quote:
Foto posten met nummer erbij, anders geloven we het niet.quote:
nicequote:
axelmusic, voor ¤ 20,99quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb de tin editie al.
Waar is deze te koop?
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Foto posten met nummer erbij, anders geloven we het niet.
Leon - Der Profi Steelbook edition bij CD-WOWquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nice
al besloten wat je eerste aankoop wordt?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net een bod gedaan op Ebay, op BOB tin editie.
Maar ik ga slapen, morgen er weer vroeg uit.
Hoe duur is die? Ik heb Leon ook nog altijd op mijn whislist staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leon - Der Profi Steelbook edition bij CD-WOW
Doe ik ook niet, ik heb nu 45 geboden, hoger ga ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]Niet duurder dan 50 incl verzenden!!!! Want hij kost zowat overal 50 euro. Ook bij de Bart Smit
![]()
Tin? Huh? Ik wist niet dat er een tin editie bestaat van Platoon?quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb de tin editie al.
Waar is deze te koop?
14,99 maar er zijn een aantal vouchers en linkjes om hem voor 10 euro incl te bestellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoe duur is die? Ik heb Leon ook nog altijd op mijn whislist staan
Die bedoelde ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tin? Huh? Ik wist niet dat er een tin editie bestaat van Platoon?En ik dacht dat je de Ultimate Edition hebt gekocht bij VanLeest
Damn.. ik denk al... een tin editie van Platoonquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:06 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook.
Zat even fout.
Ja sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. ik denk al... een tin editie van Platoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |