Bron: Novumquote:Een 54-jarige vrouw uit het Gelderse Ede heeft dinsdagavond een schennispleger verjaagd, door met een ijzeren staaf te slaan naar zijn geslachtsdeel dat door een brievenbus stak. Dat meldt de politie Gelderland-Midden woensdag.
De man stak zijn lid door de brievenbus van de woning van de vrouw. De vrouw bedacht zich geen moment, pakte een ijzeren staaf en haalde uit naar zijn penis. Vervolgens trok ze de deur open. De man slaakte een gil en ging ervandoor. De vrouw zette de achtervolging in, maar de ongeveer 30-jarige man wist te ontkomen.
Uiteraard!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:34 schreef Monidique het volgende:
Ik zou de vrouw aanklagen wegens aanranding en mishandeling.
Ik zou daarnaast nog discriminatie willen toevoegen: een vrouw zou ze nooit zo behandeld hebben.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Het is tenslotte je goed recht om waar je maar wilt je lul door brievenbussen te duwen.
In onze maatschappij is de dader vaak het slachtoffer...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Het is tenslotte je goed recht om waar je maar wilt je lul door brievenbussen te duwen.
Ik moet dan ook de eerste vrouw nog tegenkomen wier schaamlippen tot het einde van een brievenbus reiken...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:35 schreef Monidique het volgende:
Ik zou daarnaast nog discriminatie willen toevoegen: een vrouw zou ze nooit zo behandeld hebben.
Hi, I'm Dick... I'm looking for pussie...quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:38 schreef Alicey het volgende:
Ik heb dat soort mannen nou nooit voor mijn deur.. Ik denk dat mijn katten het als krabpaal zouden gebruiken.
Ik zou me denk ik dood lachen, maar echt schade toebrengen zou ik niet doen. Mjah, misschien een gezichtje erop tekenen..quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je zal maar zo'n "gleuf"-fetisj hebben
Volgens mij sta je echt raar te kijken als je zoiets ziet... Ik geloof dat ik of heel hard zou lachen of inderdaad op welke wijze dan ook, schade toebrengen aan het "poststuk".
Hahahahaquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou me denk ik dood lachen, maar echt schade toebrengen zou ik niet doen. Mjah, misschien een gezichtje erop tekenen..
quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:41 schreef Monidique het volgende:
Altijd irritant, "penis enlargement"-reclame bij je mail.
Pridemeid zou in de buurt kunnen komen....quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet dan ook de eerste vrouw nog tegenkomen wier schaamlippen tot het einde van een brievenbus reiken...
Dat verwacht je volgens mij ook niet echt, als je ergens je lul door een brievenbus steekt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou me denk ik dood lachen, maar echt schade toebrengen zou ik niet doen. Mjah, misschien een gezichtje erop tekenen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |