Nee, 50 cent!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Bespeur ik hier een Bad Religion fan?
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ah zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is zo jammer dat ik de hele nacht door moet werken en dan niet eens hier mag vragen wie de Delta Deceptie gaat kopen.
What the fuck?!quote:De Derren Brown-mania komt tot een voorlopig hoogtepunt in de bloedstollende show The Heist, die op 4 januari 2006 op Channel 4 wordt uitgezonden. In deze uitzending laat hij zien hoe hij vier nietsvermoedende modale Britten zover krijgt om een gewapende overval op de Bank of England te plegen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?
Om het even te specificeren waar ik op doel:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.
&
Angstzaaiende regering zielig topicje met aannames, persoonlijke aanvallen en drogredenen. Alles om het te verlagen tot een café / borrelpraatje na 10 bier. Ik doe dus niet mee.
Nope. Geen zin in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef du_ke het volgende:
Komkom Yildiz wel blijven proberen het volk te verheffen.
quote:Het Tegenspotje is klaar
De VVD-spot tegen de Partij van de Arbeid - de animatie van een nee-schuddende roos - is al vele malen op tv vertoond.
Enige tijd geleden publiceerde ik een script voor een tegenspotje, met een nee-schuddende sigaar.
Coen Rens heeft dit script omgezet in een perfecte animatie.
Bedankt, Coen.
klik
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=monza&member=&order=relevance![]()
zoeken.fok.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, wat voor search gebruiken jullie voor op FOK!?
Ik merkte dit topic ook alleen op door die titel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
2.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Best zorgwekkend, dat de titel zoveel vreemden aantrekt.
En dit weekend liep Balkenende nog te heulen met het grootste harddrugsfeest van Nederland: carnaval.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef pberends het volgende:
Je vraagt je af wanneer die Donner met z'n terreur stopt tegen eerlijke wiettelers.
De speech:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef Yildiz het volgende:
I want a secure, safe and prosperous for this girl.
[..]
Undevided, democratic and free.
Aldus een speech van Clinton, mooie woorden, undevided, democratic and free.
Laat maar komen.
@ http://canberra.usembassy.gov/hyper/WF990323/epf203.htmquote:What I want you to think about, you may not know a great deal about Kosovo -- and I'll try to talk a little about that today -- but I want you to see this in terms of the big picture. I want our children to have a Europe -- I want this young girl here to grow up in a world that is safer and more secure and more prosperous. To get that done we need a Europe that is undivided, democratic and free. I want us to live in a world where we get along with each other, with all of our differences, and where we don't have to worry about seeing scenes every night for the next 40 years of ethnic cleansing in some part of the world. I have worked against ethnic and religious warfare in Africa, in Asia, in the Middle East, in Northern Ireland. But today its most virulent manifestation is right there in Europe. So that is what I am trying to do here. I don't ask you to agree with every decision I make. I am responsible for it; if I turn out to be wrong, I bear the responsibility for that. But you have to understand what the big picture here is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?
Er zijn altijd mensen die het geloven, moet de VVD hebben gedachtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef pberends het volgende:
VVD verwijt PvdA-leider Bos onsportief gedrag]
Ah, dat spotje was ook het toppunt van sportiviteit.
waar komen die lui ineens vandaan he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Best zorgwekkend, dat de titel zoveel vreemden aantrekt.
Het wordt steeds grappiger met Zalm.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het geloven, moet de VVD hebben gedacht
Nog geen week later is de OZB ook weer aan bod he? Zalm vind dat provinciale staten te makkelijk toestemming aan de gemeenten geeft om de ozb te verhogen. Waarom hebben die lui zo'n gigantisch bord voor hun kop![]()
![]()
quote:Zuid-Holland: Zalm adviseerde ontheffing ozb-verhoging
DEN HAAG - De provincie Zuid-Holland heeft gemeenten die dit jaar de onroerendezaakbelasting (ozb) met meer dan 2 procent hebben verhoogd, juist op advies van minister Zalm van Financiën ontheffing gegeven. Een woordvoerder van de provincie was dinsdag dan ook hogelijk verbaasd over de kritiek van Zalm dat de provincies te makkelijk ontheffing verlenen.
Volgens de zegsman heeft het provinciebestuur in december een brief van de minister gekregen met het advies alle overschrijdingen van de maximale verhoging van de ozb goed te keuren. „Omdat 2006 een overgangsjaar is en er nog geen nieuwe wetgeving is voor criteria”, aldus de provinciewoordvoerder.
Zuid-Holland heeft volgens de gegevens van het IPO (Interprovinciaal Overleg) twee gemeenten ontheffing verleend: Vlist en Wassenaar.
De provincie Friesland, die de gemeente Leeuwarden een ontheffing gaf, trekt zich de kritiek van Zalm helemaal niet aan, zo liet een woordvoerster dinsdag weten. „Leeuwarden had een overschrijding van 1,5 procent. We hebben de situatie zeer zorgvuldig bekeken en er waren eigenlijk geen redenen om geen ontheffing te verlenen.”
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het wordt steeds grappiger met Zalm.
[..]
Sneeuw is cool.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef Yildiz het volgende:
Gister was het mooi weer, en nu ligt hier ineens sneeuw, ik woon fucking aan zee!
Je bent traag Zalm en burgelijke ongehoorzaamheid?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het wordt steeds grappiger met Zalm.
[..]
Kennelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je bent traag Zalm en burgelijke ongehoorzaamheid?
quote:GroenLinks wil 'proactieve' opsporing discriminatie
(Novum) - GroenLinks wil een aparte inspectiedienst, die discriminatie op de arbeidsmarkt 'proactief' moet opsporen. Fractievoorzitter Femke Halsema lanceerde dit voorstel dinsdag tijdens een werkbezoek in Leeuwarden. De nieuwe inspectiedienst maakt in de plannen van de partij deel uit van de Arbeidsinspectie.
De dienst moet werkgevers die zich schuldig maken aan discriminatie 'proactief' opsporen, door middel van situatietesten. Daarin wordt de reactie van werkgevers getest op sollicitanten die alleen wat betreft leeftijd, etnische achtergrond of geslacht van elkaar verschillen. Nu vindt onderzoek pas plaats nadat aangifte is gedaan van discriminatie. 'Proactieve' opsporingsmethoden hebben volgens de partij een 'sterkere preventieve werking'.
Volgens woordvoerder Sabine Jimkes van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft de PvdA eerder een soortgelijk voorstel ingediend. Destijds zag staatssecretaris van Sociale Zaken Henk van Hoof (VVD) 'niet zoveel in die plannen'. Op dit moment mogen alleen de Commissie Gelijke Behandeling en de rechter zich over discriminatie uitspreken. Volgens Jimkes is discriminatie niet eenduidig en moet zorgvuldig en objectief worden afgewogen of daarvan sprake is.
Ongeveer een op de drie allochtonen heeft wel eens te maken gehad met discriminatie. Dat bleek vorig jaar uit een onderzoek in opdracht van het ministerie van Sociale Zaken.
idee: http://www.sun.com/service/sungrid/overview.jspquote:Regering VS gooit roet in Suns Grid-plannen
Door Mick de Neeve - dinsdag 28 februari 2006 - 15:01 - Bron: Network World - Views: 4.589
Veiligheidsbezwaren van de Amerikaanse regering hebben Suns Grid-plannen nog verder opgehouden dan al het geval was. De bedoeling van Suns Grid is dat gebruikers voor een dollar per processor en een dollar per gigabyte per maand rekenkracht (en dataopslag) in kunnen kopen; wat volgens Sun tot een nutsvoorziening uit kan groeien zoals bijvoorbeeld gas en elektriciteit. Daarmee moet superrekenkracht ook beschikbaar komen voor diegenen die zich geen supercomputer kunnen veroorloven. De regering stelt echter voorwaarden bij de export van dergelijke computerdiensten, wat Suns doelstelling er een echte globale dienst van te maken onmogelijk maakt.
'Onze servers worden door de regering als munitie beschouwd', zegt Sun-topman Jonathan Schwartz. 'Dus toen we onze serverkracht beschikbaar wilden maken voor de wereldbevolking, bemoeide de overheid zich ermee en zei, "we willen dat alle personen die hier gebruik van maken, bij ons bekend zijn"', aldus Schwartz. Het regeringsbeleid heeft tot gevolg dat gebruikers in bepaalde landen geen gebruik van de dienst kunnen maken, en dat er voorafgaand aan het recht de dienst te kunnen gebruiken, eerst 24 uur wachttijd voor antecedentenonderzoek naar de aanvrager nodig is.
Volgens Jonathan Eunice van onderzoeksbureua Illuminata lijken de beperking die de regering oplegt weliswaar legitiem, maar maakt het samen met de eerdere vertragingen van het project dat Suns Grid een 'lachertje' is geworden. 'Ze hebben het meerdere malen aangekondigd en hebben meerdere malen gefaald om de belofte waar te maken', aldus Eunice, die eraan toevoegt dat de veiligheidsbezwaren en onderzoeken van de overheid mensen twee keer kunnen doen nadenken of ze de dienst wel willen gebruiken. Dit vermoeden wordt bevestigd door Sun-topman Scott McNealy, die vertelt dat een Grid-deal met een niet nader genoemde bank stukliep op een verantwoordelijkheid voor geheimhouding van de bankgegevens die Sun niet op zich wilde nemen. 'Ze eisten, hoewel Sun de data niet kan zien, dat wij zouden garanderen dat de data nooit verloren zou gaan of in andermans handen zou vallen, en dat wij aansprakelijk zouden zijn als dat wel zou gebeuren', aldus McNealy.
Wat een lulhannes ben je ook.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef RichardQuest het volgende:
Als je een beetje fantasie en perversie bezit![]()
Ik heb dat volgens mij nog nooit gelezen, laat staan bericht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, M., wat was ook alweer dat bericht over de plannen van de Taliban om Bin Laden te vermoorden?
Negatory.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nog nooit gelezen, laat staan bericht.
Ik weet zeker dat jij het was. Het kwam namelijk uit een Amerikaans inlichtingendossier.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Squat diddle-yee bop. Wat bedoel je?
Van Geel was wel tegen maar kon er niet onderuit toestemming te geven volgens mij. Dit is de eigen keuze van CC geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
Belgen met cola flessen de grens over!
Geniaal zeg, nog nooit zo'n domme ondoordachte actie gezien van een groot bedrijf. Die flessen moesten toch aangepast worden door Van Geel?
Huismerken cola die ook tamelijk goed smaken schelen 60 tot 70% van de prijsquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van Geel was wel tegen maar kon er niet onderuit toestemming te geven volgens mij. Dit is de eigen keuze van CC geweest.
Ook dat is een bewuste keuze geweest van CC. Ze vonden door de prijsoorlog het prijsverschil met de huismerken te klein geworden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Huismerken cola die ook tamelijk goed smaken schelen 60 tot 70% van de prijs.
Maar CC droeg ook het argument aan dat de oude flessen "vaal en vol krassen" zaten. Ja, das met alles wat statiegeld heeft zo. En op die nieuwe zit ook gewoon statiegeld, dus die worden dan toch ook weer vanzelf "vaal en vol krassen"? Dus wat is dat nou voor argument??quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook dat is een bewuste keuze geweest van CC. Ze vonden door de prijsoorlog het prijsverschil met de huismerken te klein geworden.
Nee dat argument hoe onzinnig ook klopt wel. Deze flessen zit wel statiegeld op maar ze worden niet herbruikt maar omgesmolten en daarna voor andere doeleinden gebruikt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar CC droeg ook het argument aan dat de oude flessen "vaal en vol krassen" zaten. Ja, das met alles wat statiegeld heeft zo. En op die nieuwe zit ook gewoon statiegeld, dus die worden dan toch ook weer vanzelf "vaal en vol krassen"? Dus wat is dat nou voor argument??
Dat was bij die andere ook, 30 x navullen en dan maakten ze er een fleecetrui vanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat argument hoe onzinnig ook klopt wel. Deze flessen zit wel statiegeld op maar ze worden niet herbruikt maar omgesmolten en daarna voor andere doeleinden gebruikt.
ik wist niet eens dat jij geinteresseerd was in programmerenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik vond Dromenvanger altijd best sympathiek, maar hij doet me een beetje aan Ed Gein en Jeffrey Dahmer denken op het moment;
Op hoger niveau programmeren...h4 variant
In TRU, Harry, in TRU. Het Vrankrijk van Fok!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat jij geinteresseerd was in programmeren
Maar toch, veel variabelen en geen contextquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In TRU, Harry, in TRU. Het Vrankrijk van Fok!
Wij sociaal-democraten weten maar al te goed...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Maar toch, veel variabelen en geen context
[ bron ]quote:The chaos in Darfur, the war-ravaged region in Sudan where more than 200,000 civilians have been killed, has spread across the border into Chad, deepening one of the world's worst refugee crises.
Arab gunmen from Darfur have pushed across the desert and entered Chad, stealing cattle, burning crops and killing anyone who resists. The lawlessness has driven at least 20,000 Chadians from their homes, making them refugees in their own country.
Hundreds of thousands more people in this area, along with 200,000 Sudanese who fled here for safety, find themselves caught up in a growing conflict between Chad and Sudan, which have a long history of violence and meddling in each other's affairs.
"You may have thought the terrible situation in Darfur couldn't get worse, but it has," Peter Takirambudde, executive director of the Africa division of Human Rights Watch, said in a recent statement. "Sudan's policy of arming militias and letting them loose is spilling over the border, and civilians have no protection from their attacks, in Darfur or in Chad."
Ik ga er niet eens op in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:44 schreef Monidique het volgende:
The Weekly Standard als juridische en grondwettelijke bron,. Ik heb geen zin het topic te verkloten, daarom maar gewoon hier: ":D
![]()
The Weekly Standard als juridische en grondwettelijke bron
![]()
![]()
".
waarmee heel de oorlog ineens legaal wordt verklaard. Zo kan ik het ook.quote:wij hebben WMD's
groetjes,
Saddam
Hmm, dat omsmelten zal toch meer energie kosten dan hergebruiken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat argument hoe onzinnig ook klopt wel. Deze flessen zit wel statiegeld op maar ze worden niet herbruikt maar omgesmolten en daarna voor andere doeleinden gebruikt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op in.
Dat is zo'n krantje wat nu gaat zeggen dat er ergens een papiertje is gevonden waarop staat
[..]
waarmee heel de oorlog ineens legaal wordt verklaard. Zo kan ik het ook.
[ bron ]quote:Recently discovered Iraqi documents now being translated by U.S. intelligence analysts indicate that Saddam Hussein's government made extensive plans to hide Iraq's weapons of mass destruction before the U.S. invasion in March 2003 - and had deep ties to al Qaida before the 9/11 attacks.
The explosive evidence was discovered among "millions of pages of documents" unearthed by the Iraq Survey Group weapons search team, reports the Weekly Standard's Stephen Hayes.
In the magazine's Nov. 21 issue, Hayes reveals that the document cache now being examined contains "a thick stew of reports and findings from a variety of [Iraqi] intelligence agencies and military units."
Presented by Bob Saget?quote:
Dat kan nog wel eens een probleem worden voor Coca Cola. Supermarkten zullen eerder genijgd zijn hun producten niet meer te verkopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van Geel was wel tegen maar kon er niet onderuit toestemming te geven volgens mij. Dit is de eigen keuze van CC geweest.
De EU wil de Arabische wereld niet voor het hoofd stoten, dit soort berichten hebben alleen in de Amerikaanse pers nog aandacht.quote:
Ik denk dat dat wel tegenvalt. Ze verliezen toch al op CC daar kan nog wel wat bij. Je kan het niet maken het niet te verkopen zeker als je concurrenten het wel blijven doenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat kan nog wel eens een probleem worden voor Coca Cola. Supermarkten zullen eerder genijgd zijn hun producten niet meer te verkopen.
Ja, vast.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
De EU wil de Arabische wereld niet voor het hoofd stoten
Te weinig in de Nederlandse pers, ja.quote:dit soort berichten hebben alleen in de Amerikaanse pers nog aandacht.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Presented by Bob Saget?
[afbeelding]
Ja, come on, die bron!quote:
De bedoeling van zulke berichten is niet om aan te tonen dat er bewijzen zijn van massavernietigingswapens, maar om ervoor te zorgen dat de burger dénkt dat het aangetoond is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, come on, die bron!
Je zou verwachten dat dit wereldschokkende nieuws, wat heel de oorlog in Irak zou rechtvaardigen (en die PR boost hebben ze hard nodig) wel door het witte huis verkondigd zou zijn, nietwaar?
Waarom moest het dan weer de VS een tijdje geleden zijn die deze kwestie aankaarte bij de VN (veiligheidsraad?).quote:
Arabieren zijn veel interessanter dan negers? Ook al vermoorden de eerste een veelvoud van hetgeen de kleine en grote Satan aan arabieren vermoord?quote:Te weinig in de Nederlandse pers, ja.
He, die gast lijkt op Sunchaser.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Presented by Bob Saget?
[afbeelding]
sterker nog, dat is 'mquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
He, die gast lijkt op Sunchaser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |