coupon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef mschol het volgende:
weet niet of mensen nog geintreseerd zijn in de film robots uit 2005
maar bij bol.com issie errug cheap momenteel 9,99 euro
en er is een coupon te vinden voor 4,50 korting
ik heb em via me broer gekregen, neem eens een kijkje op het forum van dvd.nl misschien vind je ze daar..quote:
Pfff ken je daar niet blijven danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb em via me broer gekregen, neem eens een kijkje op het forum van dvd.nl misschien vind je ze daar..
ennuh @Twisted_Logic:
ik ben al een tijdje actief hoor, alleen kom ik echt amper in TV, zit voornamelijk in DIG, en daar ben ik inmiddels al een van de vaste Slowchatters
nee helaasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Pfff ken je daar niet blijven dan?? of heb je de DVD van Army of darkness R3?
Duur? Wat ben je nou voor een gierigerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:27 schreef Mikkie het volgende:
Krijg ik een mailtje van cd-wow...Batman Begins voor 14 euro te bestellen daar, op de nl-site. Op de net-site issie 15 euro, maar daar kan ik dan weer een kortingslinkje en een voucher tegenaan gooien. Blijft er een tientje over. Duur? *twijfelt*
Schaam je diepquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Allemaal namen die ik nog nooit eerder heb gezien hier.
Is Dizer z'n acounts aan het uitproberen ofzo.
Dat lelijke ding?quote:
Dizer?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Allemaal namen die ik nog nooit eerder heb gezien hier.
Is Dizer z'n acounts aan het uitproberen ofzo.
Ben ik weerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goh, zeker uit Duitsland hè. Laatst was er ook iemand hier die dat ding via ebay had gekocht, volgens mij was 't Dizer
Maar die van mij is geen steelbook, gewoon een standaarduitgave...
Wat drink je dan? Breezer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
Amstel, dat valt me van je tegen Dizer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |