Wat is dat ge-underworld? Een relkloon?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, die druiloor van Hertog.
omgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is dat ge-underworld? Een relkloon?
Dat brengt me trouwens op het volgende, ik speel met 2 ideeen voor twee topics:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:49 schreef Floripas het volgende:
Laat vooral tante Femke, of oom Bos het niet horen. Juist de SP heeft erg veel aandacht voor de mantelzorg.
Zowel Farizeeen als Saducceeen in de familie, das minder.quote:En zijn familie is ofwel streng gereformeerd ofwel nieuwe-geld-liberaal, en die motten 'm niet.
Nee, wel een driftig meelezer, en een aardig werkend geheugen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:50 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ben je ook een oude fokker?
Die jongen blijft na iedere climax een tijdje weg en keert vervolgens weer terug met een nieuwe naam. Doorgaans even doorzichtig als de affiliatie van tvlxd en diens kloonsen. Maar een relkloon is hij niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is dat ge-underworld? Een relkloon?
Ik ook! Ik wilde het, naar de woorden van Bas van der Vlies, "Wie weet zich nog geborgen?" noemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:57 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Dat brengt me trouwens op het volgende, ik speel met 2 ideeen voor twee topics:
1. Waarom zowel individualisme als etatisme geen oplossing zijn, en het één het ander in de kaart speelt en hoe het gemeenschapsdenken een alternatief kan bieden.
En watben ik?quote:Zowel Farizeeen als Saducceeen in de familie, das minder.
Jouw avatar komt me iig wel bekend voor...quote:
Ik wel in een wat groterequote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel zin in een heel klein sigaartje.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Ik heb mijn oude icon weer teruggevonden.
quote:Groningen ligt bijna in Denemarken.
.
Pff hele grote daad van je! respect.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:42 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij is geen familie van me, het is wat ingewikkeld. In elk geval is hij een tijdje mijn buurman geweest en ik ben goed bevriend geweest met zijn zoon. Toen zijn vrouw overleed, ben ik weleens wat bij hem in huis gaan doen, hij heeft een chronische ziekte. Dat is een beetje zo gebleven, en toen hij verhuisde voor zijn werk ben ik maar meeverhuisd, je moet toch wat, zijn eigen familie liet hem vallen. Ik woon nu twee straten bij hem vandaan, en ik ben bijna elke dag bij hem. Als 'zomaar' mensen het vragen, zeg ik dat hij familie is, want zo voelt het aan, en anders krijg je praatjes. Het is een beetje een zonderling type, maar een discussie over politiekof geschiedenis of staatsinrichting is altijd erg onderhoudend met hem.
En welke climax heeft hij dan voor het laatst geloodst, als je me de vulgariteit bespaart?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die jongen blijft na iedere climax een tijdje weg en keert vervolgens weer terug met een nieuwe naam. Doorgaans even doorzichtig als de affiliatie van tvlxd en diens kloonsen. Maar een relkloon is hij niet.
Je bent wel vermoeiend met al je identiteitswisselingenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:46 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Eeehm, ik kwam hier al voordat jij geboren was. En nu jij..
Kroeg van Klaas?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik wel in een wat grotere.
Maar ik duik zo nog even de kroeg tijd voor een borrel, nog even nagenieten van Spanje enzo.
Mijn plaatje is herkenbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent wel vermoeiend met al je identiteitswisselingen.
Het gaat om een bepaald aantal berichten onder een naam, voor het overige is hij a-sexueel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
En welke climax heeft hij dan voor het laatst geloodst, als je me de vulgariteit bespaart?
Monidique en ik waren dik bevriend met elkaar voor Jett geen tieten had, mevrouw.quote:En kom op, Monidique is toch schattig. Jij reageert op hem alsof je een pinda-allergie hebt.
Neuh het Pleidooi op zich als kroeg geen ruk aan maar vandaag komen er wel gezellige mensenquote:
Wat wil je dan, je hebt Dora weggejaagd met je gezuigquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:02 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen hoe jij alles zo goed kan bewaren, heb je nu ongeveer 1000 favorieten?
quote:
quote:Het enig noodzakelijke
25 Er kwam een wetgeleerde die hem op de proef wilde stellen. Hij vroeg: ‘Meester, wat moet ik doen om deel te krijgen aan het eeuwige leven?’ 26 Jezus antwoordde: ‘Wat staat er in de wet geschreven? Wat leest u daar?’ 27 De wetgeleerde antwoordde: ‘Heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw kracht en met heel uw verstand, en uw naaste als uzelf.’ 28 ‘U hebt juist geantwoord,’ zei Jezus tegen hem. ‘Doe dat en u zult leven.’ 29 Maar de wetgeleerde wilde zich rechtvaardigen en vroeg aan Jezus: ‘Wie is mijn naaste?’ 30 Toen vertelde Jezus hem het volgende: ‘Er was eens iemand die van Jeruzalem naar Jericho reisde en onderweg werd overvallen door rovers, die hem zijn kleren uittrokken, hem mishandelden en hem daarna halfdood achterlieten. 31 Toevallig kwam er een priester langs, maar toen hij het slachtoffer zag liggen, liep hij met een boog om hem heen. 32 Er kwam ook een Leviet langs, maar bij het zien van het slachtoffer liep ook hij met een boog om hem heen. 33 Een Samaritaan echter, die op reis was, kreeg medelijden toen hij hem zag liggen. 34 Hij ging naar de gewonde man toe, goot olie en wijn over zijn wonden en verbond ze. Hij zette hem op zijn eigen rijdier en bracht hem naar een logement, waar hij voor hem zorgde. 35 De volgende morgen gaf hij twee denarie aan de eigenaar en zei: “Zorg voor hem, en als u meer kosten moet maken, zal ik u die op mijn terugreis vergoeden.” 36 Wie van deze drie is volgens u de naaste geworden van het slachtoffer van de rovers?’ 37 De wetgeleerde zei: ‘De man die medelijden met hem heeft getoond.’ Toen zei Jezus tegen hem: ‘Doet u dan voortaan net zo.’
quote:Rom 2,14 Wanneer namelijk heidenen, die de wet niet hebben, de wet van nature naleven, dan zijn ze zichzelf tot wet, ook al hebben ze hem niet.
De fok/moslim index, show me the money!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wat wil je dan, je hebt Dora weggejaagd met je gezuig
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:05 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Was jij dan wel op die meet Johan?
Het zijn een paar kleine daadjes, en zo bijzonder is het niet. Heb je enig idee hoeveel mensen mantelzorgen? Ik geloof dat 80% van de langdurige patienten door mantelzorgers worden opgevangen. Kijk hier maar: http://www.mantelzorg.nl/gastenboek.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Pff hele grote daad van je! respect.
voor iemand die z'n gezicht niet laat zien natuurlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Waar zie je me voor aan?
Klopt, juist om het zo te bejubelen laat je het blijken alsof het iets 'vreemds' is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn een paar kleine daadjes, en zo bijzonder is het niet. Heb je enig idee hoeveel mensen mantelzorgen? Ik geloof dat 80% van de langdurige patienten door mantelzorgers worden opgevangen. Kijk hier maar: http://www.mantelzorg.nl/gastenboek.php
Betrapt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:13 schreef Floripas het volgende:
Geef mij maar van de patristieke traditie: Augustinus.
Ik grijp het soms ook weleens aan om heel dramatisch te gaan zeuren over waarom ík dat nou weer moet doen als het kathedertijd is. Dan begin ik te grappen dat het weleens tijd wordt dat hij zijn magnifieke encyclopedie- en antieke atlassencollectie aan me nalaat. Toen werd hij eens echt ziek, en nou durf ik er geen grapjes over te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Klopt, juist om het zo te bejubelen laat je het blijken alsof het iets 'vreemds' is.![]()
Uploadsites laten je vaak niet toe direct te linken naar upgeloade afbeeldingen op hun domein. Het plaatje in je avatar gaf daardoor voor mij een logo van het bedrijf.quote:
Dat dacht ik al, maar voor zover ik weet zou ik het dan ook zelf moeten merken en ik zie nog geen fouten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:16 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
[..]
Uploadsites laten je vaak niet toe direct te linken naar upgeloade afbeeldingen op hun domein. Het plaatje in je avatar gaf daardoor voor mij een logo van het bedrijf.
Ik wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar voor zover ik weet zou ik het dan ook zelf moeten merken en ik zie nog geen fouten.
Google-kennis? Ik heb er hele stukken van in het Latijn gelezen. Ik ben mediaevist, weet je nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Google-kennis. ''Uit de patristieke traditie'''....pfff, toe nou,
Dan nog veel respect ik weet niet of ik het op dit moment op zou kunnen brengen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het zijn een paar kleine daadjes, en zo bijzonder is het niet. Heb je enig idee hoeveel mensen mantelzorgen? Ik geloof dat 80% van de langdurige patienten door mantelzorgers worden opgevangen. Kijk hier maar: http://www.mantelzorg.nl/gastenboek.php
Je plaatje net maar ik raakte aan de praat voor ik op invoeren druktequote:
Plaag-stootjes, Floris.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Google-kennis? Ik heb er hele stukken van in het Latijn gelezen. Ik ben mediaevist, weet je nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |