pffff enig idee hoeveel topics ik van Meki dicht heb gegooid?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:00 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik vind sp3c geen goede mod
hij is bevooroordeeld
geeft duidelijk mensen met een allochtone achtergrond een soepeler behandeling
en alle topics die met homoseksualiteit te maken hebben gooit ie dicht of edit hij weg
maar uitspraken waarin homo;’s tot op het bot beledigd worden laat hij staan
waar gaat dit heen met fok ?![]()
De mijne was allemaal onterechtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
pffff enig idee hoeveel topics ik van Meki dicht heb gegooid?
over homo's maar 1 en die heb ik weer open gemaakt ... nu ja over tien minuten 2 als dit zo doorgaat
Vervolgens geef ik een historisch feit aan waarin de leider van zijn geloof een bewezen pedofiel is, als hij op basis van geloof beweerd dat homos niet mogen trouwen, is het des te hypocrieter dat mijn post wel als offtopic wordt gezien, ik verzoek terugplaatsing van mijn tekst.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie dat causaal verband niet. Hij somt 3 groepen op (in het absurde getrokken). Die overigens niks met elkaar gemeen hebben.
Sp3c reageerde als mod/user in dat topic. En hij reageerde er ook niet op. Waarschijnlijk zag hij er ook geen kwaad in.
ja en iedereen in de gevangenis is onschuldigquote:
wat heeft de leider van zijn geloof in godsnaam met de paus te maken?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vervolgens geef ik een historisch feit aan waarin de leider van zijn geloof een bewezen pedofiel is, als hij op basis van geloof beweerd dat homos niet mogen trouwen, is het des te hypocrieter dat mijn post wel als offtopic wordt gezien, ik verzoek terugplaatsing van mijn tekst.
leg uit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vervolgens geef ik een historisch feit aan waarin de leider van zijn geloof een bewezen pedofiel is, als hij op basis van geloof beweerd dat homos niet mogen trouwen, is het des te hypocrieter dat mijn post wel als offtopic wordt gezien, ik verzoek terugplaatsing van mijn tekst.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en iedereen in de gevangenis is onschuldig
Wat hebben pedofielen met homoseksuelen te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heeft de leider van zijn geloof in godsnaam met de paus te maken?
Maar hoevaak zie jij datquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja natuurlijk als ik zie dat , dat het waarheid is verander ik mijn gedachten riching die kant op
Net zo weinig als de profeet Mohammed.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat hebben pedofielen met homoseksuelen te maken.
'Dus je gelooft wel in Buchari als het om zijn huwelijk gaat, maar niet om dezelfde bronnen wanneer het gaat dat hij een profeet van God is?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad's_marriages#Aisha
een huwelijk met een pacifist zal nogal scheve ogen trekken bij mij op de werkvloer dus helaasquote:
Als ik met jou trouw, staat mijn geweer altijd op SCHerp lieverdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
een huwelijk met een pacifist zal nogal scheve ogen trekken bij mij op de werkvloer dus helaas
En dat "geweer" is waarschijnlijk niet je Nokia gsm?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, staat mijn geweer altijd op SCHerp lieverd![]()
nixquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat hebben pedofielen met homoseksuelen te maken.
* sp3c denkt huiverig aan het gebroken geweertjequote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik met jou trouw, staat mijn geweer altijd op SCHerp lieverd![]()
Dat zou een slechte beslissing zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
pffff enig idee hoeveel topics ik van Meki dicht heb gegooid?
over homo's maar 1 en die heb ik weer open gemaakt ... nu ja over tien minuten 2 als dit zo doorgaat
Ik gaf alleen maar dit punt aan omdat BSB het over huwelijken van pedofielen had, ik probeer niemand in zijn geloof te beletten dan wel te beledigen. Wie ben ik om jou te ontzeggen waarin jij wilt geloven? Net zoals ik mij het recht voor hou om te trouwen met een man. Niet alleen geeft de nederlandse wet ons dit recht, zelfs de Koran geeft mij dit recht, of wil jij ontkennen dat mensen die geen bedreiging voor moslims vormen zich niet met hun eigen gebruiken mogen bezig houden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Dus je gelooft wel in Buchari als het om zijn huwelijk gaat, maar niet om dezelfde bronnen wanneer het gaat dat hij een profeet van God is?
Hypocriet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
* sp3c denkt huiverig aan het gebroken geweertje
jij bent 1 van die trollenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Dat zou een slechte beslissing zijn
je gooit dan een goede topic dicht om dat bsb , flamebait opmerkingen maakt.. die jij er niet uit haalt
en dan verbaast zijn dat er mensen boos reageren op zijn vergelijking tussen het homohuwelijk en een pedo huwelijk en een huwelijk tussen dier en mens
jij snap het niet helemaal..geloof ik
als je deze topic dicht gooit dan beloon je de extremisten die zo elke homo topic kunnen saboteren.. door even een paar beledigende opmerkingen te plaatsen..
dan geef je die trollen wel heel veel macht
2 vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar dit punt aan omdat BSB het over huwelijken van pedofielen had, ik probeer niemand in zijn geloof te beletten dan wel te beledigen. Wie ben ik om jou te ontzeggen waarin jij wilt geloven? Net zoals ik mij het recht voor hou om te trouwen met een man. Niet alleen geeft de nederlandse wet ons dit recht, zelfs de Koran geeft mij dit recht, of wil jij ontkennen dat mensen die geen bedreiging voor moslims vormen zich niet met hun eigen gebruiken mogen bezig houden?
Nou bedankt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij bent 1 van die trollen
maar goed, het loopt weer dus laat ik het gaan
Op je eerste vraag de reactie van BSB zelf:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2 vragen
1 .Heeft BSB getracht te verbieden dat jij met een ander man kunt trouwen?
2. Omdat BSB iets zegt/doet wat je niet aanstaat, vindt je het rechtvaardig om ook mijn overtuiging te beledigen?
wat bsb doet is uitdagen, vernederen en beledigen en ondertussen heel onschuldig doenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2 vragen
1 .Heeft BSB getracht te verbieden dat jij met een ander man kunt trouwen?
2. Omdat BSB iets zegt/doet wat je niet aanstaat, vindt je het rechtvaardig om ook mijn overtuiging te beledigen?
1. --> Voor iets zijn, is jou ook belemmeren om te trouwen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op je eerste vraag de reactie van BSB zelf:
Natuurlijk snap ik dat, als je zo redeneert is alleen het einde zoek, vandaag de homo's, morgen de pedofielen, overmogen de beestofielen, waar is het einde? Elke groep zal claimen dat ze zo geboren zijn en dat ze recht hebben op gelijkheid, of allemaal verbieden of wees dan consequent en legaliseer het allemaal, uiteraard ben ik voor de 1ste optie.
2) waar beledig ik je?
Van jou heb ik dan ook niet zoiets gelezen, maar goed als je zelf zo tegen uit dagen bent, en vindt hem triest dat hij zich zo uit, terwijl je zelf erachter Mohammed een pedo noemt ben je geen haar beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
net zoals ik begrijp dat een moslim boos wordt als ik hem in 1 adem noem met kinderverkrachters of terroristen
Ik zal nooit begrip voor jouw perspectief hebben, wanneer je na mening van een persoon een man beledigd die centraal staat voor 1,5 miljard moslims. Zowel radicaal als gematigde .quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:39 schreef raptorix het volgende:
Iemand die trouwt met een 9 jarige kan ik helaas niet anders noemen, hoewel het in die tijd misschien gebruikelijk was, kortom je kan discussieren of dit een normale situatie is, maar vanuit huidig perspectief hoop ik dat je hier mee eens bent.
Ik heb Mohammed nergens een pedo genoemd, dus ik ben wel een haar beter dan bsbquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van jou heb ik dan ook niet zoiets gelezen, maar goed als je zelf zo tegen uit dagen bent, en vindt hem triest dat hij zich zo uit, terwijl je zelf erachter Mohammed een pedo noemt ben je geen haar beter.
Dus niet homo's kunnen rustig door ademen. Als dezelfde vergelijking wordt gemaakt ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
iedereen met een beetje verstand snapt dat een homo boos wordt als jij hem vergelijkt met een pedo of iemand die het met dieren doet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:42 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik heb Mohammed nergens een pedo genoemd, dus ik ben wel een haar beter dan bsb
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van jou heb ik dan ook niet zoiets gelezen.
* klowjow checkt de index...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:15 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik dacht dat Mutant 01 gestopt was en dus geen Mod meer is...
hoe bedoel je.. ik snap het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus niet homo's kunnen rustig door ademen. Als dezelfde vergelijking wordt gemaakt ?
Op deze manier plaats je jezelf wel heel snel op het schavot / voetstuk
Lees mijn post:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef sp3c het volgende:
toch is het niet hetzelfde
BSB noemt zegt niet dat alle homo's ook gelijk pedo's zijn, hij claimt dat dat de volgende stap is ... het is een dom argument, dat lijkt me duidelijk maar om je er nu beledigd van te voelen?
dat hele 'mohammed is een pedofiel' daarentegen is wel beledigend want zoals gezegd, in die tijd was het normaal want mensen werden nu eenmaal niet zo heel oud ... Piet Heijn was ook een moordenaar en een piraat (shiver me timber! ... harrrr!!) maar tegenwoordig noemen we hem een zeeheld
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:39 schreef raptorix het volgende:
Iemand die trouwt met een 9 jarige kan ik helaas niet anders noemen, hoewel het in die tijd misschien gebruikelijk was, kortom je kan discussieren of dit een normale situatie is, maar vanuit huidig perspectief hoop ik dat je hier mee eens bent.
Waarom in Godsnaam zo een oud vrouwtje in je avatar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
* klowjow checkt de index...
Hij staat er nog gewoon in hoor.
bsb zegt inderdaad niet dat homo's pedo zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:43 schreef sp3c het volgende:
toch is het niet hetzelfde
BSB noemt zegt niet dat alle homo's ook gelijk pedo's zijn, hij claimt dat dat de volgende stap is ... het is een dom argument, dat lijkt me duidelijk maar om je er nu beledigd van te voelen?
Oud vrouwtje?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam zo een oud vrouwtje in je avatar?
ja hoe dan ook, ik heb het niet verwijderd omdat ik het beledigend vind maar omdat het offtopic wasquote:
Dat is dus absoluut niet waar. Ik wil gewoon de dialoog aangaan, en:"Er is geen belediging zonder de beledigde." Het mes snijdt dus aan 2 kanten, minimaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
je snapt toch ook wel dat bsb met dit soort opmerkingen homo;s de kast op wil jagen
roger that!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hoe dan ook, ik heb het niet verwijderd omdat ik het beledigend vind maar omdat het offtopic was
Je gaat nog steeds niet op de reden in waarom het dan offtopic is, iemand die het homo/pedo huwelijk afwijst, maar wel een profeet heeft die met een 9 jarige trouwt is zeker niet offtopic, maar een regelrechte tegenspraak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hoe dan ook, ik heb het niet verwijderd omdat ik het beledigend vind maar omdat het offtopic was
Nou ik ben blij dat je de dialoog wilt aangaan bsb en dat het niet je bedoeling is om te beledigenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is dus absoluut niet waar. Ik wil gewoon de dialoog aangaan, en:"Er is geen belediging zonder de beledigde." Het mes snijdt dus aan 2 kanten, minimaal.²
Hij heeft het je al een paar keer uitgelegd, hij heeft zelfs water bij de wijn gedaan, dan moet je nu niet zeggen dat hij er niet op in gaat puur omdat de antwoorden je niet aan staan. Wees eens een (echte) vent!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds niet op de reden in waarom het dan offtopic is, iemand die het homo/pedo huwelijk afwijst, maar wel een profeet heeft die met een 9 jarige trouwt is zeker niet offtopic, maar een regelrechte tegenspraak.
Bijvoorbeeld als je mij een pedo of een dierensex maniak noemt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:44 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hoe bedoel je.. ik snap het niet![]()
Ik ben het niet met je eens dat hij ze niet linktquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bevoorbeeld als je mij een pedo of een dierensex maniak noemt.
Je hoeft geen homo te zijn om dergelijke begrippen als kwetsend te ervaren.
BSB noem 3 afzonderlijke groepen op... maar hij linkt ze niet aan elkaar.
Ik zie het als een gechargeerde post en meer niet.
Ik snap het heus wel, ik ben niet achterlijk. Maar dat hoort mij er toch niet van te weerhouden om sommige uitspraken te doen. Ik zeg al heel veel dingen NIET, onder het mom van fatsoen en respect. Nog meer water bij de wijn doen kan ik echt niet.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/821763/2/50#35314509]dinsdag 21 februari 2006 00:52
Als je dat niet snapt... nou.. dan snap ik jou echt niet...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het heus wel, ik ben niet achterlijk. .²
quote:[/url] schreef BansheeBoy het volgende:
"Opkomst en ondergang van het homo-isme"
- door Bansheeboy -
Wie of wat zijn homo's en waarom?
Homo's zijn vaak mannen en vrouwen van middelbare leeftijd die op een bepaald punt in hun leven hebben besloten en er dus voor hebben gekozen om zich te laten entertainen door "mensen" van hetzelfde nabije geslacht. Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit en ander meiden speelgoed, terwijl de vrouwen in kwestie een baan in de bouw ambiëerden.
Waarom valt het onder de noemer "afwijking" ?
De mens heeft als natuurlijk instinct te willen overleven, hoe moeilijk de omstandigheden ook zijn. Bij mensen van het homo-isme is dit belangrijke mensenlijke kenmerk op DNA-niveau uitgeschakeld, en wel vanwege de eigen keuze. Het meest schadelijk gevolg van het homo-isme is de totale vernietiging van de mensenheid omdat zij zich niet (willen) voortplanten.
Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Ok, leuk en aardig, maar zijn er ook echt problemen ?
En of die er zijn ! Veel homo's schuwen het niet om hun ideologie op te dringen aan anderen die wel hun volle verstand gebruiken en dus wel begrijpen dat de "Stekker in het stopcontact" hoort. Problemen die we aan hun te danken hebben zijn o.a.:
- Overvloed aan goedkope laxeermiddel verkrijgbaar op de markt, omdat homo's denken dat hun bruinwerktaferelen voldoende laxerend zijn en dus afzien van aanschaf van deze producten
- Ik kijk zo wel
- Afname ontwikkeling wereldbevolking
- Toename kamikaze-taferelen omdat homo's niet kunnen blijven leven zonder zich schuldig te voelen en dus voor de makkelijkste weg kiezen
- etc.
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Hoe lossen we dit probleem dan op ???
Dit probleem is een probleem waar de hele samenleving mee te maken heeft. De enige manier om dit te veranderen is door jongens en meisjes zo vroeg mogelijk te leren hoe het WEL hoort. Opvoeding en educatie is dus van enorm belang !
Dus met andere woorden BSB is geen voorstander van het homohuwelijk. En zet daar 2 (trollerige) argumenten naast (met een andere identiteit).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens dat hij ze niet linkt
Hij maakt een vergelijking door te zeggen dat als homo;s mogen trouwen.. dan mogen pedo's ook trouwen met kinderen en mogen mensen trouwen met dieren
hoezo hij legt geen link?
Geef toe, je hebt hem gebookmarked!quote:
dat recht bestrijd ik ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dus met andere woorden BSB is geen voorstander van het homohuwelijk. En zet daar 2 (trollerige) argumenten naast (met een andere identiteit).
Ik zie heel die ophef niet... maar ik ben ook geen homo
]Als bewijs zou ik eigenlijk hier mijn harddisk moeten uitstorten![]()
Maar dat hij tegenstander is van een homohuwelijk is zijn persoonlijk recht.
nee hij zegt dat dat dan de volgende stap is, niet dezelfde stapquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens dat hij ze niet linkt
Hij maakt een vergelijking door te zeggen dat als homo;s mogen trouwen.. dan mogen pedo's ook trouwen met kinderen en mogen mensen trouwen met dieren
hoezo hij legt geen link?
hij legt een relatie tussen de drie, door die vergelijking te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hij zegt dat dat dan de volgende stap is, niet dezelfde stap
Dan vind ik je bezwaar dus niet gegrond eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
het bezwaar zit hem in het linken en vergelijken...
ik zie hem niet ... ik zal er is over nadenkenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:11 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hij legt een relatie tussen de drie, door die vergelijking te maken
of hij ze alle drie precies het zelfde vindt.. dat zegt hij niet... maar daar ligt ook niet de kern van mijn bezwaar
het bezwaar zit hem in het linken en vergelijken...
Ik zeg niet dat het een geweldige post is. Maar ik ga er geen gele/rode kaart voor trekken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:07 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
dat recht bestrijd ik ook niet
ik heb er bezwaar tegen dat hij dus wel een relatie legt door het homohuwelijk te vergelijken met een huwelijk tussen dier en mens enof mens en kind
daar heb ik bezwaar tegen
dat hij tegen het homohuwelijk is.. ok
maar dat hij als argument gebruikt omdat een homohuwelijk net zo erg is als een huwelijk tussen genoemde groepen.. nee dat vind ik niet kunnen
maar goed... jij vind van wel blijkbaar
Ja, dat jij de taalkundige consequenties en betekenis van je schrijfsels niet begrijpt is mij al lang duidelijkquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan vind ik je bezwaar dus niet gegrond eigenlijk.²
Natuurlijk Drugshond, als daardoor de gemoederen bedaren ben ik jouw man.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef Drugshond het volgende:
@BSB mag ik die bewuste posting aanpassen. Dan is iedereen tevreden.
Hé, nou, moet dat nu weer op de man!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:14 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ja, dat jij de taalkundige consequenties en betekenis van je schrijfsels niet begrijpt is mij al lang duidelijk![]()
Het zou goodwill kweken als hij in zijn post zelf zou aanpassen en de pedowoorden en dierenhuwelijk enz er uit zou halenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het een geweldige post is. Maar ik ga er geen gele/rode kaart voor trekken.
En zo kunnen we nog uren doorgaan.
@BSB mag ik die bewuste posting aanpassen. Dan is iedereen tevreden.
Ik kan de bewuste post niet meer vinden. Maar Drugshond gaat hem al aanpassen, vind ik het zo toch nog mooi opgelost. Zijn we er samen toch nog mooi uitgekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Het zou goodwill kweken als hij in zijn post zelf zou aanpassen en de pedowoorden en dierenhuwelijk enz er uit zou halen
Homoseksuele toespelingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk Drugshond, als daardoor de gemoederen bedaren ben ik jouw man.²
Jij deed dat eerst door mijn bezwaren ongegrond te verklarenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé, nou, moet dat nu weer op de man!²
Ja, jouw bezwaren niet jouzelf. Ik ga in op de inhoud en niet op jou als persoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Jij deed dat eerst door mijn bezwaren ongegrond te verklaren
Nou ik had het over je taalontwikkeling en toepassing van de Nederlandse taal.. niet over jou als persoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, jouw bezwaren niet jouzelf. Ik ga in op de inhoud en niet op jou als persoon.²
get down om the ground soldier and give me 20!!1quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef sp3c het volgende:
als je het moet vragen dan is het antwoord automatisch nee
Leer dat woord eerst maar spellen. Ben je een allochtoon ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:29 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag ik meediscuseren?
ja ik ben ja vaderquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Leer dat woord eerst maar spellen. Ben je een allochtoon ofzo.
nee?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:31 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
get down om the ground soldier and give me 20!!1![]()
das basisschool materiaalquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:37 schreef sp3c het volgende:
ik weet niet zo goed waar die 1 voor stond
jij kan het weten HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
das basisschool materiaal![]()
12, 16. Wat is het verschil.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef sp3c het volgende:
hij is dan misschien krap een meter hoog maar hij is echt wel ouder dan 12 ... volgens mij 16
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:43 schreef sp3c het volgende:
nee ik mag opblijven zolang ik wil
welk deel snap je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:40 schreef kLowJow het volgende:
Ga slapen!
Wat een kutverjaardag heb jij trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
[..]
welk deel snap je niet?
LOL!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een kutverjaardag heb jij trouwens.![]()
ter informatie, ik ben niet meer jarigquote:
Je hebt vast een fantastische verjaardag gehad heh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ter informatie, ik ben niet meer jarig![]()
en grote bruine beer, je mag me best even feliciteren![]()
![]()
met wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ter informatie, ik ben niet meer jarig![]()
en grote bruine beer, je mag me best even feliciteren![]()
![]()
Om hem je wel te laten zien wil ik graag een ander voorbeeld gebruiken uit de geschiedenisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie hem niet ... ik zal er is over nadenken
Nou ik wilde niet zijn geloof aanvallen, maar een analogie makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:19 schreef sp3c het volgende:
toen waren het even slechte argumenten dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen, dat het een domme post was ontken ik ook niet en ik snap heel goed dat je gelijk behandeld wil worden maar om dat op BSB zijn geloof af te reageren ipv zijn domme argumenten blijf ik offtopic vinden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou ik kan soms ook wel kort door de bocht zijn hoor.. als ik sommige discriminerende post lees, moet ik echt moeite doen om niet te willen slaan.. Kan me daar zo kwaad over maken
dit soort zaken bedoel ik danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
Feit is dat het enige voordeel van homoseksualiteit is, dat er meer vrouwen overblijven voor de gewone mannen. Aangezien polygamie bij de wet verboden is en monogamie het streven moet zijn, levert het geen winst op. Daarmee is dan ook alles gezegd. Homofilie is slecht voor de nationale vruchtbaarheid en nationale voortplanting, wat uiterst noodzakelijk is in de tijd waarin we nu zitten, zeker als de Europeanen in de 22ste eeuw voor een groot deel onvruchtbaar zijn geworden.
Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs. Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene) en geslachtsziekten, gebroken gezinnen, (zelf)moord etc.
Ik ben van mening dat we(de meerderheid) voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de gays moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen.
Ook de homo's parades zouden in de ban gedaan moeten worden. Maar je kunt ze niet uitroeien, want het zijn mensen.Leven en laten leven verder.
dit bedoel ik dus met discriminerende opmerkingen en dubbele standaardsquote:Ik ben van mening dat we(de meerderheid) voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de moslims moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen.
Ook de moslims parades zouden in de ban gedaan moeten worden. Maar je kunt ze niet uitroeien, want het zijn mensen.Leven en laten leven verder.
je hoeft geen homo te zijn om je te ergeren aan discriminerende opmerkingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
het helpt dat ik zelf geen homo ben dus van enige emotie is geen sprake ... maar ons eerste artikel van de grondwet is imo ons grootste goed en dat verdedig ik dan ook met hand en tand
maar goed, welterusten ik houd er ook mee op
Diessscriminatie,... damm, je lijkt wel een jankende marokkaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
[..]
dit soort zaken bedoel ik dan
ik mag toch ook niet zeggen:
[..]
dit bedoel ik dus met discriminerende opmerkingen en dubbele standaards
![]()
en dan daarna nog de moed hebben om met die rommel van bsb aan te komen
ik snap trouwens ook niet dat wordt toegestaan dat die zaken van hem(bsb en fighter) op het forum mogen staan
vervang eens het woordje homo in zijn post door, bv jood, of neger
wat zou er dan gebeuren?
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Diessscriminatie,... damm, je lijkt wel een jankende marokkaan.
Omdat iemand het niet met je eens is zegt dat nog niet dat je aan het discrimineren bent. En dan kan je er wel hele vreemde vergelijkingen bij gaan halen maar daarmee heb je nog geen gelijk.
Om nog even een vreemde vergelijking bij te halen...
Ik mag niet met mijn zus, broer, vader, of moeder trouwen.
Diessscriminatie zeg ik je, vervang eens het woordje (zus, broer, vader, of moeder) in mijn post door, bv jood, of neger.
En zal ik je nog iets vertellen,... homo's hebben AIDS over deze aarde verspreidt
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijven
lees eerst even de posts waar ik het over heb
daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien
je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.
![]()
Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijven
lees eerst even de posts waar ik het over heb
daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien
je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.
![]()
2 1/2 titel aangepast.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef dVTB het volgende:
User Hallulama heeft 3 topics geopend met een Engelse titel. Aangezien we hier op een Nederlands forum zijn, zou ik ervoor willen pleiten dat die titels worden veranderd in Nederlandse titels.
Thxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.
Na die halve rel van gisteren. Heb ik ook deze vraag ook bij FA/A neergelegd.
Kijk een beetje trollen kan leuk zijn, maar daar kun je ook te ver in gaan. Dat is in ieder geval mijn conclusie na gisterenavond en hedenochtend.
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
En dat zijn opmerkingen over uitroeien van homo’s, homo’s de schuld geven van aids en het verbieden van homodemonstraties enz al helemaal uit den boze zijn.
hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?²
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?²
Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg he![]()
oh dat jij dat ook een keer gezegt hebt.. zal wel.. verbaast me nietsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?²
Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ps waarom moet je dit nou ook weer naar je toetrekken?![]()
Nogmaals.. jij betrekt jezelf hierin.. wij hebben het over iemand anders. Dat zeg ik toch steeds.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.²
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken
mods , actie aub
![]()
[..]
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken
mods , actie aub
![]()
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"
Kanker kneus![]()
wat denk je wat hij hiermee bedoelt :quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.²
fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor..quote:Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..
een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..
je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...
![]()
Ik wel .. (en fysiek?) ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.²
Nou zeg, toen ik dat las was dat absoluut niet datgene wat in mij opkwam, vraag het anders aan hem zelf wat zijn intentie was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor...
hij had het over homo's in het algemeen.. dat kunnen dus ook twee vrouwen zijn ( homo ouders zijn meestal vrouwen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.
Voor wie heb je allemaal notes gezet dan? Ik vind mezelf nl. tamelijk onschuldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Drugshond het volgende:
Goed dat getroll en flauwe verbanden aanhalen moet eens een keer afgelopen zijn.
Ik blijf geen notes zetten![]()
Als banshee homo's post, doelt ie op mannen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hij had het over homo's in het algemeen.. dat kunnen dus ook twee vrouwen zijn ( homo ouders zijn meestal vrouwen)
dus dan zou het argument al helemaal niet gelden.. immers bij het opvoeden door een man en een vrouw is er altijd een man aanwezig ( je weet wel, met al die sexuele driften)
bij opvoeding door homo;s zijn het meer de vrouwen die dat doen.. dus heb je per saldo minder misbruik.( als ik meega in jou stelling dat vrouwen minder sexueel ingesteld zijn)
maar goed.. dit is niet de plek om deze discussie aan te gaan.. doe dat in het topic zelf aub
Teiltje nodig?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zo zie je maar dat je er helemaal naast zit.
ik had het helemaal niet over bsb, maar iemand anders
en de mod heeft inmiddels mijn verzoek ingewilligd..
dus deze kneus.. heeft iets aangekaart en is daarin beloont
ik ga echt niet stoppen hoor met het aankaarten van discriminerende opmerkingen, omdat jij dat kneuzen gedrag vindt.
Als ik vindt dat iets niet kan.. dan zeg ik dat en ga ik een inhoudlijke discusisie aan met de mods.. ook met het risico afgebrand te worden.![]()
maar dat gebeurt meestal niet.. dat zegt iets over de kwaliteit van de mods...(slijm slijm
)
Je kwam er nog aardig vanaf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor wie heb je allemaal notes gezet dan? Ik vind mezelf nl. tamelijk onschuldig.²
nee, ik ben al mod op mijn eigen forum ( www.helpdeskforum.nl )quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Teiltje nodig?
Zeg dan gewoon dat je eigenlijk mod wilt zijn
Ik vraag me af of we eigenlijk wel mogen zeggen wat we willen, hebben we daadwerkelijk freedom of speech zonder beperkingen? Of is dit gewoon schijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kwam er nog aardig vanaf.![]()
geen note, omdat je zelf (min of meer) het probleem oploste in NWS-FB.
Wie wel een note hebben is geen onderwerp van discussie in [NWS-FB].
Jij zou eens wat aan je incasseringsvermogen moeten doen. Als ik me telkens zou beklagen over een woord als geitenneukers, dan zou het storm lopen in deze topic. Dat doe ik niet, want ik sta daar ver boven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..
een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..
je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...
![]()
Ik had graag gewild dat je open kaart speelde. Nu laat je me in twijfel achter, wat de kwaliteit van mijn postings significant negatief zou kunnen beinvloeden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kwam er nog aardig vanaf.![]()
geen note, omdat je zelf (min of meer) het probleem oploste in NWS-FB.
Wie wel een note hebben is geen onderwerp van discussie in [NWS-FB].
Je bent toch niet met je avatar aan het rellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of we eigenlijk wel mogen zeggen wat we willen, hebben we daadwerkelijk freedom of speech zonder beperkingen? Of is dit gewoon schijn?²
Ik kan niet als een bevoogdend instrument in alle topics kijken. Dat is gewoon niet te doen. Maar het zou je wel meer sieren dat je de kwaliteit van je postings beter afstemt op de doelgroep en aanwezige users.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Super7fighter het volgende:
Ik had graag gewild dat je open kaart speelde. Nu laat je me in twijfel achter, wat de kwaliteit van mijn postings significant negatief zou kunnen beinvloeden.
Waar heb je het over? Wat valt er te rellen met een avatar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent toch niet met je avatar aan het rellen.![]()
Of wel soms![]()
Meen je dat?quote:Tuurlijk is het schijn. Die 112 notes van je zijn toch ook niet uit de lucht komen vallen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar heb je het over? Wat valt er te rellen met een avatar?![]()
![]()
Ja, maar goed voor 4,50 euro kun je inzage krijgen in je notes.quote:Meen je dat?²
Je wilt niet weten hoeveel zelfcensuur ik op mezelf heb moeten toepassen in die topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar het zou je wel meer sieren dat je de kwaliteit van je postings beter afstemt op de doelgroep en aanwezige users.
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar goed voor 4,50 euro kun je inzage krijgen voor je notes.
Moet je ff aan Danny vragen. Notes zijn openbaar te verkrijgen tegen een kleine sponsor vergoeding.![]()
- En dat is geen grapje -
Toch iets beter je best doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Super7fighter het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel zelfcensuur ik op mezelf heb moeten toepassen in die topic.![]()
![]()
Dat ben ik al kwijt aan benzine. Dat schiet niet op dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.²
Voor de lieve vrede en een goede verstandhouding tussen de users heb ik besloten tot een radicale ommezwaai om niet meer in de bewuste topic te posten (en een poging te doen om eerdere aanklachten proberen te laten vallen).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch iets beter je best doen.
[NWS-FB] staat er nu vol mee. En ons geduld begint een beetje op te raken.
Vraagje over "notes"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.²
Koffie verkeerd deze keer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Okay dan. Ik kom de discussie helemaal niet voortzetten. Ik vind het alleen verkeerd dat er gedaan wordt alsof super7 zo goed bezig is als hij besluit die stuff niet meer te posten. Ik heb me in dat topic keurig gedragen en vindt dat eigenlijk vooral zijn posts echt veel te ver gaan. De manier waarop hij over homo's praat is echt de manier van de nazi's. Dat is geen stokpaardje maar gewoon waar.
En als jij dat dan relativeert, dat vind ik echt vervelend.
Koffie?
Is goe.... dat was dus mijn middagslaapje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Ik was ook kwaad.
Heb je overigens alle postings van NWS-FB gelezen ?! En gezien wat we tot dusver gedaan hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Okay dan. Ik kom de discussie helemaal niet voortzetten. Ik vind het alleen verkeerd dat er gedaan wordt alsof super7 zo goed bezig is als hij besluit die stuff niet meer te posten. Ik heb me in dat topic keurig gedragen en vindt dat eigenlijk vooral zijn posts echt veel te ver gaan. De manier waarop hij over homo's praat is echt de manier van de nazi's. Dat is geen stokpaardje maar gewoon waar.
En als jij dat dan relativeert, dat vind ik echt vervelend.
Koffie?
Sommige dingen kan je in 1 klap teniet doen lieverd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je overigens alle postings van NWS-FB gelezen ?! En gezien wat we tot dusver gedaan hebben.
Ze zijn niet zo blij met alle totdusver gemaakte opmerkingen. Ze missen een beetje herkenning voor hun geaardheid.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerst ging Raptorix huilen, toen Jojo_ut_Grun, en nu SCH, wat is er met onze Fok! homo's aan de hand?²
Ik dacht dat we deze rel achter ons hadden gelaten. Het is niet zo dat we echt alles met de mantel der liefde hebben bedekt. Daarvoor zou je eigenlijk eens een blik achter de schermen moeten plaatsen. We zijn er druk mee bezig geweest. En we hebben ook aktief in het bewuste topic zitten modereren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je in 1 klap teniet doen lieverd.
nou ja.. dat is ook een kut opmerkingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo blij met alle totdusver gemaakte opmerkingen. Ze missen een beetje herkenning voor hun geaardheid.
Dat is ook misplaatst beide bewerkingen zal ik niet in mijn mond nemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef SCH het volgende:
Ik hoef geen (h)erkenning hoor. Maar een beetje respect is toch niet teveel gevraagd.
Ik vind het ook dom om moslims geitenneukers te noemen of terroristen. Dus vind ik het net zo dom om homo's weg te zetten als verkrachters of kindermisbruikers.
Ik dacht dat dit hoofdstuk (een beetje) gesloten was ?. En was inmiddels met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Okay drugshond, dat heb ik idd niet allemaal meegekregen. Ik reageerde slechts op die ene post waar jij mij persoonlijk verweet te komen rellen en trollen en een stokpaardje te komen berijden. Wat echt niet zo was.
De Paus wil geen herkenning voor het homo-huwelijk. Voor dat vastgelegde behoud van het homo-huwelijk in het Nederlandse grondrecht strijden jullie nu al 2 topics. En ik zeg hier in mijn antwoord dat jullie graag erkenning willen hebben. En dat de gemaakte opmerkingen niet lekker zijn gevallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou ja.. dat is ook een kut opmerking
wil je rust..en nu ga je zelf trollen feeden
en daarnaast een denigrerende opmerking plaatsen..
niemand hoeft mijn geaardheid te herkennen..
maar ik hou er niet van om gediscrimineerd te worden
thats all![]()
nou je zal het wel goed bedoelt hebben.. bij mij kwam het een beetje denigrerend over.. zo van.. ach gut .. ze zoeken herkenning..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Paus wil geen herkenning voor het homo-huwelijk. Voor dat vastgelegde behoud van het homo-huwelijk in het Nederlandse grondrecht strijden jullie nu al 2 topics. En ik zeg hier in mijn antwoord dat jullie graag erkenning willen hebben. En dat de gemaakte opmerkingen niet lekker zijn gevallen.
Kom op, schijf ik iets negatiefs ?
Gevoelens op zich ben ik niet tegen Jojo, echt niet. Ik ben meer tegen bruinwerkstages en daadwerkelijke gemeenschap tussen 2 gelijke geslachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zeker omdat je reageerde op bsb… als hij iets zegt.. tja.. dan weet ik per definitie dat hij het niet goed voorheeft met homo’s
Ik vind het ook fijn dat jij er bent lekker dingquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wie zijn jullie?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
heb je al weer aan de kindjes gezeten... ach.. typisch homo![]()
Toch niet helemaal Klowjow, zoals ik hier eerder had gezegd, gaat hij in andere subfora door en daar is je gedeeltelijke ban niet tegen bestand: Redenen om tegen homoseksualiteit te zijn...quote:
Ik heb Lemmeb altijd al een kleurrijke user gevonden. Ik kan echt om die gast lachen, hij is wel een extremist, maar hij brengt het grappig. Ik meen dat hij al een keer een permban heeft gehad. Maar users als hij houden het debat scherp.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Lemmeb gaat te ver... iemand met de dood bedreigen.. direct bannen die hap.. geen aantekening...direct daden..geen soft gedoe![]()
zal best.. zolang je maar niet iemand dood wenst.. dat is mij iets te kleurrijkquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb Lemmeb altijd al een kleurrijke user gevonden. Ik kan echt om die gast lachen, hij is wel een extremist, maar hij brengt het grappig. Ik meen dat hij al een keer een permban heeft gehad. Maar users als hij houden het debat scherp.²
wil je mij niet valselijk beschuldigenquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Kloon van Jojo denk ik, zelfde taalgebruik en lay-out in zijn posts.²
Sorry hoor. Ik dacht echt dat jij het was.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:46 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
wel je mij niet valselijk beschuldigen
eikel![]()
waar dan. Ik zie niet dat hij over de scheef gaat. Waar zover je het gekissebis bedoelt: daar zijn natuurlijk twee partijen schuldig aan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:16 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Lemmeb gaat te ver... iemand met de dood bedreigen.. direct bannen die hap.. geen aantekening...direct daden..geen soft gedoe![]()
die doodsbedreiging is er waarschijnlijk al uitgehaald door de mods.. daar ging het om.. hij riep op om een andere fokker te laten ophangen ..quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waar dan. Ik zie niet dat hij over de scheef gaat. Waar zover je het gekissebis bedoelt: daar zijn natuurlijk twee partijen schuldig aan.
Het is dan ook verwijderd.quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:53 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waar dan. Ik zie niet dat hij over de scheef gaat. Waar zover je het gekissebis bedoelt: daar zijn natuurlijk twee partijen schuldig aan.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:24 schreef NewOrder het volgende:
Drugshond, let eens op.
Ze zijn jouw topic Bewaarplicht is een feit #2 blijkbaar vergeten en hebben zomaar EU-richtlijn bewaarplicht aangenomen geopend.
Wat voor een note heb ik nu weer?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.
Na die halve rel van gisteren. Heb ik ook deze vraag ook bij FA/A neergelegd.
Kijk een beetje trollen kan leuk zijn, maar daar kun je ook te ver in gaan. Dat is in ieder geval mijn conclusie na gisterenavond en hedenochtend.
Waarom is het discriminatie als je homo´s de schuld geeft van de verspeiding van AIDS.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
En dat zijn opmerkingen over uitroeien van homo’s, homo’s de schuld geven van aids en het verbieden van homodemonstraties enz al helemaal uit den boze zijn.
Oude koeienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:45 schreef Monus het volgende:
[..]
Waarom is het discriminatie als je homo´s de schuld geeft van de verspeiding van AIDS.
Mag men niet vertellen hoe het kwam dat AIDS zo snel verspeid is.
Aids bereikt nederland
En het verbieden van een gaypride is niet verboden als dat wettelijk gebeurt.
janken om een modje... hoe triest.![]()
Ja hoor, die is weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:50 schreef Meki het volgende:
T-shirt Mohammed-cartoons via internet verkrijgbaar
Kan ieman iets hier tegen doen
Done.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:23 schreef Floripas het volgende:
Doodsbedreiging: Gretta Duisenberg's nr bij Samir A.
Bij voorkeur zoeken we modjes die :quote:Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef kLowJow het volgende:
Onze geliefde NWS-mod Mutant01 heeft aangegeven er binnenkort mee te willen stoppen. Bedreigingen en smeekbedes van onze kant blijken zonder effect, dus rest ons niets anders dan afscheid te nemen en naar een opvolger op zoek te gaan. Mutant, hartelijk dank voor de getoonde inzet en veel plezier op het forum verder.
Je blijft natuurlijk nog even blauw tot je je opvolg(st)er netjes ingewerkt hebt.
Over die opvolg(st)er nog even het volgende... Lijkt het jou leuk als mod op NWS actief te zijn, heb je behoorlijk wat tijd om hieraan te werken, bij voorkeur overdags, sta je sterk in je schoenen en kun je tegen een stootje? Stuur dan deze week nog een mailtje naar forum@fok.nl en geef hierin aan waarom jij een goede NWS-mod zou zijn.
aangepast want je vergat een puntquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Pssst. @lezers.
[..]
Bij voorkeur zoeken we modjes die :Goed op iemands tenen kan springen. En die vooral hun fouten durven toe te geven. Kelly en zijn helden in de sig
- Spanking is done by crew (zie keldertje) (to protect and serve). -
Die is er niet , en die valt ook niet op te maken.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:05 schreef Hallulama het volgende:
Hoe ziet het rooster er uit?
ik heb al gemaild want ik voldoe aan deze eisenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Pssst. @lezers.
[..]
Bij voorkeur zoeken we modjes die :Goed op iemands tenen kan springen. En die vooral hun fouten durven toe te geven.
- Spanking is done by crew (zie keldertje) (to protect and serve). -
is mijn naam ook gevallen ?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die is er niet , en die valt ook niet op te maken.
Nooit gedacht dat cartoonrellen +10.000 posts zou krijgen.![]()
Maar je staat er nooit alleen (soms wel) voor, dus qua rooster loopt het wel los.
Hint : Je naam is wel gevallen achter de schermen.
Uitmuntend! Ik zie hem het liefst in een triumviraat met SCH en John Dope.quote:Ze willen graag openlijk provoceren en als ze in elkaar geslagen worden moeten ze niet huilen
Zoiets noemen we het poldermodel.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, heel goed Drugshond. Als er iemand met loshangende tong op andermans tenen kan springen, is het Meki wel.
Uitmuntend! Ik zie hem het liefst in een triumviraat met SCH en John Dope.
Is mijn naam ook al gevallen?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets noemen we het poldermodel.![]()
Je moet natuurlijk wel eerst de extremen bij elkaar zoeken. Voordat er wat te baggeren valt.
onder welke loket val ikquote:Op zondag 26 februari 2006 18:13 schreef Drugshond het volgende:
Voor geloofs/fundamentelisten hebben we zelfs een loket 2B.
- Er staat een bloedmooi kastje en de muur is net geverfd. -
Goed idee, dan heb ik tenminste een goede reden om mijn account door de shredder te halen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, heel goed Drugshond. Als er iemand met loshangende tong op andermans tenen kan springen, is het Meki wel.
[..]
Thnqquote:Op zondag 26 februari 2006 18:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
1B of C. Qua discussietechniek heb je wel een pre.![]()
je laat me niet alleen.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Goed idee, dan heb ik tenminste een goede reden om mijn account door de shredder te halen.
dank je wel voor deze mooie complimentquote:Op zondag 26 februari 2006 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
probeer je het op zo een manier, makkelijker te maken?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallen denk ik, je nog 1.3 miljard geloofsgenoten.....![]()
in dezelfde context als dat van Mekiquote:Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is mijn naam ook al gevallen?²
oow is de kans dus klein dat ik mod wordquote:
ik wist niet eens dat jij mod wilde worden?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
aaah een persoon met kennis, en ik?
hebben we het over modje worden dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat jij mod wilde worden?
dan moet je ff een mailtje sturen
Beter lezen in FCquote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik wist niet eens dat jij mod wilde worden?
dan moet je ff een mailtje sturen
wat is FC?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beter lezen in FC![]()
[NWS] sollidinges.
natuurlijk kun je stemmen ... en als je geluk hebt dan kiezen wij dezelfde als jouwquote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik steun Triggershot als mod.. kunnen we ook stemmen of zo ?
odd!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beter lezen in FC![]()
[NWS] sollidinges.
wat is FC ?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk kun je stemmen ... en als je geluk hebt dan kiezen wij dezelfde als jouw
[..]
odd!
ik zat het voor de zekerheid nog door te bladeren voor ik reageerde
thnxquote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik steun Triggershot als mod.. kunnen we ook stemmen of zo ?
quote:
dit is mijn 65 ste poging om mod te wordenquote:
I could tell you but then I'd have to kill you!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel waar staat het voor?
zat ik er net naast, dacht forum clubquote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
I could tell you but then I'd have to kill you!
het staat voor Forum Crew
Tsjaah mag je doen, maar dan moet ik je wel waarschuwen dat ik als martelaar heen ga, en je nog wel eens problemen kunt krijgen met mijn aanhangersquote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef sp3c het volgende:
tis een geheim forum waar modjes samenkomen om te roddelen en flauwe grapjes te maken .. en ik kan je vertellen wat er allemaal gebeurt maar dan moet ik je vermoorden
Niks te danken hoor, ik zal me wezenloos lachen wanneer jij in officiele bevoegdheid bokken schiet als het gaat om ''vrijheid van meningsuiting.''quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dank je wel voor deze mooie compliment
Ik maak geen kans meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:20 schreef sp3c het volgende:
alstie solliciteerd dan maakt hij evenveel kans als bv Meki
Je neemt je rolletje te serieus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:03 schreef sp3c het volgende:
je post 4 maal achter elkaar vrijwel hetzelfde plaatje zonder ook maar iets toe te voegen aan het topic behalve het desbetreffende plaatje, dat had gemakkelijk in de eerste post kunnen doen
kortom, je zat te spammen duidelijker kan ik het niet uitleggen hoor
Zou een excuses brief met naakt picca's naar Yvonne@fok.nl helpen. ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:50 schreef 1ofthefew het volgende:
loont het nog voor mijn om een sollicitatiebrief te sturen voor NWS-mod of is dat vergeefse moeite
heb ik al een keer gedaan:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou een excuses brief met naakt picca's naar Yvonne@fok.nl helpen. ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef 1ofthefew het volgende:
heb ik al een keer gedaan:
"mail een foto van je piemol/tieten voor een unban"
gevolg was dat mijn ban werd verlengt met 2 maand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkomquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Haai kinders, DoG is de naam, maar ik ben housebroken en bijt zelden
Ik heb screenshotsquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:44 schreef sp3c het volgende:
pfff, waarom zou ik, ik kan jouw bericht gewoon kwijtmaken waardoor ik de eerste ben ... don't tempt me, I am allmighty!!
ik w8quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef sp3c het volgende:
5 minuten tijd en ik heb screenshots van mij en carmen electra in bed
u winquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:01 schreef sp3c het volgende:
dat was geen 5 minuten, nu wil je het te graag en krijg je het niet
maar screenshots zeggen niets iig
Hij is echt boos op Fok!, wegens weigering van Moderatie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:25 schreef Hallulama het volgende:
Wat? Meki weg? Waarom zou Meki weg gaan?
hij wil nix meer poste iigquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:36 schreef Hallulama het volgende:
Kom op Meki, je bent naar mijn bescheiden mening geen type voor moderator. Jij als moderator zou net zoiets zijn als Jan Marijnissen die in de regering zit in plaats van oppositie te voeren, in dat laatste is hij immers veel beter en komt hij meer tot zijn recht, net zoals jij meer tot je recht komt door het plaatsen van die fantastische , eigenwijze topics over allochtonen. Ik vind dat je op die manier waardevoller bent voor dit forum dan als moderator, dus blijf alsjeblieft lekker stennis schoppen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |