geen slechte woorden over Grolsch blond. En trouwens, ik drink regelmatig wel grolsch, alleen je krijgt er zovaak hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij bent niet die smaak niet gewend omdat jij Amstel gewend bent. Grolsch is best lekker, alleen wat bitterder. Probeer is Grolsch blond.
kijk, now we`re talking. Of Palmquote:
de NL versie he?? heb `m gisteren gezien in de winkel en vond `m nogal tegenvallenquote:
Kijk, jij hebt er verstand vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grolsch dat is het echte bier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:21 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als ik in Belgie ben drink ik of Palm of Jupiler, dsu dat is nog wel te zuipen.
Je bedoelt net zoals jij, nog geen paar weken geleden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Allemaal namen die ik nog nooit eerder heb gezien hier.
Is Dizer z'n acounts aan het uitproberen ofzo.
Kijk met zo iemand ik pratenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
kijk zo creëer je een vaste klant $$$quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:58 schreef Dizer het volgende:
Eindelijk XFiles seizoen 1 t/m 9 in bezit
Heb vandaag dus de bij DVD-Valley Amsterdam de bestelde laatste twee seizoen opgehaald bij die ene leuke verkoopster () en ik had zo een leuk gesprek met haar, dat ze het wel leuk vond om mij het blad Film-Valley mét dvd Lock Stock & Two Smoking Barrels kado te geven
![]()
Fuck.. ik denk dat ik verliefd word.. van de week, dinsdag had ik een leuk gesprek met haar en vandaag ook![]()
![]()
En dan doet ze ook nog dat erbij..
Dat betekent meestal dat het langer gaat duren dan een jaar neuk in en een jaar neuk uitquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef kinky_queen het volgende:
Verliefd worden vóór dat je geneukt heb met 'r...
Hmm, da's nieuw
Ik vind het een heel fijn blad. Die keuze DVD is ook erg leuk. Misschien moet je eerst wat info opvragen bij die leuke verkoopster. Je weet wel, hoe duur is zo'n abo nou, enzquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |