Weer wat geleerdquote:Op maandag 3 april 2006 20:10 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In 1991 kreeg de E30 cabrio de "nieuwe" achterlichten, gemaakt tot 1993. toen kwam de E36 cabrio.
De E30 Touring 4 cylinder is zelfs gemaakt tot 1994, toen kwam de E36 Touring.
zn rechtervoorvelg zit andersomquote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
is dit een originele M5?
Zo ja:![]()
![]()
![]()
Nog ff een ander E30 vraagje:
Ik dacht altijd dat alle E30 cabrio's van het Type I waren, maar ik zie op deze foto een Type II cabrio. Weet iemand vanaf wanneer die dan gebouwd zijn? Is dat een overgangsmodel geweest voordat de E36 cabrio er was, terwijl de E36 er wel al was ofzo?
wat is je email?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:53 schreef vwk het volgende:
Heeft of weet iemand toevallig (buiten de standaard marktplaats etc.) nog een redelijke E30 325i?
Roest e.d. maakt niet zoveel uit, als ie technisch maar in redelijk tot goede staat is
Gaafquote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
BMW op Techno Classica 2006 in Essen, vandaag begonnen
http://www.7-forum.com/news/wmview.php?ArtID=1078
http://www.7-forum.com/news/2006/technoclassica/bmw_exponate.php
[afbeelding]
vincentkoeter [at] hotmail [dot] comquote:
de huidige M5 (E60) is toch al meer dan een jaar leverbaar.... ook kan je voor je gewone 5serie een M pakket krijgen... M technik onderstel + bumpers en skirts en interieurdelen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef peacetaker het volgende:
ik reed afgelopen woensdag mee met een vriend van me in zijn Starlet en er kwam een hele vette nieuwe BMW 5 serie ons tegemoet
het deed me heel erg denken aan me M5 maar die is toch nog niet te koop dacht ik zo..
weet iemand hier misschien meer over te vertellen?
hij had dezelfde voorbumper als de M5 sedan...jammer genoeg heb ik geen foto ervan kunnen nemen
maar dat ga je toch niet kopen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:20 schreef Youp het volgende:
de huidige M5 (E60) is toch al meer dan een jaar leverbaar.... ook kan je voor je gewone 5serie een M pakket krijgen... M technik onderstel + bumpers en skirts en interieurdelen...
mooie bumpers en lager, stugger, beter onderstel... M sport stuur.... waarom niet?quote:
die is niet leverbaar in M5... dat was alleen bij de E34 M5... en alleen met de 3.8 met 340pkquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef peacetaker het volgende:
het zal mijn vermoeidheid zijn...
maargoed ik bedoelde dus de touring versie![]()
de m5 zelf heb ik al vaak genoeg gezien en op de foto vastgelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |