quote:
Dodelijke doorrijding
Albergen, 20-02-2006 • Man wordt aangereden en overlijdt aan zijn verwondingen; dader onbekend
Op maandag 20 februari om 01.25 uur werd gemeld dat er een gewonde man zou liggen op de Tichelweg in Albergen. Ter plaatse gekomen politieagenten troffen op de Tichelweg een man aan die was aangereden door een voertuig.
Het slachtoffer, een 52 jarige inwoner van Albergen, was reeds overleden. De man zou zich hebben verplaatst op een fiets die elders op de Tichelweg werd aangetroffen. Het slachtoffer werd na de aanrijding honderden meters meegesleurd.
Van de veroorzaker van de aanrijding ontbreekt op dit moment elk spoor. De politie onderzoekt de zaak en roept getuigen op zich te melden op nummer 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
Zoiets las ik dus in de streekkrant bij mijn ouders (de dader is inmiddels gepakt).
ik heb het complete artikel in de TC Tubantia vluchtig doorgelezen maar het schijnt dat men met 3 personen in die auto zat en men terug kwam van een pirantenzender/hok.
Het slachtoffer schijnt dus geschept te zijn, op de motorkap zijn meegevoerd om daarna onder de auto te komen.
In plaats van te stoppen is men enkele honderden meters met het slachtoffer ONDER de auto verder gereden.
later is het stoffelijke overschot dus door langsfietsende (vrouwelijke?) jongeren gevonden.
het lichaam was zo verminkt dat identificatie in eerste instantie onmogelijk was.
(als je wilt weten hoe een mens er na een ernstig ongeluk uitziet kijk dan op
www.scheurijzer.nl (de foto's zijn erg expliciet en niet geschikt voor jonge mensen of gevoelige mensen).
vermoedelijk waren die lui in die auto ontzettend bezopen maar dan snap ik nog niet dat als je iemand hebt geschept het gore lef hebt om door te rijden.
en dan ook nog met iemand onder de auto, iemand die dus compleet vermorzeld word onder je auto.
je merkt toch dat je iets raakt en er iets onder je auto zit?
hoe ziek ben je in je hoofd om dan door te rijden?
![]()
het opmerkelijke is dat Albergen, geesteren en andere boerenkutdorpen bekend staan om ernstige ongevallen. die achterlijke boeren schijnen het normaal te vinden om met hun oude kadett en piratenmuziek bezopen achter het stuur te kruipen