wel triestquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:17 schreef schatje het volgende:
Doet me denken aan die jongen die ook door een auto een aantal meters was meegesleurd en daardoor een van zijn oren was kwijt geraakt.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef Floripas het volgende:
Je kunt de straffen hiervoor niet omhooggooien. Dan rijden ze JUIST door...
Nee. Dan worden er minder daders gepakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het effect. Dan vallen er meer doden.
Dus moet je ze eigenlijk helemaal niet straffen, want er zijn nog steeds mensen die doorrijdenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef Floripas het volgende:
Ik ben geen criminoloog, maar er schijnt een kritisch punt te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:17 schreef basilisk het volgende:
[..]
Dus moet je ze eigenlijk helemaal niet straffen, want er zijn nog steeds mensen die doorrijden![]()
Nee, moet je ze dan gaan belonen als ze zich melden?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:44 schreef Floripas het volgende:
Hoor jij mij dat zeggen?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, moet je ze dan gaan belonen als ze zich melden?![]()
In zekere zin wel. Met strafvermindering.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:25 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, moet je ze dan gaan belonen als ze zich melden?![]()
Ja, laten we eens onderzoeken wat criminelen een geschikte straf vinden en dat als maatstaf voor ons rechtsysteem nemenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben geen criminoloog, maar er schijnt een kritisch punt te zijn.
Strak plan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef basilisk het volgende:
[..]
Ja, laten we eens onderzoeken wat criminelen een geschikte straf vinden wat eigenlijk ÉCHT werkt en dat als maatstaf voor ons rechtsysteem nemen![]()
Als ik het ff uitwerk: Ze zullen wel helemaal geen straf willen, criminaliteit ook meteen opgelostquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |