quote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Mr.Manson het volgende:
Het kan veel makkelijker!
Je moet gewoon in Woerden en Gouda het onderste atoom van de stad zoeken en die weghalen. Net als bij een stapel sinaasappelen. Als je de onderste atoom weghaalt stort de hele stad in
onzin?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:04 schreef mockin het volgende:
Haha ik rol van m'n stoel...
Zo af en toe een onzin topic, heerlijk
En dan zo op de motorboot stampen. En die kerel dan zo van 'mijn motorboot, wat doe je?' en dan jij zo van 'Maar ik heb hem toch gekcht wehehehehe'quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Stuur alle inwoners van Gouda en Zoetermeer een brief dat ze een gratis motorboot hebben gewonnen en die kunnen afhalen op een grote verlaten zandvlakte. Zodra iedereen daar is, laat je de bom ontploffen.
Atoombommen kunnen nogal verschillen van kracht. Horishima en Nagasaki waren 20.000 kiloton bommen, volgens mij hebben ze ze zeker honderd keer krachtiger kunnen maken, maar dat getal ben ik kwijt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef Zyggie het volgende:
Om dit topic wat inhoud te geven. Wat is de opp van vernietiging van een reguliere atoombom?![]()
ligt eraan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:40 schreef Zyggie het volgende:
Om dit topic wat inhoud te geven. Wat is de opp van vernietiging van een reguliere atoombom?![]()
Was het principe van een waterstofbom en tevens de uitspraak gebaseerd op dat 'de wereld zou kunnen worden vernietigd' juist dat een waterstofbom in theorie oneindig krachtig kan worden gemaakt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 01:57 schreef Super7fighter het volgende:
Ik vraag me af hoe krachtig een waterstofbom in theorie kan zijn.
100 megaton. Is dat haalbaar?
Stel je voor dat er een reusachtige asteroide op de aarde afstevent, dan zou het wel handig zijn als je een warhead van 1 Gigaton zou hebben. Zo'n destructieve bom kan ooit de planeet redden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |