abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2006 @ 14:08:03 #1
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35475645
quote:
De naam van Palestina-activiste Gretta Duisenberg komt voor in het dossier van terreurverdachte Samir A. Op een geel post-it-briefje zou het telefoonnummer van de weduwe van bankier Wim Duisenberg vermeld staan, met de woorden 'bellen', 'samenwerken', 'uitnodigen' en 'na drie uur'. Het briefje werd aangetroffen bij een huiszoeking in 2004.

Naast het briefje werd tevens een opname van een interview met Duisenberg aangetroffen, uit het EO-programma Het Elfde Uur. Abida Kabbaj, de echtgenote van Samir A., beweert daarnaast dat ze de activiste heeft ontmoet bij een demonstratie in het Amsterdamse Oosterpark. "Zo is haar nummer waarschijnlijk bij ons terechtgekomen", stelt Kabbaj in een verklaring.

In een reactie stelt Duisenberg 'geen idee' te hebben hoe haar nummer, dat niet in het telefoonboek staat, bij Samir A. terecht is gekomen. Ook beweert ze de eega van de polderterrorist niet te kennen. "Ik ben hierover ook nooit benaderd door de politie", zegt de Amsterdamse in Het Parool. In een vraaggesprek met de Volkskrant beweert Duisenberg dat ze de afgelopen periode is afgeluisterd door de AIVD. "Zelfs op mijn portable en op mijn vaste lijn in Frankrijk word ik afgeluisterd. Als ik begin te praten hoor ik een echo of een klik, dat is evident. Dan zeg ik: genieten jullie, jongens?"

In mei 2005 werd Duisenberg thuis bezocht door de veiligheidsdienst, en geadviseerd niet naar bezet gebied in Palestina af te reizen omdat ze er waarschijnlijk niet in zou komen. Toen ze dat vervolgens toch deed werd ze tijdens haar bezoek naar eigen zeggen in de gaten gehouden door de Israėlische veiligheidsdienst Mossad.
Gretta D. genoemd in dossier Samir A.

Tijd om een groot onderzoek te starten naar de gangen van deze wandelende tak.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_35476819
Samir heeft een adres nodig voor zijn mest om bommetjes te maken.

Gretta komt om in de stront.
Ze staat er tot knie hoogte in.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_35478468
-niet doen dus -

[ Bericht 80% gewijzigd door Mutant01 op 25-02-2006 19:25:16 (Doodsverwensing) ]
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zaterdag 25 februari 2006 @ 15:55:05 #4
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_35478553
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:50 schreef Idiosincrasico het volgende:
- edit -
Geldt de vrijheid van meningsuiting niet voor haar?

[ Bericht 9% gewijzigd door Mutant01 op 25-02-2006 19:25:26 ]
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_35478596
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef Super7fighter het volgende:

[..]
Niet voor iemand die misbruik maakt van de positie van haar (reeds overleden) echtgenoot. Deze trol heeft gewoon bewust gezocht naar een publiciteitspodium, getuige ook haar eerdere relatie met Hans van Mierlo.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zaterdag 25 februari 2006 @ 18:04:36 #6
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35482727
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:55 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat haar tel. nr bij Samir A. ligt.
Zij moet vooral roepen wat ze wil, maar ik zou graag een diepgaand onderzoek zien naar de mogelijke relatie tussen deze wannabe-terrorist en deze tak.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_35485751
Gretta
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:30:18 #8
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35485869
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Niet voor iemand die misbruik maakt van de positie van haar (reeds overleden) echtgenoot. Deze trol heeft gewoon bewust gezocht naar een publiciteitspodium, getuige ook haar eerdere relatie met Hans van Mierlo.
Wat seksistisch. Waarom zou ze geen eigen mening (al vind ik die bij tijd en wijlen nog zo abject) hebben, alleen omdat ze met een bekende man is getrouwd? Ze heeft haar affaire met van Mierlo op geen enkele manier ingezet voor haar punt.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:38:16 #9
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_35486183
Gretta rules.
Een intelligente vrouw met lef.
Dat verandert alles
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:48:27 #10
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35486565
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
Gretta
Jij hebt geen problemen met Samir A.? Verbaasd me niks, infantiele relnicht.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 19:49:10 #11
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35486590
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Kiegie het volgende:
Gretta rules.
Lef heeft ze zeker als ze haar tel. nr. aan Samir A. en/of verwanten geeft.
pi_35487473
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:38 schreef Kiegie het volgende:
Gretta rules.
Ze is iets te subjectief om echt een belangrijke rol te spelen. Intelligentie heeft ze wel, maar tot op bepaalde hoogte, ze laat haar emoties te vaak meespelen en daar haalt ze zichzelf mee onderuit, een intelligent persoon voorkomt dat.
Maar goed, dat haar nummer bij Samir is gevonden verwondert me niets, maar het is toch ook niet misdadig?
Yeah baby Yeah!
pi_35488155
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Meteen weer schelden?

Wat kan Gretta er aan doen dat iemand haar nummer opschrijft?
pi_35488171
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:49 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Lef heeft ze zeker als ze haar tel. nr. aan Samir A. en/of verwanten geeft.
Bron?
pi_35488216
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:12 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ze is iets te subjectief om echt een belangrijke rol te spelen. Intelligentie heeft ze wel, maar tot op bepaalde hoogte, ze laat haar emoties te vaak meespelen en daar haalt ze zichzelf mee onderuit, een intelligent persoon voorkomt dat.
Klopt helemaal. Ze heeft iets manisch depressiefs over zich en ze heeft natuurlijk een uitgesproken uiterlijk. Maar ik bewonder haar moed en lef toch wel. En ze heeft Dries van Agt aan haar zijde gevonden.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:46:25 #16
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35488750
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Meteen weer schelden?

Wat kan Gretta er aan doen dat iemand haar nummer opschrijft?
quote:
Abida Kabbaj, de echtgenote van Samir A., beweert daarnaast dat ze de activiste heeft ontmoet bij een demonstratie in het Amsterdamse Oosterpark. "Zo is haar nummer waarschijnlijk bij ons terechtgekomen", stelt Kabbaj in een verklaring.
pi_35488904
Ach, jij gelooft deze moslims ineens op hun woord nu?
pi_35492372
Gretta
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 26 februari 2006 @ 12:56:09 #19
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35506859
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:50 schreef SCH het volgende:
Ach, jij gelooft deze moslims ineens op hun woord nu?
Jij gelooft moslims dus niet op hun woord?

Maar kan je er ook inhoudelijk op ingaan?
  zondag 26 februari 2006 @ 13:03:12 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_35507063
Gretta Duisenberg is echt een vrouw naar mijn hart, vooral toen ze 6 miljoen handtekeningen wilde hebben vond ik erg fijn en een teken van lef.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 26 februari 2006 @ 13:29:39 #21
272 R@b
No-nonsens
pi_35507785
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Gretta Duisenberg is echt een vrouw naar mijn hart, vooral toen ze 6 miljoen handtekeningen wilde hebben vond ik erg fijn en een teken van lef.
Jammer voor haar dat ze niet tijdens WO2 die handtekeningen nodig had. Had ze er zes miljoen kunnen ophalen in de Duitse vernietigingskampen.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_35507836
EDIT- ging dat over de holocaust? Dan neem ik mijn woorden terug.

[ Bericht 88% gewijzigd door IHVK op 26-02-2006 13:41:50 ]
  zondag 26 februari 2006 @ 13:33:37 #23
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35507881
quote:

²
Stoer dat je dit durft te zeggen, durf je dat ook te zeggen bij een bezoek aan Auswitz? Of geloof je niet in de Holocaust?
pi_35511228
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 15:56 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Hoezo selectieve vrijheid van meningsuiting.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35511284
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 19:48 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Makkelijk he, zo bericht gelijk voor volledig waar aanemen. Net of gretta D een aanslag zou plegen.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_35511351
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:46 schreef Pracissor het volgende:

[..]

[..]
Je bron is de vrouw van een van terrorisisme verdacht persoon en die voer jij aan als bewijs dat Gretta D een terrorist is.
And that is the news.''
  zondag 26 februari 2006 @ 15:28:06 #27
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35511893
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 14:08 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Gretta D. genoemd in dossier Samir A.

Tijd om een groot onderzoek te starten naar de gangen van deze wandelende tak.
Lijkt mij wel idd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 26 februari 2006 @ 15:37:11 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35512195
ik geloof die vrouw van samir wel. ik zie haar al rondlopen op een bijeenkomst en dan opzoek naar pro-palestijnse-strijdertjes. de blik van een demente havik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35513748
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 20:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Ze heeft iets manisch depressiefs over zich en ze heeft natuurlijk een uitgesproken uiterlijk. Maar ik bewonder haar moed en lef toch wel. En ze heeft Dries van Agt aan haar zijde gevonden.
Ik ben net zoals Gretta ook van mening dat wij in het westen niet objectief tegen de siuatie aankijken en we niet vanuit onze luie stoel kunnen redeneren wat wel en niet te ver gaat en Gretta kiest dezelfde invalshoek als de Amerikanen alleen dan prezies de andere kant.
Maar goed Gretta's nummer is gevonden bij Samir en ik denk dat Gretta best wat belangrijke telefoonnummers in haar bezit heeft en dus een spil zou kunnen zijn voor iedere Nederlander die contact zoekt met de palestijnse gebieden.
Yeah baby Yeah!
  zondag 26 februari 2006 @ 16:22:05 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35513816
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:20 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik ben net zoals Gretta ook van mening dat wij in het westen niet objectief tegen de siuatie aankijken en we niet vanuit onze luie stoel kunnen redeneren wat wel en niet te ver gaat en Gretta kiest dezelfde invalshoek als de Amerikanen alleen dan prezies de andere kant.
Maar goed Gretta's nummer is gevonden bij Samir en ik denk dat Gretta best wat belangrijke telefoonnummers in haar bezit heeft en dus een spil zou kunnen zijn voor iedere Nederlander die contact zoekt met de palestijnse gebieden.
ik vind de stroom geld die usa jaarlijks aan de palestijnen geeft niet te vergelijken met de jodenhaat die in de personage gretta zit. sorry.
pi_35513912
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind de stroom geld die usa jaarlijks aan de palestijnen geeft niet te vergelijken met de jodenhaat die in de personage gretta zit. sorry.
De Amerikanen steunen de Israeliers onvoorwaardelijk, dat moet je toch toegeven.
Gretta gaat inderdaad te ver door aan te geven dat Palestijnen niets anders kunnen dan zelfmoordaanslagen plegen, er is altijd een andere weg.
Yeah baby Yeah!
  zondag 26 februari 2006 @ 16:27:02 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35513998
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:24 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De Amerikanen steunen de Israeliers onvoorwaardelijk, dat moet je toch toegeven.
Gretta gaat inderdaad te ver door aan te geven dat Palestijnen niets anders kunnen dan zelfmoordaanslagen plegen, er is altijd een andere weg.
mee eens dat er een andere weg is. vergeet niet dat de eerste oorlog niet gewonnen is met amerikaanse hulp.
pi_35514884
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mee eens dat er een andere weg is. vergeet niet dat de eerste oorlog niet gewonnen is met amerikaanse hulp.
Oh das waar, maar de Amerikanen zien veel UN-overtredingen van de Israeliers door de vingers, waar anderen er niet mee wegkomen.
Yeah baby Yeah!
pi_35515011
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:53 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Oh das waar, maar de Amerikanen zien veel UN-overtredingen van de Israeliers door de vingers, waar anderen er niet mee wegkomen.
Er zijn zat oorlogen geweest sinds WO2 waar landen mee weg zijn gekomen. En met de oorlogen met Israel bemoeide de VN zich pas als bleek dat de Arabieren (weer) gingen verliezen.
pi_35515054
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

In een interview laatst zet ze helemaal geen joden haat te hebben, niks tegen Israel opzich te hebben. Alleen tegen het beleid. Maar ja, van dat stempel kom je blijkbaar niet meer af.
And that is the news.''
  zondag 26 februari 2006 @ 17:35:26 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35516171
quote:
Op zondag 26 februari 2006 16:59 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

In een interview laatst zet ze helemaal geen joden haat te hebben, niks tegen Israel opzich te hebben. Alleen tegen het beleid. Maar ja, van dat stempel kom je blijkbaar niet meer af.

ja dat is verdomd lastig als steeds anti-semitische prullaria uit je bek komt.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:00:41 #37
13462 BansheeBoy
pi_35516747
quote:
Op zondag 26 februari 2006 13:33 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Stoer dat je dit durft te zeggen, durf je dat ook te zeggen bij een bezoek aan Auswitz? Of geloof je niet in de Holocaust?
Ik geloof er wel in, maar ik streef naar een samenleving waar men kan zeggen:"Ik geloof niet in de Holocaust, en al helemaal niet in het getal 6 miljoen."

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:02:04 #38
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35516788
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik geloof er wel in, maar ik streef naar een samenleving waar men kan zeggen:"Ik geloof niet in de Holocaust, en al helemaal niet in het getal 6 miljoen."

²
"Gretta Duisenberg is echt een vrouw naar mijn hart, vooral toen ze 6 miljoen handtekeningen wilde hebben vond ik erg fijn en een teken van lef."

komt net ff iets anders over.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:03:44 #39
13462 BansheeBoy
pi_35516825
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"Gretta Duisenberg is echt een vrouw naar mijn hart, vooral toen ze 6 miljoen handtekeningen wilde hebben vond ik erg fijn en een teken van lef."

komt net ff iets anders over.
Kan best, maar het is niet paradoxaal.

²
  zondag 26 februari 2006 @ 18:05:43 #40
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_35516894
Gretta moets es een baan gaan zoeken, veels te veel vrije tijd en dan krijg je dit soort flauwekul.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:06:38 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35516928
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kan best, maar het is niet paradoxaal.

²
het woordje 'fijn' is niet echt anders uit te leggen.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:08:00 #42
13462 BansheeBoy
pi_35516970
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het woordje 'fijn' is niet echt anders uit te leggen.
Dus "Ik vind het fijn wat Gretta doet." en "Ik geloof in de Holocaust." is paradoxaal en kan niet samengaan?

²
  zondag 26 februari 2006 @ 18:09:01 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35517001
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus "Ik vind het fijn wat Gretta doet." en "Ik geloof in de Holocaust." is paradoxaal en kan niet samengaan?

²
ach weet je wat. laat ook maar.
pi_35517808
Zou Wim teveel te weten zijn gekomen
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
  zondag 26 februari 2006 @ 19:08:39 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35518820
gretta duisenberg.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 26 februari 2006 @ 19:12:00 #46
104871 remlof
Europees federalist
pi_35518896
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef BaajGuardian het volgende:
gretta duisenberg.
inderdaad, tenminste iemand die opkomt voor de palestijnen die door de israeli's als oud vuil worden behandeld...
  zondag 26 februari 2006 @ 19:12:19 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_35518906
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja dat is verdomd lastig als steeds anti-semitische prullaria uit je bek komt.
nou sorry maar je moet toegeven dat alle kritiek op israel tegenwoordig als antisemitisme bestempeld word (en dat terwijl jodenhaat in princiepe nieteens antisemitisme is maar antijoods, aangezien die hele streek daar vooral de arabieren SEMIET zijn)
ten tweede is het, de poltiek waar gretta duisenberg fel (en terecht) tegen is.
dit is niets joods, dat is het zionisme.

dus antisemitisme gaat totaal niet op.
ze staat juist met beiden benen in de volle werkerlijkheid en heeft groot gelijk.
en ik betwijfel dat ze iets *te maken* heeft met *terrorisme*
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_35519100
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
inderdaad, tenminste iemand die opkomt voor de palestijnen die door de israeli's als oud vuil worden behandeld...
Opkomen voor Palestijnen is niets mis mee, maar het steunen van kindermoordenaars is haar wel aan te rekenen.
pi_35519437
quote:
Op zondag 26 februari 2006 19:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Zoiets als de Turken de koerden behandelen?
Yeah baby Yeah!
pi_35520914
quote:

²
Sommige mensen denken dat anti-Israel gelijk is aan anti-joods Een buitengewoon laffe opmerking van dat omaatje en van Bansheeboy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')