abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35561616
En ja hoor, nu is er weer een campagne dat je op tassen moet gaan letten en dergelijke... en moeten we gerust gesteld worden dat 200.000 professionals dagelijks bezig zijn met terrorisme.

Mag ik iedereen er even aan herinneren dat er in Nederland één terrorisme slachtoffer is gevallen sinds '11 september'? En dat door een megalomane idioot...

En nu durven mensen niet meer naast Noord-Afrikaans uitzienden in de trein te zitten. Help! Straks ontploffen ze!

Goed bezig Remkes! Meer angst zaaien en polarisatie aanwakkeren, dat hebben we nodig in Nederland! Wat is er gebeurd met het nuchtere Nederland?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_35561748
alle hulpdiesnten krijgen t superdruk omdat er duizenden mensen voor elk verdacht pakje ze opbellen in paniek.
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 00:10:55 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35561771
Ja, laten we anders lekker naïef gaan doen en denken dat we onkwetsbaar zijn.
Dat dachten ze in Madrid en Londen ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35561773
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:04 schreef ErikT het volgende:
En ja hoor, nu is er weer een campagne dat je op tassen moet gaan letten en dergelijke... en moeten we gerust gesteld worden dat 200.000 professionals dagelijks bezig zijn met terrorisme.

Mag ik iedereen er even aan herinneren dat er in Nederland één terrorisme slachtoffer is gevallen sinds '11 september'? En dat door een megalomane idioot...

En nu durven mensen niet meer naast Noord-Afrikaans uitzienden in de trein te zitten. Help! Straks ontploffen ze!

Goed bezig Remkes! Meer angst zaaien en polarisatie aanwakkeren, dat hebben we nodig in Nederland! Wat is er gebeurd met het nuchtere Nederland?
London kende voor de zomer ook nog veel types zoals jij, evenals Spanje voor maart 2003. Ik wacht lekker af, en hoewel ik het bijna onvermijdelijk acht ga ik er echt niks voor veranderen aan mijn dagelijks leven.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:14:06 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_35561886
ja waarom denk je dat er nog niks is gebeurt?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_35561942
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:09 schreef MasterBling het volgende:
alle hulpdiesnten krijgen t superdruk omdat er duizenden mensen voor elk verdacht pakje ze opbellen in paniek.
Dit is allemaal symptoom bestrijding. Voedingsbodem proberen weg te nemen hoo maar. En mensen zouden de bedreiging van de Islamitische wereld op de Westerse wereld ook eens moeten relativeren. Ze zijn nu alweer onderling aan het knokken...dat wordt toch nooit wat.
pi_35561958
dat ze maar slagbomen voor elk zebrapad bouwen... voorkom je per jaar veel meer doden mee
pi_35561960
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, laten we anders lekker naïef gaan doen en denken dat we onkwetsbaar zijn.
Dat dachten ze in Madrid en Londen ook.
Terrorisme is ook echt te voorkomen...mensen die zichzelf opblazen, dat is echt oplosbaar. De laatste aanslag met een tas dateert uit de vorige eeuw
pi_35561962
quote:
*Zoekt op*

Het bestaat nog echt ook.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:18:57 #11
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_35561966
Ach, ik neem onze eigen regering niet eens meer serieus...
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 00:20:03 #12
46149 __Saviour__
pi_35561992
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:18 schreef ErikT het volgende:
Terrorisme is ook echt te voorkomen...mensen die zichzelf opblazen, dat is echt oplosbaar. De laatste aanslag met een tas dateert uit de vorige eeuw
Terrorisme is wel degelijk te bestrijden ja. Het is beter dan niets doen en alleen maar wachten op de volgende aanslag.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_35562032
Als ik terrorist was he en ik had dat spotje gezien dan had ik gedacht zo van dan kan ik ze nu ook wel opblazen want ze zijn er al op voorbereidt enzo...
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35562063
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Terrorisme is wel degelijk te bestrijden ja. Het is beter dan niets doen en alleen maar wachten op de volgende aanslag.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:23:55 #15
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35562075
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Leg mij eens uit hoe je gaat voorkomen dat iemand zich gaat opblazen op een plaats waar het druk is.

Angst zaaien is helemaal niet beter dan niks doen. Het creëert alleen maar meer angst -> polarisatie en discriminatie -> meer voedingsbodem voor terrorisme.
pi_35562083
Net in die tijd dat je de OP hebt getypt heb ik je pincode weten te ontfrutselen.
Berend botje ging uit varen, in de kofferbak van een mercedes benz zonder luchtfles.
pi_35562118
onzinnige paniekzaaiende beleid, kijk wat er in america van terecht komt...
dus
pi_35562139
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

En toen zat er nog een maaskei in
046
Dank aan Yeahinho
pi_35562174
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:04 schreef ErikT het volgende:
En dat is de schuld van de regering? En welke mensen durven dat niet meer dan? Balkenende & co weerhouden mij er niet van om naast een Noord-Afrikaan te gaan zitten als daar een plekje vrij is.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 00:28:44 #20
46149 __Saviour__
pi_35562176
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef ErikT het volgende:
Leg mij eens uit hoe je gaat voorkomen dat iemand zich gaat opblazen op een plaats waar het druk is.

Angst zaaien is helemaal niet beter dan niks doen. Het creëert alleen maar meer angst -> polarisatie en discriminatie -> meer voedingsbodem voor terrorisme.
Je kunt mensen die je verdenkt intensief afluisteren en volgen en oppakken. Met de nieuwe wetten is het voorbereiden van aanslagen ook al strafbaar.
Oproepen tot extra waakzaamheid is niet hetzelfde als angst zaaien. Een tijdje geleden gold er ook verhoogd terreuralarm. Toen werd constant op alle stations omgeroepen om extra op te letten. Dat veroorzaakte ook geen extra angst bij de mensen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:30:23 #21
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35562216
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef ChillyWilly het volgende:
En dat is de schuld van de regering? En welke mensen durven dat niet meer dan? Balkenende & co weerhouden mij er niet van om naast een Noord-Afrikaan te gaan zitten als daar een plekje vrij is.
Er was vandaag een vrouw op TV die dat vertelde. Ze was blij als ze de trein uit kon als ze bij 'bepaalde personen' in de buurt zat. Lekker samen leven En daarna kwam Remkes vertellen hoe trots hij was op zijn campagne.

En JA dat is de schuld van de regering, want die zouden er ook voor kunnen kiezen om te vertellen aan de mensen dat we ons niet gek moeten laten maken.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:33:19 #22
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35562278
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt mensen die je verdenkt intensief afluisteren en volgen en oppakken. Met de nieuwe wetten is het voorbereiden van aanslagen ook al strafbaar.
Is daar een campagne voor nodig?
quote:
Oproepen tot extra waakzaamheid is niet hetzelfde als angst zaaien.
Nee, hehe. Maar de waakzaamheid leidt niet tot het voorkomen van aanslagen, enkel tot lege lost&found depots. En tot toenemende wantrouwigheid onder de bevolking. Blijkbaar lopen er allemaal terroristen is Nederland rond, dat wordt iig aan ons verteld. Iedereen doet dan 1+1 en hee, t zijn de Marokkanen die ons willen opblazen.
quote:
Een tijdje geleden gold er ook verhoogd terreuralarm. Toen werd constant op alle stations omgeroepen om extra op te letten. Dat veroorzaakte ook geen extra angst bij de mensen.
Integendeel, er zijn aanslagen mee voorkomen
pi_35562348
Nee laten we lekker onze ogen dichtdoen, laat de regering lekker achterover hangen. Tot schiphol wordt opgeblazen, en dan ben jij ongetwijfeld de eerste die een topic opent om je regering af te zeiken dat ze niet voldoende hebben gedaan om het te voorkomen.
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
  Donald Duck held dinsdag 28 februari 2006 @ 00:39:00 #24
46149 __Saviour__
pi_35562395
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:33 schreef ErikT het volgende:

Is daar een campagne voor nodig?
[..]
Ja, het is goed dat de burgers op de hoogte worden gehouden van de bezigheden van de overheid.
quote:
Integendeel, er zijn aanslagen mee voorkomen
Wie weet.
En zoals ik al eerder zei, Madrid en Londen hebben al bewezen dat het wel degelijk mis kan gaan met achtergelaten pakketjes in het OV.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:39:21 #25
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35562402
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nee laten we lekker onze ogen dichtdoen, laat de regering lekker achterover hangen. Tot schiphol wordt opgeblazen, en dan ben jij ongetwijfeld de eerste die een topic opent om je regering af te zeiken dat ze niet voldoende hebben gedaan om het te voorkomen.
Je leest ook niet he! Wat helpt het dat burgers op tassen gaan letten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')