Nee, 50 cent!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Bespeur ik hier een Bad Religion fan?
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Ah zoquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet goede titels wel te waarderen, maar ik heb niets in huis van die groep.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Het is zo jammer dat ik de hele nacht door moet werken en dan niet eens hier mag vragen wie de Delta Deceptie gaat kopen.
What the fuck?!quote:De Derren Brown-mania komt tot een voorlopig hoogtepunt in de bloedstollende show The Heist, die op 4 januari 2006 op Channel 4 wordt uitgezonden. In deze uitzending laat hij zien hoe hij vier nietsvermoedende modale Britten zover krijgt om een gewapende overval op de Bank of England te plegen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?
Om het even te specificeren waar ik op doel:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Omdat ze een andere religie als doel hebben, die band.
&
Angstzaaiende regering zielig topicje met aannames, persoonlijke aanvallen en drogredenen. Alles om het te verlagen tot een café / borrelpraatje na 10 bier. Ik doe dus niet mee.
Nope. Geen zin in.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef du_ke het volgende:
Komkom Yildiz wel blijven proberen het volk te verheffen.
quote:Het Tegenspotje is klaar
De VVD-spot tegen de Partij van de Arbeid - de animatie van een nee-schuddende roos - is al vele malen op tv vertoond.
Enige tijd geleden publiceerde ik een script voor een tegenspotje, met een nee-schuddende sigaar.
Coen Rens heeft dit script omgezet in een perfecte animatie.
Bedankt, Coen.
klik
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl//fok/search_lite?q=monza&member=&order=relevance![]()
zoeken.fok.nlquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef Yildiz het volgende:
Zeg, wat voor search gebruiken jullie voor op FOK!?
Ik merkte dit topic ook alleen op door die titel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:29 schreef Litso het volgende:
2.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Best zorgwekkend, dat de titel zoveel vreemden aantrekt.
En dit weekend liep Balkenende nog te heulen met het grootste harddrugsfeest van Nederland: carnaval.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:54 schreef pberends het volgende:
Je vraagt je af wanneer die Donner met z'n terreur stopt tegen eerlijke wiettelers.
De speech:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 14:08 schreef Yildiz het volgende:
I want a secure, safe and prosperous for this girl.
[..]
Undevided, democratic and free.
Aldus een speech van Clinton, mooie woorden, undevided, democratic and free.
Laat maar komen.
@ http://canberra.usembassy.gov/hyper/WF990323/epf203.htmquote:What I want you to think about, you may not know a great deal about Kosovo -- and I'll try to talk a little about that today -- but I want you to see this in terms of the big picture. I want our children to have a Europe -- I want this young girl here to grow up in a world that is safer and more secure and more prosperous. To get that done we need a Europe that is undivided, democratic and free. I want us to live in a world where we get along with each other, with all of our differences, and where we don't have to worry about seeing scenes every night for the next 40 years of ethnic cleansing in some part of the world. I have worked against ethnic and religious warfare in Africa, in Asia, in the Middle East, in Northern Ireland. But today its most virulent manifestation is right there in Europe. So that is what I am trying to do here. I don't ask you to agree with every decision I make. I am responsible for it; if I turn out to be wrong, I bear the responsibility for that. But you have to understand what the big picture here is.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom moet de Islam nu overal opgerakeld worden?
Er zijn altijd mensen die het geloven, moet de VVD hebben gedachtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:59 schreef pberends het volgende:
VVD verwijt PvdA-leider Bos onsportief gedrag]
Ah, dat spotje was ook het toppunt van sportiviteit.
waar komen die lui ineens vandaan he?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Best zorgwekkend, dat de titel zoveel vreemden aantrekt.
Het wordt steeds grappiger met Zalm.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:16 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die het geloven, moet de VVD hebben gedacht
Nog geen week later is de OZB ook weer aan bod he? Zalm vind dat provinciale staten te makkelijk toestemming aan de gemeenten geeft om de ozb te verhogen. Waarom hebben die lui zo'n gigantisch bord voor hun kop![]()
![]()
quote:Zuid-Holland: Zalm adviseerde ontheffing ozb-verhoging
DEN HAAG - De provincie Zuid-Holland heeft gemeenten die dit jaar de onroerendezaakbelasting (ozb) met meer dan 2 procent hebben verhoogd, juist op advies van minister Zalm van Financiën ontheffing gegeven. Een woordvoerder van de provincie was dinsdag dan ook hogelijk verbaasd over de kritiek van Zalm dat de provincies te makkelijk ontheffing verlenen.
Volgens de zegsman heeft het provinciebestuur in december een brief van de minister gekregen met het advies alle overschrijdingen van de maximale verhoging van de ozb goed te keuren. „Omdat 2006 een overgangsjaar is en er nog geen nieuwe wetgeving is voor criteria”, aldus de provinciewoordvoerder.
Zuid-Holland heeft volgens de gegevens van het IPO (Interprovinciaal Overleg) twee gemeenten ontheffing verleend: Vlist en Wassenaar.
De provincie Friesland, die de gemeente Leeuwarden een ontheffing gaf, trekt zich de kritiek van Zalm helemaal niet aan, zo liet een woordvoerster dinsdag weten. „Leeuwarden had een overschrijding van 1,5 procent. We hebben de situatie zeer zorgvuldig bekeken en er waren eigenlijk geen redenen om geen ontheffing te verlenen.”
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het wordt steeds grappiger met Zalm.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |