abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35090649

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht
Tafkahs

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:41:59 #2
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:43:21 #3
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_35090753
quote:
Bots prudentie valt goed bij Saudische koning
Gepubliceerd op dinsdag 14 februari 2006

RIYAD (ANP) - Minister Bot (Buitenlandse Zaken) is dinsdagmiddag in de Saudische hoofdstad Riyad ontvangen door koning Abdullah. Het bezoek stond grotendeels in het teken van de commotie die is ontstaan na de publicatie van de omstreden cartoons over de profeet Mohammed in een Deense krant.

De CDA-minister ging met een ,,standvastige en principiële boodschap'' naar koning Abdullah: ,,Met onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid wordt niet gemarchandeerd.'' Maar tegelijkertijd toonde hij er begrip voor dat de islamitische wereld gekwetst is door de Deense spotprenten. ,,We begrepen te weinig hoe de islam in elkaar zit'', gaf Bot dinsdag toe.

Een werkbezoek plannen voor een Nederlandse minister in Saudi-Arabië is geen sinecure. Als Bot dinsdagochtend begint aan zijn 'missie', zijn veel afspraken op zijn programma het stadium 'mogelijk' of 'aangevraagd' nog niet ontstegen. Op het laatste moment wordt een ontvangst door koning Abdullah afgezegd. Kennelijk slaat Bot in zijn gesprek met zijn collega-minister van Buitenlandse Zaken de juiste toon aan, want hij mag even later toch bij de koning op audiëntie.

Absolute vrijheid

Bot moet een beetje op eieren lopen tijdens het werkbezoek aan Saudi-Arabië, het eerste van een Nederlandse minister van Buitenlandse Zaken in vijftien jaar, want in Nederland let de Kamer op elk woord dat hij zegt. Sommige Kamerleden verweten Bot ,,slappe knieën'', anderen stellen juist dat hij te ver is gegaan met zijn uitlatingen over de absoluutheid van de vrijheid van meningsuiting. Kamerlid Wilders suggereerde zelfs dat Bot de ambassadeur maar mee terug moest nemen als de Saudiërs zich blijven bemoeien met de persvrijheid in Europa. En dat de vrijheid van meningsuiting een absoluut recht is, mag Bot van de ChristenUnie niet meer zeggen.

Bot zegt het daarom zo: ,,Onze vrijheid van meningsuiting is in zekere zin een absolute vrijheid, alleen ingekaderd door de wet. Maar natuurlijk speelt ook de individuele verantwoordelijkheid een rol.'' Volgens Bot erkende koning Abdullah die rechten, maar ,,dat betekent niet dat je God doelbewust kan beledigen. Dat geldt voor alle religies en alle profeten'', zei de koning tegen de Nederlandse bewindsman.
WTF?
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
pi_35090778
quote:
Bijna helft VS-presidenten was mentaal ziek

Bijna de helft van alle Amerikaanse presidenten tot 1974 leed op een gegeven ogenblik in hun leven aan een of andere mentale ziekte. Dit heeft de krant New York Times (NYT) dinsdag bericht.
Psychiaters van het Duke University Medical Center ploegden zich doorheen biografische gegevens van alle Amerikaanse presidenten, van 1789 tot 1974 (het jaar waarin Gerald Ford de slag om het Witte Huis van Jimmy Carter verloor).
Bijna de helft van al die staatshoofden had op een of ander moment in zijn leven een of andere mentale afwijking. Meer dan de helft van die bewuste groep sukkelde met die symptomen toen ze het Witte Huis bewoonden.
Zo had Abraham Lincoln als jonge man soms zo'n vlagen van hopeloosheid dat vrienden ervoor beducht waren dat hij zelfmoord zou plegen. Ulysses Grant, de generaal onder Lincoln die later president zou worden, vermeed soms sociale evenementen en zocht zijn toevlucht in alcohol. Dit deed Richard Nixon ook overmatig ten tijde van het Watergateschandaal.
De 27ste president van de Verenigde Staten van Amerika, William Howard Taft, ondervond ademhalingsmoeilijkheden tijdens de slaap, waarschijnlijk tengevolge van een kwaal die slaapapneu heet. Met als gevolg dat hij soms indommelde tijdens belangrijke vergaderingen. De onvermoeibare Theodore Roosevelt en Lyndon Johnson vertoonden symptomen van de manische energie die patiënten met de manisch-depressieve ziekte "bipolar disorder" vertonen.
De onderzoekers -Jonathan Davidson, Kathryn Connor en Marvin Schwartz- geven toe dat hun onderzoeksmethode ertoe kan leiden dat toevalligheden en onzekerheden in de diagnose kunnen sluipen. Maar wat ze vonden bij de 37 onderzochte presidenten komt overeen met sommige onderzoeken op de hele Amerikaanse bevolking.
Bovendien wijzen de vorsers erop dat hun bevindingen een hoopvol element bevatten. "Mensen kunen dan wel lijden aan een depressie of mentale stoornissen. Toch kunnen ze op het niveau van een president functioneren, zoniet op hun best", aldus een citaat in de New York Times.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)B-A644-3A9226CED4C3}

dat zijn ook mensen dus
pi_35090864
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:44 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

http://www.hbvl.be/nieuws(...)B-A644-3A9226CED4C3}

dat zijn ook mensen dus
Een alcoholist hoeft niet per se onder een brug te slapen
  dinsdag 14 februari 2006 @ 21:46:41 #6
93744 Finder_elf_towns
pi_35090888
Als je onder bizarre hoeveelheid stress komt te staan word je ziek, ja. Tot zover het voor de hand liggende.
pi_35091229
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Als je onder bizarre hoeveelheid stress komt te staan word je ziek, ja. Tot zover het voor de hand liggende.
Heb je daar een bron van, ik heb namelijk niet het idee dat vormen van stress een directe oorzaak zijn van geestelijke ziektes. Het kan een katalysator zijn dat wel, maar het kan juist ook het tegenovergestelde bewerkstelligen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35091259
Hallo trouwens

*plop
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35091313
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Een alcoholist hoeft niet per se onder een brug te slapen
Ik heb wel een poster van een brug boven mijn bed, gewoon voor het gevoel
pi_35091338
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef pberends het volgende:
Slachtoffer Cheney krijgt hartaanval

Woont die Cheney in Texas?

De doodstraf!
Schijnt dat ie niet een eeen vergunning had voor de kwarteljacht.
pi_35091370
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb wel een poster van een brug boven mijn bed, gewoon voor het gevoel
pi_35091502
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:43 schreef Duritz het volgende:

[..]

WTF?
quote:
Volgens Bot erkende koning Abdullah die rechten, maar ,,dat betekent niet dat je God doelbewust kan beledigen. Dat geldt voor alle religies en alle profeten'', zei de koning tegen de Nederlandse bewindsman.
quote:
Saudi Arabia Religions:
Muslim 100%
!
pi_35091525
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Schijnt dat ie niet een eeen vergunning had voor de kwarteljacht.
quote:
The incident has made Cheney the target of jokes and public ridicule.[29][30]. The Daily Show proclaimed "Cheney's Got a Gun" in parody of Aerosmith's song "Janie's Got a Gun."
.
pi_35091584
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

.
Die vent is zo blind, hij ziet een man aan voor een vogel..
pi_35092146
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:02 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

[..]

!
quote:
Iran tikt krant op de vingers om spotprent Jezus

BAKOE - De Iraanse ambassade in de Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe heeft vandaag protest aangetekend tegen de publicatie van spotprenten van Jezus en Maria in een Azerbeidzjaanse krant.
De krant Yeni Khabar publiceerde de prenten in reactie op het afbeelden van spotprenten van de profeet Mohammed in diverse Europese media.

Hoewel de Iraniërs in Bakoe de publicatie van de spotprenten van Mohammed afkeuren, noemden ze ook de prenten van Jezus en Maria ,,onbeschofte en liederlijke beledigingen''.

kld (ap)
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF14022006_061

boycot Azerbeidzjan !
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:19:16 #18
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35092174
toch ff spammen.
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:56 schreef kLowJow het volgende:
Onze geliefde NWS-mod Mutant01 heeft aangegeven er binnenkort mee te willen stoppen. Bedreigingen en smeekbedes van onze kant blijken zonder effect, dus rest ons niets anders dan afscheid te nemen en naar een opvolger op zoek te gaan. Mutant, hartelijk dank voor de getoonde inzet en veel plezier op het forum verder.
Je blijft natuurlijk nog even blauw tot je je opvolg(st)er netjes ingewerkt hebt .

Over die opvolg(st)er nog even het volgende... Lijkt het jou leuk als mod op NWS actief te zijn, heb je behoorlijk wat tijd om hieraan te werken, bij voorkeur overdags, sta je sterk in je schoenen en kun je tegen een stootje? Stuur dan deze week nog een mailtje naar forum@fok.nl en geef hierin aan waarom jij een goede NWS-mod zou zijn.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:23:10 #19
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35092332
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:04 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Die vent is zo blind, hij ziet een man aan voor een vogel..
Katholieken kunnen het wel vaker goed vinden met moslims, dit is werkelijk huilen met de pet op.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:24:27 #20
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35092385
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:19 schreef Drugshond het volgende:
toch ff spammen.
[..]
Ik kan niet tegen een stootje dus...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_35092448
omg, Pastors bij Nova

Die reporter: Wat zou Pim hier van gevonden hebben?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 22:46:15 #22
93744 Finder_elf_towns
pi_35093331
Waarom zou de mening van Fortuyn relevant zijn? Of ruik ik hier een linkse stakker?
pi_35093661
quote:
Zuid-Koreaanse minister wil Annan opvolgen

De regering van Zuid-Korea deelde vandaag de kandidatuur mee van haar minister van Buitenlandse Zaken Ban Ki-moon als vervanger van VN-secretaris-generaal Kofi Annan.
,,De regering van de Republiek Korea heeft besloten om Ban Ki-moon, haar minister van Buitenlandse Zaken en Handel, voor te dragen als kandidaat voor de post van volgende secretaris-generaal van de Verenigde Naties", deelde viceminister van Buitenlandse Zaken Yu Myung-hwan mee. Kofi Annans tweede mandaat van vijf jaar loopt op 31 december 2006 af. (GOJ)

BELGA
http://www.standaard.be/A(...)ikelId=B301906060214

McCarthy moet ongetwijfeld bijna in zijn nopjes zijn na dit bericht
pi_35093691
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Waarom zou de mening van Fortuyn relevant zijn? Of ruik ik hier een linkse stakker?
Lijkt me logisch dat Fortuijn wordt genoemd, daar Pastors dat zo graag wilt.
pi_35093973
quote:
'Latijns Amerika moet armoede bestrijden'

Latijns-Amerikaanse landen moet meer doen aan armoedebestrijding. Dat schrijft de Wereldbank in een rapport. Ondanks de flinke economische groei inLatijns Amerikaanse leeft daar nog altijd 1 op de 4 mensen van minder dan 2 dollar per dag, de armoedegrens die de Wereldbank aanhoudt.
De economie zal volgens de Wereldbank sneller groeien als er meer wordt gedaan aan de armoede. De bank maakt een vergelijking met China waar de economie met 8,5 procent is gegroeid en de armoede met 42 is procent is gedaald.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#4753596
pi_35094141
windmolenkoorts in Den Haag:
quote:
Haags college wil windreuzen langs snelweg

Den Haag wil vier tot zes windturbines plaatsen bij de verkeersknooppunten Ypenburg en het Prins Clausplein. De molens moeten 105 meter de lucht in verrijzen. Daarmee worden ze even hoog als de hoogste windmolens van Nederland die onlangs op de Maasvlakte bij Rotterdam zijn neergezet. Voor de bouw van de windturbines heeft Den Haag nog wel toestemming nodig van de provincie Zuid-Holland. Elke turbine kan energie leveren voor 1200 huishoudens. Bovendien ziet het Haagse college van burgemeester en wethouders de molens als een fraaie entree voor Den Haag.
http://www.wereldomroep.nl/news/zijlijn/#4753275
pi_35095222
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat Fortuijn wordt genoemd, daar Pastors dat zo graag wilt.
Hij woont toch ook sindskort in dat Palazzo di Pietro?
pi_35095983
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:28 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hij woont toch ook sindskort in dat Palazzo di Pietro?
Nee, hij houd daar kantoor. Wonen zou sowieso al een ramp zijn daar alles daar nog steeds zo ligt als ten tijde Fortuijn, je zou er bijna nog minderjarige allochtoontjes op zolder verwachten.
pi_35096215
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee, hij houd daar kantoor. Wonen zou sowieso al een ramp zijn daar alles daar nog steeds zo ligt als ten tijde Fortuijn, je zou er bijna nog minderjarige allochtoontjes op zolder verwachten.
Jezus man, dat lijkt wel een spookhuis.. Ik vind die vericonisering sowieso erg eng trouwens..
pi_35096404
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:52 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Jezus man, dat lijkt wel een spookhuis.. Ik vind die vericonisering sowieso erg eng trouwens..
Ach, ik hoef er niet te komen dus ik vind het wel best zo. Misschien dat het wat extra publiek voor de vlakbij gelegen dierentuin betekend, dan hoeft die niet failliet.
pi_35096457
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ach, ik hoef er niet te komen dus ik vind het wel best zo. Misschien dat het wat extra publiek voor de vlakbij gelegen dierentuin betekend, dan hoeft die niet failliet.
Hmm, bij een apenrots kan ik me nog een beeld plaatsen, maar giraffen, wat doe je daar in godsnaam mee
pi_35097019
quote:
EU maakt Litouwers intolerant en hebzuchtig

van onze redactie buitenland

VILNIUS - Toetreding tot de EU heeft in Litouwen geleid tot minder tolerantie en meer hebzucht. Dat terwijl gerekend was op het afbouwen van vooroordelen, betere integratie van minderheden en toenemende verdraagzaamheid.Onderzoek van het Maatschappelijk instituut in Vilnius, de hoofdstad van Litouwen, heeft dat uitgewezen. De Litouwers staan steeds negatiever ten opzichte van andere etnische groepen en hun cultuur.

Twintig procent van de burgers zegt nu geen buitenlander als buurman te willen. Gaat het om immigranten dan wijst 34 procent die als buren af. Zeventig procent wil niet naast een zigeuner wonen. Kijkend naar religie dan wil 31 procent van de Litouwers niet in een wijk met Joden wonen. Meer dan de helft - 51 procent - wijst moslims als buurtgenoten af.

,,Jammer genoeg hebben onze economische groei en de steun vanuit de EU geen positieve effecten op de sociale toestand van onze samenleving'', aldus Dainius Puras. ,,Na de val van het communisme zeiden experts dat het ons tien jaar zou kosten de samenleving weer op te bouwen. Het blijkt allemaal veel complexer.''

Schuld communisten
,,Het communisme heeft ernstige schade toegebracht aan de relaties tussen mensen en de banden tussen burgers en de staat. De toetreding tot de EU heeft ons niet geholpen richting Europese normen en waarden. Wat we nu zien is dat wij alleen EU-geld wilden.''

Volgens de onderzoekers richten politici zich vooral op de macht van het geld en toenemende welvaart. De belangen van individuele burgers worden verontachtzaamd. Die raken teleurgesteld in de democratie, worden minder tolerant en hebben geen respect meer voor de rechten van medeburgers. Etnische en religieuze haat krijgen de bovenhand. Van de Litouwers noemt nog maar 53 procent het van belang kinderen tolerantie bij te brengen.

De politici en de media doen vrijwel niets om de toestand te wijzigen. Politici spreken zich niet uit, uit angst de gunst van de kiezer te verliezen. Zigeuners worden in de media bijvoorbeeld altijd in verband gebracht met misdaad en drugshandel. Hun woonwijken worden permanent als 'getto' aangeduid.

Litouwen heeft 3,4 miljoen inwoners. Ruim tachtig procent beschouwt zich etnisch Litouwer. Polen en Russen vormen de grootste minderheden. Daarna volgen Wit-Russen, Oekraïners, joden, Duitsers, Tartaren, Letten en zigeuners.
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=67566

beetje misleidende kop natuurlijk, de discriminatie v Russen was oa een drempel aanvankelijk voor toetreding vd EU
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:17:40 #34
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097180
quote:
Ik zag em ook voorbij komen in het 'alternatieve circuit'. Maar liefst 7.7 Gigabytjes.
pi_35097334
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:17 schreef Pracissor het volgende:
Ik zag em ook voorbij komen in het 'alternatieve circuit'. Maar liefst 7.7 Gigabytjes.
Hmm dual layer dvd.

Ik zie hem bij bol.com voor ¤29,99. Hoewel minder legaal altijd interessant is .
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:24:54 #36
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097425
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hmm dual layer dvd.

Ik zie hem bij bol.com voor ¤29,99. Hoewel minder legaal altijd interessant is .
Je weet waar?
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:27:11 #37
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35097496
bier en whisky
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35097520
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:24 schreef Pracissor het volgende:
Je weet waar?
Ja ik zie hem op usenet staan.

Wat staat daar eigenlijk niet .
Hoewel ik denk dat ik hem gewoon legaal ga kopen.
pi_35097590
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:27 schreef DionysuZ het volgende:
bier en whisky
Wijn hier [14.gif]
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:30:53 #40
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097613
Vandaag Grolsch, misschien zo nog wat rode wijn.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:31:29 #41
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_35097626
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:30 schreef Pracissor het volgende:
Vandaag Grolsch, misschien zo nog wat rode wijn.
ik heb ook grolsch
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_35097641
Ik heb mijn portie bier vandaag alweer op in de soos onder de school .
pi_35097649
Hmmm, turijn was al een high profile target, nu helemaal
quote:
Minister Italië draagt T-shirt met spotprent Mohammed

Uitgegeven: 14 februari 2006 23:50
Laatst gewijzigd: 14 februari 2006 23:50
ROME - De Italiaanse minister van Bestuurlijke Vernieuwing, Roberto Calderoli, heeft T-shirts laten drukken met daarop de spotprenten van de profeet Mohammed die in de islamitische wereld voor zoveel verontwaardiging hebben gezorgd.

"Ik zal ze zelf vanaf vandaag dragen", zei de bewindsman van de separatistische Lega Nord dinsdag tegen het Italiaanse persbureau ANSA. "Ik zou dit initiatief geen provocatie willen noemen, maar een uitnodiging tot dialoog."

Calderoli vindt tevens dat "een einde moet worden gemaakt aan het hypocriete onderscheid tussen terroristische islam en vreedzame islam".
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:33:50 #44
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097693
Ik knabbel aan die heerlijke Thai Sweet Chilli, een waarlijk genot samen met bier.
pi_35097705
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:32 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb mijn portie bier vandaag alweer op in de soos onder de school .
Tis na 12en, het is een nieuwe dag
pi_35097754
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:33 schreef Pracissor het volgende:
Ik knabbel aan die heerlijke Thai Sweet Chilli, een waarlijk genot samen met bier.
Op een een of andere manier moet ik bij thai sweet chili toch denken aan een pornosterretje van de Huster Reeks "Asian Fever"

Zeker met dat knabbelen erbij
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:37:04 #47
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35097787
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Op een een of andere manier moet ik bij thai sweet chili toch denken aan een pornosterretje van de Huster Reeks "Asian Fever"

Zeker met dat knabbelen erbij
Hehe, ik ben niet zo thuis in de porno-wereld. Ik ken alleen Kobe Tai en Asia Carrera.
pi_35097805
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis na 12en, het is een nieuwe dag
Dat is zo maar ik duik zo mijn bed in.
pi_35097919
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:37 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Hehe, ik ben niet zo thuis in de porno-wereld. Ik ken alleen Kobe Tai en Asia Carrera.
Ik zal wel een keer een spoedcursusje neerplempen hier Kobe en Asia zijn lief hoor, maar best wel oud ondertussen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:48:31 #50
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35098092
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 00:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik zal wel een keer een spoedcursusje neerplempen hier Kobe en Asia zijn lief hoor, maar best wel oud ondertussen.
Catalina Cruz?

Geloven jullie trouwens de user Iblardi? Het lijkt mij allemaal een beetje te verdacht dat hij de vriend is van Floripas. Lijkt mij eerder een alterego van de persoon die ook achter Floripas zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')