Op wie ben jij nu precies boos?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Pracissor het volgende:
Wanneer begrijpen mensen eens dat je God niet voor je eigen karretje kan sparren?![]()
Wat doe je er zelf aan om de wereld beter te maken? Zielige hypocriete, verwende, ignorant, schijtmensen...![]()
En met carnaval de polonaisequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Inderdaad, die zetten hun kroegruzies gewoon in de kerk voort
Mensen die zeiken op God.quote:
De extreme karikatuur die is ontsproten uit jouw post in mijn altijd heldere geest...quote:
Ik poep er liever op.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zeik op God.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:03 schreef Johan_de_With het volgende:
Balkenende op 1.
Dat gaat over het topic dat ik net heb geopend: een onderzoek zegt dat geld niet gelukkig maakt, maar God wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De extreme karikatuur die is ontsproten uit jouw post in mijn altijd heldere geest...
nothing personal.![]()
Mijn excuses Floripas, ik zie dat je het had over de context van jouw geluk-topic en niet de context die ik voor ogen had... glaasje wijn?quote:
Hij zei dat ik op Wouke leekquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach mens, ga toch koken!
Wat voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mijn excuses Floripas, ik zie dat je het had over de context van jouw geluk-topic en niet de context die ik voor ogen had... glaasje wijn?![]()
![]()
Rode uiteraard!quote:
Katholieken staan er juist om bekend dat ze alles met de mantel der liefde bedekken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:00 schreef Reya het volgende:
Inderdaad, die zetten hun kroegruzies gewoon in de kerk voort
quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:10 schreef Reya het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jou ook en goede moderator zou vinden. Zowel op POl als op C&H
Maar natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kun je de letters op het etiket even overtypen?
Minister op matje om uitspraken cartoonsquote:Uitspraken van minister voor Ontwikkelingssamenwerking Agnes van Ardenne (CDA) over de zogenaamde Deense cartoonkwestie zijn 'onaanvaardbaar'. Dat vinden de Tweede-Kamerfracties van PvdA en VVD. In de Arabische krant Asharq Al-Awsat verdedigde de bewindsvrouw de kritiek die moslims hebben op de plaatsing van de omstreden Mohammed-spotprenten.
Van Ardenne wees in het artikel, dat in vertaalde versie in het NRC verscheen, het geweld tegen ambassades en bedreigingen tegen cartoonisten af. Tegelijkertijd keurde ze de houding van 'fundamentalistische secularisten' die 'het grootste kabaal maken over de vrijheid van meningsuiting' en tegelijkertijd religie beschouwen als 'een overblijfsel uit achterlijke tijden en oorden' en zich niet willen verdiepen in de diverse culturen en religies af. De kwestie rond de cartoons moet, volgens de minister, niet worden gezien als een strijd om de vrijheid van meningsuiting, maar als een 'botsing tussen de seculiere en de niet-seculiere wereld'.
Kamerleden Bert Koenders (PvdA) en Hans van Baalen (VVD) willen een spoeddebat over de uitspraken. "In plaats van pal te staan voor de vrijheid van meningsuiting, keert zij met allerlei excuses de waarheid de rug toe", reageerde Koenders, die stelde dat Van Ardenne dwars ingaat tegen het kabinetsbeleid en de mening van de meerderheid van de Kamer. Volgens Van Baalen heeft de minister met haar uitspraken de verdedigers van de vrijheid van meningsuiting, mensenrechtenactivisten en journalisten in een kwaad daglicht gesteld.
Monidique! Zelfdegedachtepost!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Monidique het volgende:
Wat Atoombom vragen..
Het zou maar op maroc.nl geplaatst worden.
Jodenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Jouw kaartgedrag is tamelijk Joods.
Nou, doe maar dan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...
... Rood Huiswijn...![]()
... blijf een student eh.
Pedofiel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Monidique! Zelfdegedachtepost!
Nu zullen we met elkaar moeten trouwen.
Ik heb hem op guantanamo-stijl gemarteld tot hij toegaf dat hij niet 11 is, maar het dubbele ervan.quote:
Hoewel, nu begin ik weer te twijfelen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
Ik wil KinkFM luisteren, maar ook nog Star Trek kijken. Dat doe ik dan maar. Kan ik even na elven stoppen met wakker zijn.
Geen sigaretten nee, ik heb mijn vriendin er zelfs vanaf gekregen in 2 maanden na 6 jaar verslaafd te zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, doe maar dan.
Je rookt zeker niet, hè?
Ik had eigenlijk wel zin in een heel klein sigaartje.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Geen sigaretten nee, ik heb mijn vriendin er zelfs vanaf gekregen in 2 maanden na 6 jaar verslaafd te zijn.![]()
Ik wil niet met je trouwen, Floripas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoewel, nu begin ik weer te twijfelen.
Eén van de weinige programma's van KinkFM waar ik niet graag naar luister... Heavy Alternative.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:18 schreef Monidique het volgende:
Ik wil KinkFM luisteren, maar ook nog Star Trek kijken. Dat doe ik dan maar. Kan ik even na elven stoppen met wakker zijn.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:17 schreef Floripas het volgende:
Waarom zijn sociale contacten eigenlijk geen grote geluksfactor?
En kinderen?
Mijn eerste afwijzing!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik wil niet met je trouwen, Floripas.
Ik ook wel, dat is ook alweer lang geleden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel zin in een heel klein sigaartje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Schuld van de Verlichting.
Ik ben wat dat betreft een rare, ik heb ooit een tijd gehad dat ik 1 pakje zware shag rookte in de twee dagen, nu rook ik al jaren steevast slechts 5 halfzware sjekkies per dag, maar stoppen wil nog niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef Pracissor het volgende:
Geen sigaretten nee, ik heb mijn vriendin er zelfs vanaf gekregen in 2 maanden na 6 jaar verslaafd te zijn.![]()
Hm. Even aan de ouwe vragen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik ook wel, dat is ook alweer lang geleden.
Volgens mij hebben ze op zondagavond ook een emo-programmaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Eén van de weinige programma's van KinkFM waar ik niet graag naar luister... Heavy Alternative.
Wij kennen je maar al te goed, om wat voor relatie dan ook, aan te gaan met de persoon die schuilt achter de user Floripas.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mijn eerste afwijzing!![]()
Ik ga een plakboek aanleggen.
Ik heb nog nóóit wat afgebeten!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wij kennen je maar al te goed, om wat voor relatie dan ook, aan te gaan met de persoon die schuilt achter de user Floripas.![]()
Indie-rock, hmmja... rock voor meisjes...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze op zondagavond ook een emo-programma. Dat vind ik nog een stap erger....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |