abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35333005
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:50 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

hij had het over homo's in het algemeen.. dat kunnen dus ook twee vrouwen zijn ( homo ouders zijn meestal vrouwen)

dus dan zou het argument al helemaal niet gelden.. immers bij het opvoeden door een man en een vrouw is er altijd een man aanwezig ( je weet wel, met al die sexuele driften)

bij opvoeding door homo;s zijn het meer de vrouwen die dat doen.. dus heb je per saldo minder misbruik.( als ik meega in jou stelling dat vrouwen minder sexueel ingesteld zijn)

maar goed.. dit is niet de plek om deze discussie aan te gaan.. doe dat in het topic zelf aub
Als banshee homo's post, doelt ie op mannen.
pi_35333182
zo zie je maar dat je er helemaal naast zit.

ik had het helemaal niet over bsb, maar iemand anders

en de mod heeft inmiddels mijn verzoek ingewilligd..

dus deze kneus.. heeft iets aangekaart en is daarin beloont

ik ga echt niet stoppen hoor met het aankaarten van discriminerende opmerkingen, omdat jij dat kneuzen gedrag vindt.

Als ik vindt dat iets niet kan.. dan zeg ik dat en ga ik een inhoudlijke discusisie aan met de mods.. ook met het risico afgebrand te worden.

maar dat gebeurt meestal niet.. dat zegt iets over de kwaliteit van de mods... (slijm slijm )
pi_35333249
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zo zie je maar dat je er helemaal naast zit.

ik had het helemaal niet over bsb, maar iemand anders

en de mod heeft inmiddels mijn verzoek ingewilligd..

dus deze kneus.. heeft iets aangekaart en is daarin beloont

ik ga echt niet stoppen hoor met het aankaarten van discriminerende opmerkingen, omdat jij dat kneuzen gedrag vindt.

Als ik vindt dat iets niet kan.. dan zeg ik dat en ga ik een inhoudlijke discusisie aan met de mods.. ook met het risico afgebrand te worden.

maar dat gebeurt meestal niet.. dat zegt iets over de kwaliteit van de mods... (slijm slijm )
Teiltje nodig?

Zeg dan gewoon dat je eigenlijk mod wilt zijn
  dinsdag 21 februari 2006 @ 16:59:24 #154
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35333250
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Voor wie heb je allemaal notes gezet dan? Ik vind mezelf nl. tamelijk onschuldig.

²
Je kwam er nog aardig vanaf.
geen note, omdat je zelf (min of meer) het probleem oploste in NWS-FB.
Wie wel een note hebben is geen onderwerp van discussie in [NWS-FB].
pi_35333315
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Teiltje nodig?

Zeg dan gewoon dat je eigenlijk mod wilt zijn
nee, ik ben al mod op mijn eigen forum ( www.helpdeskforum.nl )

heb er geen tijd voor en de huidige mods doen het goed.. dus

dinsdag 21 februari 2006 @ 17:02:04 #156
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_35333361
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik vraag me af of we eigenlijk wel mogen zeggen wat we willen, hebben we daadwerkelijk freedom of speech zonder beperkingen? Of is dit gewoon schijn?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:02:12 #157
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35333366
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:39 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

oh, dus jij denkt dat ik ook op het forum mag zeggen dat moslims allemaal pedo;s zijn, terroristen en geitenneukers.. nou dacht het niet..

een beetje fatsoen en gezond verstand zegt dat je dat niet doet... alleen trollen doen dat..

je bent zelf een kneus als je dat niet begrijpt...

Jij zou eens wat aan je incasseringsvermogen moeten doen. Als ik me telkens zou beklagen over een woord als geitenneukers, dan zou het storm lopen in deze topic. Dat doe ik niet, want ik sta daar ver boven.
Jij daarentegen reageert als een verongelijkte kleuter en beticht me zelfs van dingen die ik nooit gezegd hebt of zo bedoeldt hebt. Mijn standpunt kan hard overkomen, vooral als je je zo emotioneel mee inlaat. Ik hen geenzins het doel om mensen te beledigen, wel schuif ik mijn mening niet onder stoelen en tafels en voel ik me (sinds) 3 weken erg aangetrokken tot zwarte humor.
Daar zul je toch echt mee moeten leven.
Over het fysiek beinvloeden van homovaders. Daarmee bedoel ik dus dat homovaders hun kind kunnen trainen om een homo's te zijn, bijvoorbeeld door ze fysiek te mishandelen bij verzet. Ik weet niet hoe het precies zou of zal toegaan in een homo-gezin, maar ik vermoed dat abuse/mishandeling een hogere risicofactor kan zijn dan bij normale gezinnen. Dat is wat ik veronderstel.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:04:10 #158
126836 Super7fighter
pi_35333459
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 16:59 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik had graag gewild dat je open kaart speelde. Nu laat je me in twijfel achter, wat de kwaliteit van mijn postings significant negatief zou kunnen beinvloeden.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:04:16 #159
89730 Drugshond
pi_35333462
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of we eigenlijk wel mogen zeggen wat we willen, hebben we daadwerkelijk freedom of speech zonder beperkingen? Of is dit gewoon schijn?

²
Je bent toch niet met je avatar aan het rellen.
Of wel soms

Tuurlijk is het schijn. Die 112 notes van je zijn toch ook niet uit de lucht komen vallen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:10:14 #160
89730 Drugshond
pi_35333694
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Super7fighter het volgende:
Ik had graag gewild dat je open kaart speelde. Nu laat je me in twijfel achter, wat de kwaliteit van mijn postings significant negatief zou kunnen beinvloeden.
Ik kan niet als een bevoogdend instrument in alle topics kijken. Dat is gewoon niet te doen. Maar het zou je wel meer sieren dat je de kwaliteit van je postings beter afstemt op de doelgroep en aanwezige users.
sp3c (mijn collega) heeft gisteren ook al wat opmerkingen gemaakt. Dus helemaal onwetend ben je niet in deze materie. Anderzijds is het ook moeilijk modereren als je voor elk akkefietje weer in een topic moet gaan zitten grasduinen wie wat en waar heeft gezegd.
Ik geef zelf (een beetje) volmondig toe dat ik te laat heb ingegrepen in het bewuste topic. Van wat wel of niet kan. Maar dat laatste kon iedereen al teruglezen in de FAQ.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:13:07 #161
13462 BansheeBoy
pi_35333811
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:04 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Je bent toch niet met je avatar aan het rellen.
Of wel soms
Waar heb je het over? Wat valt er te rellen met een avatar?
quote:
Tuurlijk is het schijn. Die 112 notes van je zijn toch ook niet uit de lucht komen vallen.
Meen je dat?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:16:12 #162
89730 Drugshond
pi_35333925
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar heb je het over? Wat valt er te rellen met een avatar?
quote:
Meen je dat?

²
Ja, maar goed voor 4,50 euro kun je inzage krijgen in je notes.
Moet je ff aan Danny vragen. Notes zijn openbaar te verkrijgen tegen een kleine sponsor vergoeding.
- En dat is geen grapje -
Kan inmiddels iets duurder zijn.. weet het niet meer. Youssef heeft ze ook gekregen.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:17:50 #163
126836 Super7fighter
pi_35333985
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maar het zou je wel meer sieren dat je de kwaliteit van je postings beter afstemt op de doelgroep en aanwezige users.
Je wilt niet weten hoeveel zelfcensuur ik op mezelf heb moeten toepassen in die topic.

dinsdag 21 februari 2006 @ 17:18:20 #164
13462 BansheeBoy
pi_35334005
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[..]

Ja, maar goed voor 4,50 euro kun je inzage krijgen voor je notes.
Moet je ff aan Danny vragen. Notes zijn openbaar te verkrijgen tegen een kleine sponsor vergoeding.
- En dat is geen grapje -
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.

²
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:20:18 #165
89730 Drugshond
pi_35334084
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:17 schreef Super7fighter het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel zelfcensuur ik op mezelf heb moeten toepassen in die topic.

Toch iets beter je best doen.
[NWS-FB] staat er nu vol mee. En ons geduld begint een beetje op te raken.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:21:45 #166
89730 Drugshond
pi_35334150
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb er gerust 5 euro voor over hoor. Je mag zelf naar Veldhoven komen om het op te halen.

²
Dat ben ik al kwijt aan benzine. Dat schiet niet op dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drugshond op 22-02-2006 01:09:37 ]
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:28:01 #167
126836 Super7fighter
pi_35334388
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:20 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Toch iets beter je best doen.
[NWS-FB] staat er nu vol mee. En ons geduld begint een beetje op te raken.
Voor de lieve vrede en een goede verstandhouding tussen de users heb ik besloten tot een radicale ommezwaai om niet meer in de bewuste topic te posten (en een poging te doen om eerdere aanklachten proberen te laten vallen).
  dinsdag 21 februari 2006 @ 17:28:11 #168
89730 Drugshond
pi_35334394
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:18 schreef BansheeBoy het volgende:

²
Vraagje over "notes"
Daar staat de procedure in.
pi_35337064
Super7fighter, ik vind het niet meer dan logisch dat je niet meer in dat soort topics post. Je verdraagzaamheid is echt -20 en als dat in topics over de islam gaat dan sla je helemaal lek dus het is op zijn zachtst gezegd hypocriet en op zijn zwaarst gezegd nogal fascistisch wat je over homo's in het algemeen zegt.
pi_35338193
Okay dan. Ik kom de discussie helemaal niet voortzetten. Ik vind het alleen verkeerd dat er gedaan wordt alsof super7 zo goed bezig is als hij besluit die stuff niet meer te posten. Ik heb me in dat topic keurig gedragen en vindt dat eigenlijk vooral zijn posts echt veel te ver gaan. De manier waarop hij over homo's praat is echt de manier van de nazi's. Dat is geen stokpaardje maar gewoon waar.

En als jij dat dan relativeert, dat vind ik echt vervelend.

Koffie?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:06:26 #171
89730 Drugshond
pi_35338272
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
Okay dan. Ik kom de discussie helemaal niet voortzetten. Ik vind het alleen verkeerd dat er gedaan wordt alsof super7 zo goed bezig is als hij besluit die stuff niet meer te posten. Ik heb me in dat topic keurig gedragen en vindt dat eigenlijk vooral zijn posts echt veel te ver gaan. De manier waarop hij over homo's praat is echt de manier van de nazi's. Dat is geen stokpaardje maar gewoon waar.

En als jij dat dan relativeert, dat vind ik echt vervelend.

Koffie?
Koffie verkeerd deze keer.
pi_35338335
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 19:06 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Koffie verkeerd deze keer.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:11:06 #173
13462 BansheeBoy
pi_35338460
Eerst ging Raptorix huilen, toen Jojo_ut_Grun, en nu SCH, wat is er met onze Fok! homo's aan de hand?

²
  dinsdag 21 februari 2006 @ 19:11:45 #174
89730 Drugshond
pi_35338529
Ik was ook kwaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: