Hoe duur is die? Ik heb Leon ook nog altijd op mijn whislist staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leon - Der Profi Steelbook edition bij CD-WOW
Doe ik ook niet, ik heb nu 45 geboden, hoger ga ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]Niet duurder dan 50 incl verzenden!!!! Want hij kost zowat overal 50 euro. Ook bij de Bart Smit
![]()
Tin? Huh? Ik wist niet dat er een tin editie bestaat van Platoon?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb de tin editie al.
Waar is deze te koop?
14,99 maar er zijn een aantal vouchers en linkjes om hem voor 10 euro incl te bestellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe duur is die? Ik heb Leon ook nog altijd op mijn whislist staan
Die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tin? Huh? Ik wist niet dat er een tin editie bestaat van Platoon?En ik dacht dat je de Ultimate Edition hebt gekocht bij VanLeest
Damn.. ik denk al... een tin editie van Platoonquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook.
Zat even fout.
Ja sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. ik denk al... een tin editie van Platoon![]()
Eerst hopen dat het een steelbook isquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zit bij mij dus in de bestelling, hij mag zo langzamerhand wel eens bezorgd worden. Ik zal je dan wel ff melden of 't inderdaad nog steeds een steelbook is, aangezien dat op cd-wow er niet meer bij vermeld staat...
Ja ach, werk kan nog wel leuk zijn. Mijn school dag vandaag in iedergeval nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mietje!
Ik ben alweer heel de week aan het werk van 08:30 t/m 17:00
Waarom niet? School is best leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja ach, werk kan nog wel leuk zijn. Mijn school dag vandaag in iedergeval niet.
mogen we ze zelf uitkiezen?quote:
Oeh.. kan je nog even de stad ingaan om te gaan shoppen voor dvd'squote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef pascalheister het volgende:
vandaag ook nog overgewerkt
morgen mooi om 3 uur naar huis
mja heb nog wat andere dingen te regelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oeh.. kan je nog even de stad ingaan om te gaan shoppen voor dvd's
DVD's bestellen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja heb nog wat andere dingen te regelen![]()
dat is een mogelijkheidquote:
Als je dat een beetje snel doet.. heb je nog een paar uur om dvd's te kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is een mogelijkheid![]()
moet nog even naar de fietsenmaker, wat nieuwe onderdelen halen, want mn fiets hangt met tywraps aan elkaar![]()
paar uur, man zoiets doe je in 5 minquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je dat een beetje snel doet.. heb je nog een paar uur om dvd's te kopen![]()
jippiequote:
Ah, ik zie dat ie net boven mijn post heeft gepost. Aan zijn avatar zie ik dat hij ook een BoB fan is. Ik hoop hem gauw te sprekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
Welkom. Ene heer Dizer is geloof ik fan, maar weet het niet zeker
![]()
Hoiquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:05 schreef MajorWinters het volgende:
Hoi
Ik ben MajorWinters. Ik ben nieuw hier op FOK. Ik vraag me af of het hier een beetje gezellig is?
Ik ben een enorme fan van Band Of Brothers, maar ook van Major Dick Winters
Zijn er nog andere BoB fans?
Hij kijkt wel eens naar BoB en leest wel eens een boekje, maar is dat al een fan te noemen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:06 schreef kinky_queen het volgende:
Welkom. Ene heer Dizer is geloof ik fan, maar weet het niet zeker
![]()
Hoi!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef furanku het volgende:
![]()
Denk.. moet me even actief maken weer in dit topic , roep ook maar wat![]()
Het is of Clone of Kloon you idiotquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
Hij zat ook al in SHO SC ShowChat #563: Zijn er mensen geinterseeerd in een meeting?
Volgens mij is het echt een cloon.
coupon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef mschol het volgende:
weet niet of mensen nog geintreseerd zijn in de film robots uit 2005
maar bij bol.com issie errug cheap momenteel 9,99 euro
en er is een coupon te vinden voor 4,50 korting
ik heb em via me broer gekregen, neem eens een kijkje op het forum van dvd.nl misschien vind je ze daar..quote:
Pfff ken je daar niet blijven danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em via me broer gekregen, neem eens een kijkje op het forum van dvd.nl misschien vind je ze daar..
ennuh @Twisted_Logic:
ik ben al een tijdje actief hoor, alleen kom ik echt amper in TV, zit voornamelijk in DIG, en daar ben ik inmiddels al een van de vaste Slowchatters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |