Dat zou zelfbevlekking zijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:29 schreef Floripas het volgende:
Jij? Nee!
Dit was toch al jaren bekend?quote:Zo had Abraham Lincoln als jonge man soms zo'n vlagen van hopeloosheid dat vrienden ervoor beducht waren dat hij zelfmoord zou plegen. Ulysses Grant, de generaal onder Lincoln die later president zou worden, vermeed soms sociale evenementen en zocht zijn toevlucht in alcohol
dus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef Drugshond het volgende:
Man steekt penis door brievenbus
Leuker kun je nieuws niet maken.
Say it loud!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou zelfbevlekking zijn.
Ik heb het over Meki.
De laatste tijd verkiezen aardig wat blauwe mensen het zwart. Hoog verloop of lijkt dat maar zo.
Et tu, lupille?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:41 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
En dat waren altijd dezelfden.
Ik heb ook al een goed woordje voor hem gedaan, achter de schermen:quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik steun meki 4 moderator.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:29 schreef Sidekick het volgende:
Meki heeft deze keer wel erg zijn best gedaan voor zijn sollicitatie. Hij heeft ook veel affiniteit met NWS, en weet zich staande te houden bij massale kritiek. Iemand die in de loop van de tijd veel heeft geleerd en zijn droge humor kan relativerend werken in zware discussies. Zijn zoveelste sollicitatie bewijst hoe standvastig hij is en toont de kracht van zijn doorzettingssvermogen. Een man die topics opent en ook op andere manier inhoudelijke discussies ontlokt en stimuleert. Meki weet zich in topics goed te profileren en de manier waarop hij de topics in NWS weet te sturen tot de kern van het onderwerp verdient lof. Met Meki als toevoeging bij de huidige NWS-mods heb je een gevarieerd en gebalanceerd mod-team met een hoge beschikbaarheid qua tijd, culturele bagage en motivatie. Op den duur zou hij mij ook kunnen vervangen op POL, mocht ik weggaan.
Voorwaar, de nieuwe exemplarische mod is daar.
Net zo lang tot je overal samenzweringstheorieen gaat zien?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik denk dat ik een enorme hoeveelheid koffie ga drinken
Solliciteren = vissen naar complimentjes!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb ook al een goed woordje voor hem gedaan, achter de schermen:
[..]
Doorgaans niet, maar als je erop staat wil ik wel overwegen in jouw geval een uitzondering te maken. Je doet het vast goed voorovergebogen op handen en voeten.quote:
Het probleem bij Meki is denk ik dat hij veelal post vanuit zijn hart, daar waar je als MOD toch voornamelijk je verstand aan moet spreken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb ook al een goed woordje voor hem gedaan, achter de schermen:
[..]
De vaderlijke gevoelens zijn begrijpelijk.quote:Een man die topics opent en ook op andere manier inhoudelijke discussies ontwijkt
Papa Sidekickquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De vaderlijke gevoelens zijn begrijpelijk.
De geschiedenis van de wereld is de geschiedenis van geheime groepen, heb ik van TRU geleerd. Maar of het waar is, is natuurlijk heel iets anders.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Net zo lang tot je overal samenzweringstheorieen gaat zien?
Nee, wacht...
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef George-Butters het volgende:
Ik ben vandaag bijna in slaap gevallen tijdens het lesgeven.
Dan zal het voor die kinderen nog een wat grotere ontbering zijn geweest.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef George-Butters het volgende:
Heel goed, Erwin. Je hebt je vrije uurtje verdiend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De geschiedenis van de wereld is de geschiedenis van geheime groepen, heb ik van TRU geleerd. Maar of het waar is, is natuurlijk heel iets anders.
Ik ga er nu ongezien vandoor![]()
Tijdens het daadwerkelijke lesgeven of tijdens de les?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:48 schreef George-Butters het volgende:
De vrouw was blij met je kaart die ze op haar kussen aantrof?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef George-Butters het volgende:
Tijdens de les, ik heb vandaag al drie uur gekeken naar leerlingen die een toets aan het maken zijn. En maar 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.
werkelijk? Ben jij ook je afscheid al aan het plannen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:42 schreef Sidekick het volgende:
Op den duur zou hij mij ook kunnen vervangen op POL, mocht ik weggaan.
Jazeker, ik heb er een heel blij meisje voor teruggekregen 14.gifquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De vrouw was blij met je kaart die ze op haar kussen aantrof?
Is ze zwanger?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb er een heel blij meisje voor teruggekregen 14.gif
quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
werkelijk? Ben jij ook je afscheid al aan het plannen?
Jezus, dan wordt de POL-SC voor je het weet ook enkel een verzameling blauwen en ex-blauwen... en dat zijn nu net de meest ergerlijke kliekjes .... bah, dan heb ik toch wat minder zin om het hier te volgen ... niet meer blauwen in de Pol-SC: VOL=VOL!
Met een kaart kun je een vrouw in een meisje veranderen? Waar haal je die dingen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar je leerlingen onder moeten lijden. Maar dat is het vast waardquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:56 schreef George-Butters het volgende:
Oh, je hebt booty gekregen voor de kaart!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:54 schreef George-Butters het volgende:
Tijdens de les, ik heb vandaag al drie uur gekeken naar leerlingen die een toets aan het maken zijn. En maar 3 uurtjes geslapen ofzo vanacht.
Hou je erbuiten, Dutroux.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met een kaart kun je een vrouw in een meisje veranderen? Waar haal je die dingen?
Wat ik me altijd heb afgevraagd: waar komt jouw naam vandaan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef RM-rf het volgende:
.... bah, dan heb ik toch wat minder zin om het hier te volgen ... niet meer blauwen in de Pol-SC: VOL=VOL!
Niet teveel open deuren intrappen aub, meneer Bijdevoetquote:Op woensdag 15 februari 2006 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met een kaart kun je een vrouw in een meisje veranderen? Waar haal je die dingen?
Ja mijnheer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Niet teveel open deuren intrappen aub, meneer Bijdevoet
Ik anticipeer een vertrek omdat ik volgens de FA's te rechts wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:55 schreef RM-rf het volgende:
[..]
werkelijk? Ben jij ook je afscheid al aan het plannen?
Meki komt hier nooit, dus dat zou de eerste stap naar verbetering zijn.quote:Jezus, dan wordt de POL-SC voor je het weet ook enkel een verzameling blauwen en ex-blauwen...
Voor altijd?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij oefenen blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |