Ik begrijp de gedachte wel achter de originele kleur maar ik vind zwart toch echt mooier.quote:Op zondag 2 april 2006 23:00 schreef Youp het volgende:
nee, zoiets moet je gewoon in de originele kleur laten... en heel stiekem het chassisnummer ook omkattenzodat hij tenminste echt origineel blijft
ook wanneer je eens onderdelen zou gaan bestellen of de historie van zo'n auto na gaat zoeken...
klopt maar zo'n liefhebbersauto is dan ineens nog maar de helft waardquote:Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik begrijp de gedachte wel achter de originele kleur maar ik vind zwart toch echt mooier.
Maarja over smaak valt niet te twisten![]()
jammer.....quote:Op zondag 2 april 2006 23:04 schreef Coupe het volgende:
Zwart, bijna goedAntraciet
Van de week strippen, alle hartge delen eraf en zoveel mogelijk proberen teredden van de verbreders.
En dan alles overbouwen op de nieuwe
Lees bovenstaande reactie maarquote:
dat is een ander verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef Coupe het volgende:
voor de originaliteit mensener zit een leuk verhaal achter de auto. Hij was oorspronkelijk op basis van een 525 die door hartge werd omgebouwd, wat wil het geval nou de auto was niet goed meer voor de APK e.d en is toen gedemonteerd waarna alles op een m535 chassis is gebouwd (Deze dus). Wat wilt het geval nou de eigenaar komt teoverlijden en de auto wordt van zijn stiefzoon (die vriend van mij dus). En zijn andere zoons nemen het oude hartge chassis. DIe werdt opgeknapt en is weer helemaal hersteld en er is toen een normale 6 cilinder ingekomen. Maar wegens tijdgebrek is die in een loods gegaan en is daar al die tijd blijven staan. Tot het ongeluk ! die vriend van mij kreeg toen tehoren dat hij het orginele herstelde chassis mocht hebben om deze weer in orginele staat op tebouwen. Dus eigenlijk wordt hij nu weer zoals hij in de jaren 80 de fabriek heeft verlaten
Ik denk niet dat het zo los zal lopen alleen omdat je de kleur verandert.quote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef Youp het volgende:
[..]
klopt maar zo'n liefhebbersauto is dan ineens nog maar de helft waard
325 TD is wel heel wat minder als een 325 TDS he... Dacht 143 tegen 116 pk ofzo...quote:Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nou die 325 TD die is van een maat van mij en doet hem weg voor 2000 hij heeft wel 3 ton gelopen maar hij rijdt echt nog als nieuw.
Coupe zonde echt zonde ik hoop dat jullie hem nog goed krijgen alleen dan wel in het zwart AUB![]()
Damn dat wist ik niet maar toch voelt die 116 PK toch heel wat sterker aan.quote:Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef yup het volgende:
[..]
325 TD is wel heel wat minder als een 325 TDS he... Dacht 143 tegen 116 pk ofzo...
Antracietquote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Youp het volgende:
[..]
dat is een ander verhaalen welke kleur had hij toen?
helaas zit dat toch andersquote:Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo los zal lopen alleen omdat je de kleur verandert.
Het gaat toch om het blok van dat beest.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:21 schreef Coupe het volgende:
[..]
Antraciethij wordt dus weer volledig origineel
![]()
Check dit:quote:
vond ik mijn linkje toch leukerquote:Op maandag 3 april 2006 06:25 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Check dit:
Het overzicht van het plein in HiRes: http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02/Veenendaal48.jpg
en de andere Foto's
http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02
Mooi ding, net zoals die hartge. mijn pa heeft een 525i automaat gehad van dit type. door dat enorm gave morotgeluid heb ik mijn bmw voorliefde ontwikkeldquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
is dit een originele M5?
Zo ja:![]()
![]()
![]()
Nog ff een ander E30 vraagje:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
Het geluid van die motoren is gewoon als muziek in mijn oren heerlijkquote:Op maandag 3 april 2006 13:44 schreef Inorbit het volgende:
[..]
Mooi ding, net zoals die hartge. mijn pa heeft een 525i automaat gehad van dit type. door dat enorm gave morotgeluid heb ik mijn bmw voorliefde ontwikkeld
de laatste tijd als ik in mijn 325i E30 rijd doe ik ook de radio uit als er een beetje doorgereden wordquote:Op maandag 3 april 2006 13:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het geluid van die motoren is gewoon als muziek in mijn oren heerlijk
In 1991 kreeg de E30 cabrio de "nieuwe" achterlichten, gemaakt tot 1993. toen kwam de E36 cabrio.quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |