(Ik ook niet, hoor, een derde, schat ik in, maar ik heb in een Afrikaans huis gewoond. Daar zag ik dagelijks het zwarte vlees langszwiepen op weg naar douche en WC. Geen schaamte, hè, die natuurvolkeren.)quote:
Mijn naam is niet interessant, ook niet op internet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
You got mine for free.
Is dit wat anglisering met ons doet?
Prima. Een foto van je kruis is ook goed.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mijn naam is niet interessant, ook niet op internet.![]()
Ik sprak even in zijn woorden, dan begrijpt hij het misschien wel.
Goed zo, Maarten. Daadkracht!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik mag dan eindelijk mijn propedeuse aanvragen na maanden strijd over het invoeren van één cijfer.
Dwazen zijn het.
Een Kayne West had gesproken van een denigrerende post!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
(Ik ook niet, hoor, een derde, schat ik in, maar ik heb in een Afrikaans huis gewoond. Daar zag ik dagelijks het zwarte vlees langszwiepen op weg naar douche en WC. Geen schaamte, hè, die natuurvolkeren.)
Sorry, ben Protestant.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Prima. Een foto van je kruis is ook goed.
Natuurvolkeren horen in het water.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een Kayne West had gesproken van een denigrerende post!![]()
De kleine David heeft de bureaucratische Goliath verslagenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed zo, Maarten. Daadkracht!
Als Kanye West hier was geweest had ik niet tegen jullie staan kletsen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Een Kayne West had gesproken van een denigrerende post!![]()
Hoe was die date met Carthy overigens?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja, je kruis staat ook niet meer in je avatar. Helaas.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurvolkeren horen in het water.
Grapjas.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Hoe was die date met Carthy overigens?![]()
Mooizo, wij komen er wel. Eens, mijn vriend, is dit land van ons!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De kleine David heeft de bureaucratische Goliath verslagen.
Nu ga ik op weg naar mijn bachelor diploma.
Zijn ze daarom zo ongelukkig? Doordat ze geen water meer hebben? oO<quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurvolkeren horen in het water.
Succes!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
Sollicitatiegesprek!!!
Drie uitroeptekens, ik ben wel geagiteerd, zeg.
I'm a intellectual whore!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ha, dank je. Ik zocht het medeleven van het internet en ik kreeg het.![]()
Dat lijkt me een mooi streven voor de lange termijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:17 schreef Pracissor het volgende:
Mooizo, wij komen er wel. Eens, mijn vriend, is dit land van ons!![]()
Professor Orban ziet me aankomenquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeiemiddag
Tijd voor veel bier
Succesquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Floripas het volgende:
Sollicitatiegesprek!!!
Drie uitroeptekens, ik ben wel geagiteerd, zeg.
Ik ben dan ook weer klaar met werken voor vandaagquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Professor Orban ziet me aankomen![]()
Toont dat je in bent voor een verzetje, risico durft te nemen en geen moslim bent!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Professor Orban ziet me aankomen![]()
Nu nog niet, vanavond weer.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeiemiddag
Tijd voor veel bier
Beshrew you. Should've added the ''n'', Mrs. Busybody.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:23 schreef Floripas het volgende:
[..]
You certainly are. Now, make me some tea.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
BZN STOPT ERMEE!!!!!!!!!!!!!
quote:Tijd voor veel bier![]()
Eens.quote:
Dit is me laatste vrije avond dus ik ga van de Goden losquote:
Wat komt er voor in de plaats?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dit is me laatste vrije avond dus ik ga van de Goden los
Bier en wijnquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat komt er voor in de plaats?
http://www.wereldomroep.nl/news/domestic/#4753885quote:Zorgwekkende waterstanden Rijn en Waal
De waterstand in de Rijn en de Waal is extreem laag voor de tijd van het jaar. Als het in het voorjaar niet minstens tien dagen flink gaat regenen, voorziet Rijkswaterstaat grote problemen voor de zomer.
In januari en februari zijn de waterstanden normaal gesproken het hoogst en lopen regelmatig de kades onder water. Dit jaar staat de Rijn bij Lobith 11,74 meter boven NAP; meters lager dan in andere jaren.
Grrr... ik hoop dat ze de verantwoordelijken lekken vinden, dood door schuld lijkt mij gepast.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach, zakjap, eindelijk ben je me eens niet voor met het berichten van nieuws;
'Geliquideerde Hingst was AIVD-infiltrant'
2e-hands nieuwsquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Ach, zakjap, eindelijk ben je me eens niet voor met het berichten van nieuws;
'Geliquideerde Hingst was AIVD-infiltrant'
quote:Van der Hoeven pleit voor Taïda
ANP
DEN HAAG - Minister Van der Hoeven (Onderwijs) vindt dat Taïda Pasic uit Kosovo in Nederland haar school mag afmaken. Op haar weblog meldt de minister de afgelopen weken van vele kanten te zijn bestookt met e-mails over de vwo-scholiere uit Winterwijk.
Dit suktje tekst is te belachelijk voor woorden. Laat hij zich richten op een land als Iran ipv calimero gedrag te vertonen.quote:'We moeten nu samenwerken om te voorkomen dat met de moslims gebeurt, wat er met de Joden is gebeurd in de Tweede Wereldoorlog.''
Bot had z'n voeten af moeten vegen met dit voorstel.quote:Volgens de Organisatie van de Islamitische Conferentie (OIC) moeten Europese landen als Nederland het beledigen van de profeet Mohammed voor de wet gelijkstellen met bijvoorbeeld majesteitsschennis, het gebruik van nazisymbolen of het ontkennen van de holocaust. De baas van het OIC, de Turk Ekmeleddin Ihsanoglu, liet dat vandaag aan CDA-minister Ben Bot weten. Bot zei de zaak binnen het kabinet te zullen bespreken.
Als ik een maagd had voor iedere keer dat ik deze chicanes gehoord heb...quote:''Arabieren zijn zelf semieten. Daarin worden de joden niet beledigd, maar Israël. Het zijn politieke cartoons tegen Israël.''
Ja, het ontkennen van de holocaust in een adem noemen met majesteitsschennis vind ik ook niet erg passend.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bot had z'n voeten af moeten vegen met dit voorstel.
nee, het is toch een heel logisch idee, alle vormen van belediging van een bevolkinsggroep, of dat nu godslastering, holocaust-revisionisme of majesteitsschennis... dienen gelijk beoordeeld te worden ...quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bot had z'n voeten af moeten vegen met dit voorstel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |