niet echt , de nieuw prijs is 69,99quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is 40 euro excl verzend kosten hiervoor duur?
Wel een mooie versie hoor
Beter, mischien binnenkort dan maar bestellenquote:
daar had ik hem 2 jaar geleden ook voorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Dus is hij vast nu wel ergens goedkoper. Even kijken op DVD.nl dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar had ik hem 2 jaar geleden ook voor
In de Bijenkorf Outlet in Venlo ligt ie voor 45 euro - 30%. Reken maar uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dus is hij vast nu wel ergens goedkoper. Even kijken op DVD.nl dan maar
Tja voordat ik in Venlo benquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
In de Bijenkorf Outlet in Venlo ligt ie voor 45 euro - 30%. Reken maar uit.
hoiquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
* BrainOverfloW is vandaag jarig
19 jaar alweer![]()
bij verschillende lukas klamers/ makro lag deze editie voor 17,50 exclusief btwquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
Vandaag in de koopzondag aanbieding, de 919 van Sony (250 gig + EPG) voor 500 bij ons in de winkel. Het is dat ik niet zo veel doe met opnemen, anders had ik hem wel meegenomenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb vandaag een Sony RDR HX 710 DVD recorder besteld
Ik heb hem mijne bij de Mediamarkt gehaald met 200 euro kortingquote:Op zondag 5 maart 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vandaag in de koopzondag aanbieding, de 919 van Sony (250 gig + EPG) voor 500 bij ons in de winkel. Het is dat ik niet zo veel doe met opnemen, anders had ik hem wel meegenomen
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:25 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb hem mijne bij de Mediamarkt gehaald met 200 euro korting
Yep, 250 Gigabyte + Electronische Programmagidsquote:Op maandag 6 maart 2006 06:21 schreef kinky_queen het volgende:
Tering, ¤ 899,-??
kutfilmquote:Op maandag 6 maart 2006 06:20 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Best Motion Picture of the Year
CRASH
Paul Haggis and Cathy Schulman![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was 399 waarvan ik ook nog een stukje van mijn ouders krijg voor mijn verjaardag.quote:Op maandag 6 maart 2006 06:11 schreef Dizer het volgende:
[..]Maar wat heb je uiteindelijk ervoor betaald?
Trouwens, de 919 heeft een verkoopprijs van 899
Helemaal mee eensquote:
Had liever Munich zien winnen voor beste film, maar dan liever Crash dan Brokeback Mountainquote:
Daar doe ik dan weer niet aan meequote:Op maandag 6 maart 2006 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
Komt omdat jullie slap zitten te lullen over die stomme Oscars. Die had moeten winnen, nee die had moeten winnen. Een film wordt toch niet beter als hij Oscars wint. Kijk naar TITANIC dat onding won er 11
![]()
so truequote:Op maandag 6 maart 2006 18:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar doe ik dan weer niet aan mee. Ik bepaal liever zelf of ik een film goed vind.
Die oscars boeien mij ook niks. Ik ga nu niet een bepaalde film beter vinden met een oscar dan zonder een oscar.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:46 schreef kinky_queen het volgende:
Komt omdat jullie slap zitten te lullen over die stomme Oscars. Die had moeten winnen, nee die had moeten winnen. Een film wordt toch niet beter als hij Oscars wint. Kijk naar TITANIC dat onding won er 11
![]()
Die zoen scenes waren vies!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
Hoi
Vandaag Brokeback Mountain gezien. Best een mooie film om eerlijk te zijn
Hoewel het bestwas om twee mannen zo te zien, maar ach.. ik heb ook Son Frére in mijn verzameling
Crash, die staat ook nog op mijn wishlist. Maar ik wacht nog even tot hij iets goedkoper wordtquote:Meteen maar Crash en Thirteen Days op dvd gehaald bij de Fame. Crash 2 disc lag daar voor 19,99 - 10% VIP dus voor 17,99 in een hele mooie editie
Moah, daar zag je weinig van. Ik vond eerder die neuk scene en de naast elkaar liggen scene's ergerquote:
Ook dat ja. Maar verder wel mooi acteer werk en een goeie film.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moah, daar zag je weinig van. Ik vond eerder die neuk scene en de naast elkaar liggen scene's erger
dan mag je me eens het verhaal proberen uit te leggen..quote:
http://www.starz.com/features/brokebackmountain/index.htmlquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ook dat ja. Maar verder wel mooi acteer werk en een goeie film.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.starz.com/features/brokebackmountain/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |