De rest (vooral Nickelback, Keane, Franz Ferdinand en Placebo) vind ik redenen om niet te gaan. En zelfs Deftones... die hebben een heel matige live-reputatie.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:46 schreef Durbin het volgende:
[..]
Tool en Deftones zouden voor mij voldoende zijn. De rest is een leuke bonus.
De laatste keer dat ik daar was waren de Deftones ook daar en ik vond t idd. maar een hele matige showquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest (vooral Nickelback, Keane, Franz Ferdinand en Placebo) vind ik redenen om niet te gaan. En zelfs Deftones... die hebben een heel matige live-reputatie.
Ik doelde eigenlijk dan ook voornamelijk op RHCP en Placebo. Die laatste heb ik nu iets van vier maal live gezien, waarvan alle vier goed. Deftones heb ik nu drie keer gezien, waarvan één (Lowlands 200x) ver boven de andere twee (Ahoy/Waldrock) uitstak. Hun live-reputatie is inderdaad niet zo heel briljant. Maar desondanks zeg ik géén nee tegen een volgend concert.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De rest (vooral Nickelback, Keane, Franz Ferdinand en Placebo) vind ik redenen om niet te gaan. En zelfs Deftones... die hebben een heel matige live-reputatie.
allemaal topquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
weet je wat nog kutter is? gasten die je vriend willen zijn alleen om `t geldquote:
Neuh.. het is geen FTR/FOK'er want daarvoor schrijft ie het verhaal te netjes voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef FremantleDockers het volgende:
OK, BIECHT OP!!!
Wie is waxie?!?![]()
Zo'n reltopique, dat kan alleen maar een fokker zijn! Ik ben het (helaas) niet, maar het kan niet anders of het is een kloon van een van de vaste FTR/DVD.nl-ers!
(of hij meent het serieus, maar zo'n discussie in uitgerekend dat topic beginnen, zo naief kan iemand toch niet zijn?!)
Nou?![]()
KQ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:31 schreef FremantleDockers het volgende:
Je zou z'n boze pm's aan mij eens moeten lezen, filosofische debat dit, deftige discussie dat, prachtig allemaal! Jammer dat ie alweer weg is...
zijn gebruik van het woord 'viseren' doet vermoeden dat 'ie Belgisch is.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:52 schreef FremantleDockers het volgende:
OK, BIECHT OP!!!
Wie is waxie?!?![]()
Zo'n reltopique, dat kan alleen maar een fokker zijn! Ik ben het (helaas) niet, maar het kan niet anders of het is een kloon van een van de vaste FTR/DVD.nl-ers!
(of hij meent het serieus, maar zo'n discussie in uitgerekend dat topic beginnen, zo naief kan iemand toch niet zijn?!)
Nou?![]()
Ik heb tool live op ozzfest gezien was heel erg gaaf maar ja tool komt ook naar de Heineken music hall dus ik ga daar wel heen enige reden om naar pinkpop te gaan is Soulflyquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk dan ook voornamelijk op RHCP en Placebo. Die laatste heb ik nu iets van vier maal live gezien, waarvan alle vier goed. Deftones heb ik nu drie keer gezien, waarvan één (Lowlands 200x) ver boven de andere twee (Ahoy/Waldrock) uitstak. Hun live-reputatie is inderdaad niet zo heel briljant. Maar desondanks zeg ik géén nee tegen een volgend concert.
Tool heb ik nog nooit gezien en wil ik absoluut nog eens gezien hebben. Gelukkig heb ik al wel A Perfect Circle live meegemaakt.![]()
dat zal ik maar doen.... 50 euro wat een gek zegquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:58 schreef Dizer het volgende:
Of ik koop gewoon deze voor 10 euro
[afbeelding]
Whehe.. vandaar ook mijn smilie. Hij gaat op eBay voor 88 euro... ik weet het niet. Wil het heel graag hebben maar heb al zoveel uitgegevens aan LOTR en zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:03 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dat zal ik maar doen.... 50 euro wat een gek zeg
De HMH is nog niet bevestigd toch ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb tool live op ozzfest gezien was heel erg gaaf maar ja tool komt ook naar de Heineken music hall dus ik ga daar wel heen enige reden om naar pinkpop te gaan is Soulflymaar die heb ik ondertussen ook al 4 keer gezien
Volgens toolshed.down.net is dit nog niet bevestigd door de band zelf en die zijn doorgaans iets beter op de hoogte dan bijvoorbeeld Blabbermouth.quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
deze?
Jun. 27 - Amsterdam, NETH @ HMH volgens tool wel
plaats die PM`s hier, dan kunnen we lachenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:31 schreef FremantleDockers het volgende:
Je zou z'n boze pm's aan mij eens moeten lezen, filosofische debat dit, deftige discussie dat, prachtig allemaal! Jammer dat ie alweer weg is...
gelukkig wel jaquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:59 schreef Timo20 het volgende:
gelukkig wel ja
weet nog niet wat voor een avatar ik nu wil. Alfred J. Kwak hebben we intussen wel genoeg gezien
dudequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Allemaal mooie Band Of Brothers avatars
Best goedkoopquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:04 schreef Timo20 het volgende:
Is dit een aanschaf waard?
Is alleen deel 1, niet??
Dat is waarquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude