LOL!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat een kutverjaardag heb jij trouwens.![]()
ter informatie, ik ben niet meer jarigquote:
Je hebt vast een fantastische verjaardag gehad heh.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ter informatie, ik ben niet meer jarig![]()
en grote bruine beer, je mag me best even feliciteren![]()
![]()
met wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ter informatie, ik ben niet meer jarig![]()
en grote bruine beer, je mag me best even feliciteren![]()
![]()
Om hem je wel te laten zien wil ik graag een ander voorbeeld gebruiken uit de geschiedenisquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie hem niet ... ik zal er is over nadenken
Nou ik wilde niet zijn geloof aanvallen, maar een analogie makenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:19 schreef sp3c het volgende:
toen waren het even slechte argumenten dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen, dat het een domme post was ontken ik ook niet en ik snap heel goed dat je gelijk behandeld wil worden maar om dat op BSB zijn geloof af te reageren ipv zijn domme argumenten blijf ik offtopic vinden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:36 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Nou ik kan soms ook wel kort door de bocht zijn hoor.. als ik sommige discriminerende post lees, moet ik echt moeite doen om niet te willen slaan.. Kan me daar zo kwaad over maken
dit soort zaken bedoel ik danquote:Op dinsdag 21 februari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
Feit is dat het enige voordeel van homoseksualiteit is, dat er meer vrouwen overblijven voor de gewone mannen. Aangezien polygamie bij de wet verboden is en monogamie het streven moet zijn, levert het geen winst op. Daarmee is dan ook alles gezegd. Homofilie is slecht voor de nationale vruchtbaarheid en nationale voortplanting, wat uiterst noodzakelijk is in de tijd waarin we nu zitten, zeker als de Europeanen in de 22ste eeuw voor een groot deel onvruchtbaar zijn geworden.
Alles wat afwijkt van de natuur leidt tot iets negatiefs. Homofilie heeft al vele nadelen voortgebracht, zoals verspreiding van AIDS (homoscene) en geslachtsziekten, gebroken gezinnen, (zelf)moord etc.
Ik ben van mening dat we(de meerderheid) voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de gays moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen.
Ook de homo's parades zouden in de ban gedaan moeten worden. Maar je kunt ze niet uitroeien, want het zijn mensen.Leven en laten leven verder.
dit bedoel ik dus met discriminerende opmerkingen en dubbele standaardsquote:Ik ben van mening dat we(de meerderheid) voor de terugkeer van de normen en waarden, een aantal rechten weer van de moslims moeten afpakken. Zoals het recht op adoptie en het recht om te trouwen.
Ook de moslims parades zouden in de ban gedaan moeten worden. Maar je kunt ze niet uitroeien, want het zijn mensen.Leven en laten leven verder.
je hoeft geen homo te zijn om je te ergeren aan discriminerende opmerkingenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
het helpt dat ik zelf geen homo ben dus van enige emotie is geen sprake ... maar ons eerste artikel van de grondwet is imo ons grootste goed en dat verdedig ik dan ook met hand en tand
maar goed, welterusten ik houd er ook mee op
Diessscriminatie,... damm, je lijkt wel een jankende marokkaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:08 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
[..]
dit soort zaken bedoel ik dan
ik mag toch ook niet zeggen:
[..]
dit bedoel ik dus met discriminerende opmerkingen en dubbele standaards
![]()
en dan daarna nog de moed hebben om met die rommel van bsb aan te komen
ik snap trouwens ook niet dat wordt toegestaan dat die zaken van hem(bsb en fighter) op het forum mogen staan
vervang eens het woordje homo in zijn post door, bv jood, of neger
wat zou er dan gebeuren?
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Diessscriminatie,... damm, je lijkt wel een jankende marokkaan.
Omdat iemand het niet met je eens is zegt dat nog niet dat je aan het discrimineren bent. En dan kan je er wel hele vreemde vergelijkingen bij gaan halen maar daarmee heb je nog geen gelijk.
Om nog even een vreemde vergelijking bij te halen...
Ik mag niet met mijn zus, broer, vader, of moeder trouwen.
Diessscriminatie zeg ik je, vervang eens het woordje (zus, broer, vader, of moeder) in mijn post door, bv jood, of neger.
En zal ik je nog iets vertellen,... homo's hebben AIDS over deze aarde verspreidt
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijven
lees eerst even de posts waar ik het over heb
daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien
je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.
![]()
Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:18 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hallo,jij lijkt wel een jank allochtoon die niet kan lezen en schrijven
lees eerst even de posts waar ik het over heb
daarin zegt hij dat hij wil verbieden dat homo;s mogen demonstreren, dat hij homo's het liefste zou willen uitroeien
je opmerking over aids bevestigd mijn beeld van je onwetendheid en domheid nog eens.
![]()
2 1/2 titel aangepast.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef dVTB het volgende:
User Hallulama heeft 3 topics geopend met een Engelse titel. Aangezien we hier op een Nederlands forum zijn, zou ik ervoor willen pleiten dat die titels worden veranderd in Nederlandse titels.
Thxquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die bewuste opmerking is ook over te edge. En die staat inmiddels ook in zijn notes.
Na die halve rel van gisteren. Heb ik ook deze vraag ook bij FA/A neergelegd.
Kijk een beetje trollen kan leuk zijn, maar daar kun je ook te ver in gaan. Dat is in ieder geval mijn conclusie na gisterenavond en hedenochtend.
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
En dat zijn opmerkingen over uitroeien van homo’s, homo’s de schuld geven van aids en het verbieden van homodemonstraties enz al helemaal uit den boze zijn.
hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg hequote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?²
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Waar heb ik dat soort uitspraken gedaan dan?²
Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hi hi.. het gaat nu een keer niet over jou.. erg he![]()
oh dat jij dat ook een keer gezegt hebt.. zal wel.. verbaast me nietsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar die dingen over pedofilie en bestialiteit komen wel van mij af, waarom haal je dat er dan bij?²
Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ps waarom moet je dit nou ook weer naar je toetrekken?![]()
Nogmaals.. jij betrekt jezelf hierin.. wij hebben het over iemand anders. Dat zeg ik toch steeds.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ho ho, ik vraag jou iets. Ik vraag juist waarom je mij er bij betrekt, dat is het hele punt.²
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 03:27 schreef Super7fighter het volgende:
Homoseksuele stellen moeten geen kinderen krijgen, dat is mijn standpunt ten aanzien van homo-adoptie. Dit is uit den boze, een kind moet moederliefde krijgen en de liefde van een vader. En dat kan niet als 2 mannen met elkaar een kind adopteren en 2 vrouwen ook niet.
Een kind is niet compleet zonder vader of moeder. Zonder vader of zonder moeder is er geen sprake van een ''gezin''.
Wat moet je later zeggen als je iedereen met een vader en moeder ziet. Ja, ik heb 2 vaders of 2 moeders. De gesprekken die rondgaan op je school over je ouders. Nee, die geadopteerde kinderen zullen een zielig en vernederend leven krijgen.
Laat staan dat je "gelukkig" normaal bent en met een vriend of vriendin thuiskomt, wat moet die wel niet denken van je "ouders".
Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken
mods , actie aub
![]()
[..]
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:30 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Super7fighter is weer bezig, ditmaal suggereert hij dat homoseksuele vaders hun kinderen seksueel misbruiken
mods , actie aub
![]()
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dat mag hij toch zeggen? Wat loop je nou in godsnaam te zeuren. "modjes, ik ben zielig, en normaal roep ik om mamma maar nu roep ik om jullie, help anders moet ik huilen"
Kanker kneus![]()
wat denk je wat hij hiermee bedoelt :quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.²
fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor..quote:Als je op dat moment al niet geestelijk (en fysiek?) beinvloed bent door homofiele of homoseksuele vaders.
Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..
een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..
je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...
![]()
Ik wel .. (en fysiek?) ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Sorry hoor, maar dat zie ik nergens in de post staan hoor.²
Nou zeg, toen ik dat las was dat absoluut niet datgene wat in mij opkwam, vraag het anders aan hem zelf wat zijn intentie was.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:41 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
fysiek worden beinvloed is in bedekte termen is anders zeggen.. hoor...
hij had het over homo's in het algemeen.. dat kunnen dus ook twee vrouwen zijn ( homo ouders zijn meestal vrouwen)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Homo's zijn mannen, mannen hebben grotere seksuelere driften dan vrouwen, de seksuele driften van een homo zijn vaak nog wat extremer. Als twee homo's een kind hebben is de kans dus gewoon groter dat het misbruikt wordt dan wanneer het kind voortkomt uit een hetero-relatie.
Voor wie heb je allemaal notes gezet dan? Ik vind mezelf nl. tamelijk onschuldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:47 schreef Drugshond het volgende:
Goed dat getroll en flauwe verbanden aanhalen moet eens een keer afgelopen zijn.
Ik blijf geen notes zetten![]()
Als banshee homo's post, doelt ie op mannen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hij had het over homo's in het algemeen.. dat kunnen dus ook twee vrouwen zijn ( homo ouders zijn meestal vrouwen)
dus dan zou het argument al helemaal niet gelden.. immers bij het opvoeden door een man en een vrouw is er altijd een man aanwezig ( je weet wel, met al die sexuele driften)
bij opvoeding door homo;s zijn het meer de vrouwen die dat doen.. dus heb je per saldo minder misbruik.( als ik meega in jou stelling dat vrouwen minder sexueel ingesteld zijn)
maar goed.. dit is niet de plek om deze discussie aan te gaan.. doe dat in het topic zelf aub
Teiltje nodig?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zo zie je maar dat je er helemaal naast zit.
ik had het helemaal niet over bsb, maar iemand anders
en de mod heeft inmiddels mijn verzoek ingewilligd..
dus deze kneus.. heeft iets aangekaart en is daarin beloont
ik ga echt niet stoppen hoor met het aankaarten van discriminerende opmerkingen, omdat jij dat kneuzen gedrag vindt.
Als ik vindt dat iets niet kan.. dan zeg ik dat en ga ik een inhoudlijke discusisie aan met de mods.. ook met het risico afgebrand te worden.![]()
maar dat gebeurt meestal niet.. dat zegt iets over de kwaliteit van de mods...(slijm slijm
)
Je kwam er nog aardig vanaf.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor wie heb je allemaal notes gezet dan? Ik vind mezelf nl. tamelijk onschuldig.²
nee, ik ben al mod op mijn eigen forum ( www.helpdeskforum.nl )quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Teiltje nodig?
Zeg dan gewoon dat je eigenlijk mod wilt zijn
Ik vraag me af of we eigenlijk wel mogen zeggen wat we willen, hebben we daadwerkelijk freedom of speech zonder beperkingen? Of is dit gewoon schijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kwam er nog aardig vanaf.![]()
geen note, omdat je zelf (min of meer) het probleem oploste in NWS-FB.
Wie wel een note hebben is geen onderwerp van discussie in [NWS-FB].
Jij zou eens wat aan je incasseringsvermogen moeten doen. Als ik me telkens zou beklagen over een woord als geitenneukers, dan zou het storm lopen in deze topic. Dat doe ik niet, want ik sta daar ver boven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..
een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..
je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...
![]()
Ik had graag gewild dat je open kaart speelde. Nu laat je me in twijfel achter, wat de kwaliteit van mijn postings significant negatief zou kunnen beinvloeden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je kwam er nog aardig vanaf.![]()
geen note, omdat je zelf (min of meer) het probleem oploste in NWS-FB.
Wie wel een note hebben is geen onderwerp van discussie in [NWS-FB].
Je bent toch niet met je avatar aan het rellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of we eigenlijk wel mogen zeggen wat we willen, hebben we daadwerkelijk freedom of speech zonder beperkingen? Of is dit gewoon schijn?²
Ik kan niet als een bevoogdend instrument in alle topics kijken. Dat is gewoon niet te doen. Maar het zou je wel meer sieren dat je de kwaliteit van je postings beter afstemt op de doelgroep en aanwezige users.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Super7fighter het volgende:
Ik had graag gewild dat je open kaart speelde. Nu laat je me in twijfel achter, wat de kwaliteit van mijn postings significant negatief zou kunnen beinvloeden.
Waar heb je het over? Wat valt er te rellen met een avatar?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je bent toch niet met je avatar aan het rellen.![]()
Of wel soms![]()
Meen je dat?quote:Tuurlijk is het schijn. Die 112 notes van je zijn toch ook niet uit de lucht komen vallen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar heb je het over? Wat valt er te rellen met een avatar?![]()
![]()
Ja, maar goed voor 4,50 euro kun je inzage krijgen in je notes.quote:Meen je dat?²
Je wilt niet weten hoeveel zelfcensuur ik op mezelf heb moeten toepassen in die topic.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar het zou je wel meer sieren dat je de kwaliteit van je postings beter afstemt op de doelgroep en aanwezige users.
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, maar goed voor 4,50 euro kun je inzage krijgen voor je notes.
Moet je ff aan Danny vragen. Notes zijn openbaar te verkrijgen tegen een kleine sponsor vergoeding.![]()
- En dat is geen grapje -
Toch iets beter je best doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Super7fighter het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel zelfcensuur ik op mezelf heb moeten toepassen in die topic.![]()
![]()
Dat ben ik al kwijt aan benzine. Dat schiet niet op dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.²
Voor de lieve vrede en een goede verstandhouding tussen de users heb ik besloten tot een radicale ommezwaai om niet meer in de bewuste topic te posten (en een poging te doen om eerdere aanklachten proberen te laten vallen).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch iets beter je best doen.
[NWS-FB] staat er nu vol mee. En ons geduld begint een beetje op te raken.
Vraagje over "notes"quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.²
Koffie verkeerd deze keer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Okay dan. Ik kom de discussie helemaal niet voortzetten. Ik vind het alleen verkeerd dat er gedaan wordt alsof super7 zo goed bezig is als hij besluit die stuff niet meer te posten. Ik heb me in dat topic keurig gedragen en vindt dat eigenlijk vooral zijn posts echt veel te ver gaan. De manier waarop hij over homo's praat is echt de manier van de nazi's. Dat is geen stokpaardje maar gewoon waar.
En als jij dat dan relativeert, dat vind ik echt vervelend.
Koffie?
Is goe.... dat was dus mijn middagslaapje.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
Ik was ook kwaad.
Heb je overigens alle postings van NWS-FB gelezen ?! En gezien wat we tot dusver gedaan hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Okay dan. Ik kom de discussie helemaal niet voortzetten. Ik vind het alleen verkeerd dat er gedaan wordt alsof super7 zo goed bezig is als hij besluit die stuff niet meer te posten. Ik heb me in dat topic keurig gedragen en vindt dat eigenlijk vooral zijn posts echt veel te ver gaan. De manier waarop hij over homo's praat is echt de manier van de nazi's. Dat is geen stokpaardje maar gewoon waar.
En als jij dat dan relativeert, dat vind ik echt vervelend.
Koffie?
Sommige dingen kan je in 1 klap teniet doen lieverd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je overigens alle postings van NWS-FB gelezen ?! En gezien wat we tot dusver gedaan hebben.
Ze zijn niet zo blij met alle totdusver gemaakte opmerkingen. Ze missen een beetje herkenning voor hun geaardheid.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Eerst ging Raptorix huilen, toen Jojo_ut_Grun, en nu SCH, wat is er met onze Fok! homo's aan de hand?²
Ik dacht dat we deze rel achter ons hadden gelaten. Het is niet zo dat we echt alles met de mantel der liefde hebben bedekt. Daarvoor zou je eigenlijk eens een blik achter de schermen moeten plaatsen. We zijn er druk mee bezig geweest. En we hebben ook aktief in het bewuste topic zitten modereren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je in 1 klap teniet doen lieverd.
nou ja.. dat is ook een kut opmerkingquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo blij met alle totdusver gemaakte opmerkingen. Ze missen een beetje herkenning voor hun geaardheid.
Dat is ook misplaatst beide bewerkingen zal ik niet in mijn mond nemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:20 schreef SCH het volgende:
Ik hoef geen (h)erkenning hoor. Maar een beetje respect is toch niet teveel gevraagd.
Ik vind het ook dom om moslims geitenneukers te noemen of terroristen. Dus vind ik het net zo dom om homo's weg te zetten als verkrachters of kindermisbruikers.
Ik dacht dat dit hoofdstuk (een beetje) gesloten was ?. En was inmiddels met andere dingen bezig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
Okay drugshond, dat heb ik idd niet allemaal meegekregen. Ik reageerde slechts op die ene post waar jij mij persoonlijk verweet te komen rellen en trollen en een stokpaardje te komen berijden. Wat echt niet zo was.
De Paus wil geen herkenning voor het homo-huwelijk. Voor dat vastgelegde behoud van het homo-huwelijk in het Nederlandse grondrecht strijden jullie nu al 2 topics. En ik zeg hier in mijn antwoord dat jullie graag erkenning willen hebben. En dat de gemaakte opmerkingen niet lekker zijn gevallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou ja.. dat is ook een kut opmerking
wil je rust..en nu ga je zelf trollen feeden
en daarnaast een denigrerende opmerking plaatsen..
niemand hoeft mijn geaardheid te herkennen..
maar ik hou er niet van om gediscrimineerd te worden
thats all![]()
nou je zal het wel goed bedoelt hebben.. bij mij kwam het een beetje denigrerend over.. zo van.. ach gut .. ze zoeken herkenning..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Paus wil geen herkenning voor het homo-huwelijk. Voor dat vastgelegde behoud van het homo-huwelijk in het Nederlandse grondrecht strijden jullie nu al 2 topics. En ik zeg hier in mijn antwoord dat jullie graag erkenning willen hebben. En dat de gemaakte opmerkingen niet lekker zijn gevallen.
Kom op, schijf ik iets negatiefs ?
Gevoelens op zich ben ik niet tegen Jojo, echt niet. Ik ben meer tegen bruinwerkstages en daadwerkelijke gemeenschap tussen 2 gelijke geslachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zeker omdat je reageerde op bsb… als hij iets zegt.. tja.. dan weet ik per definitie dat hij het niet goed voorheeft met homo’s
Ik vind het ook fijn dat jij er bent lekker dingquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
wie zijn jullie?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:38 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
heb je al weer aan de kindjes gezeten... ach.. typisch homo![]()
Toch niet helemaal Klowjow, zoals ik hier eerder had gezegd, gaat hij in andere subfora door en daar is je gedeeltelijke ban niet tegen bestand: Redenen om tegen homoseksualiteit te zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |