Leiden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar was Bos dan?
Die man die die hoorcolleges economie leidt he, hoe nat is die?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar ik kon kiezen voor mijn werkcollege Economie en Wouter Bos, die keuze was dus snel gemaakt.![]()
Weet nu een stuk meer over mededingen... ofzo.
Ik ging in de pauze wel even een broodje halen en zag hem daar boeken signeren en op de foto gaan.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/delft/article154965.ece
Aha. Ik heb nergens een aankondiging gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Op de sociale faculteit in Leiden. Pieter La Court gebouw.
Was ook niet echt goed geregeld. Als er niet eens zo'n BIL-gast een hoorcollege was binnengestapt met de mededeling had ik het ook niet geweten.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha. Ik heb nergens een aankondiging gezien.
Saillant detail is dat zijn praatje onder het college van Koole werd gehouden en deze was gevraagd door enkele studenten om daarom eerder te stoppen met het college. Om partijpolitieke spelletjes te voorkomen wou hij de studenten laten stemmen of zij dit okay vonden, 2 mensen maakte bezwaar (waaronder 1 als grap?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Op de sociale faculteit in Leiden. Pieter La Court gebouw.
Ik hoorde zoiets ja, een 'vriendin' van me was daardoor behoorlijk pissigquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Saillant detail is dat zijn praatje onder het college van Koole werd gehouden en deze was gevraagd door enkele studenten om daarom eerder te stoppen met het college. Om partijpolitieke spelletjes te voorkomen wou hij de studenten laten stemmen of zij dit okay vonden, 2 mensen maakte bezwaar (waaronder 1 als grap?), dus dat ging niet door.
Hierboven staat een foto, en ik heb onder zijn account gepost toen de passmailer niet werkte.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:38 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hihi, op je teentjes getrapt?![]()
Ja ik weet wie jij bent, betekent nog niet dat hij ook een echt persoon is.![]()
De Hellenisten maakten ook altijd van die kleine insidersverwijzinkjes.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat doet mijn gezicht vertrekken tot een blanco.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4753972quote:Duitse grondwet verbiedt anti-terreuractie
De Duitse luchtmacht mag geen gekaapte vliegtuigen neerschieten om aanslagen te voorkomen. De anti-terreurwet waarin die bevoegdheid was vastgelegd, is volgens het Duitse hooggerechtshof in strijd met de grondwet.
De wet was begin vorig jaar ingevoerd naar aanleiding van de aanslagen van 11 september 2001 en enkele incidenten met kleine vliegtuigjes in Frankfurt en Berlijn. De bedoeling was te verhinderen dat terroristen een vliegtuig zouden gebruiken als wapen.
Volgens critici heeft de Duitse staat niet het recht onschuldige passagiers op te offeren om een terreuraanslag te voorkomen. Ook zou de grondwet niet toestaan dat de Duitse strijdkrachten op eigen grondgebied in de aanval gaan. Het hooggerechtshof in Karlsruhe is het met deze bezwaren eens.
Van iemand die wegens zijn IQ niet terechtgesteld mocht worden.quote:
Smoesjes.quote:en ik heb onder zijn account gepost toen de passmailer niet werkte.
Jij studeert ook daar?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha. Ik heb nergens een aankondiging gezien.
Hij's gewoon homo, why?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Die man die die hoorcolleges economie leidt he, hoe nat is die?
Dat lijkt me sterk: sommige zaken zijn enigszins ambigu. Dit zit aan het plafond van mijn kunnen, ben jij classicus?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik anderhalf uur én zin zou hebben zou ik hem (zga)foutloos kunnen vertalen.![]()
Kom niet aan mijn Iblardiquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van iemand die wegens zijn IQ niet terechtgesteld mocht worden.
[..]
Jij bent smoesjes.quote:Smoesjes.
Ik lag helemaal dubbel, een gozer die ik ken deed dat.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:49 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets ja, een 'vriendin' van me was daardoor behoorlijk pissig
vandaar die zo goed als.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk: sommige zaken zijn enigszins ambigu. Dit zit aan het plafond van mijn kunnen, ben jij classicus?
Ja, maar die waren gewoon geleerd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
De Hellenisten maakten ook altijd van die kleine insidersverwijzinkjes.
Ik en mensen om me heen vinden hem juist goed college geven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:54 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hij is zooo nat, dat ie niet te volgen is.
Echt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik en mensen om me heen vinden hem juist goed college geven.
Zijn foto is het bewijs... neh...quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hierboven staat een foto, en ik heb onder zijn account gepost toen de passmailer niet werkte.
Hoe heet jij dan? Met wie ga jij om?quote:
Ik ga mn naam hier niet prijsgeven.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hoe heet jij dan? Met wie ga jij om?
Kanye West niet? College dropout, hoor.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, maar die waren gewoon geleerd.
1e jaars.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:58 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik ga mn naam hier niet prijsgeven.
Jij bent 2de jaars toch?
STOERquote:
Goed, goed, ik stel je wel aan hem voor als hij terug is in Nederland.quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zijn foto is het bewijs... neh...![]()
Dat heeft meer met het vak te maken denk ik. Je moet er echt inzitten (voorbereid hebben, alles zelf al een keer hebben gedaan) anders is het idd onvolgbaar. Maar dan zijn die werkcolleges wel weer okay.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
STOER
Mjah ik vind die colleges echt ruk, zéker als je achteraan zit. Het is dat ik op middelbare school goed economie heb gekregen. Maar als je geen economie in je profiel hebt gehad, geloof ik niet dat je er iets van kan snappen
quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kanye West niet? College dropout, hoor.![]()
Ah!quote:
Some niggers better shut the fuck up.quote:
Ik dacht dat negers nooit zoveel lichaamsbeharing hadden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, borsthaar, daar ben ik gèk op.
Some crusaders had better email me their last names.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Some niggers better shut the fuck up.
SNBSTFU. Bekt behoorlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Some niggers better shut the fuck up.
Dan heb jij niet teveel negers in je bed gehad.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat negers nooit zoveel lichaamsbeharing hadden.
Hehe, never asked yours.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Some crusaders had better email me their last names.
Gelukkig niet nee...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan heb jij niet teveel negers in je bed gehad.
(Ik ook niet, hoor, een derde, schat ik in, maar ik heb in een Afrikaans huis gewoond. Daar zag ik dagelijks het zwarte vlees langszwiepen op weg naar douche en WC. Geen schaamte, hè, die natuurvolkeren.)quote:
Mijn naam is niet interessant, ook niet op internet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
You got mine for free.
Is dit wat anglisering met ons doet?
Prima. Een foto van je kruis is ook goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mijn naam is niet interessant, ook niet op internet.![]()
Ik sprak even in zijn woorden, dan begrijpt hij het misschien wel.
Goed zo, Maarten. Daadkracht!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik mag dan eindelijk mijn propedeuse aanvragen na maanden strijd over het invoeren van één cijfer.
Dwazen zijn het.
Een Kayne West had gesproken van een denigrerende post!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
(Ik ook niet, hoor, een derde, schat ik in, maar ik heb in een Afrikaans huis gewoond. Daar zag ik dagelijks het zwarte vlees langszwiepen op weg naar douche en WC. Geen schaamte, hè, die natuurvolkeren.)
Sorry, ben Protestant.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Prima. Een foto van je kruis is ook goed.
Natuurvolkeren horen in het water.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een Kayne West had gesproken van een denigrerende post!![]()
De kleine David heeft de bureaucratische Goliath verslagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed zo, Maarten. Daadkracht!
Als Kanye West hier was geweest had ik niet tegen jullie staan kletsen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een Kayne West had gesproken van een denigrerende post!![]()
Hoe was die date met Carthy overigens?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, je kruis staat ook niet meer in je avatar. Helaas.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurvolkeren horen in het water.
Grapjas.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hoe was die date met Carthy overigens?![]()
Mooizo, wij komen er wel. Eens, mijn vriend, is dit land van ons!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De kleine David heeft de bureaucratische Goliath verslagen.
Nu ga ik op weg naar mijn bachelor diploma.
Zijn ze daarom zo ongelukkig? Doordat ze geen water meer hebben? oO<quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurvolkeren horen in het water.
Succes!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
Sollicitatiegesprek!!!
Drie uitroeptekens, ik ben wel geagiteerd, zeg.
I'm a intellectual whore!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ha, dank je. Ik zocht het medeleven van het internet en ik kreeg het.![]()
Dat lijkt me een mooi streven voor de lange termijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:17 schreef Pracissor het volgende:
Mooizo, wij komen er wel. Eens, mijn vriend, is dit land van ons!![]()
Professor Orban ziet me aankomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeiemiddag
Tijd voor veel bier
Succesquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
Sollicitatiegesprek!!!
Drie uitroeptekens, ik ben wel geagiteerd, zeg.
Ik ben dan ook weer klaar met werken voor vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Professor Orban ziet me aankomen![]()
Toont dat je in bent voor een verzetje, risico durft te nemen en geen moslim bent!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Professor Orban ziet me aankomen![]()
Nu nog niet, vanavond weer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeiemiddag
Tijd voor veel bier
Beshrew you. Should've added the ''n'', Mrs. Busybody.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
You certainly are. Now, make me some tea.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
BZN STOPT ERMEE!!!!!!!!!!!!!
quote:Tijd voor veel bier![]()
Eens.quote:
Dit is me laatste vrije avond dus ik ga van de Goden losquote:
Wat komt er voor in de plaats?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dit is me laatste vrije avond dus ik ga van de Goden los
Bier en wijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat komt er voor in de plaats?
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4753885quote:Zorgwekkende waterstanden Rijn en Waal
De waterstand in de Rijn en de Waal is extreem laag voor de tijd van het jaar. Als het in het voorjaar niet minstens tien dagen flink gaat regenen, voorziet Rijkswaterstaat grote problemen voor de zomer.
In januari en februari zijn de waterstanden normaal gesproken het hoogst en lopen regelmatig de kades onder water. Dit jaar staat de Rijn bij Lobith 11,74 meter boven NAP; meters lager dan in andere jaren.
Grrr... ik hoop dat ze de verantwoordelijken lekken vinden, dood door schuld lijkt mij gepast.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach, zakjap, eindelijk ben je me eens niet voor met het berichten van nieuws;
'Geliquideerde Hingst was AIVD-infiltrant'
2e-hands nieuwsquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach, zakjap, eindelijk ben je me eens niet voor met het berichten van nieuws;
'Geliquideerde Hingst was AIVD-infiltrant'
quote:Van der Hoeven pleit voor Taïda
ANP
DEN HAAG - Minister Van der Hoeven (Onderwijs) vindt dat Taïda Pasic uit Kosovo in Nederland haar school mag afmaken. Op haar weblog meldt de minister de afgelopen weken van vele kanten te zijn bestookt met e-mails over de vwo-scholiere uit Winterwijk.
Dit suktje tekst is te belachelijk voor woorden. Laat hij zich richten op een land als Iran ipv calimero gedrag te vertonen.quote:'We moeten nu samenwerken om te voorkomen dat met de moslims gebeurt, wat er met de Joden is gebeurd in de Tweede Wereldoorlog.''
Bot had z'n voeten af moeten vegen met dit voorstel.quote:Volgens de Organisatie van de Islamitische Conferentie (OIC) moeten Europese landen als Nederland het beledigen van de profeet Mohammed voor de wet gelijkstellen met bijvoorbeeld majesteitsschennis, het gebruik van nazisymbolen of het ontkennen van de holocaust. De baas van het OIC, de Turk Ekmeleddin Ihsanoglu, liet dat vandaag aan CDA-minister Ben Bot weten. Bot zei de zaak binnen het kabinet te zullen bespreken.
Als ik een maagd had voor iedere keer dat ik deze chicanes gehoord heb...quote:''Arabieren zijn zelf semieten. Daarin worden de joden niet beledigd, maar Israël. Het zijn politieke cartoons tegen Israël.''
Ja, het ontkennen van de holocaust in een adem noemen met majesteitsschennis vind ik ook niet erg passend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bot had z'n voeten af moeten vegen met dit voorstel.
nee, het is toch een heel logisch idee, alle vormen van belediging van een bevolkinsggroep, of dat nu godslastering, holocaust-revisionisme of majesteitsschennis... dienen gelijk beoordeeld te worden ...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bot had z'n voeten af moeten vegen met dit voorstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |