Beter lezen in FCquote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef sp3c het volgende:
ik wist niet eens dat jij mod wilde worden?
dan moet je ff een mailtje sturen
wat is FC?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beter lezen in FC![]()
[NWS] sollidinges.
natuurlijk kun je stemmen ... en als je geluk hebt dan kiezen wij dezelfde als jouwquote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik steun Triggershot als mod.. kunnen we ook stemmen of zo ?
odd!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beter lezen in FC![]()
[NWS] sollidinges.
wat is FC ?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk kun je stemmen ... en als je geluk hebt dan kiezen wij dezelfde als jouw
[..]
odd!
ik zat het voor de zekerheid nog door te bladeren voor ik reageerde
thnxquote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Ik steun Triggershot als mod.. kunnen we ook stemmen of zo ?
quote:
dit is mijn 65 ste poging om mod te wordenquote:
I could tell you but then I'd have to kill you!quote:Op zondag 26 februari 2006 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoel waar staat het voor?
zat ik er net naast, dacht forum clubquote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
I could tell you but then I'd have to kill you!
het staat voor Forum Crew
Tsjaah mag je doen, maar dan moet ik je wel waarschuwen dat ik als martelaar heen ga, en je nog wel eens problemen kunt krijgen met mijn aanhangersquote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef sp3c het volgende:
tis een geheim forum waar modjes samenkomen om te roddelen en flauwe grapjes te maken .. en ik kan je vertellen wat er allemaal gebeurt maar dan moet ik je vermoorden
Niks te danken hoor, ik zal me wezenloos lachen wanneer jij in officiele bevoegdheid bokken schiet als het gaat om ''vrijheid van meningsuiting.''quote:Op zondag 26 februari 2006 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dank je wel voor deze mooie compliment
Ik maak geen kans meerquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:20 schreef sp3c het volgende:
alstie solliciteerd dan maakt hij evenveel kans als bv Meki
Je neemt je rolletje te serieus.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:03 schreef sp3c het volgende:
je post 4 maal achter elkaar vrijwel hetzelfde plaatje zonder ook maar iets toe te voegen aan het topic behalve het desbetreffende plaatje, dat had gemakkelijk in de eerste post kunnen doen
kortom, je zat te spammen duidelijker kan ik het niet uitleggen hoor
Zou een excuses brief met naakt picca's naar Yvonne@fok.nl helpen. ?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:50 schreef 1ofthefew het volgende:
loont het nog voor mijn om een sollicitatiebrief te sturen voor NWS-mod of is dat vergeefse moeite
heb ik al een keer gedaan:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou een excuses brief met naakt picca's naar Yvonne@fok.nl helpen. ?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:27 schreef 1ofthefew het volgende:
heb ik al een keer gedaan:
"mail een foto van je piemol/tieten voor een unban"
gevolg was dat mijn ban werd verlengt met 2 maand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkomquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Haai kinders, DoG is de naam, maar ik ben housebroken en bijt zelden
Ik heb screenshotsquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:44 schreef sp3c het volgende:
pfff, waarom zou ik, ik kan jouw bericht gewoon kwijtmaken waardoor ik de eerste ben ... don't tempt me, I am allmighty!!
ik w8quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:57 schreef sp3c het volgende:
5 minuten tijd en ik heb screenshots van mij en carmen electra in bed
u winquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:01 schreef sp3c het volgende:
dat was geen 5 minuten, nu wil je het te graag en krijg je het niet
maar screenshots zeggen niets iig
Hij is echt boos op Fok!, wegens weigering van Moderatie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:25 schreef Hallulama het volgende:
Wat? Meki weg? Waarom zou Meki weg gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |