Ik begrijp de gedachte wel achter de originele kleur maar ik vind zwart toch echt mooier.quote:Op zondag 2 april 2006 23:00 schreef Youp het volgende:
nee, zoiets moet je gewoon in de originele kleur laten... en heel stiekem het chassisnummer ook omkattenzodat hij tenminste echt origineel blijft
ook wanneer je eens onderdelen zou gaan bestellen of de historie van zo'n auto na gaat zoeken...
klopt maar zo'n liefhebbersauto is dan ineens nog maar de helft waardquote:Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik begrijp de gedachte wel achter de originele kleur maar ik vind zwart toch echt mooier.
Maarja over smaak valt niet te twisten![]()
jammer.....quote:Op zondag 2 april 2006 23:04 schreef Coupe het volgende:
Zwart, bijna goedAntraciet
Van de week strippen, alle hartge delen eraf en zoveel mogelijk proberen teredden van de verbreders.
En dan alles overbouwen op de nieuwe
Lees bovenstaande reactie maarquote:
dat is een ander verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef Coupe het volgende:
voor de originaliteit mensener zit een leuk verhaal achter de auto. Hij was oorspronkelijk op basis van een 525 die door hartge werd omgebouwd, wat wil het geval nou de auto was niet goed meer voor de APK e.d en is toen gedemonteerd waarna alles op een m535 chassis is gebouwd (Deze dus). Wat wilt het geval nou de eigenaar komt teoverlijden en de auto wordt van zijn stiefzoon (die vriend van mij dus). En zijn andere zoons nemen het oude hartge chassis. DIe werdt opgeknapt en is weer helemaal hersteld en er is toen een normale 6 cilinder ingekomen. Maar wegens tijdgebrek is die in een loods gegaan en is daar al die tijd blijven staan. Tot het ongeluk ! die vriend van mij kreeg toen tehoren dat hij het orginele herstelde chassis mocht hebben om deze weer in orginele staat op tebouwen. Dus eigenlijk wordt hij nu weer zoals hij in de jaren 80 de fabriek heeft verlaten
Ik denk niet dat het zo los zal lopen alleen omdat je de kleur verandert.quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar zo'n liefhebbersauto is dan ineens nog maar de helft waard
325 TD is wel heel wat minder als een 325 TDS he... Dacht 143 tegen 116 pk ofzo...quote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou die 325 TD die is van een maat van mij en doet hem weg voor 2000 hij heeft wel 3 ton gelopen maar hij rijdt echt nog als nieuw.
Coupe zonde echt zonde ik hoop dat jullie hem nog goed krijgen alleen dan wel in het zwart AUB![]()
Damn dat wist ik niet maar toch voelt die 116 PK toch heel wat sterker aan.quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef yup het volgende:
[..]
325 TD is wel heel wat minder als een 325 TDS he... Dacht 143 tegen 116 pk ofzo...
Antracietquote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een ander verhaalen welke kleur had hij toen?
helaas zit dat toch andersquote:Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo los zal lopen alleen omdat je de kleur verandert.
Het gaat toch om het blok van dat beest.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:21 schreef Coupe het volgende:
[..]
Antraciethij wordt dus weer volledig origineel
![]()
Check dit:quote:
vond ik mijn linkje toch leukerquote:Op maandag 3 april 2006 06:25 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Check dit:
Het overzicht van het plein in HiRes: http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02/Veenendaal48.jpg
en de andere Foto's
http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02
Mooi ding, net zoals die hartge. mijn pa heeft een 525i automaat gehad van dit type. door dat enorm gave morotgeluid heb ik mijn bmw voorliefde ontwikkeldquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
is dit een originele M5?
Zo ja:![]()
![]()
![]()
Nog ff een ander E30 vraagje:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
Het geluid van die motoren is gewoon als muziek in mijn oren heerlijkquote:Op maandag 3 april 2006 13:44 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Mooi ding, net zoals die hartge. mijn pa heeft een 525i automaat gehad van dit type. door dat enorm gave morotgeluid heb ik mijn bmw voorliefde ontwikkeld
de laatste tijd als ik in mijn 325i E30 rijd doe ik ook de radio uit als er een beetje doorgereden wordquote:Op maandag 3 april 2006 13:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het geluid van die motoren is gewoon als muziek in mijn oren heerlijk
In 1991 kreeg de E30 cabrio de "nieuwe" achterlichten, gemaakt tot 1993. toen kwam de E36 cabrio.quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
Weer wat geleerdquote:Op maandag 3 april 2006 20:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In 1991 kreeg de E30 cabrio de "nieuwe" achterlichten, gemaakt tot 1993. toen kwam de E36 cabrio.
De E30 Touring 4 cylinder is zelfs gemaakt tot 1994, toen kwam de E36 Touring.
zn rechtervoorvelg zit andersomquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
is dit een originele M5?
Zo ja:![]()
![]()
![]()
Nog ff een ander E30 vraagje:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
wat is je email?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:53 schreef vwk het volgende:
Heeft of weet iemand toevallig (buiten de standaard marktplaats etc.) nog een redelijke E30 325i?
Roest e.d. maakt niet zoveel uit, als ie technisch maar in redelijk tot goede staat is
Gaafquote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
BMW op Techno Classica 2006 in Essen, vandaag begonnen
http://www.7-forum.com/news/wmview.php?ArtID=1078
http://www.7-forum.com/news/2006/technoclassica/bmw_exponate.php
[afbeelding]
vincentkoeter [at] hotmail [dot] comquote:
de huidige M5 (E60) is toch al meer dan een jaar leverbaar.... ook kan je voor je gewone 5serie een M pakket krijgen... M technik onderstel + bumpers en skirts en interieurdelen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef peacetaker het volgende:
ik reed afgelopen woensdag mee met een vriend van me in zijn Starlet en er kwam een hele vette nieuwe BMW 5 serie ons tegemoet
het deed me heel erg denken aan me M5 maar die is toch nog niet te koop dacht ik zo..
weet iemand hier misschien meer over te vertellen?
hij had dezelfde voorbumper als de M5 sedan...jammer genoeg heb ik geen foto ervan kunnen nemen
maar dat ga je toch niet kopen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef Youp het volgende:
de huidige M5 (E60) is toch al meer dan een jaar leverbaar.... ook kan je voor je gewone 5serie een M pakket krijgen... M technik onderstel + bumpers en skirts en interieurdelen...
mooie bumpers en lager, stugger, beter onderstel... M sport stuur.... waarom niet?quote:
die is niet leverbaar in M5... dat was alleen bij de E34 M5... en alleen met de 3.8 met 340pkquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef peacetaker het volgende:
het zal mijn vermoeidheid zijn...
maargoed ik bedoelde dus de touring versie![]()
de m5 zelf heb ik al vaak genoeg gezien en op de foto vastgelegd
De geruchtenmachine is flink bezig, BMW heeft volgens mij nog niks bevestigd. Maar er is meerdere malen een M5 touring van BMW gespot op de nurburgring aant testen.quote:
ik vind het ook wel geinig jaquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:43 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
De geruchtenmachine is flink bezig, BMW heeft volgens mij nog niks bevestigd. Maar er is meerdere malen een M5 touring van BMW gespot op de nurburgring aant testen.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.worldcarfans.c(...)50623.001/BMW/1.html
Nog een bericht er over. Misschien kijkt BMW naar de mogelijkheden, maar als je bedenkt dat Audi met de RS avants bezig is, is dit geen onlogische stap om de touring weer terug te brengen.
Van mij mogen ze iig
jep dat zijn de originele M5 velgenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:07 schreef Jimmeh het volgende:
Jeps mooie bak! Zijn dat originele M velgen? Vind het niet hele mooie velgen, zou er Alpina's ofzo onder gooien of BMW's spaak variant.
Wer bremst verliert!quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:09 schreef Youp het volgende:
[..]
jep dat zijn de originele M5 velgenen die zijn speciaal gemaakt voor een optimale afvoer van hete lucht van de remmen...
wat een linkse uitspraak..... zeker overal 25km/h max rijdenquote:
ik ook, maar zo'n E34 M Touring zou ik toch nog wel eens willen hebben...quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:13 schreef Jimmeh het volgende:
Tsja stock blijft het mooist meestal
Int echie zal het er wel beter uit zien denk ik. Maar goed ik zou zelf denk ik niet zo snel een touring kopen, liever een M sedan/coupe
Hoe zo links, van remmen is nog niemand sneller geworden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:11 schreef Youp het volgende:
[..]
wat een linkse uitspraak..... zeker overal 25km/h max rijdendaar koop je geen M voor
remmen is verspilde energie... als je gewoon overal 25km/h rijdt op de cruise control kan je gewoon zonder te remmen overal komen zonder dat je het milieu overbelastquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe zo links, van remmen is nog niemand sneller geworden?![]()
E39 M5 (voor ¤25900 bij De Beier in Heerenveen) ziet er toch ook nog steeds dreigend uit![]()
[afbeelding]
1999quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Youp het volgende:
en die E39, ook een heerlijke automaar waarom zo goedkoop....?
mjah er staan ook zat E39's van 50-70kquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
1999
150000 kms
geen garantie
Ik denk dat ie zo goedkoop zodat de klant nog geld over heeft voor het te verwachten onderhoud
¤25900 is trouwens nog wel steeds 57000 Oud-Hollandsche Guldens. Maar per PK niet echt duur![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
1999
150000 kms
geen garantie
Ik denk dat ie zo goedkoop zodat de klant nog geld over heeft voor het te verwachten onderhoud
¤25900 is trouwens nog wel steeds 57000 Oud-Hollandsche Guldens. Maar per PK niet echt duur![]()
Weliswaar niet bij een BMW-dealer, maar volgens zijn ze gewoon niet zo exorbitant duur na een jaar of 6-7: BMW M5 1999.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:58 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah er staan ook zat E39's van 50-70k
die in Spaubeek heeft wel meer M's staan normaal... is een soort van handelaar, laatst ook een 360 modenaquote:Op zondag 9 april 2006 00:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Weliswaar niet bij een BMW-dealer, maar volgens zijn ze gewoon niet zo exorbitant duur na een jaar of 6-7: BMW M5 1999.
Ik herinner me trouwens ook gelezen te hebben dat de E60 M5 Touring zo goed als zeker komt.
En over de E39: Er is ook 1 E39 M5 Touring, speciaal voor/door een M-ingenieur gemaakt.
Deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kom hier ook nog een Amerikaanse M5 T tegen, maar op de een of andere manier heb ik daar meer een 'huisvlijt' indruk van.
Ik hoop dat ik ooit nog zo eentje zal bezittenquote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
*tvp.
[afbeelding]
[afbeelding]
Stond op de route naar school, leuk.
zijn schitterende wagens. vandaag nog 1 gezien bij de bmw dealer van Lage Weg. lijkt me een mooie wagen om te hebben als klassiekerquote:Op woensdag 12 april 2006 17:31 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit nog zo eentje zal bezitten![]()
![]()
![]()
die fotos zijn al een hele tijd geleden gepost...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
*tvp.
[afbeelding]
[afbeelding]
Stond op de route naar school, leuk.
mee eensquote:Op woensdag 12 april 2006 21:03 schreef Inorbit het volgende:
[..]
zijn schitterende wagens. vandaag nog 1 gezien bij de bmw dealer van Lage Weg. lijkt me een mooie wagen om te hebben als klassieker
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef metallicattim het volgende:
de oude E24 en de nieuwe E63 zijn gewoon Über sportwagens!
Kvind de oude zelfs mooier kwa styling! mjah ik houd dan ook van de oude ( lees: hoekige ) modellen, rijd niet voor nix een e30
nouja uber sportwagen... eerder uber relaxte lekker sportieve cruisebak...quote:Op woensdag 12 april 2006 21:44 schreef metallicattim het volgende:
de oude E24 en de nieuwe E63 zijn gewoon Über sportwagens!
Kvind de oude zelfs mooier kwa styling! mjah ik houd dan ook van de oude ( lees: hoekige ) modellen, rijd niet voor nix een e30
Klopt, foto's zijn van m'n broertje en ik heb ze hier al eens eerder gepost.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:14 schreef Pharell het volgende:
[..]
die fotos zijn al een hele tijd geleden gepost...
maar wat een super geile uitvoering![]()
muahahahaquote:Op donderdag 13 april 2006 13:13 schreef eer-ik het volgende:
Of je koopt er gewoon een 635CSi bij
Moet je Leen effe bellen...
'T zijn wel allebij briljante karren...
edit: én dan staan er 2 6-en bij je op de stoep
Patser![]()
![]()
nee, ik moet me idd maar eens ergens aanmelden... linkie?quote:Op donderdag 13 april 2006 13:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Zitten jullie elders ook op BMW fora? Ben zelf lid van BMW Club 2003 forum.
http://www.bmwclub2003.nl/forum/quote:Op donderdag 13 april 2006 13:31 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, ik moet me idd maar eens ergens aanmelden... linkie?dan ga ik een beetje rondneuzen en vergelijken enzo...
ziet er leuk uit J_F, ik denk dat ik me daar wel aan ga meldenquote:Op donderdag 13 april 2006 13:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
http://www.bmwclub2003.nl/forum/
Ik heb een lid geworven.quote:Op donderdag 13 april 2006 13:39 schreef Youp het volgende:
done
als ik thuis ben me maar eens even voor gaan stellen
you go girlquote:Op donderdag 13 april 2006 13:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik heb een lid geworven.![]()
Van deze drie zou ik nog voor de middelste gaanquote:Op donderdag 13 april 2006 13:46 schreef Youp het volgende:
[..]
you go girl
nog even een mooie foto....
[afbeelding]
fapperdefapfap
Het is gewoon die neus die hem zo mooi maakt. Jammer dat BMW niet een soort van retro modellen heeft gemaakt, ik vind die nieuwste BMW`s niet zo mooi meer jammer eigenlijk.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:34 schreef Tommeh het volgende:
Ik ook, imo the mooiste.
Dit heb ik dus ook.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:44 schreef MrSASO het volgende:
[..]
ik vind die nieuwste BMW`s niet zo mooi meer jammer eigenlijk.
Hopen dan dat ze deze lijn niet voortzetten maar weer een beetje kijken naar de jaren 80 BMW stylingquote:
Echt lelijk zijn ze niet maar ik vind ze zo log en lomp overkomen die nieuwe dan hequote:Op donderdag 13 april 2006 15:00 schreef Youp het volgende:
ik vind de nieuwe BMW's wel mooimaar de oude óók
ICT opleiding eerderquote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef metallicattim het volgende:
kvind die nieuwe juist iets voor zakenmensen... je kunt er ook zo weinig mee.
Die oude modellen kun je mee kloten wat je wil, als je iets wil doen aan die nieuwe modellen moet je al monteur zijn bij wijze van.
Je kan ze ook gewoon standaard latenquote:Op donderdag 13 april 2006 15:37 schreef metallicattim het volgende:
kvind die nieuwe juist iets voor zakenmensen... je kunt er ook zo weinig mee.
Die oude modellen kun je mee kloten wat je wil, als je iets wil doen aan die nieuwe modellen moet je al monteur zijn bij wijze van.
jah dat ook nog!quote:
ojawel hoorquote:Op donderdag 13 april 2006 16:49 schreef metallicattim het volgende:
[..]
jah dat ook nog!
En ok, origineel houden is 1 ding, maar stel er is iets kapot aan je E30, dan doe je je werkkleren aan en repareer je het... dat doe je niet met je E90
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |