Nee, 50 cent!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Bespeur ik hier een Bad Religion fan?
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ah zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is zo jammer dat ik de hele nacht door moet werken en dan niet eens hier mag vragen wie de Delta Deceptie gaat kopen.
What the fuck?!quote:De Derren Brown-mania komt tot een voorlopig hoogtepunt in de bloedstollende show The Heist, die op 4 januari 2006 op Channel 4 wordt uitgezonden. In deze uitzending laat hij zien hoe hij vier nietsvermoedende modale Britten zover krijgt om een gewapende overval op de Bank of England te plegen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?
Om het even te specificeren waar ik op doel:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.
&
Angstzaaiende regering zielig topicje met aannames, persoonlijke aanvallen en drogredenen. Alles om het te verlagen tot een café / borrelpraatje na 10 bier. Ik doe dus niet mee.
Nope. Geen zin in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef du_ke het volgende:
Komkom Yildiz wel blijven proberen het volk te verheffen.
quote:Het Tegenspotje is klaar
De VVD-spot tegen de Partij van de Arbeid - de animatie van een nee-schuddende roos - is al vele malen op tv vertoond.
Enige tijd geleden publiceerde ik een script voor een tegenspotje, met een nee-schuddende sigaar.
Coen Rens heeft dit script omgezet in een perfecte animatie.
Bedankt, Coen.
klik
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=monza&member=&order=relevance![]()
zoeken.fok.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, wat voor search gebruiken jullie voor op FOK!?
Ik merkte dit topic ook alleen op door die titel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
2.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Best zorgwekkend, dat de titel zoveel vreemden aantrekt.
En dit weekend liep Balkenende nog te heulen met het grootste harddrugsfeest van Nederland: carnaval.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef pberends het volgende:
Je vraagt je af wanneer die Donner met z'n terreur stopt tegen eerlijke wiettelers.
De speech:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef Yildiz het volgende:
I want a secure, safe and prosperous for this girl.
[..]
Undevided, democratic and free.
Aldus een speech van Clinton, mooie woorden, undevided, democratic and free.
Laat maar komen.
@ http://canberra.usembassy.gov/hyper/WF990323/epf203.htmquote:What I want you to think about, you may not know a great deal about Kosovo -- and I'll try to talk a little about that today -- but I want you to see this in terms of the big picture. I want our children to have a Europe -- I want this young girl here to grow up in a world that is safer and more secure and more prosperous. To get that done we need a Europe that is undivided, democratic and free. I want us to live in a world where we get along with each other, with all of our differences, and where we don't have to worry about seeing scenes every night for the next 40 years of ethnic cleansing in some part of the world. I have worked against ethnic and religious warfare in Africa, in Asia, in the Middle East, in Northern Ireland. But today its most virulent manifestation is right there in Europe. So that is what I am trying to do here. I don't ask you to agree with every decision I make. I am responsible for it; if I turn out to be wrong, I bear the responsibility for that. But you have to understand what the big picture here is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?
Er zijn altijd mensen die het geloven, moet de VVD hebben gedachtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef pberends het volgende:
VVD verwijt PvdA-leider Bos onsportief gedrag]
Ah, dat spotje was ook het toppunt van sportiviteit.
waar komen die lui ineens vandaan he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Best zorgwekkend, dat de titel zoveel vreemden aantrekt.
Het wordt steeds grappiger met Zalm.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het geloven, moet de VVD hebben gedacht
Nog geen week later is de OZB ook weer aan bod he? Zalm vind dat provinciale staten te makkelijk toestemming aan de gemeenten geeft om de ozb te verhogen. Waarom hebben die lui zo'n gigantisch bord voor hun kop![]()
![]()
quote:Zuid-Holland: Zalm adviseerde ontheffing ozb-verhoging
DEN HAAG - De provincie Zuid-Holland heeft gemeenten die dit jaar de onroerendezaakbelasting (ozb) met meer dan 2 procent hebben verhoogd, juist op advies van minister Zalm van Financiën ontheffing gegeven. Een woordvoerder van de provincie was dinsdag dan ook hogelijk verbaasd over de kritiek van Zalm dat de provincies te makkelijk ontheffing verlenen.
Volgens de zegsman heeft het provinciebestuur in december een brief van de minister gekregen met het advies alle overschrijdingen van de maximale verhoging van de ozb goed te keuren. „Omdat 2006 een overgangsjaar is en er nog geen nieuwe wetgeving is voor criteria”, aldus de provinciewoordvoerder.
Zuid-Holland heeft volgens de gegevens van het IPO (Interprovinciaal Overleg) twee gemeenten ontheffing verleend: Vlist en Wassenaar.
De provincie Friesland, die de gemeente Leeuwarden een ontheffing gaf, trekt zich de kritiek van Zalm helemaal niet aan, zo liet een woordvoerster dinsdag weten. „Leeuwarden had een overschrijding van 1,5 procent. We hebben de situatie zeer zorgvuldig bekeken en er waren eigenlijk geen redenen om geen ontheffing te verlenen.”
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het wordt steeds grappiger met Zalm.
[..]
Sneeuw is cool.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Yildiz het volgende:
Gister was het mooi weer, en nu ligt hier ineens sneeuw, ik woon fucking aan zee!
Je bent traag Zalm en burgelijke ongehoorzaamheid?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het wordt steeds grappiger met Zalm.
[..]
Kennelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent traag Zalm en burgelijke ongehoorzaamheid?
quote:GroenLinks wil 'proactieve' opsporing discriminatie
(Novum) - GroenLinks wil een aparte inspectiedienst, die discriminatie op de arbeidsmarkt 'proactief' moet opsporen. Fractievoorzitter Femke Halsema lanceerde dit voorstel dinsdag tijdens een werkbezoek in Leeuwarden. De nieuwe inspectiedienst maakt in de plannen van de partij deel uit van de Arbeidsinspectie.
De dienst moet werkgevers die zich schuldig maken aan discriminatie 'proactief' opsporen, door middel van situatietesten. Daarin wordt de reactie van werkgevers getest op sollicitanten die alleen wat betreft leeftijd, etnische achtergrond of geslacht van elkaar verschillen. Nu vindt onderzoek pas plaats nadat aangifte is gedaan van discriminatie. 'Proactieve' opsporingsmethoden hebben volgens de partij een 'sterkere preventieve werking'.
Volgens woordvoerder Sabine Jimkes van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft de PvdA eerder een soortgelijk voorstel ingediend. Destijds zag staatssecretaris van Sociale Zaken Henk van Hoof (VVD) 'niet zoveel in die plannen'. Op dit moment mogen alleen de Commissie Gelijke Behandeling en de rechter zich over discriminatie uitspreken. Volgens Jimkes is discriminatie niet eenduidig en moet zorgvuldig en objectief worden afgewogen of daarvan sprake is.
Ongeveer een op de drie allochtonen heeft wel eens te maken gehad met discriminatie. Dat bleek vorig jaar uit een onderzoek in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken.
idee: http://www.sun.com/service/sungrid/overview.jspquote:Regering VS gooit roet in Suns Grid-plannen
Door Mick de Neeve - dinsdag 28 februari 2006 - 15:01 - Bron: Network World - Views: 4.589
Veiligheidsbezwaren van de Amerikaanse regering hebben Suns Grid-plannen nog verder opgehouden dan al het geval was. De bedoeling van Suns Grid is dat gebruikers voor een dollar per processor en een dollar per gigabyte per maand rekenkracht (en dataopslag) in kunnen kopen; wat volgens Sun tot een nutsvoorziening uit kan groeien zoals bijvoorbeeld gas en elektriciteit. Daarmee moet superrekenkracht ook beschikbaar komen voor diegenen die zich geen supercomputer kunnen veroorloven. De regering stelt echter voorwaarden bij de export van dergelijke computerdiensten, wat Suns doelstelling er een echte globale dienst van te maken onmogelijk maakt.
'Onze servers worden door de regering als munitie beschouwd', zegt Sun-topman Jonathan Schwartz. 'Dus toen we onze serverkracht beschikbaar wilden maken voor de wereldbevolking, bemoeide de overheid zich ermee en zei, "we willen dat alle personen die hier gebruik van maken, bij ons bekend zijn"', aldus Schwartz. Het regeringsbeleid heeft tot gevolg dat gebruikers in bepaalde landen geen gebruik van de dienst kunnen maken, en dat er voorafgaand aan het recht de dienst te kunnen gebruiken, eerst 24 uur wachttijd voor antecedentenonderzoek naar de aanvrager nodig is.
Volgens Jonathan Eunice van onderzoeksbureua Illuminata lijken de beperking die de regering oplegt weliswaar legitiem, maar maakt het samen met de eerdere vertragingen van het project dat Suns Grid een 'lachertje' is geworden. 'Ze hebben het meerdere malen aangekondigd en hebben meerdere malen gefaald om de belofte waar te maken', aldus Eunice, die eraan toevoegt dat de veiligheidsbezwaren en onderzoeken van de overheid mensen twee keer kunnen doen nadenken of ze de dienst wel willen gebruiken. Dit vermoeden wordt bevestigd door Sun-topman Scott McNealy, die vertelt dat een Grid-deal met een niet nader genoemde bank stukliep op een verantwoordelijkheid voor geheimhouding van de bankgegevens die Sun niet op zich wilde nemen. 'Ze eisten, hoewel Sun de data niet kan zien, dat wij zouden garanderen dat de data nooit verloren zou gaan of in andermans handen zou vallen, en dat wij aansprakelijk zouden zijn als dat wel zou gebeuren', aldus McNealy.
Wat een lulhannes ben je ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef RichardQuest het volgende:
Als je een beetje fantasie en perversie bezit![]()
Ik heb dat volgens mij nog nooit gelezen, laat staan bericht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, M., wat was ook alweer dat bericht over de plannen van de Taliban om Bin Laden te vermoorden?
Negatory.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nog nooit gelezen, laat staan bericht.
Ik weet zeker dat jij het was. Het kwam namelijk uit een Amerikaans inlichtingendossier.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Squat diddle-yee bop. Wat bedoel je?
Van Geel was wel tegen maar kon er niet onderuit toestemming te geven volgens mij. Dit is de eigen keuze van CC geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
Belgen met cola flessen de grens over!
Geniaal zeg, nog nooit zo'n domme ondoordachte actie gezien van een groot bedrijf. Die flessen moesten toch aangepast worden door Van Geel?
Huismerken cola die ook tamelijk goed smaken schelen 60 tot 70% van de prijsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van Geel was wel tegen maar kon er niet onderuit toestemming te geven volgens mij. Dit is de eigen keuze van CC geweest.
Ook dat is een bewuste keuze geweest van CC. Ze vonden door de prijsoorlog het prijsverschil met de huismerken te klein geworden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Huismerken cola die ook tamelijk goed smaken schelen 60 tot 70% van de prijs.
Maar CC droeg ook het argument aan dat de oude flessen "vaal en vol krassen" zaten. Ja, das met alles wat statiegeld heeft zo. En op die nieuwe zit ook gewoon statiegeld, dus die worden dan toch ook weer vanzelf "vaal en vol krassen"? Dus wat is dat nou voor argument??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dat is een bewuste keuze geweest van CC. Ze vonden door de prijsoorlog het prijsverschil met de huismerken te klein geworden.
Nee dat argument hoe onzinnig ook klopt wel. Deze flessen zit wel statiegeld op maar ze worden niet herbruikt maar omgesmolten en daarna voor andere doeleinden gebruikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar CC droeg ook het argument aan dat de oude flessen "vaal en vol krassen" zaten. Ja, das met alles wat statiegeld heeft zo. En op die nieuwe zit ook gewoon statiegeld, dus die worden dan toch ook weer vanzelf "vaal en vol krassen"? Dus wat is dat nou voor argument??
Dat was bij die andere ook, 30 x navullen en dan maakten ze er een fleecetrui vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat argument hoe onzinnig ook klopt wel. Deze flessen zit wel statiegeld op maar ze worden niet herbruikt maar omgesmolten en daarna voor andere doeleinden gebruikt.
ik wist niet eens dat jij geinteresseerd was in programmerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vond Dromenvanger altijd best sympathiek, maar hij doet me een beetje aan Ed Gein en Jeffrey Dahmer denken op het moment;
Op hoger niveau programmeren...h4 variant
In TRU, Harry, in TRU. Het Vrankrijk van Fok!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat jij geinteresseerd was in programmeren
Maar toch, veel variabelen en geen contextquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In TRU, Harry, in TRU. Het Vrankrijk van Fok!
Wij sociaal-democraten weten maar al te goed...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar toch, veel variabelen en geen context
[ bron ]quote:The chaos in Darfur, the war-ravaged region in Sudan where more than 200,000 civilians have been killed, has spread across the border into Chad, deepening one of the world's worst refugee crises.
Arab gunmen from Darfur have pushed across the desert and entered Chad, stealing cattle, burning crops and killing anyone who resists. The lawlessness has driven at least 20,000 Chadians from their homes, making them refugees in their own country.
Hundreds of thousands more people in this area, along with 200,000 Sudanese who fled here for safety, find themselves caught up in a growing conflict between Chad and Sudan, which have a long history of violence and meddling in each other's affairs.
"You may have thought the terrible situation in Darfur couldn't get worse, but it has," Peter Takirambudde, executive director of the Africa division of Human Rights Watch, said in a recent statement. "Sudan's policy of arming militias and letting them loose is spilling over the border, and civilians have no protection from their attacks, in Darfur or in Chad."
Ik ga er niet eens op in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Monidique het volgende:
The Weekly Standard als juridische en grondwettelijke bron,. Ik heb geen zin het topic te verkloten, daarom maar gewoon hier: ":D
![]()
The Weekly Standard als juridische en grondwettelijke bron
![]()
![]()
".
waarmee heel de oorlog ineens legaal wordt verklaard. Zo kan ik het ook.quote:wij hebben WMD's
groetjes,
Saddam
Hmm, dat omsmelten zal toch meer energie kosten dan hergebruiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat argument hoe onzinnig ook klopt wel. Deze flessen zit wel statiegeld op maar ze worden niet herbruikt maar omgesmolten en daarna voor andere doeleinden gebruikt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in.
Dat is zo'n krantje wat nu gaat zeggen dat er ergens een papiertje is gevonden waarop staat
[..]
waarmee heel de oorlog ineens legaal wordt verklaard. Zo kan ik het ook.
[ bron ]quote:Recently discovered Iraqi documents now being translated by U.S. intelligence analysts indicate that Saddam Hussein's government made extensive plans to hide Iraq's weapons of mass destruction before the U.S. invasion in March 2003 - and had deep ties to al Qaida before the 9/11 attacks.
The explosive evidence was discovered among "millions of pages of documents" unearthed by the Iraq Survey Group weapons search team, reports the Weekly Standard's Stephen Hayes.
In the magazine's Nov. 21 issue, Hayes reveals that the document cache now being examined contains "a thick stew of reports and findings from a variety of [Iraqi] intelligence agencies and military units."
Presented by Bob Saget?quote:
Dat kan nog wel eens een probleem worden voor Coca Cola. Supermarkten zullen eerder genijgd zijn hun producten niet meer te verkopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van Geel was wel tegen maar kon er niet onderuit toestemming te geven volgens mij. Dit is de eigen keuze van CC geweest.
De EU wil de Arabische wereld niet voor het hoofd stoten, dit soort berichten hebben alleen in de Amerikaanse pers nog aandacht.quote:
Ik denk dat dat wel tegenvalt. Ze verliezen toch al op CC daar kan nog wel wat bij. Je kan het niet maken het niet te verkopen zeker als je concurrenten het wel blijven doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens een probleem worden voor Coca Cola. Supermarkten zullen eerder genijgd zijn hun producten niet meer te verkopen.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De EU wil de Arabische wereld niet voor het hoofd stoten
Te weinig in de Nederlandse pers, ja.quote:dit soort berichten hebben alleen in de Amerikaanse pers nog aandacht.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Presented by Bob Saget?
[afbeelding]
Ja, come on, die bron!quote:
De bedoeling van zulke berichten is niet om aan te tonen dat er bewijzen zijn van massavernietigingswapens, maar om ervoor te zorgen dat de burger dénkt dat het aangetoond is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, come on, die bron!
Je zou verwachten dat dit wereldschokkende nieuws, wat heel de oorlog in Irak zou rechtvaardigen (en die PR boost hebben ze hard nodig) wel door het witte huis verkondigd zou zijn, nietwaar?
Waarom moest het dan weer de VS een tijdje geleden zijn die deze kwestie aankaarte bij de VN (veiligheidsraad?).quote:
Arabieren zijn veel interessanter dan negers? Ook al vermoorden de eerste een veelvoud van hetgeen de kleine en grote Satan aan arabieren vermoord?quote:Te weinig in de Nederlandse pers, ja.
He, die gast lijkt op Sunchaser.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Presented by Bob Saget?
[afbeelding]
sterker nog, dat is 'mquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
He, die gast lijkt op Sunchaser.
Beide even irritant.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
He, die gast lijkt op Sunchaser.
Omdat het de EU kennelijk geen ene zak kan schelen, niet omdat de EU de Arabische wereld niet voor het hoofd wil stoten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waarom moest het dan weer de VS een tijdje geleden zijn die deze kwestie aankaarte bij de VN (veiligheidsraad?).
Nou, dat is denk ik sowieso het geval, zo werken dat soort dingen: kijk bijvoorbeeld maar naar mijnrampen in Amerika die veel uitgebreider in het nieuws komen dan mijnrampen in China. En als het over Soedan gaat, dan weet ik niet precies wat Arabieren ermee te maken hebben. Maar behalve dat, wat heeft dit te maken met mijn door jou geciteerd stukje tekst?quote:Arabieren zijn veel interessanter dan negers? Ook al vermoorden de eerste een veelvoud van hetgeen de kleine en grote Satan aan arabieren vermoord?
Dat is de vraag, beide mogelijkheden trieste gevallen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het de EU kennelijk geen ene zak kan schelen, niet omdat de EU de Arabische wereld niet voor het hoofd wil stoten.
[..]
Soedan, Arabieren die negers uitmoorden...quote:En als het over Soedan gaat, dan weet ik niet precies wat Arabieren ermee te maken hebben. Maar behalve dat, wat heeft dit te maken met mijn door jou geciteerd stukje tekst?
Moet ergens te vinden te zijn, ik kijk desnoods in mijn topic-history. Ik kan me nog goed herinneren dat de Arabische wereld vond dat de VS zich niet moest bemoeien met Sudan omdat het binnenlandse aangelegenheden waren. Ook beschuldigde ze de VS ervan deze kweste op de agenda van de VN te zetten door druk van zwarte politici. Uiteindelijk koos de VS ervoor om geen resolutie op te stellen omdat ze wisten dat China wegens de grote oliebelangen, welk ingrijpen dan ook, zou veto-en.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:19 schreef Monidique het volgende:
Overigens, kan ik ergens lezen dat het Amerika was dat de kwestie als eerste aankaartte en niet een EU-land?
En volgende week weer een ander excuus zekerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, jongen, je had de carnavalmeisjes moeten zien. Voor hun is het gewoon een excuus om zich zo hoerig mogelijk te kleden.
En zondag gewoon weer de kerk inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, jongen, je had de carnavalmeisjes moeten zien. Voor hun is het gewoon een excuus om zich zo hoerig mogelijk te kleden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:45 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een complotten hier op fok verzonnen worden slaat echt alles.
Katholieken mogen dat, hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
En zondag gewoon weer de kerk in.
http://www.iranfocus.com/modules/news/article.php?storyid=5970quote:Tehran, Iran, Feb. 28 – A senior Iranian cleric has approved attacks on foreign embassies in Tehran over the publication of insulting cartoons of the Prophet Muhammad in European dailies, a website belonging to the office of hard-line Iranian President Mahmoud Ahmadinejad reported.
“Muslims must take the most ferocious stance against insults to Islamic sanctities”, the senior cleric told Ayatollah Dorri Najaf-Abadi, the country’s Chief State Prosecutor, according to the Persian-language website Khedmat.
“If setting fire to embassies of countries that insult the Prophet aims to show that these countries no longer have any place in Islamic countries then this act is permissible”, the senior ayatollah was quoted as saying.
“Anyone who dies in this path [of protests against the insults] is a martyr”, he said.
Khedmat did not name the senior Shiite religious leader, but Najaf-Abadi met and held talks separately with five senior ayatollahs in Qom on February 20. The ayatollahs, Moussavi Ardebili, Makarem Shirazi, Fazel Lankarani, Safi Golpayegani and Nouri Hamedani, unanimously condemned the cartoons depicting Islam’s Prophet Mohammad and described it as a “Zionist and Western conspiracy against Islam”.
“The support shown for the [cartoons] by the European Union and some European governments showed that this was not just an issue of journalism. But Muslims’ reaction was beyond expectation and it showed that Muslims have woken up and this is a great asset”, Ayatollah Makarem Shirazi told the prosecutor, according to the government-owned ISNA news agency.
Hadden we http://www.bobsagetisgod.com/ al gehad?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Presented by Bob Saget?
[afbeelding]
Latina!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Die negrita lijkt op Britney Spears.
Hoe verwerpelijke uitspraak ook, ik vind dit een ernstige vorm van inperking vd vrijheid van meningsuiting.quote:LONDEN - De omstreden Britse historicus David Irving heeft na zijn recente veroordeling tot drie jaar cel wegens negationisme opnieuw de holocaust in twijfel getrokken. Als er daadwerkelijk zo’n systeem bestond, dringt de vraag zich op waarom ,,zovelen het hebben overleefd'', zei de 67-jarige historicus in een interview met de BBC vanuit zijn Oostenrijkse cel.
Waarom ''zovelen'' het hebben overleefd? Zo veel waren het er niet. Maar zoek het antwoord maar in de duur van de oorlog en de verdeling van de arrivees in nuttelozen en slaven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF28022006_030
[..]
Hoe verwerpelijke uitspraak ook, ik vind dit een ernstige vorm van inperking vd vrijheid van meningsuiting.
Wat is het antwoord eigenlijk?
In Darfoer zijn de daders net zo zwart als de slachtoffers.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Pracissor het volgende:
Soedan, Arabieren die negers uitmoorden...
Yep. En net zo islamitisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
In Darfoer zijn de daders net zo zwart als de slachtoffers.
Voor ons wel ja. Zij identificeren zich echter met Arabieren, ookal zijn ze dat maar voor 20%.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
In Darfoer zijn de daders net zo zwart als de slachtoffers.
Omdat ze pas laat op stoom kwamen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.standaard.be/A(...)elId=DMF28022006_030
Hoe verwerpelijke uitspraak ook, ik vind dit een ernstige vorm van inperking vd vrijheid van meningsuiting.
Wat is het antwoord eigenlijk?
Arabisch-sprekend...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Voor ons wel ja. Zij identificeren zich echter met Arabieren, ookal zijn ze dat maar voor 20%.
Precies, het is een etnisch conflict, zoals de meeste conflicten in Afrika.quote:
Doet er niks aan af dat het een etnisch conflict waarin de 'Arabieren' hun broeders totaal niet corrigeren maar eerder proberen te voorkomen dat er wordt ingegrepen.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:54 schreef Monidique het volgende:
Maar ja, helaas is Afrika niet zo interessant. Daarnaast natuurlijk ook nog vrij ontoegangelijk, zowel geografisch als cultureel. Het is moeilijk het volk te bewegen Afrikanen uit elkaar te houden in een jungle woestijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:56 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Wat moeten we doen als de Joden hun staat in Rotterdam willen vestigen? Een enorm probleem hebben we dan.
Unter der Führung Adolf Hitlers hat Deutschland das Kampfpanier gegen den Ewigen Juden erhoben.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jij de Holocaust soms bewijzen?
Ik zal dan ook niet beweren dat God gelukkig maakt, zeker niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waarom maakt 'ie niet iedereen gelukkig?
Oh, dat is het. Zeker.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Doet er niks aan af dat het een etnisch conflict waarin de 'Arabieren' hun broeders totaal niet corrigeren maar eerder proberen te voorkomen dat er wordt ingegrepen.
Een jaar geleden had ik nog een discussie met een islamitisch klasgenootje, volgens haar vond er helemaal geen genocide plaats onder moslims, christenen of wat dan ook in Sudan. Zij had het tenminste nog nooit op haar arabische kanalen gezien terwijl wij het toen veel op Ned 1 en 2 konden zien. Het is de totale hypocrisie![]()
Hoe veel?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ''zovelen'' het hebben overleefd? Zo veel waren het er niet.
Ah, dank. (is dit niet veel effectiever dan het verbieden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar zoek het antwoord maar in de duur van de oorlog en de verdeling van de arrivees in nuttelozen en slaven.
Jouw kaartgedrag is tamelijk Joods.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:56 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Wat moeten we doen als de Joden hun staat in Rotterdam willen vestigen? Een enorm probleem hebben we dan.
Op wie ben jij nu precies boos?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Pracissor het volgende:
Wanneer begrijpen mensen eens dat je God niet voor je eigen karretje kan sparren?![]()
Wat doe je er zelf aan om de wereld beter te maken? Zielige hypocriete, verwende, ignorant, schijtmensen...![]()
En met carnaval de polonaisequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, die zetten hun kroegruzies gewoon in de kerk voort
Mensen die zeiken op God.quote:
De extreme karikatuur die is ontsproten uit jouw post in mijn altijd heldere geest...quote:
Ik poep er liever op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zeik op God.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Balkenende op 1.
Dat gaat over het topic dat ik net heb geopend: een onderzoek zegt dat geld niet gelukkig maakt, maar God wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De extreme karikatuur die is ontsproten uit jouw post in mijn altijd heldere geest...
nothing personal.![]()
Mijn excuses Floripas, ik zie dat je het had over de context van jouw geluk-topic en niet de context die ik voor ogen had... glaasje wijn?quote:
Hij zei dat ik op Wouke leekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach mens, ga toch koken!
Wat voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mijn excuses Floripas, ik zie dat je het had over de context van jouw geluk-topic en niet de context die ik voor ogen had... glaasje wijn?![]()
![]()
Rode uiteraard!quote:
Katholieken staan er juist om bekend dat ze alles met de mantel der liefde bedekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Reya het volgende:
Inderdaad, die zetten hun kroegruzies gewoon in de kerk voort
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:10 schreef Reya het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jou ook en goede moderator zou vinden. Zowel op POl als op C&H
Maar natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun je de letters op het etiket even overtypen?
Minister op matje om uitspraken cartoonsquote:Uitspraken van minister voor Ontwikkelingssamenwerking Agnes van Ardenne (CDA) over de zogenaamde Deense cartoonkwestie zijn 'onaanvaardbaar'. Dat vinden de Tweede-Kamerfracties van PvdA en VVD. In de Arabische krant Asharq Al-Awsat verdedigde de bewindsvrouw de kritiek die moslims hebben op de plaatsing van de omstreden Mohammed-spotprenten.
Van Ardenne wees in het artikel, dat in vertaalde versie in het NRC verscheen, het geweld tegen ambassades en bedreigingen tegen cartoonisten af. Tegelijkertijd keurde ze de houding van 'fundamentalistische secularisten' die 'het grootste kabaal maken over de vrijheid van meningsuiting' en tegelijkertijd religie beschouwen als 'een overblijfsel uit achterlijke tijden en oorden' en zich niet willen verdiepen in de diverse culturen en religies af. De kwestie rond de cartoons moet, volgens de minister, niet worden gezien als een strijd om de vrijheid van meningsuiting, maar als een 'botsing tussen de seculiere en de niet-seculiere wereld'.
Kamerleden Bert Koenders (PvdA) en Hans van Baalen (VVD) willen een spoeddebat over de uitspraken. "In plaats van pal te staan voor de vrijheid van meningsuiting, keert zij met allerlei excuses de waarheid de rug toe", reageerde Koenders, die stelde dat Van Ardenne dwars ingaat tegen het kabinetsbeleid en de mening van de meerderheid van de Kamer. Volgens Van Baalen heeft de minister met haar uitspraken de verdedigers van de vrijheid van meningsuiting, mensenrechtenactivisten en journalisten in een kwaad daglicht gesteld.
Monidique! Zelfdegedachtepost!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Monidique het volgende:
Wat Atoombom vragen..
Het zou maar op maroc.nl geplaatst worden.
Jodenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Jouw kaartgedrag is tamelijk Joods.
Nou, doe maar dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
... Rood Huiswijn...![]()
... blijf een student eh.
Pedofiel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Monidique! Zelfdegedachtepost!
Nu zullen we met elkaar moeten trouwen.
Ik heb hem op guantanamo-stijl gemarteld tot hij toegaf dat hij niet 11 is, maar het dubbele ervan.quote:
Hoewel, nu begin ik weer te twijfelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
Ik wil KinkFM luisteren, maar ook nog Star Trek kijken. Dat doe ik dan maar. Kan ik even na elven stoppen met wakker zijn.
Geen sigaretten nee, ik heb mijn vriendin er zelfs vanaf gekregen in 2 maanden na 6 jaar verslaafd te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, doe maar dan.
Je rookt zeker niet, hè?
Ik had eigenlijk wel zin in een heel klein sigaartje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geen sigaretten nee, ik heb mijn vriendin er zelfs vanaf gekregen in 2 maanden na 6 jaar verslaafd te zijn.![]()
Ik wil niet met je trouwen, Floripas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoewel, nu begin ik weer te twijfelen.
Eén van de weinige programma's van KinkFM waar ik niet graag naar luister... Heavy Alternative.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
Ik wil KinkFM luisteren, maar ook nog Star Trek kijken. Dat doe ik dan maar. Kan ik even na elven stoppen met wakker zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef Floripas het volgende:
Waarom zijn sociale contacten eigenlijk geen grote geluksfactor?
En kinderen?
Mijn eerste afwijzing!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wil niet met je trouwen, Floripas.
Ik ook wel, dat is ook alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel zin in een heel klein sigaartje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Schuld van de Verlichting.
Ik ben wat dat betreft een rare, ik heb ooit een tijd gehad dat ik 1 pakje zware shag rookte in de twee dagen, nu rook ik al jaren steevast slechts 5 halfzware sjekkies per dag, maar stoppen wil nog niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Pracissor het volgende:
Geen sigaretten nee, ik heb mijn vriendin er zelfs vanaf gekregen in 2 maanden na 6 jaar verslaafd te zijn.![]()
Hm. Even aan de ouwe vragen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik ook wel, dat is ook alweer lang geleden.
Volgens mij hebben ze op zondagavond ook een emo-programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Eén van de weinige programma's van KinkFM waar ik niet graag naar luister... Heavy Alternative.
Wij kennen je maar al te goed, om wat voor relatie dan ook, aan te gaan met de persoon die schuilt achter de user Floripas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn eerste afwijzing!![]()
Ik ga een plakboek aanleggen.
Ik heb nog nóóit wat afgebeten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wij kennen je maar al te goed, om wat voor relatie dan ook, aan te gaan met de persoon die schuilt achter de user Floripas.![]()
Indie-rock, hmmja... rock voor meisjes...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze op zondagavond ook een emo-programma. Dat vind ik nog een stap erger....
Oh ja, nummero twee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wij kennen je maar al te goed, om wat voor relatie dan ook, aan te gaan met de persoon die schuilt achter de user Floripas.![]()
Het zwakke vleesch...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:23 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een rare, ik heb ooit een tijd gehad dat ik 1 pakje zware shag rookte in de twee dagen, nu rook ik al jaren steevast slechts 5 halfzware sjekkies per dag, maar stoppen wil nog niet.
Precies... net zoals 'de fundamentalistische Islam'.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Is er ook een beetje secularisme dan?
Ik vind het eerder zoiets als een beetje geloven in God.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Precies... net zoals 'de fundamentalistische Islam'.
Jawel, dat zijn, zeg maar, mensen die het totaal niet met de SGP eens zijn, maar ze toch hun eilandje en hun subsidie gunnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef RichardQuest het volgende:Is er ook een beetje secularisme dan?
Met sigaar achter het scherm!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm. Even aan de ouwe vragen.
Die mag eigenlijk helemaal niet roken, maar ik zie het eens per week door de vingers.
Mwoch ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn, zeg maar, mensen die het totaal niet met de SGP eens zijn, maar ze toch hun eilandje en hun subsidie gunnen.
Geloof in God staat op zich los van secularisme.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zoiets als een beetje geloven in God.
Dat zijn niet-seculieren.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:28 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Jawel, dat zijn, zeg maar, mensen die het totaal niet met de SGP eens zijn, maar ze toch hun eilandje en hun subsidie gunnen.
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Geloof in God staat op zich los van secularisme.
Nee, we stappen naar buiten, we wandelen via het Wilhelminapark naar de Nieuwe Gracht (ik wandel, hij wordt geduwd) en dan gaan we bij Hartlooper een sigaartje roken. Ik maak 'm meestal vrij snel uit, maar hij rookt 'm op tot z'n vingers bijna pijn doen. En dan mag ik niks zeggen. "Stil, ik rook!" En de leesbril moet erbij op.quote:
quote:Waar is Sigme trouwens!![]()
Mocht het leven je nog eens op de één of andere wijze in de steek laten, dan zal ik je behandelen gelijk jij 'der Alte' behandelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:26 schreef Floripas het volgende:
Oh ja, nummero twee.
Der alte heeft het best goed, hoor, behalve als ik de aardappels te dik schil of de koffie te slap zet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Mocht het leven je nog eens op de één of andere wijze in de steek laten, dan zal ik je behandelen gelijk jij 'der Alte' behandelt.
Toch niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, we stappen naar buiten, we wandelen via het Wilhelminapark naar de Nieuwe Gracht (ik wandel, hij wordt geduwd) en dan gaan we bij Hartlooper een sigaartje roken. Ik maak 'm meestal vrij snel uit, maar hij rookt 'm op tot z'n vingers bijna pijn doen. En dan mag ik niks zeggen. "Stil, ik rook!" En de leesbril moet erbij op.![]()
[..]
![]()
Het kan bijna niet missen: een ouwe chagrijnige professor in een rolstoel met een lisbril op en een sigaartje, met een blond meisje ernaast dat moeite heeft haar klep dicht te houden en daarom al haar grapjes maar opschrijft voor strakjes.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Bij Hartlooper?![]()
Oeeehhh, misschien zie ik je weleens.![]()
Hoe=ra!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Die komt half maart weer
Wat is de relatie tussen jou en die prof.?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het kan bijna niet missen: een ouwe chagrijnige professor in een rolstoel met een lisbril op en een sigaartje, met een blond meisje ernaast dat moeite heeft haar klep dicht te houden en daarom al haar grapjes maar opschrijft voor strakjes.
Precies, dat bedoel ik, wie zaait zal oogsten niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:32 schreef Floripas het volgende:
Der alte heeft het best goed, hoor, behalve als ik de aardappels te dik schil of de koffie te slap zet.
Ik vind dat alle nieuwe mensen zich even moeten voorstellen, anders ken ik ze niet.quote:
Hij is geen familie van me, het is wat ingewikkeld. In elk geval is hij een tijdje mijn buurman geweest en ik ben goed bevriend geweest met zijn zoon. Toen zijn vrouw overleed, ben ik weleens wat bij hem in huis gaan doen, hij heeft een chronische ziekte. Dat is een beetje zo gebleven, en toen hij verhuisde voor zijn werk ben ik maar meeverhuisd, je moet toch wat, zijn eigen familie liet hem vallen. Ik woon nu twee straten bij hem vandaan, en ik ben bijna elke dag bij hem. Als 'zomaar' mensen het vragen, zeg ik dat hij familie is, want zo voelt het aan, en anders krijg je praatjes. Het is een beetje een zonderling type, maar een discussie over politiekof geschiedenis of staatsinrichting is altijd erg onderhoudend met hem.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:35 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen jou en die prof.?
Wil jij ook wat wrange wijn van Pracissor? Ik geef de fles wel even door.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voor als zuster hem in het water mietert?
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind dat alle nieuwe mensen zich even moeten voorstellen, anders ken ik ze niet.
Deze drie
LodewijkNapoleon
Pracissor
Floripas
Ah wat lief...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is geen familie van me, het is wat ingewikkeld. In elk geval is hij een tijdje mijn buurman geweest en ik ben goed bevriend geweest met zijn zoon. Toen zijn vrouw overleed, ben ik weleens wat bij hem in huis gaan doen, hij heeft een chronische ziekte. Dat is een beetje zo gebleven, en toen hij verhuisde voor zijn werk ben ik maar meeverhuisd, je moet toch wat, zijn eigen familie liet hem vallen. Ik woon nu twee straten bij hem vandaan, en ik ben bijna elke dag bij hem. Als 'zomaar' mensen het vragen, zeg ik dat hij familie is, want zo voelt het aan, en anders krijg je praatjes. Het is een beetje een zonderling type, maar een discussie over politiekof geschiedenis of staatsinrichting is altijd erg onderhoudend met hem.
LN, aangenaam.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ik vind dat alle nieuwe mensen zich even moeten voorstellen, anders ken ik ze niet.
Deze drie
LodewijkNapoleon
Pracissor
Floripas
Misschien ben jij nieuw?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:41 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Deze drie
LodewijkNapoleon
Pracissor
Floripas
Het internet in jouw hoofd is al drie decennia oud?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Eeehm, ik kwam hier al voordat jij geboren was. En nu jij..
Dat is niet socialistisch hoor! Als je recht in de leer was geweest, had je hem naar het bejaardenhuis gedaan, laat ome Jan het niet horen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:45 schreef Floripas het volgende:
Dat is niet lief, hoor, dat ging gewoon zo.![]()
Wat is je haarkleur?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Misschien ben jij nieuw?
Maarre wat wil je horen?
Ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ha, nu weet ik je leeftijd, ouwe!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het internet in jouw hoofd is al drie decennia oud?
Sorry, maar ik val niet op negers.quote:
Ik ga nooit zo ver op het eerste afspraakje, underworld.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
En dan verder aapje?
Laat vooral tante Femke, of oom Bos het niet horen. Juist de SP heeft erg veel aandacht voor de mantelzorg.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:47 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat is niet socialistisch hoor! Als je recht in de leer was geweest, had je hem naar het bejaardenhuis gedaan, laat ome Jan het niet horen.![]()
Ik ben inderdaad jonger dan dat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:48 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ha, nu weet ik je leeftijd, ouwe!
Ben je ook een oude fokker?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo ver op het eerste afspraakje, underworld.
Een gevoelige snaar, altijd weer leuk!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad jonger dan dat.
Wat, de broekslang?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat hij te mooi is om zwart te zijn.
Wat een racistische inslag, daarom ageer je altijd tegen de Turken wanneer de genocide aan bod komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wou dat ik kon zeggen dat hij te mooi is om zwart te zijn.
Zodra je mij op de kast hebt, ben jij er al achter gepropt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:51 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Een gevoelige snaar, altijd weer leuk!![]()
Wat is dat ge-underworld? Een relkloon?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, die druiloor van Hertog.
omgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is dat ge-underworld? Een relkloon?
Dat brengt me trouwens op het volgende, ik speel met 2 ideeen voor twee topics:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef Floripas het volgende:
Laat vooral tante Femke, of oom Bos het niet horen. Juist de SP heeft erg veel aandacht voor de mantelzorg.
Zowel Farizeeen als Saducceeen in de familie, das minder.quote:En zijn familie is ofwel streng gereformeerd ofwel nieuwe-geld-liberaal, en die motten 'm niet.
Nee, wel een driftig meelezer, en een aardig werkend geheugen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ben je ook een oude fokker?
Die jongen blijft na iedere climax een tijdje weg en keert vervolgens weer terug met een nieuwe naam. Doorgaans even doorzichtig als de affiliatie van tvlxd en diens kloonsen. Maar een relkloon is hij niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is dat ge-underworld? Een relkloon?
Ik ook! Ik wilde het, naar de woorden van Bas van der Vlies, "Wie weet zich nog geborgen?" noemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat brengt me trouwens op het volgende, ik speel met 2 ideeen voor twee topics:
1. Waarom zowel individualisme als etatisme geen oplossing zijn, en het één het ander in de kaart speelt en hoe het gemeenschapsdenken een alternatief kan bieden.
En watben ik?quote:Zowel Farizeeen als Saducceeen in de familie, das minder.
Jouw avatar komt me iig wel bekend voor...quote:
Ik wel in een wat groterequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel zin in een heel klein sigaartje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ik heb mijn oude icon weer teruggevonden.
quote:Groningen ligt bijna in Denemarken.
.
Pff hele grote daad van je! respect.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is geen familie van me, het is wat ingewikkeld. In elk geval is hij een tijdje mijn buurman geweest en ik ben goed bevriend geweest met zijn zoon. Toen zijn vrouw overleed, ben ik weleens wat bij hem in huis gaan doen, hij heeft een chronische ziekte. Dat is een beetje zo gebleven, en toen hij verhuisde voor zijn werk ben ik maar meeverhuisd, je moet toch wat, zijn eigen familie liet hem vallen. Ik woon nu twee straten bij hem vandaan, en ik ben bijna elke dag bij hem. Als 'zomaar' mensen het vragen, zeg ik dat hij familie is, want zo voelt het aan, en anders krijg je praatjes. Het is een beetje een zonderling type, maar een discussie over politiekof geschiedenis of staatsinrichting is altijd erg onderhoudend met hem.
En welke climax heeft hij dan voor het laatst geloodst, als je me de vulgariteit bespaart?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die jongen blijft na iedere climax een tijdje weg en keert vervolgens weer terug met een nieuwe naam. Doorgaans even doorzichtig als de affiliatie van tvlxd en diens kloonsen. Maar een relkloon is hij niet.
Je bent wel vermoeiend met al je identiteitswisselingenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Kroeg van Klaas?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wel in een wat grotere.
Maar ik duik zo nog even de kroeg tijd voor een borrel, nog even nagenieten van Spanje enzo.
Mijn plaatje is herkenbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent wel vermoeiend met al je identiteitswisselingen.
Het gaat om een bepaald aantal berichten onder een naam, voor het overige is hij a-sexueel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
En welke climax heeft hij dan voor het laatst geloodst, als je me de vulgariteit bespaart?
Monidique en ik waren dik bevriend met elkaar voor Jett geen tieten had, mevrouw.quote:En kom op, Monidique is toch schattig. Jij reageert op hem alsof je een pinda-allergie hebt.
Neuh het Pleidooi op zich als kroeg geen ruk aan maar vandaag komen er wel gezellige mensenquote:
Wat wil je dan, je hebt Dora weggejaagd met je gezuigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe jij alles zo goed kan bewaren, heb je nu ongeveer 1000 favorieten?
quote:
quote:Het enig noodzakelijke
25 Er kwam een wetgeleerde die hem op de proef wilde stellen. Hij vroeg: ‘Meester, wat moet ik doen om deel te krijgen aan het eeuwige leven?’ 26 Jezus antwoordde: ‘Wat staat er in de wet geschreven? Wat leest u daar?’ 27 De wetgeleerde antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw kracht en met heel uw verstand, en uw naaste als uzelf.’ 28 ‘U hebt juist geantwoord,’ zei Jezus tegen hem. ‘Doe dat en u zult leven.’ 29 Maar de wetgeleerde wilde zich rechtvaardigen en vroeg aan Jezus: ‘Wie is mijn naaste?’ 30 Toen vertelde Jezus hem het volgende: ‘Er was eens iemand die van Jeruzalem naar Jericho reisde en onderweg werd overvallen door rovers, die hem zijn kleren uittrokken, hem mishandelden en hem daarna halfdood achterlieten. 31 Toevallig kwam er een priester langs, maar toen hij het slachtoffer zag liggen, liep hij met een boog om hem heen. 32 Er kwam ook een Leviet langs, maar bij het zien van het slachtoffer liep ook hij met een boog om hem heen. 33 Een Samaritaan echter, die op reis was, kreeg medelijden toen hij hem zag liggen. 34 Hij ging naar de gewonde man toe, goot olie en wijn over zijn wonden en verbond ze. Hij zette hem op zijn eigen rijdier en bracht hem naar een logement, waar hij voor hem zorgde. 35 De volgende morgen gaf hij twee denarie aan de eigenaar en zei: “Zorg voor hem, en als u meer kosten moet maken, zal ik u die op mijn terugreis vergoeden.” 36 Wie van deze drie is volgens u de naaste geworden van het slachtoffer van de rovers?’ 37 De wetgeleerde zei: ‘De man die medelijden met hem heeft getoond.’ Toen zei Jezus tegen hem: ‘Doet u dan voortaan net zo.’
quote:Rom 2,14 Wanneer namelijk heidenen, die de wet niet hebben, de wet van nature naleven, dan zijn ze zichzelf tot wet, ook al hebben ze hem niet.
De fok/moslim index, show me the money!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat wil je dan, je hebt Dora weggejaagd met je gezuig
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Was jij dan wel op die meet Johan?
Het zijn een paar kleine daadjes, en zo bijzonder is het niet. Heb je enig idee hoeveel mensen mantelzorgen? Ik geloof dat 80% van de langdurige patienten door mantelzorgers worden opgevangen. Kijk hier maar: http://www.mantelzorg.nl/gastenboek.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff hele grote daad van je! respect.
voor iemand die z'n gezicht niet laat zien natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Waar zie je me voor aan?
Klopt, juist om het zo te bejubelen laat je het blijken alsof het iets 'vreemds' is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn een paar kleine daadjes, en zo bijzonder is het niet. Heb je enig idee hoeveel mensen mantelzorgen? Ik geloof dat 80% van de langdurige patienten door mantelzorgers worden opgevangen. Kijk hier maar: http://www.mantelzorg.nl/gastenboek.php
Betrapt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Floripas het volgende:
Geef mij maar van de patristieke traditie: Augustinus.
Ik grijp het soms ook weleens aan om heel dramatisch te gaan zeuren over waarom ík dat nou weer moet doen als het kathedertijd is. Dan begin ik te grappen dat het weleens tijd wordt dat hij zijn magnifieke encyclopedie- en antieke atlassencollectie aan me nalaat. Toen werd hij eens echt ziek, en nou durf ik er geen grapjes over te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Klopt, juist om het zo te bejubelen laat je het blijken alsof het iets 'vreemds' is.![]()
Uploadsites laten je vaak niet toe direct te linken naar upgeloade afbeeldingen op hun domein. Het plaatje in je avatar gaf daardoor voor mij een logo van het bedrijf.quote:
Dat dacht ik al, maar voor zover ik weet zou ik het dan ook zelf moeten merken en ik zie nog geen fouten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:16 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Uploadsites laten je vaak niet toe direct te linken naar upgeloade afbeeldingen op hun domein. Het plaatje in je avatar gaf daardoor voor mij een logo van het bedrijf.
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar voor zover ik weet zou ik het dan ook zelf moeten merken en ik zie nog geen fouten.
Google-kennis? Ik heb er hele stukken van in het Latijn gelezen. Ik ben mediaevist, weet je nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Google-kennis. ''Uit de patristieke traditie'''....pfff, toe nou,
Dan nog veel respect ik weet niet of ik het op dit moment op zou kunnen brengen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn een paar kleine daadjes, en zo bijzonder is het niet. Heb je enig idee hoeveel mensen mantelzorgen? Ik geloof dat 80% van de langdurige patienten door mantelzorgers worden opgevangen. Kijk hier maar: http://www.mantelzorg.nl/gastenboek.php
Je plaatje net maar ik raakte aan de praat voor ik op invoeren druktequote:
Plaag-stootjes, Floris.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Google-kennis? Ik heb er hele stukken van in het Latijn gelezen. Ik ben mediaevist, weet je nog?
Nee, ik ben teruggekeerd tot de onsterfelijke Burger King.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je plaatje net maar ik raakte aan de praat voor ik op invoeren drukte
Pis als dreigmiddel. Goed bezigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik grijp het soms ook weleens aan om heel dramatisch te gaan zeuren over waarom ík dat nou weer moet doen als het kathedertijd is. Dan begin ik te grappen dat het weleens tijd wordt dat hij zijn magnifieke encyclopedie- en antieke atlassencollectie aan me nalaat. Toen werd hij eens echt ziek, en nou durf ik er geen grapjes over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |