abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35090649

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht
Tafkahs

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:41:59 #2
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:43:21 #3
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_35090753
quote:
Bots prudentie valt goed bij Saudische koning
Gepubliceerd op dinsdag 14 februari 2006

RIYAD (ANP) - Minister Bot (Buitenlandse Zaken) is dinsdagmiddag in de Saudische hoofdstad Riyad ontvangen door koning Abdullah. Het bezoek stond grotendeels in het teken van de commotie die is ontstaan na de publicatie van de omstreden cartoons over de profeet Mohammed in een Deense krant.

De CDA-minister ging met een ,,standvastige en principiële boodschap'' naar koning Abdullah: ,,Met onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid wordt niet gemarchandeerd.'' Maar tegelijkertijd toonde hij er begrip voor dat de islamitische wereld gekwetst is door de Deense spotprenten. ,,We begrepen te weinig hoe de islam in elkaar zit'', gaf Bot dinsdag toe.

Een werkbezoek plannen voor een Nederlandse minister in Saudi-Arabië is geen sinecure. Als Bot dinsdagochtend begint aan zijn 'missie', zijn veel afspraken op zijn programma het stadium 'mogelijk' of 'aangevraagd' nog niet ontstegen. Op het laatste moment wordt een ontvangst door koning Abdullah afgezegd. Kennelijk slaat Bot in zijn gesprek met zijn collega-minister van Buitenlandse Zaken de juiste toon aan, want hij mag even later toch bij de koning op audiëntie.

Absolute vrijheid

Bot moet een beetje op eieren lopen tijdens het werkbezoek aan Saudi-Arabië, het eerste van een Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken in vijftien jaar, want in Nederland let de Kamer op elk woord dat hij zegt. Sommige Kamerleden verweten Bot ,,slappe knieën'', anderen stellen juist dat hij te ver is gegaan met zijn uitlatingen over de absoluutheid van de vrijheid van meningsuiting. Kamerlid Wilders suggereerde zelfs dat Bot de ambassadeur maar mee terug moest nemen als de Saudiërs zich blijven bemoeien met de persvrijheid in Europa. En dat de vrijheid van meningsuiting een absoluut recht is, mag Bot van de ChristenUnie niet meer zeggen.

Bot zegt het daarom zo: ,,Onze vrijheid van meningsuiting is in zekere zin een absolute vrijheid, alleen ingekaderd door de wet. Maar natuurlijk speelt ook de individuele verantwoordelijkheid een rol.'' Volgens Bot erkende koning Abdullah die rechten, maar ,,dat betekent niet dat je God doelbewust kan beledigen. Dat geldt voor alle religies en alle profeten'', zei de koning tegen de Nederlandse bewindsman.
WTF?
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_35090778
quote:
Bijna helft VS-presidenten was mentaal ziek

Bijna de helft van alle Amerikaanse presidenten tot 1974 leed op een gegeven ogenblik in hun leven aan een of andere mentale ziekte. Dit heeft de krant New York Times (NYT) dinsdag bericht.
Psychiaters van het Duke University Medical Center ploegden zich doorheen biografische gegevens van alle Amerikaanse presidenten, van 1789 tot 1974 (het jaar waarin Gerald Ford de slag om het Witte Huis van Jimmy Carter verloor).
Bijna de helft van al die staatshoofden had op een of ander moment in zijn leven een of andere mentale afwijking. Meer dan de helft van die bewuste groep sukkelde met die symptomen toen ze het Witte Huis bewoonden.
Zo had Abraham Lincoln als jonge man soms zo'n vlagen van hopeloosheid dat vrienden ervoor beducht waren dat hij zelfmoord zou plegen. Ulysses Grant, de generaal onder Lincoln die later president zou worden, vermeed soms sociale evenementen en zocht zijn toevlucht in alcohol. Dit deed Richard Nixon ook overmatig ten tijde van het Watergateschandaal.
De 27ste president van de Verenigde Staten van Amerika, William Howard Taft, ondervond ademhalingsmoeilijkheden tijdens de slaap, waarschijnlijk tengevolge van een kwaal die slaapapneu heet. Met als gevolg dat hij soms indommelde tijdens belangrijke vergaderingen. De onvermoeibare Theodore Roosevelt en Lyndon Johnson vertoonden symptomen van de manische energie die patiënten met de manisch-depressieve ziekte "bipolar disorder" vertonen.
De onderzoekers -Jonathan Davidson, Kathryn Connor en Marvin Schwartz- geven toe dat hun onderzoeksmethode ertoe kan leiden dat toevalligheden en onzekerheden in de diagnose kunnen sluipen. Maar wat ze vonden bij de 37 onderzochte presidenten komt overeen met sommige onderzoeken op de hele Amerikaanse bevolking.
Bovendien wijzen de vorsers erop dat hun bevindingen een hoopvol element bevatten. "Mensen kunen dan wel lijden aan een depressie of mentale stoornissen. Toch kunnen ze op het niveau van een president functioneren, zoniet op hun best", aldus een citaat in de New York Times.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)B-A644-3A9226CED4C3}

dat zijn ook mensen dus
pi_35090864
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.hbvl.be/nieuws(...)B-A644-3A9226CED4C3}

dat zijn ook mensen dus
Een alcoholist hoeft niet per se onder een brug te slapen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:46:41 #6
93744 Finder_elf_towns
pi_35090888
Als je onder bizarre hoeveelheid stress komt te staan word je ziek, ja. Tot zover het voor de hand liggende.
pi_35091229
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Als je onder bizarre hoeveelheid stress komt te staan word je ziek, ja. Tot zover het voor de hand liggende.
Heb je daar een bron van, ik heb namelijk niet het idee dat vormen van stress een directe oorzaak zijn van geestelijke ziektes. Het kan een katalysator zijn dat wel, maar het kan juist ook het tegenovergestelde bewerkstelligen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35091259
Hallo trouwens

*plop
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35091313
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Een alcoholist hoeft niet per se onder een brug te slapen
Ik heb wel een poster van een brug boven mijn bed, gewoon voor het gevoel
pi_35091338
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef pberends het volgende:
Slachtoffer Cheney krijgt hartaanval

Woont die Cheney in Texas?

De doodstraf!
Schijnt dat ie niet een eeen vergunning had voor de kwarteljacht.
pi_35091370
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb wel een poster van een brug boven mijn bed, gewoon voor het gevoel
pi_35091502
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef Duritz het volgende:

[..]

WTF?
quote:
Volgens Bot erkende koning Abdullah die rechten, maar ,,dat betekent niet dat je God doelbewust kan beledigen. Dat geldt voor alle religies en alle profeten'', zei de koning tegen de Nederlandse bewindsman.
quote:
Saudi Arabia Religions:
Muslim 100%
!
pi_35091525
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Schijnt dat ie niet een eeen vergunning had voor de kwarteljacht.
quote:
The incident has made Cheney the target of jokes and public ridicule.[29][30]. The Daily Show proclaimed "Cheney's Got a Gun" in parody of Aerosmith's song "Janie's Got a Gun."
.
pi_35091584
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

.
Die vent is zo blind, hij ziet een man aan voor een vogel..
pi_35092146
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

[..]

!
quote:
Iran tikt krant op de vingers om spotprent Jezus

BAKOE - De Iraanse ambassade in de Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe heeft vandaag protest aangetekend tegen de publicatie van spotprenten van Jezus en Maria in een Azerbeidzjaanse krant.
De krant Yeni Khabar publiceerde de prenten in reactie op het afbeelden van spotprenten van de profeet Mohammed in diverse Europese media.

Hoewel de Iraniërs in Bakoe de publicatie van de spotprenten van Mohammed afkeuren, noemden ze ook de prenten van Jezus en Maria ,,onbeschofte en liederlijke beledigingen''.

kld (ap)
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF14022006_061

boycot Azerbeidzjan !
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:19:16 #18
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35092174
toch ff spammen.
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef kLowJow het volgende:
Onze geliefde NWS-mod Mutant01 heeft aangegeven er binnenkort mee te willen stoppen. Bedreigingen en smeekbedes van onze kant blijken zonder effect, dus rest ons niets anders dan afscheid te nemen en naar een opvolger op zoek te gaan. Mutant, hartelijk dank voor de getoonde inzet en veel plezier op het forum verder.
Je blijft natuurlijk nog even blauw tot je je opvolg(st)er netjes ingewerkt hebt .

Over die opvolg(st)er nog even het volgende... Lijkt het jou leuk als mod op NWS actief te zijn, heb je behoorlijk wat tijd om hieraan te werken, bij voorkeur overdags, sta je sterk in je schoenen en kun je tegen een stootje? Stuur dan deze week nog een mailtje naar forum@fok.nl en geef hierin aan waarom jij een goede NWS-mod zou zijn.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:23:10 #19
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35092332
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Die vent is zo blind, hij ziet een man aan voor een vogel..
Katholieken kunnen het wel vaker goed vinden met moslims, dit is werkelijk huilen met de pet op.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:24:27 #20
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35092385
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:19 schreef Drugshond het volgende:
toch ff spammen.
[..]
Ik kan niet tegen een stootje dus...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_35092448
omg, Pastors bij Nova

Die reporter: Wat zou Pim hier van gevonden hebben?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:46:15 #22
93744 Finder_elf_towns
pi_35093331
Waarom zou de mening van Fortuyn relevant zijn? Of ruik ik hier een linkse stakker?
pi_35093661
quote:
Zuid-Koreaanse minister wil Annan opvolgen

De regering van Zuid-Korea deelde vandaag de kandidatuur mee van haar minister van Buitenlandse Zaken Ban Ki-moon als vervanger van VN-secretaris-generaal Kofi Annan.
,,De regering van de Republiek Korea heeft besloten om Ban Ki-moon, haar minister van Buitenlandse Zaken en Handel, voor te dragen als kandidaat voor de post van volgende secretaris-generaal van de Verenigde Naties", deelde viceminister van Buitenlandse Zaken Yu Myung-hwan mee. Kofi Annans tweede mandaat van vijf jaar loopt op 31 december 2006 af. (GOJ)

BELGA
http://www.standaard.be/A(...)ikelId=B301906060214

McCarthy moet ongetwijfeld bijna in zijn nopjes zijn na dit bericht
pi_35093691
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Waarom zou de mening van Fortuyn relevant zijn? Of ruik ik hier een linkse stakker?
Lijkt me logisch dat Fortuijn wordt genoemd, daar Pastors dat zo graag wilt.
pi_35093973
quote:
'Latijns Amerika moet armoede bestrijden'

Latijns-Amerikaanse landen moet meer doen aan armoedebestrijding. Dat schrijft de Wereldbank in een rapport. Ondanks de flinke economische groei inLatijns Amerikaanse leeft daar nog altijd 1 op de 4 mensen van minder dan 2 dollar per dag, de armoedegrens die de Wereldbank aanhoudt.
De economie zal volgens de Wereldbank sneller groeien als er meer wordt gedaan aan de armoede. De bank maakt een vergelijking met China waar de economie met 8,5 procent is gegroeid en de armoede met 42 is procent is gedaald.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4753596
pi_35094141
windmolenkoorts in Den Haag:
quote:
Haags college wil windreuzen langs snelweg

Den Haag wil vier tot zes windturbines plaatsen bij de verkeersknooppunten Ypenburg en het Prins Clausplein. De molens moeten 105 meter de lucht in verrijzen. Daarmee worden ze even hoog als de hoogste windmolens van Nederland die onlangs op de Maasvlakte bij Rotterdam zijn neergezet. Voor de bouw van de windturbines heeft Den Haag nog wel toestemming nodig van de provincie Zuid-Holland. Elke turbine kan energie leveren voor 1200 huishoudens. Bovendien ziet het Haagse college van burgemeester en wethouders de molens als een fraaie entree voor Den Haag.
http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#4753275
pi_35095222
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat Fortuijn wordt genoemd, daar Pastors dat zo graag wilt.
Hij woont toch ook sindskort in dat Palazzo di Pietro?
pi_35095983
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hij woont toch ook sindskort in dat Palazzo di Pietro?
Nee, hij houd daar kantoor. Wonen zou sowieso al een ramp zijn daar alles daar nog steeds zo ligt als ten tijde Fortuijn, je zou er bijna nog minderjarige allochtoontjes op zolder verwachten.
pi_35096215
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, hij houd daar kantoor. Wonen zou sowieso al een ramp zijn daar alles daar nog steeds zo ligt als ten tijde Fortuijn, je zou er bijna nog minderjarige allochtoontjes op zolder verwachten.
Jezus man, dat lijkt wel een spookhuis.. Ik vind die vericonisering sowieso erg eng trouwens..
pi_35096404
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Jezus man, dat lijkt wel een spookhuis.. Ik vind die vericonisering sowieso erg eng trouwens..
Ach, ik hoef er niet te komen dus ik vind het wel best zo. Misschien dat het wat extra publiek voor de vlakbij gelegen dierentuin betekend, dan hoeft die niet failliet.
pi_35096457
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ach, ik hoef er niet te komen dus ik vind het wel best zo. Misschien dat het wat extra publiek voor de vlakbij gelegen dierentuin betekend, dan hoeft die niet failliet.
Hmm, bij een apenrots kan ik me nog een beeld plaatsen, maar giraffen, wat doe je daar in godsnaam mee
pi_35097019
quote:
EU maakt Litouwers intolerant en hebzuchtig

van onze redactie buitenland

VILNIUS - Toetreding tot de EU heeft in Litouwen geleid tot minder tolerantie en meer hebzucht. Dat terwijl gerekend was op het afbouwen van vooroordelen, betere integratie van minderheden en toenemende verdraagzaamheid.Onderzoek van het Maatschappelijk instituut in Vilnius, de hoofdstad van Litouwen, heeft dat uitgewezen. De Litouwers staan steeds negatiever ten opzichte van andere etnische groepen en hun cultuur.

Twintig procent van de burgers zegt nu geen buitenlander als buurman te willen. Gaat het om immigranten dan wijst 34 procent die als buren af. Zeventig procent wil niet naast een zigeuner wonen. Kijkend naar religie dan wil 31 procent van de Litouwers niet in een wijk met Joden wonen. Meer dan de helft - 51 procent - wijst moslims als buurtgenoten af.

,,Jammer genoeg hebben onze economische groei en de steun vanuit de EU geen positieve effecten op de sociale toestand van onze samenleving'', aldus Dainius Puras. ,,Na de val van het communisme zeiden experts dat het ons tien jaar zou kosten de samenleving weer op te bouwen. Het blijkt allemaal veel complexer.''

Schuld communisten
,,Het communisme heeft ernstige schade toegebracht aan de relaties tussen mensen en de banden tussen burgers en de staat. De toetreding tot de EU heeft ons niet geholpen richting Europese normen en waarden. Wat we nu zien is dat wij alleen EU-geld wilden.''

Volgens de onderzoekers richten politici zich vooral op de macht van het geld en toenemende welvaart. De belangen van individuele burgers worden verontachtzaamd. Die raken teleurgesteld in de democratie, worden minder tolerant en hebben geen respect meer voor de rechten van medeburgers. Etnische en religieuze haat krijgen de bovenhand. Van de Litouwers noemt nog maar 53 procent het van belang kinderen tolerantie bij te brengen.

De politici en de media doen vrijwel niets om de toestand te wijzigen. Politici spreken zich niet uit, uit angst de gunst van de kiezer te verliezen. Zigeuners worden in de media bijvoorbeeld altijd in verband gebracht met misdaad en drugshandel. Hun woonwijken worden permanent als 'getto' aangeduid.

Litouwen heeft 3,4 miljoen inwoners. Ruim tachtig procent beschouwt zich etnisch Litouwer. Polen en Russen vormen de grootste minderheden. Daarna volgen Wit-Russen, Oekraïners, joden, Duitsers, Tartaren, Letten en zigeuners.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=67566

beetje misleidende kop natuurlijk, de discriminatie v Russen was oa een drempel aanvankelijk voor toetreding vd EU
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:17:40 #34
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097180
quote:
Ik zag em ook voorbij komen in het 'alternatieve circuit'. Maar liefst 7.7 Gigabytjes.
pi_35097334
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Pracissor het volgende:
Ik zag em ook voorbij komen in het 'alternatieve circuit'. Maar liefst 7.7 Gigabytjes.
Hmm dual layer dvd.

Ik zie hem bij bol.com voor ¤29,99. Hoewel minder legaal altijd interessant is .
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:24:54 #36
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097425
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm dual layer dvd.

Ik zie hem bij bol.com voor ¤29,99. Hoewel minder legaal altijd interessant is .
Je weet waar?
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:27:11 #37
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35097496
bier en whisky
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35097520
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:24 schreef Pracissor het volgende:
Je weet waar?
Ja ik zie hem op usenet staan.

Wat staat daar eigenlijk niet .
Hoewel ik denk dat ik hem gewoon legaal ga kopen.
pi_35097590
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef DionysuZ het volgende:
bier en whisky
Wijn hier [14.gif]
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:30:53 #40
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097613
Vandaag Grolsch, misschien zo nog wat rode wijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:31:29 #41
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35097626
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:30 schreef Pracissor het volgende:
Vandaag Grolsch, misschien zo nog wat rode wijn.
ik heb ook grolsch
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35097641
Ik heb mijn portie bier vandaag alweer op in de soos onder de school .
pi_35097649
Hmmm, turijn was al een high profile target, nu helemaal
quote:
Minister Italië draagt T-shirt met spotprent Mohammed

Uitgegeven: 14 februari 2006 23:50
Laatst gewijzigd: 14 februari 2006 23:50
ROME - De Italiaanse minister van Bestuurlijke Vernieuwing, Roberto Calderoli, heeft T-shirts laten drukken met daarop de spotprenten van de profeet Mohammed die in de islamitische wereld voor zoveel verontwaardiging hebben gezorgd.

"Ik zal ze zelf vanaf vandaag dragen", zei de bewindsman van de separatistische Lega Nord dinsdag tegen het Italiaanse persbureau ANSA. "Ik zou dit initiatief geen provocatie willen noemen, maar een uitnodiging tot dialoog."

Calderoli vindt tevens dat "een einde moet worden gemaakt aan het hypocriete onderscheid tussen terroristische islam en vreedzame islam".
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:33:50 #44
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097693
Ik knabbel aan die heerlijke Thai Sweet Chilli, een waarlijk genot samen met bier.
pi_35097705
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb mijn portie bier vandaag alweer op in de soos onder de school .
Tis na 12en, het is een nieuwe dag
pi_35097754
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef Pracissor het volgende:
Ik knabbel aan die heerlijke Thai Sweet Chilli, een waarlijk genot samen met bier.
Op een een of andere manier moet ik bij thai sweet chili toch denken aan een pornosterretje van de Huster Reeks "Asian Fever"

Zeker met dat knabbelen erbij
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:37:04 #47
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097787
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Op een een of andere manier moet ik bij thai sweet chili toch denken aan een pornosterretje van de Huster Reeks "Asian Fever"

Zeker met dat knabbelen erbij
Hehe, ik ben niet zo thuis in de porno-wereld. Ik ken alleen Kobe Tai en Asia Carrera.
pi_35097805
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis na 12en, het is een nieuwe dag
Dat is zo maar ik duik zo mijn bed in.
pi_35097919
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:37 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hehe, ik ben niet zo thuis in de porno-wereld. Ik ken alleen Kobe Tai en Asia Carrera.
Ik zal wel een keer een spoedcursusje neerplempen hier Kobe en Asia zijn lief hoor, maar best wel oud ondertussen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:48:31 #50
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35098092
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik zal wel een keer een spoedcursusje neerplempen hier Kobe en Asia zijn lief hoor, maar best wel oud ondertussen.
Catalina Cruz?

Geloven jullie trouwens de user Iblardi? Het lijkt mij allemaal een beetje te verdacht dat hij de vriend is van Floripas. Lijkt mij eerder een alterego van de persoon die ook achter Floripas zit.
pi_35098252
Ik dacht altijd dat Floripas een kloon was. Maar dat schijnt niet zo te zijn.

Wat betreft Iblardi, geen idee.
Heb je er interessante theorieën over Pracissor?
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:03:24 #52
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35098465
Die moet ik nog even uitwerken. Hetgeen wat Iblardi over zichzelf heeft verteld klopt iig niet.
Hij zou hier tot nu toe een jaar verblijven, maar dat is totaal ongeloofwaardig. Lees zijn postgeschiedenis maar eens door. Daarnaast overlappen de users Iblardi en Floripas elkaar vaak, ik verklaar het later nader.

Ik ga maar is slapen.

Truste
pi_35098526
Ik duik ook mijn nest in.

Slaapse .
  woensdag 15 februari 2006 @ 04:23:37 #54
93744 Finder_elf_towns
pi_35100668
tvpeeetje
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35101637
tijd om naar de les te gaan
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35102969
quote:
Slachtoffer Cheney krijgt hartaanval

HOUSTON - De man die tijdens een jachtpartij door de Amerikaanse vicepresident Dick Cheney is neergeschoten, heeft dinsdag een hartaanval gehad. Hij ligt op de afdeling intensieve zorg, meldde een woordvoerder van het behandelende ziekenhuis in Corpus Christi.

De kleine hartaanval was een direct gevolg van het schot hagel die de 78-jarige Texaanse advocaat in zijn lijf had gekregen. Een aantal kogeltjes zijn blijven steken in zijn hart.

Kwartels
Cheney, zelf een zware hartpatiënt, schoot zijn vriend Harry Whittington dit weekeinde per ongeluk neer toen ze op kwartels aan het jagen waren. Het slachtoffer moest met schotwonden in gezicht, hals en romp worden opgenomen. Hij had voor zijn hartaanval net de afdeling intensieve zorg verlaten.

Vergunning
Achteraf is gebleken dat Cheney geen geldige vergunning had. Het bureau van Cheney erkende maandag dat een zegel voor de jacht op kwartels, die 7 dollar kost, ontbrak. Cheney heeft inmiddels een cheque van 7 dollar naar de autoriteiten gestuurd.

Het Witte Huis verdedigde maandag het beleid om het voorval pas na een etmaal bekend te maken. Volgens Washington lag de prioriteit bij de zorg voor de neergeschoten Whittington. De advocaat doneerde geld voor de verkiezingscampagne van de Amerikaanse president Bush en Cheney.
http://www.nu.nl/news/674(...)ijgt_hartaanval.html

wel top dat 'ie achteraf nog even die 7 dollar heeft gestort ... prioriteiten, he
Calm down, please!
pi_35104122
Leugens.
Propaganda.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:00:01 #61
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35104287
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:54 schreef pberends het volgende:
Minister Italië drukt T-shirts spotprenten

Bestuurlijke vernieuwing .
Wat een volslagen debiel.
pi_35104333
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat een volslagen debiel.
Ik kan er wel om lachen, altijd heerlijk om te zien hoe die Italianen provoceren. Het zit gewoon in hun cultuur .
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:02:35 #63
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35104369
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 11:01 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik kan er wel om lachen, altijd heerlijk om te zien hoe die Italianen provoceren. Het zit gewoon in hun cultuur .
Kan leuk zijn, maar om het nu vanuit de overheid te doen vind ik wat minder geslaagd.
pi_35104379
Amerikaanse terreurlijst telt 325.000 namen

Goh, ik dacht dat Bush het aantal terroristen aan't verminderen was .
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:14:16 #65
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35104743
quote:
Ontwikkeling collectieve uitgaven in beperkte mate bepaald door beleid

De Nederlandse collectieve uitgaven zijn gestegen van bijna 30 procent van het bruto binnenlands product (BBP) in 1950 naar ruim 60 procent BBP in 1983, om sindsdien weer te dalen tot onder de 50 procent BBP. Ontwikkelingen in onder meer de onderwijsparticipatie, de arbeidsparticipatie van vrouwen en de rentevoet hebben het verloop van de collectieve-uitgavenquote in sterke mate bepaald. De invloed van beleidsmaatregelen is relatief beperkt geweest.

Dit concludeert onderzoeker Frits Bos van het Centraal Planbureau (CPB) in het vandaag verschenen document 'De Nederlandse collectieve uitgaven in historisch perspectief'. In dit document worden cijfers gepresenteerd over de ontwikkeling van de collectieve uitgaven vanaf 1850 en worden de bepalende factoren van de ontwikkeling sinds 1950 geanalyseerd.

De toenemende onderwijsparticipatie, extra zorguitgaven vanwege toenemende welvaart en achterblijvende productiviteitsgroei bij de collectieve diensten zorgen in de gehele periode 1950-2003 voor een permanente opwaartse druk op de collectieve-uitgavenquote. In deze periode is de onderwijsparticipatie met gemiddeld 0,7% per jaar gestegen en zijn de reële collectieve uitgaven aan zorg per hoofd van de bevolking met 7% per jaar gegroeid. In de jaren vijftig en zestig heeft de opbouw van de verzorgingsstaat de stijging van de collectieve- uitgavenquote versterkt. Hierdoor liep deze op van bijna 30 procent in 1950 tot bijna 45 procent in 1970. In de jaren zeventig nam de collectieve-uitgavenquote verder toe door een groter beroep op de sociale zekerheidsregelingen en mede als gevolg hiervan een dalende arbeidsparticipatie. Hierdoor is de collectieve- uitgavenquote in de periode 1950-1983 met 30 procent BBP gestegen, iets meer dan een verdubbeling.

De trends op het gebied van onderwijsdeelname, zorgconsumptie en productiviteitsontwikkeling in de collectieve sector hebben ook na 1983 gezorgd voor een voortdurende opwaartse druk. Dat maakt de daling van de collectieve-uitgavenquote met ruim 10 procent BBP vanaf 1983 des te opmerkelijker. Algemene loonmatiging, ingrepen in de hoogte van de bijstandsuitkeringen, daling van het aantal WW- en bijstandsuitkeringen en de afschaffing van de Wet Investeringsrekening (WIR) hebben bijgedragen aan deze daling. Deze bijdrage wordt echter overschaduwd door de rol van vier andere grote ontwikkelingen in deze periode: de sterk toegenomen arbeidsparticipatie van vrouwen, de invloed van 'ontgroening' op de onderwijsuitgaven, de forse daling van de rentevoet en de vermindering van de militaire dreiging.

De arbeidsparticipatie van vrouwen is toegenomen van ruim 40% in 1983 naar 63% in 2003. Dit heeft geleid tot een sterke toename van het BBP en daarmee via een noemereffect- tot een daling van de collectieve-uitgavenquote; het gaat hierbij om ongeveer 5% BBP. Onderwijs wordt vooral gevolgd in de leeftijd van 5 tot 24 jaar. Vanaf 1983 is de relatieve omvang van deze leeftijdsgroep met 1,6% per jaar gedaald. Dit heeft een budgettair voordeel van 2% BBP opgeleverd. De daling van de gemiddelde rentevoet op overheidsschuld van 9% in 1983 naar 5% in 2003 heeft voor een vergelijkbaar budgettair voordeel gezorgd. Het einde van de Koude oorlog heeft de militaire dreiging verminderd. Vooral hierdoor is het aandeel van defensie in de nationale werkgelegenheid de afgelopen twintig jaar gehalveerd van 2% naar 1%. Ook dit ging gepaard met een budgettair voordeel van ongeveer 2% BBP.

Tot slot heeft ook de verschuiving van collectieve naar private taken, zoals de verkoop van staatsdeelnemingen en de afschaffing van de collectieve financiering van de doorbetaling bij ziekte, een bijdrage geleverd aan de daling van de collectieve-uitgavenquote in de laatste twee decennia.
  woensdag 15 februari 2006 @ 11:48:00 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35105895
quote:
Bijna hele Kamer steunt nieuwe welzijnswet

DEN HAAG - Vrijwel alle fracties in de Tweede Kamer steunen de invoering van de WMO, de nieuwe welzijnswet.

Iedereen stemde dinsdag voor, behalve de Socialistische Partij. De eenmansfracties Nawijn en Lazrak waren niet bij de stemming aanwezig.

De WMO maakt gemeenten in plaats van zorgverzekeraars verantwoordelijk voor thuiszorg. Ook woningaanpassing en vervoersvoorzieningen voor ouderen en mensen met een handicap vallen onder de wet.

Staatssecretaris Ross van Welzijn vindt dat burgers in de eerste plaats zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen welzijn. Daarna komen familie en kennissen. Als ze dan nog hulp nodig hebben, kunnen ze een beroep doen op gemeenten. De verwachting is dat gemeenten voor het verlenen van hulp ook een beroep zullen doen op vrijwilligersorganisaties.
  woensdag 15 februari 2006 @ 12:02:07 #67
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35106374
quote:
„Legaliseer verkoop van donororganen”

NEW YORK - Twee Amerikaanse nierspecialisten pleiten in het internationale tijdschrift ”Kidneys” voor legalisering van de verkoop van organen op de zwarte markt.

In het illegale circuit is sprake van een groeiende handel in donororganen, aldus de artsen, Eli A. Friedman en A. Friedman in hun artikel. De auteurs doen het voorstel om te komen tot een officieel gereguleerde organenmarkt waar vraag en aanbod tegen „eerlijke marktprijzen van rond de 40.000 dollar bij elkaar komen.” Dit zal de kosten van nierdialyse verlagen, levens redden en illegaal werkende chirurgen de wind uit de zeilen nemen, aldus de beide Friedmannen.

Handel in organen is in de VS en vele andere landen om ethische redenen verboden. Dagelijks sterven er in de VS echter zeventien patiënten vanwege een tekort aan donororganen.
Vroege 1 april-grap, gezien de namen?
pi_35107781
quote:
Wiegel achter premier in cartoondebat

VVD-coryfee Hans Wiegel vraagt zich af of je altijd maar alles 'móet willen zeggen'. Met deze woorden, uitgesproken tijdens een politieke bijeenkomst in Hengelo, nam de liberaal in bedekte termen afstand van VVD-Kamerlid Hirsi Ali, die onlangs in Berlijn pleitte voor het 'recht van belediging'.

'Iedereen mag van mij zeggen wat hij wil', aldus Wiegel. 'De vraag is of je het ook moet willen zeggen. Ik zou van het recht om te beledigen nooit gebruikmaken. Wat is het belang daarvan voor de samenleving?' Daarmee schaart de oud-VVD-leider zich achter premier Balkenende in het debat over de Mohammed-spotprenten. De CDA'er vroeg de Nederlanders in deze kwestie vooral kalm te blijven. Een houding die hem veel kritiek opleverde van onder meer Hirsi Ali, die vindt dat de premier - in naam van de persvrijheid - vierkant achter Denemarken en diens gewraakte cartoonisten had moeten staan.

Wiegel uitte verder kritiek op de huidige generatie politieke leiders, die in zijn ogen te weinig leiderschap toont. Volgens hem is het belangrijk te luisteren naar de kiezer, maar komt het er uiteindelijk op aan dat politici 'zeggen waar men voor staat'. Daarbij moeten politici ook tegen de waan van de dag durven ingaan. Het "orakel uit Diever" noemde als voorbeeld van gebrekkige politieke regie de kwestie-Afghanistan. 'Kabinet en Kamer hebben die rommelig behandeld', stelt hij. 'De premier had het ook niet in de hand. Maar de uitkomst was netjes.'
http://www.overheidsinfor(...)sp?artidt=Art_020044
pi_35107988
quote:
Wiegel heeft alleen geen Valentijnskaartje voor Hirsi Ali

Door Gerard Lage Venterink

Uitgerekend op Valentijnsdag dook Hans Wiegel weer even op uit zijn zelfverkozen Drentse isolement. In Hengelo strooide de VVD-coryfee kwistig met hartjes voor alle ‘Nieuwe Nederlanders’. Alleen tegenover partijgenoot Ayaan Hirsi Ali bleef hij ijzig. HENGELO
Echt harde politiek bedreef hij maar even. Wat hij als minister van Buitenlandse Zaken gedaan zou hebben in de crisis rond de Mohammedcartoons, luidde de vraag uit de zaal? ‘Ik vind dat de regering bij monde van premier Balkenende een helder en goed standpunt heeft ingenomen’, antwoordde Wiegel. ‘Namelijk, dat de vrijheid van meningsuiting een groot goed is en dat je alles mag zeggen, maar dat je niet alles hoeft te zeggen’.
De lof die Wiegel over Balkenende uitstortte, betekende een ferme tik over de vingers van zijn eigen partijgenote Hirsi Ali. Die hekelde Balkenende vorige week vanuit Berlijn nog vanwege zijn ‘softe opstelling’. De premier doet volgens haar ‘alsof de persvrijheid onderhandelbaar is.’ Hirsi Ali verdedigde daartegenover het ‘recht om ook te mogen beledigen’ . Iets waar Wiegel, met een verwijzing naar het Thorbeckiaanse principe van ‘vrijheid in gebondenheid’ niets van moet hebben. ‘De vrijheid van de één houdt op waar die van de ander wordt geschaad. En wat is het belang van beledigen voor de samenleving?’
Wiegel had de uitnodiging om in Hengelo over integratie te praten, nog te danken aan zijn vorige botsing met Hirsi Ali. Afzender was de Liberale Islamitische Stichting, een uit alevitische moslims bestaande club die vooral veel GroenLinks- en PvdA-kiezers telt. Desondanks voelde het VVD-erelid uit Diever zich in het Wapen van Hengelo als een vis in het water.
In zijn ‘Valentijns-toespraak’ werd ‘de allochtoon’ uitgezwaaid en ‘de Nieuwe Nederlander’ hartelijk begroet. ‘Want zo noem ik ze veel liever.’
http://www.tctubantia.nl/regio/hengelo/article97096.ece
pi_35108244
ze hebben een potje hiervoor:
quote:
Ruime Kamermeerderheid voor steun glastuinbouw

Een ruime Kamermeerderheid van VVD, CDA en PvdA wil dat het kabinet extra steun geeft aan de glastuinbouw vanwege de hoge energieprijzen.

VVD- fractieleider Jozias van Aartsen sprak zondag zijn steun uit voor het plan van tuindersorganisatie Glaskracht en de gezamenlijke bloemenveilingen om de tuinbouw extra investeringssteun te geven. In ruil voor een overheidsbijdrage van 210 miljoen euro verdeeld over een periode van drie jaar zou de glastuinbouw een energiebesparing kunnen leveren van 1 miljard euro.

Van Aartsen noemde het van belang om een belangrijke economische sector als de glastuinbouw toekomstperspectief te blijven bieden en ervoor te zorgen dat bedrijven door de hoge energieprijzen niet omvallen.

Om de sector weer renderend te maken zijn de komende jaren grote investeringen in energiebesparing en duurzame energie nodig, stelt Glaskracht. Het CDA en de PvdA steunen het plan van Glaskracht ook, zo geven de woordvoerders Jan Mastwijk en Ferd Crone van beide Kamerfracties aan. Mastwijk stelt dat landbouwminister Cees Veerman in een recent overleg met de Tweede Kamer zijn steun al min of meer heeft toegezegd.

Ook de PvdA, die vaak kritisch staat tegenover de glastuinbouw, wil nu extra steun voor de sector. "Wij pleiten voor het reserveren van extra baten uit het FES- fonds voor de glastuinbouw", zegt woordvoerder Crone. Ook wil de PvdA een sterkere ondersteuning van Warmte Kracht Koppeling (WKK) door het kabinet.
http://www.zibb.nl/landentuinbouw/bloemisterij/nieuwsbericht.asp?artnr=1123668&versie=1&rss=true
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:02:50 #72
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35108405
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:48 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Catalina Cruz?

Geloven jullie trouwens de user Iblardi? Het lijkt mij allemaal een beetje te verdacht dat hij de vriend is van Floripas. Lijkt mij eerder een alterego van de persoon die ook achter Floripas zit.
Zeg eens, gek, jij weet nog wie ik ben ook.
pi_35108510
Ik ben niet in Leiden bij lezing van Bos geweest.

WAT een populist zeg

Op het gegeven moment begon ie zelfs met 'Watskeburt'
pi_35108671
Wouter Bos was vorige week ook bij ons op school. Ik ben niet geweest.

Voor holle frasen kijk ik wel naar nova .
pi_35108725
Ik ging met de gedachte: Misschien wordt op TV slechts zijn populistische kant uitgelicht; maar er is dus alleen maar die kant.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:11:01 #76
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35108756
Waar blijven die NWS-sollicitaties nou. .
pi_35108777
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:11 schreef kLowJow het volgende:
Moet ik namen gaan noemen ofzo?
pi_35108784
quote:
Sinds ik geweigerd ben op POL solliciteer ik niet meer
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:10 #80
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35108786
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Tobbes het volgende:

WAT een populist zeg

Mannen ouder dan dertig die Watskebeurt zeggen zijn eng.
Mannen onder de dertig eigenlijk ook.
En vrouwen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:34 #81
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35108806
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Mannen ouder dan dertig die Watskebeurt zeggen zijn eng.
Mannen onder de dertig eigenlijk ook.
En vrouwen.
Ja, vrouwen zijn sowieso eng.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:13:23 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35108828
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 12:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vroege 1 april-grap, gezien de namen?
Vast familie...
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:14:03 #84
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35108849
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Oh, ben jij van die kant? Had ik kunnen weten met jouw sig.
pi_35108867
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Yildiz.
Daar had ik inderdaad wel een sollicitatie of twee van verwacht. Het uitblijven van een sollicitatie van zakjapannertje en Plato wekt ook enige irritatie op.
pi_35108902
Plato heeft wel wat beters te doen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:15:36 #87
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35108913
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Daar had ik inderdaad wel een sollicitatie of twee van verwacht. Het uitblijven van een sollicitatie van zakjapannertje en Plato wekt ook enige irritatie op.
Plato.

Misschien willen mensen gewoon lekker vrij blijven, zeker om andere mensen zo nu en dan flink azijn in de ogen te pissen?
pi_35108921
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, ben jij van die kant? Had ik kunnen weten met jouw sig.
Nee, nee... ik vaar de andere kant op. Vrees voor het onbekende, dan wel onkenbare denk ik.
pi_35108946
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:15 schreef Floripas het volgende:

[..]

Plato.

Misschien willen mensen gewoon lekker vrij blijven, zeker om andere mensen zo nu en dan flink azijn in de ogen te pissen?
"Mensen" moeten niet zeuren en gewoon doen wat ik zeg.
pi_35108953
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

"Mensen" moeten niet zeuren en gewoon doen wat ik zeg.
Solliciteren dus.
pi_35108995
quote:
Zijn er geen NWS-usuals ofzo?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:19:23 #92
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35109059
Erg goeie sollicitaties tot nog toe.
pi_35109124
Wat is niau?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:22:44 #94
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35109203
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:16 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Solliciteren dus.
Begin maar met namen noemen.
(Zoals met gym, dat sommige mensen altijd als laatste werden gekozen)
pi_35109296
Meki zijn sollicitatie?
pi_35109314
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Begin maar met namen noemen.
(Zoals met gym, dat sommige mensen altijd als laatste werden gekozen)
Ik zie er zo al drie staan. Bij de volgende MED maak ik gewoon alvast een lijstje. .
pi_35109335
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
Meki zijn sollicitatie?
Ja, geweldig natuurlijk, maar er moet wel wat te kiezen zijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:27:31 #98
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35109390
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef kLowJow het volgende:

[..]

McCarthy. Geef die jongen nou een kans, misschien versiert-ie er nog wel ergens een piece of tail mee!
pi_35109425
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:26 schreef kLowJow het volgende:
Waarom kiezen als de beste kandidaat zich al heeft gemeld.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:29:51 #100
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35109482
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom kiezen als de beste kandidaat zich al heeft gemeld.
Jij? Nee!
pi_35109611
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef Floripas het volgende:
Jij? Nee!
Dat zou zelfbevlekking zijn .

Ik heb het over Meki.

De laatste tijd verkiezen aardig wat blauwe mensen het zwart. Hoog verloop of lijkt dat maar zo.
pi_35109664
quote:
Zo had Abraham Lincoln als jonge man soms zo'n vlagen van hopeloosheid dat vrienden ervoor beducht waren dat hij zelfmoord zou plegen. Ulysses Grant, de generaal onder Lincoln die later president zou worden, vermeed soms sociale evenementen en zocht zijn toevlucht in alcohol
Dit was toch al jaren bekend?
pi_35109673
Best een aardig verloop ja, maar ook best wat tijdelijke fora en bij elkaar inmiddels een vrij grote crew.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:36:12 #104
93744 Finder_elf_towns
pi_35109720
Ik steun meki 4 moderator.
pi_35109809
Ik niet
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:38:41 #106
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:39:54 #107
93744 Finder_elf_towns
pi_35109869
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:12 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Homo.
pi_35109921
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef Drugshond het volgende:
Man steekt penis door brievenbus

Leuker kun je nieuws niet maken.
dus?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:41:42 #109
93744 Finder_elf_towns
pi_35109938
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Finder_elf_towns op 15-02-2006 13:42:15 ]
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:41:57 #110
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35109949
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat zou zelfbevlekking zijn .

Ik heb het over Meki.

De laatste tijd verkiezen aardig wat blauwe mensen het zwart. Hoog verloop of lijkt dat maar zo.
Say it loud!
I'm black 'n' I'm proud!
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:42:23 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35109965
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

En dat waren altijd dezelfden.
Et tu, lupille?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:42:37 #112
93744 Finder_elf_towns
pi_35109973
Ik denk dat ik een enorme hoeveelheid koffie ga drinken
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:42:59 #113
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35109989
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik steun meki 4 moderator.
Ik heb ook al een goed woordje voor hem gedaan, achter de schermen:
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef Sidekick het volgende:

Meki heeft deze keer wel erg zijn best gedaan voor zijn sollicitatie. Hij heeft ook veel affiniteit met NWS, en weet zich staande te houden bij massale kritiek. Iemand die in de loop van de tijd veel heeft geleerd en zijn droge humor kan relativerend werken in zware discussies. Zijn zoveelste sollicitatie bewijst hoe standvastig hij is en toont de kracht van zijn doorzettingssvermogen. Een man die topics opent en ook op andere manier inhoudelijke discussies ontlokt en stimuleert. Meki weet zich in topics goed te profileren en de manier waarop hij de topics in NWS weet te sturen tot de kern van het onderwerp verdient lof. Met Meki als toevoeging bij de huidige NWS-mods heb je een gevarieerd en gebalanceerd mod-team met een hoge beschikbaarheid qua tijd, culturele bagage en motivatie. Op den duur zou hij mij ook kunnen vervangen op POL, mocht ik weggaan.

Voorwaar, de nieuwe exemplarische mod is daar.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:43:23 #114
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110011
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik denk dat ik een enorme hoeveelheid koffie ga drinken
Net zo lang tot je overal samenzweringstheorieen gaat zien?
Nee, wacht...
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:43:43 #115
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110021
quote:

[..]

Moet ik namen gaan noemen ofzo?
Welke namen?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:44:16 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110042
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Sidekick het volgende:

[..]

[..]
Solliciteren = vissen naar complimentjes!
Als ik dat had geweten....
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:44:30 #117
93744 Finder_elf_towns
pi_35110049
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Et tu, lupille?
Nou ja, met de tijd veranderde dat natuurlijk wel, maar leuk was het allerminst.
pi_35110057
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Homo.
Doorgaans niet, maar als je erop staat wil ik wel overwegen in jouw geval een uitzondering te maken. Je doet het vast goed voorovergebogen op handen en voeten.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:44:52 #119
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110059
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Welke namen?
Ja, je moet eraan, jongen. Naar het slagveld. Boek van Remarque onder je arm.
pi_35110067
quote:

[..]

[..]
Het probleem bij Meki is denk ik dat hij veelal post vanuit zijn hart, daar waar je als MOD toch voornamelijk je verstand aan moet spreken.
pi_35110069
quote:
Een man die topics opent en ook op andere manier inhoudelijke discussies ontwijkt
De vaderlijke gevoelens zijn begrijpelijk.
pi_35110092
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Welke namen?
Ha, Papa Erica.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:47:10 #123
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110141
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ha, Papa Erica.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:47:41 #124
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110169
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De vaderlijke gevoelens zijn begrijpelijk.
Papa Sidekick
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:48:51 #125
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110220
Ik ben vandaag bijna in slaap gevallen tijdens het lesgeven.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:49:30 #126
93744 Finder_elf_towns
pi_35110251
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Net zo lang tot je overal samenzweringstheorieen gaat zien?
Nee, wacht...
De geschiedenis van de wereld is de geschiedenis van geheime groepen, heb ik van TRU geleerd. Maar of het waar is, is natuurlijk heel iets anders.

Ik ga er nu ongezien vandoor
pi_35110253
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef George-Butters het volgende:
.
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:51:07 #128
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35110318
quote:
Dan zal het voor die kinderen nog een wat grotere ontbering zijn geweest.
pi_35110340
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

De geschiedenis van de wereld is de geschiedenis van geheime groepen, heb ik van TRU geleerd. Maar of het waar is, is natuurlijk heel iets anders.

Ik ga er nu ongezien vandoor
Heel goed, Erwin. Je hebt je vrije uurtje verdiend.
pi_35110364
quote:
Tijdens het daadwerkelijke lesgeven of tijdens de les?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:54:00 #131
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110427
Tijdens de les, ik heb vandaag al drie uur gekeken naar leerlingen die een toets aan het maken zijn. En maar 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35110428
Ik val bijna in slaap door SAP.

Wat een bagger programma is dat.
pi_35110493
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef George-Butters het volgende:
Tijdens de les, ik heb vandaag al drie uur gekeken naar leerlingen die een toets aan het maken zijn. En maar 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.
De vrouw was blij met je kaart die ze op haar kussen aantrof?
pi_35110510
quote:

Op den duur zou hij mij ook kunnen vervangen op POL, mocht ik weggaan.
werkelijk? Ben jij ook je afscheid al aan het plannen?

Jezus, dan wordt de POL-SC voor je het weet ook enkel een verzameling blauwen en ex-blauwen... en dat zijn nu net de meest ergerlijke kliekjes .... bah, dan heb ik toch wat minder zin om het hier te volgen ... niet meer blauwen in de Pol-SC: VOL=VOL!
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:56:14 #135
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110538
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De vrouw was blij met je kaart die ze op haar kussen aantrof?
Jazeker, ik heb er een heel blij meisje voor teruggekregen 14.gif
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:56:50 #136
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110569
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Is ze zwanger?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:57:18 #137
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110591
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Jezus, dan wordt de POL-SC voor je het weet ook enkel een verzameling blauwen en ex-blauwen... en dat zijn nu net de meest ergerlijke kliekjes .... bah, dan heb ik toch wat minder zin om het hier te volgen ... niet meer blauwen in de Pol-SC: VOL=VOL!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35110607
quote:

[..]

Met een kaart kun je een vrouw in een meisje veranderen? Waar haal je die dingen?
pi_35110610
quote:
Waar je leerlingen onder moeten lijden. Maar dat is het vast waard .
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:58:00 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110622
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef George-Butters het volgende:
Oh, je hebt booty gekregen voor de kaart!
enkt aan een zekere reclame*
Volgend jaar een naaikamertje?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:58:37 #141
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110645
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Met een kaart kun je een vrouw in een meisje veranderen? Waar haal je die dingen?
Hou je erbuiten, Dutroux.
pi_35110658
quote:
.... bah, dan heb ik toch wat minder zin om het hier te volgen ... niet meer blauwen in de Pol-SC: VOL=VOL!
Wat ik me altijd heb afgevraagd: waar komt jouw naam vandaan?
  woensdag 15 februari 2006 @ 13:59:16 #143
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110682
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Is ze zwanger?
Ik hoop dat het bij oefenen blijft.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35110727
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hou je erbuiten, Dutroux.
Boeeeeeeeeeeeeeee!
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:00:29 #145
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110739
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Niet teveel open deuren intrappen aub, meneer Bijdevoet
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:01:07 #146
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35110764
Bel is gegaan. Nog even inspannen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35110767
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Niet teveel open deuren intrappen aub, meneer Bijdevoet
Ja mijnheer.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:01:28 #148
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35110781
quote:

[..]

Ik anticipeer een vertrek omdat ik volgens de FA's te rechts wordt.
quote:
Jezus, dan wordt de POL-SC voor je het weet ook enkel een verzameling blauwen en ex-blauwen...
Meki komt hier nooit, dus dat zou de eerste stap naar verbetering zijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:01:49 #149
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110803
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik hoop dat het bij oefenen blijft.
Voor altijd?
Geneest lesgeven je van iedere latente kinderwens?
pi_35110829
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

ik wordt.
Ik ben voor. Als Meki zoiets schrijft, kan ik het nog door de vingers zien.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:03:42 #151
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35110872
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik anticipeer een vertrek omdat ik volgens de FA's te rechts wordt.

Negrito, no! Que farai?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:04:56 #152
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35110923
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik ben voor. Als Meki zoiets schrijft, kan ik het nog door de vingers zien.
Het valt nog niet op dat Meki onder mijn account post om te oefenen?
pi_35110970
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het valt nog niet op dat Meki onder mijn account post om te oefenen?
Dat doet 'ie dan al jaren, Kneus
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:07:18 #154
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35111018
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:03 schreef Floripas het volgende:

[..]

Negrito, no! Que farai?
Yvonne doesn't care for black people.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:09:01 #155
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111085
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En jij gaat onze spelling germaniseren?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:09:08 #156
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35111089
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

ow jaah
jij net Beledigen als Denemarken
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:09:39 #157
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111103
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:07 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Yvonne doesn't care for black people.
Ik heb heel stiekem de cd van Kanye West gekocht.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:10:04 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111114
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:09 schreef Sidekick het volgende:

[..]

ow jaah
jij net Beledigen als Denemarken
pi_35111125
Het vertrek van Sidekick zal ik met een glimlach tegemoet zien.

Centerum censeo Sidekickum esse delendam.
pi_35111152
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:09 schreef Floripas het volgende:
Ik heb heel stiekem de cd van Kanye West gekocht.
Racist.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:11:18 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111162
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:10 schreef MrX1982 het volgende:

Is hij dan een meisje?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:11:55 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111193
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Racist.
Ik heb er veel plezier aan. Hij kan een grassrootsplaat van oog naar rand snijden als geen ander.
pi_35111204
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:11 schreef Floripas het volgende:
Is hij dan een meisje?
Duidt het um een vrouwelijk iets aan?

Het gaat om het idee.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:12:53 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111238
quote:

Nee, lieverd, maar -am wel.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:13:13 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111276
quote:
Ik heb er veel plezier aan. Hij kan een grassrootsplaat van oog naar rand snijden als geen ander.
Muziek verbroedert. Ik heb eigenlijk nog nooit wat van Kanye West gehoord.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:14:21 #167
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35111300
quote:

Sic transit gloria mundi.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:14:24 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111303
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Muziek verbroedert. Ik heb eigenlijk nog nooit wat van Kanye West gehoord.
Het is indrukwekkend, hoor.
pi_35111325
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Floripas het volgende:
Nee, lieverd, maar -am wel.
Oh ok zo leer je nog eens wat.

Hoe maak je dat dan mannelijk?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:15:40 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111352
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Sic transit gloria mundi.
Caurulum potestas est.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:16:07 #171
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111368
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh ok zo leer je nog eens wat.

Hoe maak je dat dan mannelijk?
Je zet er een u neer. Delendum esse, dus.
pi_35111392
quote:

[..]

Ik heb er veel plezier aan.
Nog zelden zo'n irritante, arrogante, nasale Rijmpiet meegemaakt.

And I heard 'em say, nothing's ever promised tomorrow today
From the Chi, like Tim it's a Hard-a-way
So this is in the name of love like Robert say
Before you ask me to go get a job today
Can I at least get a raise of the minimum wage?
And I know that the governments administer aids

Domme, simpele rijmpjes, dikke gemeenplaatsen en paranoide gezwets. Wat een troep! En dat is dan een strofe.
pi_35111437
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Domme, simpele rijmpjes, dikke gemeenplaatsen en paranoide gezwets. Wat een troep! En dat is dan een strofe.
Afgezien van de simpele rijmpjes dus precies Wu-Tang.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:20:23 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111520
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:16 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nog zelden zo'n irritante, arrogante, nasale Rijmpiet meegemaakt.

And I heard 'em say, nothing's ever promised tomorrow today
From the Chi, like Tim it's a Hard-a-way
So this is in the name of love like Robert say
Before you ask me to go get a job today
Can I at least get a raise of the minimum wage?
And I know that the governments administer aids

Maar je leest het natuurlijk niet als vondel van een boek. Je zet de cd op.

Als je de stabat mater hier neerzet:

Stabat mater dolorosa
Iuxta crucem lacrimosa,
Dum pendebat filius;

Cuius animam gementem,
Contristantem et dolentem
Pertransivit gladius.

O quam tristis et afflicta
Fuit illa benedicta
Mater unigeniti!

Quae maerebat et dolebat
Et tremebat, cum videbat
Nati poenas incliti.

Quis est homo, qui non fleret,
Matrem Christi si videret
In tanto supplicio?

Quis non posset contristari,
Piam matrem contemplari
Dolentem cum filio?

Pro peccatis suae gentis
Iesum vidit in tormentis
Et flagellis subditum,

Vidit suum dulcem natum
Morientem, desolatum,
Cum emisit spiritum.

Eia, mater, fons amoris,
Me sentire vim doloris
Fac, ut tecum lugeam;

Fac, ut ardeat cor meum
In amando Christum Deum,
Ut sibi complaceam.

Sancta mater, illud agas,
Crucifixi fige plagas
Cordi meo valide;

Tui nati vulnerati,
Iam dignati pro me pati
Poenas mecum divide.

Fac me vere tecum flere,
Crucifixo condolere,
Donec ego vixero.

Iuxta crucem tecum stare,
Te libenter sociare
In planctu desidero.

Virgo virginum praeclara,
Mihi iam non sis amara,
Fac me tecum plangere,

Fac, ut portem Christi mortem
Passionis eius sortem
Et plagas recolere.

Fac me plagis vulnerari,
Cruce hac inebriari
Ob amorem filii;

Inflammatus et accensus
Per te, virgo, sim defensus
In die iudicii.

Fac me cruce custodiri,
Morte Christi praemuniri,
Confoveri gratia;

Quando corpus morietur,
Fac ut animae donetur
Paradisi gloria.

Dan denk je toch ook: wat een bullshit, wat een onzintekst, zo simpel, zo voor de hand liggend?
Maar dan zet je er Pergolesi bij op....
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:20:51 #175
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111542
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Afgezien van de simpele rijmpjes dus precies Wu-Tang.
Wu-Tang is ook geweldig.
pi_35111597
Is Latijn een moeilijke taal om te leren?

Ik ken alleen wat zinnetjes, wat quasi interessant is natuurlijk, verder weet ik er niets van .
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:23:33 #177
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111640
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef MrX1982 het volgende:

Ik ken alleen wat zinnetjes, wat quasi interessant is natuurlijk, verder weet ik er niets van .
Welke andere talen spreek je tot op welke mate?
pi_35111648
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef MrX1982 het volgende:

In feite is het heel simpel om het te leren lezen.
pi_35111670
Afgezien van het feit dat de Moederkerk je niet aan het plafond ophangt als je gewijde sequensen in de volkstaal overbrengt, is het natuurlijk geen goede vergelijking. Daarbij; ik zei met opzet nasaal, ik heb de uitvoering wel gehoord. Met die eendagsvlieg van Maroon 5, natuurlijk.
pi_35111702
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef Floripas het volgende:
Welke andere talen spreek je tot op welke mate?
Engels vrij goed en Duits redelijk.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:25:03 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111705
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:23 schreef Tobbes het volgende:

[..]

In feite is het heel simpel om het te leren lezen.
Dat zou ik nu ook weer niet willen beweren.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:26:15 #182
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111738
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Afgezien van het feit dat de Moederkerk je niet aan het plafond ophangt als je gewijde sequensen in de volkstaal overbrengt, is het natuurlijk geen goede vergelijking.
Waarom niet?
quote:
Daarbij; ik zei met opzet nasaal, ik heb de uitvoering wel gehoord. Met die eendagsvlieg van Maroon 5, natuurlijk.
Dat ken ik nu weer niet.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:27:30 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111792
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Engels vrij goed en Duits redelijk.
Dan moet je één ding beseffen: Engels en (in minder mate) Duits kun je heel goed lezen met een mager besef van grammatica, Latijn niet.

In Latijn is de woordvolgorde niet van belang, maar de grammaticale vorm van de woorden.
pi_35111818
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat zou ik nu ook weer niet willen beweren.
Als jij uitgangen kent, woordsoorten kunt herkennen, en een woordenboek hebt, kun je latijn lezen.
pi_35111888
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:27 schreef Floripas het volgende:
Dan moet je één ding beseffen: Engels en (in minder mate) Duits kun je heel goed lezen met een mager besef van grammatica, Latijn niet.

In Latijn is de woordvolgorde niet van belang, maar de grammaticale vorm van de woorden.
Toch best vrij lastig dus.

Als je (redelijk) goed bent in Frans is Latijn dan makkelijker te leren aangezien Frans daaruit is voortgekomen?
pi_35111929
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Toch best vrij lastig dus.

Als je (redelijk) goed bent in Frans is Latijn dan makkelijker te leren aangezien Frans daaruit is voortgekomen?
Nee.

Moderne talen helpen je in feite niet bij het leren van Latijn (andersom zeker wel). Wél heb je wat aan een uitgebreide vocabulaire Frans/Italiaan/Spaans om de betekenissen van Latijnse woorden te weten/.gokken.
pi_35111938
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom niet?
Het is natuurlijk geen eerlijke vergelijking, aangezien het de beroemdste lijdensscene uit de Westerse geschiedenis beschrijft, maar het Stabat Mater bevat vrij veel concrete informatie. De lezer hoeft alleen maar te weten te komen wat ''Unigeniti'' betekent, het overige is vrij helder. Geheel verschillend van hap-snap woordspelingen en verwijzingen als ''Like Tim it's a Harda-way'' en ''in the name of love like Robert say'', die over een paar jaar niet meer begrepen zullen worden.
quote:
Dat ken ik nu weer niet.
De zanger van Maroon 5 verzorgt het refrein op ''Heard 'em say''.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:33:21 #188
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111965
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:28 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als jij uitgangen kent, woordsoorten kunt herkennen, en een woordenboek hebt, kun je latijn lezen.
Ok, ben je er klaar voor? Komt-ie dan.

Potestne tibi haec lux, Catilina, aut huius caeli spiritus esse iucundus, cum scias esse horum neminem, qui nesciat te pridie Kalendas Ianuarias Lepido et Tullo consulibus stetisse in comitio cum telo, manum consulum et principum civitatis interficiendorum causa paravisse, sceleri ac furori tuo non mentem aliquam aut timorem tuum sed fortunam populi Romani obstitisse? Ac iam illa omitto - neque enim sunt aut obscura aut non multa commissa postea - quotiens tu me designatum, quotiens consulem interficere conatus es! Quot ego tuas petitiones ita coniectas, ut vitari posse non viderentur, parva quadam declinatione et, ut aiunt, corpore effugi! Nihil agis, nihil adsequeris, neque tamen conari ac velle desistis.

En niet een vertaling, die google je zo bijeen, denk ik, maar een grammaticaal overzicht van hoe deze tekst in elkaar zit.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:34:02 #189
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35111983
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Nee.

Moderne talen helpen je in feite niet bij het leren van Latijn (andersom zeker wel). Wél heb je wat aan een uitgebreide vocabulaire Frans/Italiaan/Spaans om de betekenissen van Latijnse woorden te weten/.gokken.
Het hebben van een grammaticalbeeld helpt wèl, zeker van het Duits.
pi_35112000
Selectie aan de poort. .
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:35:09 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112020
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het is natuurlijk geen eerlijke vergelijking, aangezien het de beroemdste lijdensscene uit de Westerse geschiedenis beschrijft, maar het Stabat Mater bevat vrij veel concrete informatie. De lezer hoeft alleen maar te weten te komen wat ''Unigeniti'' betekent, het overige is vrij helder. Geheel verschillend van hap-snap woordspelingen en verwijzingen als ''Like Tim it's a Harda-way'' en ''in the name of love like Robert say'', die over een paar jaar niet meer begrepen zullen worden.
[..]
Dat doet mij nu juist weer denken aan de Hellenistische scholen.
quote:
De zanger van Maroon 5 verzorgt het refrein op ''Heard 'em say''.
Oh.
pi_35112125
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat doet mij nu juist weer denken aan de Hellenistische scholen.
Dat doet mijn gezicht vertrekken tot een blanco.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:38:23 #193
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112138
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:02 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zeg eens, gek, jij weet nog wie ik ben ook.
Hihi, op je teentjes getrapt?

Ja ik weet wie jij bent, betekent nog niet dat hij ook een echt persoon is.
pi_35112166
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ok, ben je er klaar voor? Komt-ie dan.

Potestne tibi haec lux, Catilina, aut huius caeli spiritus esse iucundus, cum scias esse horum neminem, qui nesciat te pridie Kalendas Ianuarias Lepido et Tullo consulibus stetisse in comitio cum telo, manum consulum et principum civitatis interficiendorum causa paravisse, sceleri ac furori tuo non mentem aliquam aut timorem tuum sed fortunam populi Romani obstitisse? Ac iam illa omitto - neque enim sunt aut obscura aut non multa commissa postea - quotiens tu me designatum, quotiens consulem interficere conatus es! Quot ego tuas petitiones ita coniectas, ut vitari posse non viderentur, parva quadam declinatione et, ut aiunt, corpore effugi! Nihil agis, nihil adsequeris, neque tamen conari ac velle desistis.

En niet een vertaling, die google je zo bijeen, denk ik, maar een grammaticaal overzicht van hoe deze tekst in elkaar zit.
Als ik anderhalf uur én zin zou hebben zou ik hem (zga)foutloos kunnen vertalen.
pi_35112176
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef Floripas het volgende:
Het hebben van een grammaticalbeeld helpt wèl, zeker van het Duits.
Grappig. Het Duits heeft toch niet direct een grammaticale band met het Latijn?

Of heeft het ermee te maken dat het Duits ook allerlei naamvallen heeft.
pi_35112210
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Grappig. Het Duits heeft toch niet direct een grammaticale band met het Latijn?

Of heeft het ermee te maken dat het Duits ook allerlei naamvallen heeft.
Het gaat er dan denk ik vooral om dat je mbt grammatica structureel kan denken.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:42:33 #197
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112278
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:05 schreef Tobbes het volgende:

WAT een populist zeg

Ik was er ook, maar ik kon kiezen voor mijn werkcollege Economie en Wouter Bos, die keuze was dus snel gemaakt.

Weet nu een stuk meer over mededingen... ofzo.

Ik ging in de pauze wel even een broodje halen en zag hem daar boeken signeren en op de foto gaan.
pi_35112338
Waar was Bos dan?
pi_35112355
quote:
Femke staat alleen met Valentijn

DELFT - De valentijnsactie van GroenLinks- fractievoorzitter Femke Halsema bracht gisteren niet de massa op de been die de partij had gehoopt.

Halsema zou met TU-studenten op de foto gaan, maar de bewindsvrouwe kwam precies tijdens college-uren opdagen waardoor maar een handjevol studenten zich met Halsema liet vereeuwigen.

Plaatselijke fractievoorzitter Bolten wijdt de fout aan ’verkeerd op elkaar afgestemde agenda’s’. „Als Femke nog eens komt, doen we een debat. Daar is ze toch beter in.’’
http://www.ad.nl/denhaag/delft/article154965.ece
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:44:55 #200
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112368
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar was Bos dan?
Op de sociale faculteit in Leiden. Pieter La Court gebouw.
pi_35112370
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar was Bos dan?
Leiden.
pi_35112395
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik was er ook, maar ik kon kiezen voor mijn werkcollege Economie en Wouter Bos, die keuze was dus snel gemaakt.

Weet nu een stuk meer over mededingen... ofzo.

Ik ging in de pauze wel even een broodje halen en zag hem daar boeken signeren en op de foto gaan.
Die man die die hoorcolleges economie leidt he, hoe nat is die?
pi_35112397
quote:
.

Wie wil er nou met Femke op de foto. Mooie smoes overigens .
pi_35112402
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Aha. Ik heb nergens een aankondiging gezien.
pi_35112416
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Leiden.
Dat begrijp ik.
pi_35112437
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Was ook niet echt goed geregeld. Als er niet eens zo'n BIL-gast een hoorcollege was binnengestapt met de mededeling had ik het ook niet geweten.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:48:16 #207
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112477
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Saillant detail is dat zijn praatje onder het college van Koole werd gehouden en deze was gevraagd door enkele studenten om daarom eerder te stoppen met het college. Om partijpolitieke spelletjes te voorkomen wou hij de studenten laten stemmen of zij dit okay vonden, 2 mensen maakte bezwaar (waaronder 1 als grap? ), dus dat ging niet door.
pi_35112537
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Saillant detail is dat zijn praatje onder het college van Koole werd gehouden en deze was gevraagd door enkele studenten om daarom eerder te stoppen met het college. Om partijpolitieke spelletjes te voorkomen wou hij de studenten laten stemmen of zij dit okay vonden, 2 mensen maakte bezwaar (waaronder 1 als grap? ), dus dat ging niet door.
Ik hoorde zoiets ja, een 'vriendin' van me was daardoor behoorlijk pissig
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:50:13 #209
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112550
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja ik weet wie jij bent, betekent nog niet dat hij ook een echt persoon is.
Hierboven staat een foto, en ik heb onder zijn account gepost toen de passmailer niet werkte.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:52:24 #210
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112642
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat doet mijn gezicht vertrekken tot een blanco.
De Hellenisten maakten ook altijd van die kleine insidersverwijzinkjes.
pi_35112645
quote:
Duitse grondwet verbiedt anti-terreuractie

De Duitse luchtmacht mag geen gekaapte vliegtuigen neerschieten om aanslagen te voorkomen. De anti-terreurwet waarin die bevoegdheid was vastgelegd, is volgens het Duitse hooggerechtshof in strijd met de grondwet.
De wet was begin vorig jaar ingevoerd naar aanleiding van de aanslagen van 11 september 2001 en enkele incidenten met kleine vliegtuigjes in Frankfurt en Berlijn. De bedoeling was te verhinderen dat terroristen een vliegtuig zouden gebruiken als wapen.
Volgens critici heeft de Duitse staat niet het recht onschuldige passagiers op te offeren om een terreuraanslag te voorkomen. Ook zou de grondwet niet toestaan dat de Duitse strijdkrachten op eigen grondgebied in de aanval gaan. Het hooggerechtshof in Karlsruhe is het met deze bezwaren eens.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4753972
pi_35112647
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hierboven staat een foto
Van iemand die wegens zijn IQ niet terechtgesteld mocht worden.
quote:
en ik heb onder zijn account gepost toen de passmailer niet werkte.
Smoesjes.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:52:58 #213
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112663
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jij studeert ook daar?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:53:13 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112671
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zoals je ziet liggen ze bloot, dus dat doet snel pijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:53:48 #215
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112688
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Die man die die hoorcolleges economie leidt he, hoe nat is die?
Hij's gewoon homo, why?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:53:55 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112693
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Als ik anderhalf uur én zin zou hebben zou ik hem (zga)foutloos kunnen vertalen.
Dat lijkt me sterk: sommige zaken zijn enigszins ambigu. Dit zit aan het plafond van mijn kunnen, ben jij classicus?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:54:31 #217
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112713
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Van iemand die wegens zijn IQ niet terechtgesteld mocht worden.
[..]
Kom niet aan mijn Iblardi
quote:
Smoesjes.
Jij bent smoesjes.
pi_35112716
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hij's gewoon homo, why?
Hij is zooo nat, dat ie niet te volgen is.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:54:47 #219
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112728
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik hoorde zoiets ja, een 'vriendin' van me was daardoor behoorlijk pissig
Ik lag helemaal dubbel, een gozer die ik ken deed dat.
pi_35112750
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk: sommige zaken zijn enigszins ambigu. Dit zit aan het plafond van mijn kunnen, ben jij classicus?
vandaar die zo goed als.
pi_35112752
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

De Hellenisten maakten ook altijd van die kleine insidersverwijzinkjes.
Ja, maar die waren gewoon geleerd.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:55:34 #222
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112763
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Hij is zooo nat, dat ie niet te volgen is.
Ik en mensen om me heen vinden hem juist goed college geven.
pi_35112781
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik en mensen om me heen vinden hem juist goed college geven.
Echt?
pi_35112793
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij studeert ook daar?
Ja, maar nooit in het Pieter de la Court.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:56:18 #225
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112798
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hierboven staat een foto, en ik heb onder zijn account gepost toen de passmailer niet werkte.
Zijn foto is het bewijs... neh...
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:57:20 #226
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112844
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Echt?
Hoe heet jij dan? Met wie ga jij om?
pi_35112902
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hoe heet jij dan? Met wie ga jij om?
Ik ga mn naam hier niet prijsgeven.

Jij bent 2de jaars toch?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:59:20 #228
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:59:48 #229
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112929
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, maar die waren gewoon geleerd.
Kanye West niet? College dropout, hoor.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:59:51 #230
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35112930
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:58 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik ga mn naam hier niet prijsgeven.

Jij bent 2de jaars toch?
1e jaars.
pi_35112953
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Pardon?
STOER

Mjah ik vind die colleges echt ruk, zéker als je achteraan zit. Het is dat ik op middelbare school goed economie heb gekregen. Maar als je geen economie in je profiel hebt gehad, geloof ik niet dat je er iets van kan snappen
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:00:42 #232
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112959
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Zijn foto is het bewijs... neh...
Goed, goed, ik stel je wel aan hem voor als hij terug is in Nederland.
pi_35112981
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

1e jaars.
Welke werkgroep zit je BSKIII?
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:01:34 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35112995
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Tobbes het volgende:

[..]

STOER
Ik kan je nog steeds niet volgen, net als je vorige zin onbegrijpelijk is.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:02:17 #235
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113023
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Tobbes het volgende:

[..]

STOER

Mjah ik vind die colleges echt ruk, zéker als je achteraan zit. Het is dat ik op middelbare school goed economie heb gekregen. Maar als je geen economie in je profiel hebt gehad, geloof ik niet dat je er iets van kan snappen
Dat heeft meer met het vak te maken denk ik. Je moet er echt inzitten (voorbereid hebben, alles zelf al een keer hebben gedaan) anders is het idd onvolgbaar. Maar dan zijn die werkcolleges wel weer okay.
pi_35113045
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Kanye West niet? College dropout, hoor.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:03:16 #237
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113065
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:01 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Welke werkgroep zit je BSKIII?
Ah!

Jij doet dus Bestuurskunde, ikke Politicologie.
pi_35113092
Ah!
pi_35113100
pberends.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:04:09 #240
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:04:16 #241
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113111
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:02 schreef pberends het volgende:

[..]

[afbeelding]
Some niggers better shut the fuck up.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:04:57 #242
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113147
Floripas heeft over een grote twintig minuten een sollicitatiegesprek waar ze de milde zenuwen voor heeft.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:05:24 #243
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113162
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, borsthaar, daar ben ik gèk op.
Ik dacht dat negers nooit zoveel lichaamsbeharing hadden.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:05:44 #244
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113173
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Some crusaders had better email me their last names.
pi_35113182
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Pracissor het volgende:

[..]

SNBSTFU. Bekt behoorlijk.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:06:09 #246
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113191
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik dacht dat negers nooit zoveel lichaamsbeharing hadden.
Dan heb jij niet teveel negers in je bed gehad.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:07:17 #247
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113234
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Some crusaders had better email me their last names.
Hehe, never asked yours.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:07:32 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113248
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

SNBSTFU. Bekt behoorlijk.
Als de titel van een lange single van Jimi Hendrix, FHUTA.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:07:42 #249
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113252
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dan heb jij niet teveel negers in je bed gehad.
Gelukkig niet nee...
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:08:07 #250
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113267
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hehe, never asked yours.
You got mine for free.

Is dit wat anglisering met ons doet?
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:09:23 #251
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113312
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:07 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Gelukkig niet nee...
(Ik ook niet, hoor, een derde, schat ik in, maar ik heb in een Afrikaans huis gewoond. Daar zag ik dagelijks het zwarte vlees langszwiepen op weg naar douche en WC. Geen schaamte, hè, die natuurvolkeren.)
pi_35113336
Ik mag dan eindelijk mijn propedeuse aanvragen na maanden strijd over het invoeren van één cijfer.

Dwazen zijn het .
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:10:14 #253
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113346
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

You got mine for free.

Is dit wat anglisering met ons doet?
Mijn naam is niet interessant, ook niet op internet.

Ik sprak even in zijn woorden, dan begrijpt hij het misschien wel.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:12:06 #254
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113399
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Mijn naam is niet interessant, ook niet op internet.

Ik sprak even in zijn woorden, dan begrijpt hij het misschien wel.
Prima. Een foto van je kruis is ook goed.
pi_35113425
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik mag dan eindelijk mijn propedeuse aanvragen na maanden strijd over het invoeren van één cijfer.

Dwazen zijn het .
Goed zo, Maarten. Daadkracht!
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:12:53 #256
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113439
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:09 schreef Floripas het volgende:

[..]

(Ik ook niet, hoor, een derde, schat ik in, maar ik heb in een Afrikaans huis gewoond. Daar zag ik dagelijks het zwarte vlees langszwiepen op weg naar douche en WC. Geen schaamte, hè, die natuurvolkeren.)
Een Kayne West had gesproken van een denigrerende post!
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:13:41 #257
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113471
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Prima. Een foto van je kruis is ook goed.
Sorry, ben Protestant.
pi_35113500
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Natuurvolkeren horen in het water.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:14:48 #259
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113502
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Sorry, ben Protestant.
Oh ja, je kruis staat ook niet meer in je avatar. Helaas.
pi_35113523
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed zo, Maarten. Daadkracht!
De kleine David heeft de bureaucratische Goliath verslagen .

Nu ga ik op weg naar mijn bachelor diploma.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:15:49 #261
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113530
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Als Kanye West hier was geweest had ik niet tegen jullie staan kletsen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:16:15 #262
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113552
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh ja, je kruis staat ook niet meer in je avatar. Helaas.
Hoe was die date met Carthy overigens?
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:16:22 #263
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113560
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

woensdag 15 februari 2006 @ 15:16:48 #264
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113581
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hoe was die date met Carthy overigens?
Grapjas.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:17:35 #265
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113600
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

De kleine David heeft de bureaucratische Goliath verslagen .

Nu ga ik op weg naar mijn bachelor diploma.
Mooizo, wij komen er wel. Eens, mijn vriend, is dit land van ons!
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:18:55 #266
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113657
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Zijn ze daarom zo ongelukkig? Doordat ze geen water meer hebben? oO<
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:18:55 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113658
Sollicitatiegesprek!!!
Drie uitroeptekens, ik ben wel geagiteerd, zeg.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:05 #268
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113702
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
Sollicitatiegesprek!!!
Succes!
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:21 #269
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:50 #270
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113735
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Succes!
Ha, dank je. Ik zocht het medeleven van het internet en ik kreeg het.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:21:52 #271
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35113773
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ha, dank je. Ik zocht het medeleven van het internet en ik kreeg het.
I'm a intellectual whore!
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:23:10 #272
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113827
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef Pracissor het volgende:

[..]

I'm a intellectual whore!
You certainly are. Now, make me some tea.
pi_35113846
Goeiemiddag

Tijd voor veel bier
pi_35113921
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:17 schreef Pracissor het volgende:
Mooizo, wij komen er wel. Eens, mijn vriend, is dit land van ons!
Dat lijkt me een mooi streven voor de lange termijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:25:59 #275
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35113944
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeiemiddag

Tijd voor veel bier
Professor Orban ziet me aankomen
pi_35113957
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
Sollicitatiegesprek!!!
Succes .
pi_35113969
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben dan ook weer klaar met werken voor vandaag
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:28:11 #278
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35114039
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Toont dat je in bent voor een verzetje, risico durft te nemen en geen moslim bent!
pi_35114071
BZN STOPT ERMEE !!!!!!!!!!!!!
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:29:14 #280
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35114084
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeiemiddag

Tijd voor veel bier
Nu nog niet, vanavond weer.
pi_35114099
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

You certainly are. Now, make me some tea.
Beshrew you. Should've added the ''n'', Mrs. Busybody.
pi_35114133
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
BZN STOPT ERMEE !!!!!!!!!!!!!
quote:
Tijd voor veel bier
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:32:03 #283
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35114202
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[..]
Eens.
pi_35114451
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nu nog niet, vanavond weer.
Dit is me laatste vrije avond dus ik ga van de Goden los
pi_35114578
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dit is me laatste vrije avond dus ik ga van de Goden los
Wat komt er voor in de plaats?
pi_35114599
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat komt er voor in de plaats?
Bier en wijn
pi_35114744
binnenkort de regendans in Nederland:
quote:
Zorgwekkende waterstanden Rijn en Waal

De waterstand in de Rijn en de Waal is extreem laag voor de tijd van het jaar. Als het in het voorjaar niet minstens tien dagen flink gaat regenen, voorziet Rijkswaterstaat grote problemen voor de zomer.
In januari en februari zijn de waterstanden normaal gesproken het hoogst en lopen regelmatig de kades onder water. Dit jaar staat de Rijn bij Lobith 11,74 meter boven NAP; meters lager dan in andere jaren.
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4753885
pi_35114853
Ach, zakjap, eindelijk ben je me eens niet voor met het berichten van nieuws;

'Geliquideerde Hingst was AIVD-infiltrant'
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:49:10 #289
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35114975
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:

Grrr... ik hoop dat ze de verantwoordelijken lekken vinden, dood door schuld lijkt mij gepast.
pi_35115230
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:

2e-hands nieuws
pi_35115574
Waarom is het woord ''bash'' zo absurd populair?
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:06:28 #292
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35115673
pi_35116065
quote:
Van der Hoeven pleit voor Taïda
ANP

DEN HAAG - Minister Van der Hoeven (Onderwijs) vindt dat Taïda Pasic uit Kosovo in Nederland haar school mag afmaken. Op haar weblog meldt de minister de afgelopen weken van vele kanten te zijn bestookt met e-mails over de vwo-scholiere uit Winterwijk.

Wat nu?
pi_35116173
Valt me tegen van een Oostenrijker. Het is zo hypocriet als wat.

In de Arabische wereld is de haat richting niet-moslims een stuk groter dan van niet-moslims naar moslims ondanks dat deze held op sokken dat tussen neus en lippen ook meldt.
quote:
'We moeten nu samenwerken om te voorkomen dat met de moslims gebeurt, wat er met de Joden is gebeurd in de Tweede Wereldoorlog.''
Dit suktje tekst is te belachelijk voor woorden. Laat hij zich richten op een land als Iran ipv calimero gedrag te vertonen.
Er is geen enkele aanwijzing dat moslims hetzelfde lot beschoren zijn als joden in WOII. Ziekelijke stemmingmakerij.

[ Bericht 4% gewijzigd door MrX1982 op 15-02-2006 16:24:51 ]
pi_35116210
claimero gedrag, hmmm..
pi_35116255
quote:
Volgens de Organisatie van de Islamitische Conferentie (OIC) moeten Europese landen als Nederland het beledigen van de profeet Mohammed voor de wet gelijkstellen met bijvoorbeeld majesteitsschennis, het gebruik van nazisymbolen of het ontkennen van de holocaust. De baas van het OIC, de Turk Ekmeleddin Ihsanoglu, liet dat vandaag aan CDA-minister Ben Bot weten. Bot zei de zaak binnen het kabinet te zullen bespreken.
Bot had z'n voeten af moeten vegen met dit voorstel.
pi_35116368
quote:
''Arabieren zijn zelf semieten. Daarin worden de joden niet beledigd, maar Israël. Het zijn politieke cartoons tegen Israël.''
Als ik een maagd had voor iedere keer dat ik deze chicanes gehoord heb...
pi_35116408
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, het ontkennen van de holocaust in een adem noemen met majesteitsschennis vind ik ook niet erg passend.
pi_35116556
Wie beslist wat ''belediging'' is? Is dat een absolute waarde? In de Islamitische geloofsbelijdenis wordt ontkend dat Jezus de zoon van God is. Zullen we die maar verbieden?
pi_35116624
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

nee, het is toch een heel logisch idee, alle vormen van belediging van een bevolkinsggroep, of dat nu godslastering, holocaust-revisionisme of majesteitsschennis... dienen gelijk beoordeeld te worden ...

grotendeels dient het onder de 'vrijheid van meningsuiting' gelaatst te worden ... maar er zijn daaraan ook grenzen, die grenzen dienen gewoon toegepast te worden op basis van gelijkheid, eigenlijk zoals ook in artikel 1 vande grondwet staat ...

Dat betekent niet dàt die cartoons per definitie ook verboden zouden moeten worden ... maar het is wel een erkenning dat aan alle vrijheden altijd tevens een grens zit.

Nu nog hopen dat de Islamistische landen ook zulke LIberale Waardes bereid zijn over te nemen en te implementeren.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')