m`n oudersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:10 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
wie gaat dan ook in hoensbroek wonen idioot!
Me tooquote:
Juist!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want daar kun je weer dvd's van kopen...
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is maar 2 uur reizen naar Utrecht Centraal
Ze mogen bij TPG wel eens een lesje product behandeling gaan volgen volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik weet t. Maar liever dichterbij natuurlijk
![]()
Vandaag probeerde de postbode ook leuk te zijn: kwam ie een pakje bezorgen en hij dacht: "goh, dat past wel door de brievenbus." Blijkbaar niet -------> de brievenbus is naar de klote
Heeft zo hard de post er door geduwd dat de brievenbus helemaal verbogen is![]()
dat valt wel meequote:Op woensdag 1 maart 2006 18:10 schreef pascalheister het volgende:
wat is dat voor een gamma ding dan timo?
1 lesje??quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:23 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze mogen bij TPG wel eens een lesje product behandeling gaan volgen volgens mij.
ja gelukkig welquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar je dvd + verpakking is nog heel? Da's wel 't belangrijkst natuurlijk
quote:
Foto posten met nummer erbij, anders geloven we het niet.quote:
nicequote:
axelmusic, voor ¤ 20,99quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb de tin editie al.
Waar is deze te koop?
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Foto posten met nummer erbij, anders geloven we het niet.
Leon - Der Profi Steelbook edition bij CD-WOWquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nice
al besloten wat je eerste aankoop wordt?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net een bod gedaan op Ebay, op BOB tin editie.
Maar ik ga slapen, morgen er weer vroeg uit.
Hoe duur is die? Ik heb Leon ook nog altijd op mijn whislist staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leon - Der Profi Steelbook edition bij CD-WOW
Doe ik ook niet, ik heb nu 45 geboden, hoger ga ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]Niet duurder dan 50 incl verzenden!!!! Want hij kost zowat overal 50 euro. Ook bij de Bart Smit
![]()
Tin? Huh? Ik wist niet dat er een tin editie bestaat van Platoon?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb de tin editie al.
Waar is deze te koop?
14,99 maar er zijn een aantal vouchers en linkjes om hem voor 10 euro incl te bestellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe duur is die? Ik heb Leon ook nog altijd op mijn whislist staan
Die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tin? Huh? Ik wist niet dat er een tin editie bestaat van Platoon?En ik dacht dat je de Ultimate Edition hebt gekocht bij VanLeest
Damn.. ik denk al... een tin editie van Platoonquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook.
Zat even fout.
Ja sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. ik denk al... een tin editie van Platoon![]()
Eerst hopen dat het een steelbook isquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zit bij mij dus in de bestelling, hij mag zo langzamerhand wel eens bezorgd worden. Ik zal je dan wel ff melden of 't inderdaad nog steeds een steelbook is, aangezien dat op cd-wow er niet meer bij vermeld staat...
Ja ach, werk kan nog wel leuk zijn. Mijn school dag vandaag in iedergeval nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mietje!
Ik ben alweer heel de week aan het werk van 08:30 t/m 17:00
Waarom niet? School is best leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja ach, werk kan nog wel leuk zijn. Mijn school dag vandaag in iedergeval niet.
mogen we ze zelf uitkiezen?quote:
Oeh.. kan je nog even de stad ingaan om te gaan shoppen voor dvd'squote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef pascalheister het volgende:
vandaag ook nog overgewerkt
morgen mooi om 3 uur naar huis
mja heb nog wat andere dingen te regelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. kan je nog even de stad ingaan om te gaan shoppen voor dvd's
DVD's bestellen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja heb nog wat andere dingen te regelen![]()
dat is een mogelijkheidquote:
Als je dat een beetje snel doet.. heb je nog een paar uur om dvd's te kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is een mogelijkheid![]()
moet nog even naar de fietsenmaker, wat nieuwe onderdelen halen, want mn fiets hangt met tywraps aan elkaar![]()
paar uur, man zoiets doe je in 5 minquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je dat een beetje snel doet.. heb je nog een paar uur om dvd's te kopen![]()
jippiequote:
Ah, ik zie dat ie net boven mijn post heeft gepost. Aan zijn avatar zie ik dat hij ook een BoB fan is. Ik hoop hem gauw te sprekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
Welkom. Ene heer Dizer is geloof ik fan, maar weet het niet zeker
![]()
Hoiquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef MajorWinters het volgende:
Hoi
Ik ben MajorWinters. Ik ben nieuw hier op FOK. Ik vraag me af of het hier een beetje gezellig is?
Ik ben een enorme fan van Band Of Brothers, maar ook van Major Dick Winters
Zijn er nog andere BoB fans?
Hij kijkt wel eens naar BoB en leest wel eens een boekje, maar is dat al een fan te noemen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
Welkom. Ene heer Dizer is geloof ik fan, maar weet het niet zeker
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef furanku het volgende:
![]()
Denk.. moet me even actief maken weer in dit topic , roep ook maar wat![]()
Het is of Clone of Kloon you idiotquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hij zat ook al in SHO SC ShowChat #563: Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting?
Volgens mij is het echt een cloon.
coupon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef mschol het volgende:
weet niet of mensen nog geintreseerd zijn in de film robots uit 2005
maar bij bol.com issie errug cheap momenteel 9,99 euro
en er is een coupon te vinden voor 4,50 korting
ik heb em via me broer gekregen, neem eens een kijkje op het forum van dvd.nl misschien vind je ze daar..quote:
Pfff ken je daar niet blijven danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em via me broer gekregen, neem eens een kijkje op het forum van dvd.nl misschien vind je ze daar..
ennuh @Twisted_Logic:
ik ben al een tijdje actief hoor, alleen kom ik echt amper in TV, zit voornamelijk in DIG, en daar ben ik inmiddels al een van de vaste Slowchatters
nee helaasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Pfff ken je daar niet blijven dan?? of heb je de DVD van Army of darkness R3?
Duur? Wat ben je nou voor een gierigerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Krijg ik een mailtje van cd-wow...Batman Begins voor 14 euro te bestellen daar, op de nl-site. Op de net-site issie 15 euro, maar daar kan ik dan weer een kortingslinkje en een voucher tegenaan gooien. Blijft er een tientje over. Duur? *twijfelt*
Schaam je diepquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Allemaal namen die ik nog nooit eerder heb gezien hier.
Is Dizer z'n acounts aan het uitproberen ofzo.
Dat lelijke ding?quote:
Dizer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ben ik weerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, zeker uit Duitsland hè. Laatst was er ook iemand hier die dat ding via ebay had gekocht, volgens mij was 't Dizer
Maar die van mij is geen steelbook, gewoon een standaarduitgave...
Wat drink je dan? Breezer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Amstel, dat valt me van je tegen Dizer.
Helemaal niet, jij bent niet die smaak niet gewend omdat jij Amstel gewend bent. Grolsch is best lekker, alleen wat bitterder. Probeer is Grolsch blond.quote:
geen slechte woorden over Grolsch blond. En trouwens, ik drink regelmatig wel grolsch, alleen je krijgt er zovaak hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij bent niet die smaak niet gewend omdat jij Amstel gewend bent. Grolsch is best lekker, alleen wat bitterder. Probeer is Grolsch blond.
kijk, now we`re talking. Of Palmquote:
de NL versie he?? heb `m gisteren gezien in de winkel en vond `m nogal tegenvallenquote:
Kijk, jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grolsch dat is het echte bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als ik in Belgie ben drink ik of Palm of Jupiler, dsu dat is nog wel te zuipen.
Je bedoelt net zoals jij, nog geen paar weken geleden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kijk met zo iemand ik pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
kijk zo creëer je een vaste klant $$$quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Eindelijk XFiles seizoen 1 t/m 9 in bezit
Heb vandaag dus de bij DVD-Valley Amsterdam de bestelde laatste twee seizoen opgehaald bij die ene leuke verkoopster () en ik had zo een leuk gesprek met haar, dat ze het wel leuk vond om mij het blad Film-Valley mét dvd Lock Stock & Two Smoking Barrels kado te geven
![]()
Fuck.. ik denk dat ik verliefd word.. van de week, dinsdag had ik een leuk gesprek met haar en vandaag ook![]()
![]()
En dan doet ze ook nog dat erbij..
Dat betekent meestal dat het langer gaat duren dan een jaar neuk in en een jaar neuk uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef kinky_queen het volgende:
Verliefd worden vóór dat je geneukt heb met 'r...
Hmm, da's nieuw
Ik vind het een heel fijn blad. Die keuze DVD is ook erg leuk. Misschien moet je eerst wat info opvragen bij die leuke verkoopster. Je weet wel, hoe duur is zo'n abo nou, enzquote:
niet echt , de nieuw prijs is 69,99quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is 40 euro excl verzend kosten hiervoor duur?
Wel een mooie versie hoor
Beter, mischien binnenkort dan maar bestellenquote:
daar had ik hem 2 jaar geleden ook voorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Dus is hij vast nu wel ergens goedkoper. Even kijken op DVD.nl dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar had ik hem 2 jaar geleden ook voor
In de Bijenkorf Outlet in Venlo ligt ie voor 45 euro - 30%. Reken maar uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dus is hij vast nu wel ergens goedkoper. Even kijken op DVD.nl dan maar
Tja voordat ik in Venlo benquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
In de Bijenkorf Outlet in Venlo ligt ie voor 45 euro - 30%. Reken maar uit.
hoiquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
* BrainOverfloW is vandaag jarig
19 jaar alweer![]()
bij verschillende lukas klamers/ makro lag deze editie voor 17,50 exclusief btwquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag in de koopzondag aanbieding, de 919 van Sony (250 gig + EPG) voor 500 bij ons in de winkel. Het is dat ik niet zo veel doe met opnemen, anders had ik hem wel meegenomenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb vandaag een Sony RDR HX 710 DVD recorder besteld
Ik heb hem mijne bij de Mediamarkt gehaald met 200 euro kortingquote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag in de koopzondag aanbieding, de 919 van Sony (250 gig + EPG) voor 500 bij ons in de winkel. Het is dat ik niet zo veel doe met opnemen, anders had ik hem wel meegenomen
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb hem mijne bij de Mediamarkt gehaald met 200 euro korting
Yep, 250 Gigabyte + Electronische Programmagidsquote:Op maandag 6 maart 2006 06:21 schreef kinky_queen het volgende:
Tering, ¤ 899,-??
kutfilmquote:Op maandag 6 maart 2006 06:20 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best Motion Picture of the Year
CRASH
Paul Haggis and Cathy Schulman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was 399 waarvan ik ook nog een stukje van mijn ouders krijg voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 6 maart 2006 06:11 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar wat heb je uiteindelijk ervoor betaald?
Trouwens, de 919 heeft een verkoopprijs van 899
Helemaal mee eensquote:
Had liever Munich zien winnen voor beste film, maar dan liever Crash dan Brokeback Mountainquote:
Daar doe ik dan weer niet aan meequote:Op maandag 6 maart 2006 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
Komt omdat jullie slap zitten te lullen over die stomme Oscars. Die had moeten winnen, nee die had moeten winnen. Een film wordt toch niet beter als hij Oscars wint. Kijk naar TITANIC dat onding won er 11
![]()
so truequote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar doe ik dan weer niet aan mee. Ik bepaal liever zelf of ik een film goed vind.
Die oscars boeien mij ook niks. Ik ga nu niet een bepaalde film beter vinden met een oscar dan zonder een oscar.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
Komt omdat jullie slap zitten te lullen over die stomme Oscars. Die had moeten winnen, nee die had moeten winnen. Een film wordt toch niet beter als hij Oscars wint. Kijk naar TITANIC dat onding won er 11
![]()
Die zoen scenes waren vies!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
Hoi
Vandaag Brokeback Mountain gezien. Best een mooie film om eerlijk te zijn
Hoewel het bestwas om twee mannen zo te zien, maar ach.. ik heb ook Son Frére in mijn verzameling
Crash, die staat ook nog op mijn wishlist. Maar ik wacht nog even tot hij iets goedkoper wordtquote:Meteen maar Crash en Thirteen Days op dvd gehaald bij de Fame. Crash 2 disc lag daar voor 19,99 - 10% VIP dus voor 17,99 in een hele mooie editie
Moah, daar zag je weinig van. Ik vond eerder die neuk scene en de naast elkaar liggen scene's ergerquote:
Ook dat ja. Maar verder wel mooi acteer werk en een goeie film.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah, daar zag je weinig van. Ik vond eerder die neuk scene en de naast elkaar liggen scene's erger
dan mag je me eens het verhaal proberen uit te leggen..quote:
http://www.starz.com/features/brokebackmountain/index.htmlquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ook dat ja. Maar verder wel mooi acteer werk en een goeie film.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.starz.com/features/brokebackmountain/index.html
Het waren allemaal losse verhalen, klopt. Maar op het eind komt alles weer bijelkaar. Dat is het mooie van de film.quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dan mag je me eens het verhaal proberen uit te leggen..
die was er namelijk imho helemaal niet, allemaal losse verhalen die met een of ander flut ongeluk aanelkaar ziijn geregen
Inderdaad ja, vet goeie line-up. Alleen ik ga niet, heb op dit moment niet zo veel geldquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:57 schreef pascalheister het volgende:
vette line-up van pinkpop, ik heb er weer zin in
Damn wat een line-up zegquote:Op woensdag 8 maart 2006 17:57 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:57 schreef pascalheister het volgende:
Vind je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn wat een line-up zeg
Nelly Furtado
Keane
RHCP
Skin
Deftones
Soulfly
Anouk
Franz Ferdinand
Blof
Tool
Placebo
David Grey
Nickelback
Maar vooral![]()
Alter Bridge
![]()
Ik zou alleen al voor Keane, RHCP, Deftones, Franz Ferdinand, Blof, Tool, Placebo en Alter Bridge gaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vind je?
Enige die ik graag zou willen zien zijn de RHCP
Tool en Deftones zouden voor mij voldoende zijn. De rest is een leuke bonus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:43 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik zou alleen al voor Keane, RHCP, Deftones, Franz Ferdinand, Blof, Tool, Placebo en Alter Bridge gaan.
De rest (vooral Nickelback, Keane, Franz Ferdinand en Placebo) vind ik redenen om niet te gaan. En zelfs Deftones... die hebben een heel matige live-reputatie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:46 schreef Durbin het volgende:
[..]
Tool en Deftones zouden voor mij voldoende zijn. De rest is een leuke bonus.
De laatste keer dat ik daar was waren de Deftones ook daar en ik vond t idd. maar een hele matige showquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest (vooral Nickelback, Keane, Franz Ferdinand en Placebo) vind ik redenen om niet te gaan. En zelfs Deftones... die hebben een heel matige live-reputatie.
Ik doelde eigenlijk dan ook voornamelijk op RHCP en Placebo. Die laatste heb ik nu iets van vier maal live gezien, waarvan alle vier goed. Deftones heb ik nu drie keer gezien, waarvan één (Lowlands 200x) ver boven de andere twee (Ahoy/Waldrock) uitstak. Hun live-reputatie is inderdaad niet zo heel briljant. Maar desondanks zeg ik géén nee tegen een volgend concert.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest (vooral Nickelback, Keane, Franz Ferdinand en Placebo) vind ik redenen om niet te gaan. En zelfs Deftones... die hebben een heel matige live-reputatie.
allemaal topquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
weet je wat nog kutter is? gasten die je vriend willen zijn alleen om `t geldquote:
Neuh.. het is geen FTR/FOK'er want daarvoor schrijft ie het verhaal te netjes voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef FremantleDockers het volgende:
OK, BIECHT OP!!!
Wie is waxie?!?![]()
Zo'n reltopique, dat kan alleen maar een fokker zijn! Ik ben het (helaas) niet, maar het kan niet anders of het is een kloon van een van de vaste FTR/DVD.nl-ers!
(of hij meent het serieus, maar zo'n discussie in uitgerekend dat topic beginnen, zo naief kan iemand toch niet zijn?!)
Nou?![]()
KQ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:31 schreef FremantleDockers het volgende:
Je zou z'n boze pm's aan mij eens moeten lezen, filosofische debat dit, deftige discussie dat, prachtig allemaal! Jammer dat ie alweer weg is...
zijn gebruik van het woord 'viseren' doet vermoeden dat 'ie Belgisch is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef FremantleDockers het volgende:
OK, BIECHT OP!!!
Wie is waxie?!?![]()
Zo'n reltopique, dat kan alleen maar een fokker zijn! Ik ben het (helaas) niet, maar het kan niet anders of het is een kloon van een van de vaste FTR/DVD.nl-ers!
(of hij meent het serieus, maar zo'n discussie in uitgerekend dat topic beginnen, zo naief kan iemand toch niet zijn?!)
Nou?![]()
Ik heb tool live op ozzfest gezien was heel erg gaaf maar ja tool komt ook naar de Heineken music hall dus ik ga daar wel heen enige reden om naar pinkpop te gaan is Soulflyquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk dan ook voornamelijk op RHCP en Placebo. Die laatste heb ik nu iets van vier maal live gezien, waarvan alle vier goed. Deftones heb ik nu drie keer gezien, waarvan één (Lowlands 200x) ver boven de andere twee (Ahoy/Waldrock) uitstak. Hun live-reputatie is inderdaad niet zo heel briljant. Maar desondanks zeg ik géén nee tegen een volgend concert.
Tool heb ik nog nooit gezien en wil ik absoluut nog eens gezien hebben. Gelukkig heb ik al wel A Perfect Circle live meegemaakt.![]()
dat zal ik maar doen.... 50 euro wat een gek zegquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Dizer het volgende:
Of ik koop gewoon deze voor 10 euro
[afbeelding]
Whehe.. vandaar ook mijn smilie. Hij gaat op eBay voor 88 euro... ik weet het niet. Wil het heel graag hebben maar heb al zoveel uitgegevens aan LOTR en zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat zal ik maar doen.... 50 euro wat een gek zeg
De HMH is nog niet bevestigd toch ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb tool live op ozzfest gezien was heel erg gaaf maar ja tool komt ook naar de Heineken music hall dus ik ga daar wel heen enige reden om naar pinkpop te gaan is Soulflymaar die heb ik ondertussen ook al 4 keer gezien
Volgens toolshed.down.net is dit nog niet bevestigd door de band zelf en die zijn doorgaans iets beter op de hoogte dan bijvoorbeeld Blabbermouth.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
deze?
Jun. 27 - Amsterdam, NETH @ HMH volgens tool wel
plaats die PM`s hier, dan kunnen we lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:31 schreef FremantleDockers het volgende:
Je zou z'n boze pm's aan mij eens moeten lezen, filosofische debat dit, deftige discussie dat, prachtig allemaal! Jammer dat ie alweer weg is...
gelukkig wel jaquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef Timo20 het volgende:
gelukkig wel ja
weet nog niet wat voor een avatar ik nu wil. Alfred J. Kwak hebben we intussen wel genoeg gezien
dudequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal mooie Band Of Brothers avatars
Best goedkoopquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Timo20 het volgende:
Is dit een aanschaf waard?
Is alleen deel 1, niet??
Dat is waarquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
we hebben al genoeg Band Of Brothers hier, door jou alleen
helemaal als t de trilogie, maar dat is volgens mij niet zoquote:
Nee man.. heb je nou nog niks geleerd van AC en KQ? Das Book 1quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
helemaal als t de trilogie, maar dat is volgens mij niet zo
Staat er ook niet bij
neequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee man.. heb je nou nog niks geleerd van AC en KQ?
Dan gebruik ik wel een anderquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude
we hebben al genoeg Band Of Brothers hier, door jou alleen
afwisseling, het houdt je bezig hequote:
de volgende versies dienen aangeschaft te worden wil je je een zichzelf respecterende dvd verzamelaar noemen:quote:
Hier gaat ie voor ¤85, wellicht valt er nog wat af te dingen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe.. vandaar ook mijn smilie. Hij gaat op eBay voor 88 euro... ik weet het niet. Wil het heel graag hebben maar heb al zoveel uitgegevens aan LOTR en zo
eBayquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Hier gaat ie voor ¤85, wellicht valt er nog wat af te dingen.
Waar vind je die 'normale' editie (UK 3disc, toch?) voor ¤10?
kan ik daar uit opmaken dat die book of the dead edition niet de juiste beeldverhouding heeft?quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de volgende versies dienen aangeschaft te worden wil je je een zichzelf respecterende dvd verzamelaar noemen:
The Evil Dead OOP Image uitgave (voor de correcte beeldverhoudingen)
The Evil Dead : Book of the dead edition
Alleen deel 1, maar rete goedkoop! Hop in mijn mandje!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Timo20 het volgende:
Is dit een aanschaf waard?
Is alleen deel 1, niet??
Of hier voor ¤ 15,49!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Waar vind je die 'normale' editie (UK 3disc, toch?) voor ¤10?
echt heyquote:
Deze scene vind ik juist grappig! Dick Winters houdt niet van zwemmen en wat doet ie als ze eindelijk de oorlog winnen? Zwemmen... vandaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef FremantleDockers het volgende:
Deze is trouwens knap gay, dizer! Beetje Riefenstahl-achtig zelfs.
[afbeelding]
Ja maar das niet de OOP editiequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of hier voor ¤ 15,49!
Stukken betrouwbaarder.
ik maak vanavond wel pics van de inhoudquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kan ik daar uit opmaken dat die book of the dead edition niet de juiste beeldverhouding heeft?
-edit- en heb je misschien plaatjes van de inhoud?![]()
Je avatar... ik moet nog steeds een betere voor je maken.. want deze..quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik maak vanavond wel pics van de inhoud
ok coolquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik maak vanavond wel pics van de inhoud
quote:hey,
ik las je reply en om verdere offtopic te vermijden stuur ik je een PB. Ik geef mijn mening en die heeft (onrechtstreeks) te maken met het onderwerp. Ruimte voor debat moet er zeker zijn, dat is alleszins mijn filosofie. Ik luister graag naar ieders overtuiging en mening. Maar neem dan wel de moeite om die rustig uiteen te zetten. Mensen kunnen je anders niet serieus nemen.
Ik kan me ergens vinden in je nogal korte en oppervlakkige reply... De offtopic kan niet te lang duren natuurlijk. Maar je kan wel iets meer aandacht schenken aan de uiteen zetting van je gedachte. Nu komt het niet echt over...
Ik ga dus verder geen aandacht schenken aan je korte en vrij ongepaste opmerking.
Ik denk nog, het is een newbie, een soort I-Spy24 die net een nieuw woordenboek heeft gekocht, beetje vreemd maar verder niet al te veel aandacht aan schenken.quote:Jij begint een enorme off-topic discussie en probeert mensen bewust op de kast te jagen en mijn reactie is ongepast?
Dude, open gewoon een nieuw topic en leer internet te relativeren.
Hij is bezorgd om me!quote:ik relativeer internet
het is echter niet ik dat zich opwind. Jij bent degene dat nogal raar doet.
grtz en chill out, er zijn belangrijkere dingen
de manier waarop je je erin laat meegaan is verontrustend![]()
En ach, fuck it, ook nog maar een PMetje, dit kon wel eens erg grappig gaan worden!quote:Ik krijg net een boze PM van newbie dat mijn reactie ongepast is...
Je blijft lachen op dit forum!
FOTOS, DUDE, FOTOS!! Laat me sidderen in de aanblik van je weergaloze collectie! Dan kom ik daarna wel in je nieuw-te-openen 'de esthetische filosofie van een dvd-collectie'-topic vertellen hoe prachtig ik het vond en hoezeer ik me schaam voor mijn wankele plankje met twaalf keer dezelfde film in verschillende kleuren hoesjes.
Let op het schalkse gebruik van een fok-smiley op dvd.nl! Jaja, ik ben op dreef!quote:![]()
Wie is hier nou al de hele avond in dat topic bezig!
heerlijke rel-kloon, complimenten!
gelukkig, we mogen weer on-topic! Ondertussen nog geen foto gezien, maar wel een fijne deftige discussie gehad!quote:Doordat ik eerder al aangaf dat ik geen mensen wil gaan irriteren kunnen we beter terug ontopic gaan.
het is aangenaam dat bepaalde mensen deftig kunnen antwoorden op mijn post en het zijn net de mensen die agressief reageren die het topic nog verder laten verdwalen.
mensen die zich aangesproken voelen kunnen me via pb bereiken.
opvallend dat de laatste paar opmerkingen nog meer offtopic zijn dan mijn opmerkingen... dat is dan vrij hypocriet van de betrokken personen.
wat mij betreft weer ontopic
verdere discussies kunnen via PB
grtz
Ik lig ondertussen onder m'n bureau van het lachen! Wat een heerlijk ventje! Snel een PM terug voor ie weer voorgoed verdwijnt:quote:ik heb 20 berichten ofzo hiero, hoeveel heb jij er? Dus insinueer niet dat ik hardnekkig ben...het feit dat je verbitterd sarcasme gaat gebruiken duidt aan dat je stillaan nerveus wordt. waarom weet ik niet. er zijn altijd mensen die van een mug een olifant gaan maken.
jammer voor je dat je geen deftig gesprek kan voeren.
Maar helaas... Vanochtend niks in m'n inboxje mogen vinden.quote:Ik wist wel dat ik mijn pc nog even aan moest laten staan!"deftig"! Heerlijk!
Bedankt voor een erg vermakelijk laatste kwartiertje van een verder saaie dag! Ik ga pitten, laat gerust iets voor me achter zodat mijn ochtend morgen weer vrolijk begint!
Wat zijn de extra's op die 2-disc versie?quote:
Zo, op cdwow is ie nog ¤24. En hop, de tweede play-aankoop in 10 minuten. Gaat lekker met dit topic!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Of hier voor ¤ 15,49!
Stukken betrouwbaarder.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Newbie-pesten, de samenvatting:
Weet ik niet, niet echt op gelet. Ik ben weer mijn dvd pik achterna gevolgd en heb deze versie puur op uiterlijk aangeschaftquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:56 schreef Smots het volgende:
[..]
Wat zijn de extra's op die 2-disc versie?
15 euro of 80 euro.. damn.. ik moet echte en keuze makenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Zo, op cdwow is ie nog ¤24. En hop, de tweede play-aankoop in 10 minuten. Gaat lekker met dit topic!
Volgens mij is het precies dezelfde hoorquote:
Whehe...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is het precies dezelfde hoor
geweldigquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:55 schreef FremantleDockers het volgende:
Newbie-pesten, de samenvatting:
*knip*
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Weet ik niet, niet echt op gelet. Ik ben weer mijn dvd pik achterna gevolgd en heb deze versie puur op uiterlijk aangeschaft![]()
Ooooooh die 2quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe...
[afbeelding]
is niet
[afbeelding]
hoor
Extra'squote:Op donderdag 9 maart 2006 16:37 schreef Smots het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde juist weten of er op deze versie audiocommentaar staat.
ja lul dat je dr bent!! schiet dan eens op misschien dat ik je dan nog 5 euro korting geef op mn shawshank boxquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je avatar... ik moet nog steeds een betere voor je maken.. want deze..
Neuh, valt niet echt iets op af te dingenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:08 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Neuh, valt niet echt iets op af te dingen![]()
Zondag helemaal niks te doen.. ga er lekker voor zitten met een bakje koffiequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja lul dat je dr bent!! schiet dan eens op misschien dat ik je dan nog 5 euro korting geef op mn shawshank box
Teringquote:
Hmm...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:35 schreef Mikkie het volgende:
...Een collega van me had vorig jaar 365 euro voor 53 km/h overschrijding
Het zal toch niet waar zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:35 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Hmm...
Ik woon in Nijmegen en had vorig jaar een boete van 365 euro voor 53km te hard. Waar werk jij eigenlijk?![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel de grap van de dag zijn, maar ik kan 't me haast niet voorstellen
wel okay? hoor er alleen maar negatieve verhalen overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens toevallig Hostel al gezien? Hij schijnt wel okay te zijn, ook al staat 'ie maar een 6.1 op IMDb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |