London kende voor de zomer ook nog veel types zoals jij, evenals Spanje voor maart 2003. Ik wacht lekker af, en hoewel ik het bijna onvermijdelijk acht ga ik er echt niks voor veranderen aan mijn dagelijks leven.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:04 schreef ErikT het volgende:
En ja hoor, nu is er weer een campagne dat je op tassen moet gaan letten en dergelijke... en moeten we gerust gesteld worden dat 200.000 professionals dagelijks bezig zijn met terrorisme.
Mag ik iedereen er even aan herinneren dat er in Nederland één terrorisme slachtoffer is gevallen sinds '11 september'? En dat door een megalomane idioot...
En nu durven mensen niet meer naast Noord-Afrikaans uitzienden in de trein te zitten. Help! Straks ontploffen ze!
Goed bezig Remkes!Meer angst zaaien en polarisatie aanwakkeren, dat hebben we nodig in Nederland! Wat is er gebeurd met het nuchtere Nederland?
Dit is allemaal symptoom bestrijding. Voedingsbodem proberen weg te nemen hoo maar. En mensen zouden de bedreiging van de Islamitische wereld op de Westerse wereld ook eens moeten relativeren. Ze zijn nu alweer onderling aan het knokken...dat wordt toch nooit wat.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:09 schreef MasterBling het volgende:
alle hulpdiesnten krijgen t superdruk omdat er duizenden mensen voor elk verdacht pakje ze opbellen in paniek.
Terrorisme is ook echt te voorkomen...mensen die zichzelf opblazen, dat is echt oplosbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, laten we anders lekker naïef gaan doen en denken dat we onkwetsbaar zijn.
Dat dachten ze in Madrid en Londen ook.
*Zoekt op*quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
[[url=http://www.crisis.nl/inactief/TestBeeld.jpg]afbeelding][/url]
Terrorisme is wel degelijk te bestrijden ja. Het is beter dan niets doen en alleen maar wachten op de volgende aanslag.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:18 schreef ErikT het volgende:
Terrorisme is ook echt te voorkomen...mensen die zichzelf opblazen, dat is echt oplosbaar.De laatste aanslag met een tas dateert uit de vorige eeuw
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Terrorisme is wel degelijk te bestrijden ja. Het is beter dan niets doen en alleen maar wachten op de volgende aanslag.
Leg mij eens uit hoe je gaat voorkomen dat iemand zich gaat opblazen op een plaats waar het druk is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Terrorisme is wel degelijk te bestrijden ja. Het is beter dan niets doen en alleen maar wachten op de volgende aanslag.
En toen zat er nog een maaskei inquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Terrorisme is ook echt te voorkomen...mensen die zichzelf opblazen, dat is echt oplosbaar.De laatste aanslag met een tas dateert uit de vorige eeuw
En dat is de schuld van de regering? En welke mensen durven dat niet meer dan? Balkenende & co weerhouden mij er niet van om naast een Noord-Afrikaan te gaan zitten als daar een plekje vrij is.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:04 schreef ErikT het volgende:
En nu durven mensen niet meer naast Noord-Afrikaans uitzienden in de trein te zitten. Help! Straks ontploffen ze!
Je kunt mensen die je verdenkt intensief afluisteren en volgen en oppakken. Met de nieuwe wetten is het voorbereiden van aanslagen ook al strafbaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:23 schreef ErikT het volgende:
Leg mij eens uit hoe je gaat voorkomen dat iemand zich gaat opblazen op een plaats waar het druk is.
Angst zaaien is helemaal niet beter dan niks doen. Het creëert alleen maar meer angst -> polarisatie en discriminatie -> meer voedingsbodem voor terrorisme.
Er was vandaag een vrouw op TV die dat vertelde. Ze was blij als ze de trein uit kon als ze bij 'bepaalde personen' in de buurt zat. Lekker samen levenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef ChillyWilly het volgende:
En dat is de schuld van de regering? En welke mensen durven dat niet meer dan? Balkenende & co weerhouden mij er niet van om naast een Noord-Afrikaan te gaan zitten als daar een plekje vrij is.
Is daar een campagne voor nodig?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt mensen die je verdenkt intensief afluisteren en volgen en oppakken. Met de nieuwe wetten is het voorbereiden van aanslagen ook al strafbaar.
Nee, hehe. Maar de waakzaamheid leidt niet tot het voorkomen van aanslagen, enkel tot lege lost&found depots. En tot toenemende wantrouwigheid onder de bevolking. Blijkbaar lopen er allemaal terroristen is Nederland rond, dat wordt iig aan ons verteld. Iedereen doet dan 1+1 en hee, t zijn de Marokkanen die ons willen opblazen.quote:Oproepen tot extra waakzaamheid is niet hetzelfde als angst zaaien.
Integendeel, er zijn aanslagen mee voorkomenquote:Een tijdje geleden gold er ook verhoogd terreuralarm. Toen werd constant op alle stations omgeroepen om extra op te letten. Dat veroorzaakte ook geen extra angst bij de mensen.
Ja, het is goed dat de burgers op de hoogte worden gehouden van de bezigheden van de overheid.quote:
Wie weet.quote:Integendeel, er zijn aanslagen mee voorkomen
Je leest ook niet he! Wat helpt het dat burgers op tassen gaan letten?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:36 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nee laten we lekker onze ogen dichtdoen, laat de regering lekker achterover hangen. Tot schiphol wordt opgeblazen, en dan ben jij ongetwijfeld de eerste die een topic opent om je regering af te zeiken dat ze niet voldoende hebben gedaan om het te voorkomen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |