar er is meerdere malen een M5 touring van BMW gespot op de nurburgring aant testen.quote:
ik vind het ook wel geinig jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:43 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
De geruchtenmachine is flink bezig, BMW heeft volgens mij nog niks bevestigd. Maar er is meerdere malen een M5 touring van BMW gespot op de nurburgring aant testen.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.worldcarfans.c(...)50623.001/BMW/1.html
Nog een bericht er over. Misschien kijkt BMW naar de mogelijkheden, maar als je bedenkt dat Audi met de RS avants bezig is, is dit geen onlogische stap om de touring weer terug te brengen.
Van mij mogen ze iig
jep dat zijn de originele M5 velgenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:07 schreef Jimmeh het volgende:
Jeps mooie bak! Zijn dat originele M velgen? Vind het niet hele mooie velgen, zou er Alpina's ofzo onder gooien of BMW's spaak variant.
Wer bremst verliert!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:09 schreef Youp het volgende:
[..]
jep dat zijn de originele M5 velgenen die zijn speciaal gemaakt voor een optimale afvoer van hete lucht van de remmen...
wat een linkse uitspraak..... zeker overal 25km/h max rijdenquote:
ik ook, maar zo'n E34 M Touring zou ik toch nog wel eens willen hebben...quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:13 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja stock blijft het mooist meestal
Int echie zal het er wel beter uit zien denk ik. Maar goed ik zou zelf denk ik niet zo snel een touring kopen, liever een M sedan/coupe
Hoe zo links, van remmen is nog niemand sneller geworden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:11 schreef Youp het volgende:
[..]
wat een linkse uitspraak..... zeker overal 25km/h max rijdendaar koop je geen M voor
remmen is verspilde energie... als je gewoon overal 25km/h rijdt op de cruise control kan je gewoon zonder te remmen overal komen zonder dat je het milieu overbelastquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe zo links, van remmen is nog niemand sneller geworden?![]()
E39 M5 (voor ¤25900 bij De Beier in Heerenveen) ziet er toch ook nog steeds dreigend uit![]()
[afbeelding]
1999quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Youp het volgende:
en die E39, ook een heerlijke automaar waarom zo goedkoop....?
mjah er staan ook zat E39's van 50-70kquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
1999
150000 kms
geen garantie
Ik denk dat ie zo goedkoop zodat de klant nog geld over heeft voor het te verwachten onderhoud
¤25900 is trouwens nog wel steeds 57000 Oud-Hollandsche Guldens. Maar per PK niet echt duur![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
1999
150000 kms
geen garantie
Ik denk dat ie zo goedkoop zodat de klant nog geld over heeft voor het te verwachten onderhoud
¤25900 is trouwens nog wel steeds 57000 Oud-Hollandsche Guldens. Maar per PK niet echt duur![]()
Weliswaar niet bij een BMW-dealer, maar volgens zijn ze gewoon niet zo exorbitant duur na een jaar of 6-7: BMW M5 1999.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:58 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah er staan ook zat E39's van 50-70k
die in Spaubeek heeft wel meer M's staan normaal... is een soort van handelaar, laatst ook een 360 modenaquote:Op zondag 9 april 2006 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Weliswaar niet bij een BMW-dealer, maar volgens zijn ze gewoon niet zo exorbitant duur na een jaar of 6-7: BMW M5 1999.
Ik herinner me trouwens ook gelezen te hebben dat de E60 M5 Touring zo goed als zeker komt.
En over de E39: Er is ook 1 E39 M5 Touring, speciaal voor/door een M-ingenieur gemaakt.
Deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kom hier ook nog een Amerikaanse M5 T tegen, maar op de een of andere manier heb ik daar meer een 'huisvlijt' indruk van.
Ik hoop dat ik ooit nog zo eentje zal bezittenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
*tvp.
[afbeelding]
[afbeelding]
Stond op de route naar school, leuk.
zijn schitterende wagens. vandaag nog 1 gezien bij de bmw dealer van Lage Weg. lijkt me een mooie wagen om te hebben als klassiekerquote:Op woensdag 12 april 2006 17:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit nog zo eentje zal bezitten![]()
![]()
![]()
die fotos zijn al een hele tijd geleden gepost...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
*tvp.
[afbeelding]
[afbeelding]
Stond op de route naar school, leuk.
mee eensquote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zijn schitterende wagens. vandaag nog 1 gezien bij de bmw dealer van Lage Weg. lijkt me een mooie wagen om te hebben als klassieker
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef metallicattim het volgende:
de oude E24 en de nieuwe E63 zijn gewoon Über sportwagens!
Kvind de oude zelfs mooier kwa styling! mjah ik houd dan ook van de oude ( lees: hoekige ) modellen, rijd niet voor nix een e30
nouja uber sportwagen... eerder uber relaxte lekker sportieve cruisebak...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef metallicattim het volgende:
de oude E24 en de nieuwe E63 zijn gewoon Über sportwagens!
Kvind de oude zelfs mooier kwa styling! mjah ik houd dan ook van de oude ( lees: hoekige ) modellen, rijd niet voor nix een e30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |