abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36593837
nee, zoiets moet je gewoon in de originele kleur laten... en heel stiekem het chassisnummer ook omkatten zodat hij tenminste echt origineel blijft ook wanneer je eens onderdelen zou gaan bestellen of de historie van zo'n auto na gaat zoeken...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 2 april 2006 @ 23:01:42 #102
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36593870
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:00 schreef Youp het volgende:
nee, zoiets moet je gewoon in de originele kleur laten... en heel stiekem het chassisnummer ook omkatten zodat hij tenminste echt origineel blijft ook wanneer je eens onderdelen zou gaan bestellen of de historie van zo'n auto na gaat zoeken...
Ik begrijp de gedachte wel achter de originele kleur maar ik vind zwart toch echt mooier.
Maarja over smaak valt niet te twisten
  zondag 2 april 2006 @ 23:04:33 #103
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_36593905
Zwart, bijna goed Antraciet

Van de week strippen, alle hartge delen eraf en zoveel mogelijk proberen teredden van de verbreders.

En dan alles overbouwen op de nieuwe
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_36594022
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik begrijp de gedachte wel achter de originele kleur maar ik vind zwart toch echt mooier.
Maarja over smaak valt niet te twisten
klopt maar zo'n liefhebbersauto is dan ineens nog maar de helft waard
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36594036
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:04 schreef Coupe het volgende:
Zwart, bijna goed Antraciet

Van de week strippen, alle hartge delen eraf en zoveel mogelijk proberen teredden van de verbreders.

En dan alles overbouwen op de nieuwe
jammer.....
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 2 april 2006 @ 23:08:27 #106
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_36594039
voor de originaliteit mensen er zit een leuk verhaal achter de auto. Hij was oorspronkelijk op basis van een 525 die door hartge werd omgebouwd, wat wil het geval nou de auto was niet goed meer voor de APK e.d en is toen gedemonteerd waarna alles op een m535 chassis is gebouwd (Deze dus). Wat wilt het geval nou de eigenaar komt teoverlijden en de auto wordt van zijn stiefzoon (die vriend van mij dus). En zijn andere zoons nemen het oude hartge chassis. DIe werdt opgeknapt en is weer helemaal hersteld en er is toen een normale 6 cilinder ingekomen. Maar wegens tijdgebrek is die in een loods gegaan en is daar al die tijd blijven staan. Tot het ongeluk ! die vriend van mij kreeg toen tehoren dat hij het orginele herstelde chassis mocht hebben om deze weer in orginele staat op tebouwen. Dus eigenlijk wordt hij nu weer zoals hij in de jaren 80 de fabriek heeft verlaten
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
  zondag 2 april 2006 @ 23:09:45 #107
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_36594083
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef Youp het volgende:

[..]

jammer.....
Lees bovenstaande reactie maar
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_36594253
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef Coupe het volgende:
voor de originaliteit mensen er zit een leuk verhaal achter de auto. Hij was oorspronkelijk op basis van een 525 die door hartge werd omgebouwd, wat wil het geval nou de auto was niet goed meer voor de APK e.d en is toen gedemonteerd waarna alles op een m535 chassis is gebouwd (Deze dus). Wat wilt het geval nou de eigenaar komt teoverlijden en de auto wordt van zijn stiefzoon (die vriend van mij dus). En zijn andere zoons nemen het oude hartge chassis. DIe werdt opgeknapt en is weer helemaal hersteld en er is toen een normale 6 cilinder ingekomen. Maar wegens tijdgebrek is die in een loods gegaan en is daar al die tijd blijven staan. Tot het ongeluk ! die vriend van mij kreeg toen tehoren dat hij het orginele herstelde chassis mocht hebben om deze weer in orginele staat op tebouwen. Dus eigenlijk wordt hij nu weer zoals hij in de jaren 80 de fabriek heeft verlaten
dat is een ander verhaal en welke kleur had hij toen?
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 2 april 2006 @ 23:15:06 #109
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36594285
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef Youp het volgende:

[..]

klopt maar zo'n liefhebbersauto is dan ineens nog maar de helft waard
Ik denk niet dat het zo los zal lopen alleen omdat je de kleur verandert.
Het gaat toch om het blok van dat beest.
pi_36594318
quote:
Op zondag 2 april 2006 22:57 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Nou die 325 TD die is van een maat van mij en doet hem weg voor 2000 hij heeft wel 3 ton gelopen maar hij rijdt echt nog als nieuw.

Coupe zonde echt zonde ik hoop dat jullie hem nog goed krijgen alleen dan wel in het zwart AUB
325 TD is wel heel wat minder als een 325 TDS he... Dacht 143 tegen 116 pk ofzo...
  zondag 2 april 2006 @ 23:20:55 #111
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36594502
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:16 schreef yup het volgende:

[..]

325 TD is wel heel wat minder als een 325 TDS he... Dacht 143 tegen 116 pk ofzo...
Damn dat wist ik niet maar toch voelt die 116 PK toch heel wat sterker aan.
Maarja dat zal wel door het koppel komen.
  zondag 2 april 2006 @ 23:21:36 #112
66279 Coupe
Af en toe gezellig
pi_36594523
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef Youp het volgende:

[..]

dat is een ander verhaal en welke kleur had hij toen?
Antraciet hij wordt dus weer volledig origineel
If you think you have everything under control, you just aren't going fast enough
pi_36594563
Valt wel mee vind ik, een 318i is iig iets sneller dan een 325TD...
pi_36594879
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:15 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo los zal lopen alleen omdat je de kleur verandert.
Het gaat toch om het blok van dat beest.
helaas zit dat toch anders ik heb zelf een klassieke BMW en ik ken meerdere andere mensen met van die dingen... en de origineel = geld waard en dat geld dus ook voor de kleur...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_36594907
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:21 schreef Coupe het volgende:

[..]

Antraciet hij wordt dus weer volledig origineel
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 3 april 2006 @ 06:25:03 #116
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_36598762
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:31 schreef Youp het volgende:
welke BMW meet? waar?
Check dit:

Het overzicht van het plein in HiRes: http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02/Veenendaal48.jpg

en de andere Foto's
http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_36601039
quote:
Op maandag 3 april 2006 06:25 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Check dit:

Het overzicht van het plein in HiRes: http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02/Veenendaal48.jpg

en de andere Foto's
http://www.destroyerofsenses.com/BMW/06-04-02
vond ik mijn linkje toch leuker
pi_36601965
Wat is het verhaal achter dat blok dan? Zowel Hartge als Alpina is toch motorisch.. of is het Alpina motorisch en onderstel/spoilers van Hartge?
Nederland is veel te links. Zowel op de snelweg als in de politiek!
E36 328i Executive Coupé - M50 intake - M3 exhaust - M3 pack -
Est. power: 230PK / 300Nm. / Weight: 1360kg empty
0-100: 6.8sec; GPS top: 247km/u;
pi_36606108

is dit een originele M5?
Zo ja:

Nog ff een ander E30 vraagje:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_36606269
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
is dit een originele M5?
Zo ja:

Nog ff een ander E30 vraagje:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
Mooi ding, net zoals die hartge. mijn pa heeft een 525i automaat gehad van dit type. door dat enorm gave morotgeluid heb ik mijn bmw voorliefde ontwikkeld
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  maandag 3 april 2006 @ 13:52:24 #121
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36606495
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:44 schreef Inorbit het volgende:

[..]

Mooi ding, net zoals die hartge. mijn pa heeft een 525i automaat gehad van dit type. door dat enorm gave morotgeluid heb ik mijn bmw voorliefde ontwikkeld
Het geluid van die motoren is gewoon als muziek in mijn oren heerlijk
pi_36606757
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:52 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Het geluid van die motoren is gewoon als muziek in mijn oren heerlijk
de laatste tijd als ik in mijn 325i E30 rijd doe ik ook de radio uit als er een beetje doorgereden word
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
  maandag 3 april 2006 @ 15:32:26 #123
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36609476
dat kan ik van mijn 316 niet echt zeggen helaas
pi_36614095
whehe de 120 klinkt ook wel erg gaaf, ookal blijft het een 4pitter... wanneer ik daar goed mee ga gassen zet ik de radio ook wel eens uit

en de 6....... spreekt voor zich denk ik
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 3 april 2006 @ 20:10:08 #125
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_36618708
quote:
Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:

Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
In 1991 kreeg de E30 cabrio de "nieuwe" achterlichten, gemaakt tot 1993. toen kwam de E36 cabrio.
De E30 Touring 4 cylinder is zelfs gemaakt tot 1994, toen kwam de E36 Touring.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 03-04-2006 20:17:10 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')