Wel raaar dat veel mensen uit die regio op elkaar lijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Makster het volgende:
Ligt bij Hoek van Holland toch, bij Naaldwijk enzo. Dat is inderdaad een vergeten stuk Nederland
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Had er nog ff over gedacht om ff naar Nieuw Vennep te rijden![]()
al was het dan maar alleen om ff te kijken ......hij is egwel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef TheBoogieMan het volgende:
Tja, een proefritje is altijd wel leuk op een R1
quote:Schrijver: Mark
Datum: 06/07/2001
Commentaar bij: Yamaha- YZF R1
--------------------------------------------------------------------------------
Rij impressie
Het is maandag ochtend 2e pinksterdag 2001 als ik samen met mijn goede vriend John Safe motors zoetermeer binnen kom lopen. De vrijdag ervoor had ik met een verkoper afgesproken om een proefrit te gaan maken op zowel de R6 als de R1. In eerste instantie was ik aan het kijken naar een R6 omdat ie beter binnen het budget paste. Toen ik de verkoper vertelde dat ik een FireBlade uit 93 in te ruilen had adviseerde hij me om toch ook maar om een stukje op de R1 te rijden. Na het invullen van een proefrit formulier met de duidelijke tekst: FL1500.- eigen risico! werden de twee schoonheden met 0,3km op de teller naar buiten gereden. Meteen viel op dat er op de splinter nieuwe R1 een al behoorlijk versleten Pirelli Dragon achter gemonteerd was. Op de R6 zaten gewoon hagel nieuwe Michelin's. John had de sleutels van de R1 te pakken dus ik begon de rit op de R6. Na de eerste paar kmetjes even het siliconen laagje van de bandjes afgereden te hebben waag ik me aan een wat pittigere instuur maneuvre in een voor ons welbekende lange bocht. Naar mijn gevoel ging dit erg lekker en soepel tot dat John mij met de R1 al zwaaiend buiten om voorbij kwam. Huh? De R1 is toch te overdone, je kunt er toch niet zomaar hard mee sturen? Blijkbaar wel. Ik wil ook niet zeggen dat ik een bochten goeroe ben, maar ik kan op mijn 93er blade John goed bijhouden op zijn 96er blade en bang ben ik ook niet. Het was ook een bocht die wij veel oefende met de VuurBladjes dus daar lag het ook niet aan. Boven aan de bocht bij het stoplicht kijk ik opzij en zie de pretoogjes van John, KICKE!...KICKE!...is het enige wat ie tegen me kan zeggen. Een fractie later springt het stoplicht op groen en ik heb het gevoel dat ik stil blijf staan terwijl ik toch de gebruikelijke wegrij handelingen verricht die er nodig zijn om op een moterfiets van je plek te komen. Pas mij de 10500tpm komt er gang in het apparaat. Waarschijnlijk iets waar je aan moet wennen op een 600cc dacht ik. Een X aantal bochten en een stuk snelweg later besluiten we te ruilen. Na de eerste bocht terug naar de snelweg merkte ik het al, Dit moet het worden. Lekker direct en soepel in alle opzichten, sturen gasgeven stoppen, schakelen koppelen...noem het maar op. Na een kort overleg langs de kant van de weg besluiten we naar Kruisinga in Guda te rijden om te kijken of ze nog iets binnen het budget aan R1's hebben staan. Als we na de oprit Gouda voor het laatste stoplicht staan hoor ik John vloeken: Godver, wat een klote ding, ik ga daarnet bijna op m'n plaat omdat ik kort rechtsaf wil en de R6 Lang rechtsaf. Alleen was er niet genoeg asvalt om lang rechtsaf te gaan.... Hij was natuurlijk nog die R1 gewend waar ie net vanaf kwam. Jezus wat een verschil, roept ie als we onze helmen bij Kruisinga voor de deur afdoen. Ik ben het natuurlijk gelijk met hem eens. Het moest en zou een R1 worden, een rooie....Als we naar boven lopen staat er preciess nog een. Mooi, daar gaan we een proefrit op maken. Eerst de Safe spullen weer terug gebracht en als een gek naar Gouda terug. Na een halfuurtje zelf gestuurt te hebben laat ik John even zijn indruk van een 98er R1 opdoen. Na nog geen 500 meter komt ie naast me rijden en roept dat ie er volgens hem makkelijk een wheelee mee kan maken. Na het laatste woord draait ie het gas dicht en kijk ik in m'n spiegel. Ik zie de koplamp omhoog klimmen en voor ik het me besef komt ie netjes op het achterwielletje voorbij, errug gaaf! De volgende dag heb ik meteen gebeld dat ik zaterdag wilde rijden........nog 2 nachtjes slapen!
Tips
Als je je beste vriend op kosten wil jagen, neem hem dan mee om een proefritje te maken op een R1, John is nu namelijk ook bezeten en drukzoekende naar jewel een rooie R1 uit 98!
Inteelt HeHquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel raaar dat veel mensen uit die regio op elkaar lijken.
lekker plaatjequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij als je er iemand opzet, dan is het ineens een raar iel motortje.
Wat is het toch dat wij altijd maar naar een kale motor kijken.
Als je er op zit dan sta zit je gewoon voor paal.![]()
Tenzij je kleiner bent dan 1.70... noem geen namen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt best breed...![]()
Ik maak wel een proefritje op jouw "bijna R1"quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef TheBoogieMan het volgende:
Hehe, Ik had een paar maanden geleden een proefritje op een 2003 R1 gemaakt. Die wheelies gaan idd wel erg makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
1 dagquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef RB het volgende:
avond
1 dag niet op fok en jullie knallen een heel topic vol![]()
Dat stond er ook in mijn oorspronkelijke post.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Inteelt HeH
Dat wordt overwerken en wat extra polisjes afsluiten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb op Motorfreaks allus bijgelezen.....tering...dat ding mag wat kosten![]()
Hm ja als die grijze 2004 er snel komt.. waarom nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik maak wel een proefritje op jouw "bijna R1"
ohnee...ik ging voor de zwarte R6
quote:Ik heb de eerste R1 direct in 1998 gekocht en ben zo verslaafd geraakt dat ik elk jaar een nieuwe aangeschaft heb. Met de komst van de SP komt een droom uit. Voor kenners zijn de Öhlins vering, Marchesini velgen, slipperclutch en aparte kleurstelling echt te gek. Er worden er wereldwijd maar 500 verkocht waarvan er maar 20 naar Nederland komen, het was echt knokken om er een te pakken te krijgen. Helemaal te gek dat ik de eerste in Nederland krijg.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
Sow he, samenvatting van oude en nieuwe topic:
Same thoughtsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat stond er ook in mijn oorspronkelijke post.![]()
Hé,quote:Dat wordt overwerken en wat extra polisjes afsluiten.
Misschien heeft er iemand hier nog wat nodig? Even netwerken voor de R1.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Doet me denken aan een Red Bull radioreclame.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Sow he, samenvatting van oude en nieuwe topic:
Oooooooooeeeeeeeeeeehhhhhhh...
Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh....
Eusj....
Ojaaaaaaaa!
Zo, en nu verder![]()
Deal !quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef TheBoogieMan het volgende:
[..]
Hm ja als die grijze 2004 er snel komt.. waarom niet![]()
Die ken ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Red Bull radioreclame.
Dan voel ik kippenvel als die vrouw aan het gillen slaat.![]()
Hooligan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
In een reactie steek ik m'n been uit en schop zo per ongeluk haar rechterspiegel eraf![]()
Mijn naam is nu genoteerd bij de politie en ik krijg na een gedegen onderzoek en getuigenverhoren mischien een proces aan m'n broek![]()
Kleding is belangrijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hooligan.![]()
Gelukkig heb je zelf niets.![]()
Wel een mooie anekdote erbij.![]()
En die Red Bull reclame is ook onbetaalbaar.![]()
Ik ga denk ik ook naar bed, nog een kopje warme thee en dan slapenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kleding is belangrijkde spiegel kwam tegen m'n kniestuk
![]()
Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Wat ik trouwens wel apart wil vermelden in m'n samenvatting is dat filmpje van Hicham![]()
Vandaag weer zo'n doos in een kleine rode auto een suzuki alto uit 1863 denk ikSchiet van links naar rechts, ik wil erlangs en zij wil van de rechterrijbaan linksaf een eenrichtingsstraatje in waar je alleen uit mag rijden
![]()
In een reactie steek ik m'n been uit en schop zo per ongeluk haar rechterspiegel eraf![]()
Mijn naam is nu genoteerd bij de politie en ik krijg na een gedegen onderzoek en getuigenverhoren mischien een proces aan m'n broek![]()
Nee, ik ben niet gevallen, die doos kon gelukkig wel haar rem vinden![]()
yep 1 dagquote:
quote:Heb je maanden moeten missen man
Bedankt voor het lijstje maar ik schopte haar linkerspiegel eraf met m'n rechterknie. Ik durfde haar niet rechts in te halen omdat ze zo over de weg zwierde. Na onze kennismaking was de weg geblokkeerd dus ik heb getuigen genoegquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goedIk heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was
Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel
Ik sta niet in het lijstje, hoor niet bij de Fok! MCquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
Ik heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was
....
Met honing?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ga denk ik ook naar bed, nog een kopje warme thee en dan slapen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef R2-D2 het volgende:
Wat kunnen mensen trouwens veranderen in de tussentijd dat de politie onderweg is.
Eerst was het allemaal sorrie sorrie sorrie, toen de politie er was was het ineens: "Je reed te hard!"
Nee, rooibosquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even slaapfokken...![]()
Nog een voordeel van een Suzuki, de lederen pakken zijn in grote keuze aanwezig.
Voorheen zocht ik mij de rambam naar een beetje geinig Kawa pak.(of het was net uitverkocht
)
[afbeelding]
[..]
Ik sta niet in het lijstje, hoor niet bij de Fok! MC, maar ik was er echt bij, stalk R2D2 al maanden.
![]()
![]()
[..]
Met honing?![]()
Je had ook gewoon door moeten rijden, wat bezielt je om te stoppenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt voor het lijstje maar ik schopte haar linkerspiegel eraf met m'n rechterknie. Ik durfde haar niet rechts in te halen omdat ze zo over de weg zwierde. Na onze kennismaking was de weg geblokkeerd dus ik heb getuigen genoegmaar bedankt voor het aanbieden
![]()
Wat kunnen mensen trouwens veranderen in de tussentijd dat de politie onderweg is.
Eerst was het allemaal sorrie sorrie sorrie, toen de politie er was was het ineens: "Je reed te hard!"
Uw plaats is ingenomen door dribbolquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta niet in het lijstje, hoor niet bij de Fok! MC, maar ik was er echt bij, stalk R2D2 al maanden.
![]()
![]()
quote:
quote:
De XT is aardig hoog voor mij, met de ZZR was ik er al 3 keer langs geweest, maar de XT is toch echt een stuk tragerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had ook gewoon door moeten rijden, wat bezielt je om te stoppenGewoon uitschelden dat wijf, boos kijken en doorrijden. Het was toch haar fout
Waarschijnlijk zou ze dan gewoon thuis komen en zo doen tegen de muur:
en klaar is kees
[..]
Uw plaats is ingenomen door dribbol
quote:
Trustequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En ook bij Rooibos kan een klein beetje honing..
[..]
Wie bepaald dat, krijg ik niet eens een eervolle vermelding als MC Fokker van het allereerste uur.
![]()
![]()
Laat ik eens proberen de computer uit te zetten, morgen weer een erg late date dus heb mijn slaap nodig.
Vrijdag vrij, dus dan kan ik uitslapen, waar dan ook.![]()
![]()
Hahahahquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/verhullende anekdote]![]()
Ik ken dat heethoofd-gevoelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hahahah
Wat een verhaal![]()
In het begin en nu soms nog steeds was ik echt een heethoofd in het verkeer. Dat was dan ook eigenlijk de echte reden dat ik eind vorig jaar een zware voetkneuzing had en een maand niet normaal kon zitten![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/verhullende anekdote]![]()
Had een kogellager in z'n voorruit gegooid![]()
Eusj, zei ik dat?intuition will take you further than logics will ever do
das mooi balequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Wat ik trouwens wel apart wil vermelden in m'n samenvatting is dat filmpje van Hicham![]()
Vandaag weer zo'n doos in een kleine rode auto een suzuki alto uit 1863 denk ikSchiet van links naar rechts, ik wil erlangs en zij wil van de rechterrijbaan linksaf een eenrichtingsstraatje in waar je alleen uit mag rijden
![]()
zozo.... 2x nog welquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goedIk heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was
Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef dribbel79 het volgende:
Ik wil de volgende weer openen, is me goed bevallen vorige keer
Juni op den motort naar de Ardennen ! ! ! ! !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
kom ik er ineens achter dat ik morgen naar school moet!!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel
afgezien dat ie er wat vaag uitziet (vooral onder het zadel... met name aan de linkerkant), staat er dat ie uit amerika komt... dus die 46 000 zal iig mijlen zijn... en geen km...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
ZZR400 voor maar 1000 euro en 25kw !
Addertje onder het gras
Lijkt me dat die kromme remschijven het niet zijn ?
Damn, jullie halen die smilies echt overal vandaan he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wat is de normale prijs van die dingen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
Addertje onder het gras
Ook de motoragent begreep het niet, maar die was wel zo sluw mij te vragen of ik die begrenzing dan er niet uithaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef yup het volgende:
En normaal kosten ze 1750 euro voor deze bouw jaar, vandaar dat ik ook die van OPM zo interessant vond (collega, ZZR400 echt 25kw etc..) Maar heb de $$$ er helaas niet voor, school trekt echt veel van je bankrekening helaas, heb heel veel boeken moeten aansschaffen onlangs en dat doet auw bij je knip.
Gelukkig 24ste stufi![]()
En morgen of overmorgen loon![]()
het is maar 1 site hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damn, jullie halen die smilies echt overal vandaan he.
Maargoed, 1 tip. Morgen lekker uitslapen, moet je gewoon doen![]()
![]()
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
![]()
Gatver wat een kutwijfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een set remschijven is sowieso al gauw richting de 300 euro en met al die kleine beschadigingen erbij die in het echt denk ik allemaal net iets erger zijn dan de verkoper beschrijft kom je al gauw op de marktwaarde van 1750 euro die jij zeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
Addertje onder het gras
Voor niks al die tijd gestoken in je custom-made roosterquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
kom ik er ineens achter dat ik morgen naar school moet!!!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hoe the f*ck had ik dat moeten weten als ze ineens een of andere vage afkorting in het rooster erin gooien![]()
nou maar hopen dat ik nog niks gemist heb... zie nu dat voor vandaag dat 'vak' (begin van het project) er ook op staat... alleen is die er pas dinsdag opgezet![]()
echt een stelletje idioten daar op school![]()
quote:
ik vinnem nie echt mooi..quote:
Is goed te doen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
is de gemiddelde motor met een lengte van ± 1.75m te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lengte heb je erg veel voordeel zolang je stilstaat, maar als je te lang bent wordt je keuze al gauw beperkt... tenminste, zolang je het comfortabel wil houden of niet al te debiel eruit wil laten zien
Weet niet hoe lang dat vetprobje hierboven is, maar zelf ben ik volgens mij ook rond de 1.76 - 1.78, vergeet ik altijdMaar naar wat voor motor ben je eigenlijk op zoek? Iets sportiefs of naked/toer? SM/chopper
Maakt nogal wat uit.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
In principe wil ik iets sportiefs, maar lekker 's zomers toeren ging ik wel vanuit..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:01 schreef Youssef het volgende:
Weet niet hoe lang dat vetprobje hierboven is, maar zelf ben ik volgens mij ook rond de 1.76 - 1.78, vergeet ik altijdMaar naar wat voor motor ben je eigenlijk op zoek? Iets sportiefs of naked/toer? SM/chopper
Maakt nogal wat uit.
Koop een ZXR400, past prima, lekker sportief, je kan er ook een stuk mee toeren, je kan er knetter hard de bocht mee om, weegt geen drol, is betaalbaar, is betrouwbaar en bovenal is een Kawasakiquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
In principe wil ik iets sportiefs, maar lekker 's zomers toeren ging ik wel vanuit..
dus dat is nog iets wat ik goed moet overwegen, aangezien 1 auto en 2 motoren net iets teveel van het (financiele) goede zijn![]()
Is te doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
sja, aangezien ik er de dag ervoor nog vanuit ging dat ik nog zou slapen, vind ik het best wel vroegquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef Faithy het volgende:
wow 'nu al'
ik zat om 8 uur al op mn werk![]()
sja, daar heb ik niks tegenin te brengenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Is te doenVolgens mij ben ik ook ongeveer 1.75 en dat is soms een nadeel bij het langzaam manouvreren (vraag maar aan Raus
) Dat moet je gewoon voor lief nemen vind ik, het gaat erom hoe de motor rijdt als je voeten op de stepjes zitten
Lang is dan alleen maar onhandig
Zit je nu in de klas te Fok!MC'en?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, aangezien ik er de dag ervoor nog vanuit ging dat ik nog zou slapen, vind ik het best wel vroeg![]()
[..]
sja, daar heb ik niks tegenin te brengen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Is te doenVolgens mij ben ik ook ongeveer 1.75 en dat is soms een nadeel bij het langzaam manouvreren (vraag maar aan Raus
) Dat moet je gewoon voor lief nemen vind ik, het gaat erom hoe de motor rijdt als je voeten op de stepjes zitten
Lang is dan alleen maar onhandig
je moet toch iets hequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je nu in de klas te Fok!MC'en?
Of het betaalbaar is weten we niet, geef ons eens een kijkje op je rekening?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
moest ik nog echt gaan werken ook
schan-da-lig
857,00 euro voor 15 lessen incl de twee praktijkexamens..
is dat betaalbaar?
even uitrekenen hoeveel het scheelt met losse lessen denk ik....quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
schan-da-lig
is dat betaalbaar?
Wat zijn de kosten na die 15 lessen, zijn die prijzen concurerend met andere rjischolen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
schan-da-lig
is dat betaalbaar?
Volgens mij wel hoor. Het zijn neem ik aan lessen van 1 uur (in dat pakket dan)? Dan tel je 15 x 40 Euro (dat betaalde ik en dat is volgens mij nog een recente gemiddelde prijs). Je komt dan op 600 Euro. Voor 257 heb je dan dus de twee examens (ik neem aan inclusief kosten van de rijschool).quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
schan-da-lig
is dat betaalbaar?
Bij mij was het ook geen korting, maar ik vond het wel makkelijk om niet alles steeds apart te betalen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Faithy het volgende:
nu heb ik ook niet het idee dat het korting is, maar er zijn genoeg rijscholen die varieren tussen 25 euro per lesuur, tot 45 euro per lesuur.
Martiendon.nl ziet er ook wel goed uit, ook naar aanleiding van de slagingspercentages...
denk dat ik daar wel serieus over na ga denken.
En de theorie boeken kan ik van lieV lenen
Dat doe je hierquote:Rijwijsmethode
1e dag De eerste dag begint u met de bijzondere verrichtingen waarna u examen doet.
2e dag De tweede dag gaat u rijden op de openbare weg waar u de kijktechnieken leert en uw plaats op de weg.
3e dag De derde dag gaat u inzichtelijk rijden en daarna krijgt u uw eindexamen.
U rijdt in een duo combinatie onder begeleiding van uw instructeur.
Er zijn ook mogelijkheden om solo te rijden. Informeer naar deze tarieven.
Bel snel voor een spoedopleiding, want de vraag is groot, vooral voor in de schoolvakantie's.
Zin oude prijzenquote:Rijbewijs A.
Een 3-daagse spoedopleiding kost ¤ 895,00. De najaarskorting is 10 % van 1/9/2004 t/m 31/12/2004.
Ook voor iemand met een vaste baan is het wel prettig om in delen te betalen hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef Faithy het volgende:
ik juist wel, omdat ik niet in 1 keer zo'n bedrag kan ophoestenik werk op uitzendbasis, en word per week betaald
Dat is toch iets wat ik liever niet doe..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
In 3 dagen je motorrijbewijs![]()
[..]
Dat doe je hier
De prijzen:
[..]
Zin oude prijzen![]()
Ik hoop dat mn oma doodgaat (kutwijf) en dat er iets van een erfenis inzit...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ook voor iemand met een vaste baan is het wel prettig om in delen te betalen hoor.Maar ik had er toch niet echt geld voor en dan wist ik in ieder geval dat die lessen al betaald waren. Ik kreeg toen borg terug van mijn woning, dus dat heb ik daar meteen voor gebruikt. Ik ben bang dat het anders al op zou zijn gegaan aan andere dingen.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Faithy het volgende:
Ik hoop dat mn oma doodgaat (kutwijf) en dat er iets van een erfenis inzit...
Die BV'tjes in 1 dag gaan alleen lukken als je aanleg hebt of ervaring met motor van vriendlief bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
In 3 dagen je motorrijbewijs![]()
[..]
Dat doe je hier
De prijzen:
[..]
Zin oude prijzen![]()
[..]
Je hoeft alleen maar te laten zien dat je de basis hebt om een motor te kunnen besturen gedurende een aantal minuten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Die BV'tjes in 1 dag gaan alleen lukken als je aanleg hebt of ervaring met motor van vriendlief bijvoorbeeld
Ik ben ook zo iemand, zelf kan ik dat niet in drie dagen goed genoeg leren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
Dat is toch iets wat ik liever niet doe..
Ik ben iemand die gelooft in ervaring opbouwen.. iets wat je neit doet in 3 dagen..
[..]
eyyy....zo een 400 was mijn 1equote:Op donderdag 2 februari 2006 09:39 schreef Faithy het volgende:
Ik googlen, zie ik deze...
wat een afgrijselijke kleuren
verder wel een lief fietsje
Ik ben zelf zo iemand die gelooft dat het papiertje gewoon wat sneller afgegeven moet worden en dat je dan zelf de ervaring maar moet gaan opbouwen. Lessen en examens kunnen alleen voor stress, geldverlies en onnodig domme fouten zorgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben ook zo iemand, zelf kan ik dat niet in drie dagen goed genoeg leren.![]()
Kijk eens aan, als je in de buurt van Faithy's omaatje bent ....quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo iemand die gelooft dat het papiertje gewoon wat sneller afgegeven moet worden en dat je dan zelf de ervaring maar moet gaan opbouwen. Lessen en examens kunnen alleen voor stress, geldverlies en onnodig domme fouten zorgen.
Voor de motor is het misschien minder, maar zeker voor autorijexamens zie je toch meestal wel dat veel mensen zakken door examenvrees e.d.Nergens voor nodig als jantje met de pet op de auto een beetje onder controle heeft. Die fietsers die je in de tijd erna aanrijdt hebben vast wel een uitvaartverzekering dus dat hoeft het probleem niet te zijn ...
Mijn rijschool doet het nog heel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk hier of je rijschool erbij staat en wat het slagingspercentage is.
Er zijn vast wel mensen die op basis van deze cijfers een rijschool kiezen
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Die BV'tjes in 1 dag gaan alleen lukken als je aanleg hebt of ervaring met motor van vriendlief bijvoorbeeld
[..]
173 m.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben 173 m. en dat is gewoon goed te doen met een motor...maar als ik mezelf terug zie op filmpjes met mijn 7 denk ik wel eens best grote motor in verhouding met mijn lengte
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mijn rijschool doet het nog heel goed eigenlijk.Waarschijnlijk komt dat omdat iedereen snel van die zuurpruim af wil zijn.
![]()
Mijn rijervaring heb ik al op gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
Kijk eens aan, als je in de buurt van Faithy's omaatje bent ....
nou ja, mn ouders zullen wel wat krijgen, wat dan weer ook aan mn zusje en mij gedeeld wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]als ze dat van jou ook vind valt er weinig te erven
![]()
Dat is niet zo simpel als het lijkt. Een precisiestop is niet voor iedereen weggelegd, laat staan noodstop met vochtig wegdek (zelfs zonder vochtig wegdek), de halve draai rechtsom en de korte slalom. Nee hoor, klinkt allemaal simpeler dan het isquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te laten zien dat je de basis hebt om een motor te kunnen besturen gedurende een aantal minuten.
Een beetje gevaarlijk mischien![]()
* R2-D2 heeft geen mening over deze methode![]()
quote:
Het CBR deelde die mening volgens mij wel. In ieder geval werden ze doodmoe van zijn computerkwaliteiten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Of omdat de examinatoren het heeeeeeeel knap vinden dat je bij zo iemand lest![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, als je in de buurt van Faithy's omaatje bent ....
Ik zie wel degelijk twee examens staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
in die quote van R2-D2 staat niet eens bv'tjes... zal dus nog oud examen zijn![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk twee examens staan![]()
Eind 2004 was het nieuwe examensysteem ook al ingevoerd![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]laat maar... ik heb niks gezegt
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef Roderick2085 het volgende:
in die quote van R2-D2 staat niet eens bv'tjes... zal dus nog oud examen zijn![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:32 schreef Roderick2085 het volgende:
zo dan.... waar heb ik dat gezegt???
![]()
is nog iets meer dan 1 weekquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk![]()
Euries willen uit m'n beurs springen![]()
Leuke aanbiedingen op veel sites![]()
Ik hoop maar dat ik dat kan volhouden tot de beurs![]()
![]()
Zoveel zit er ook weer niet inquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef Faithy het volgende:
ik wil je portemonaie wel tot die tijd beheren![]()
Wel 2 weekendenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is nog iets meer dan 1 week![]()
gisteren al de snipperdag geregeld![]()
Email terug van mevrouw:quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
Addertje onder het gras
iets te eerlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef Youssef het volgende:
Geen 25 kW op kenteken sucks wel, maar dan nog, er zit nog best veel werk op ja![]()
Gelukkig wel eerlijk![]()
het feit dat het een verrotte kawa isquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iets te eerlijkwaarvan wordt de aandacht afgeleid door de dingen waar ze zo eerlijk over is
![]()
Mooie 25kw GS500 kopen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef yup het volgende:
Zowiezo snappen die agentjes er weinig van, of je moet een motorfapper tegenkomen (motoragent kan ook)
En normaal kosten ze 1750 euro voor deze bouw jaar, vandaar dat ik ook die van OPM zo interessant vond (collega, ZZR400 echt 25kw etc..) Maar heb de $$$ er helaas niet voor, school trekt echt veel van je bankrekening helaas, heb heel veel boeken moeten aansschaffen onlangs en dat doet auw bij je knip.
Als je die ZZR ding voor 700-750 kan meenemen ben je echt fokking goed bezig. Remschijfies vernieuwen, olie verversen, en als het moet ketting, tandwielen etc. effe deraf rammen en vernieuwen en u heeft ee nnieuwe brommer.
Hangt wel af van de staat van de motor (dat ding met zuigers, niet op 2 wielen) als de kleppen tikken, en hij rookt als een olieboot moet je er met een boog omheen lopen
Gelukkig 24ste stufi![]()
En morgen of overmorgen loon![]()
Daar komt de jeugdige overmoed weer om de hoekquote:
Zag vandaag een 'bikkel' op een moto guzzi brik in z'n spijkerbroek, normale jas, pothelmpie en zonder handschoenen op de motor rijden. Weet alleen niet of ie nog de stad uit moest dus misschien viel het wel meequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber nog steeds op zoek naar winterhandschoenen?![]()
[afbeelding]
Ik wou dat ik ze had, zal afzien worden morgen.![]()
En als je wel met de motor was, wat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef dribbel79 het volgende:
We wonen vlakbij voetbalvelden, waar ze net een heerlijk grote verkeerscontrole hielden, stonden met iets teveel "plisie MC'ers "dus kwas blij dat ik niet met den motert was...de donkere roffel is al bekend in Veenendaal (ja, zo groot is 't hier niet)...standaard Stilo's laten ze gewoon door
quote:
Komt me bekend voor, op MF laten doen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, even mijn avatar laten pimpen, leuk hè??
Wat voor winkel is ditquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[..]
Daar komt de jeugdige overmoed weer om de hoek, dat bedoelde ik ondermeer gisteren.
![]()
http://www.polo-motorrad.dequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef yup het volgende:
[..]
Wat voor winkel is dit
Wel interessant die handschoenen, vandaar...
Wazzup morgen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Morgen gaat ie naar die TL1000 in Groningen/Friesland kijken, nogal een afstand om in deze kou af te leggen zonder geschikte kleding (als de koop doorgaat)quote:
Ehm, nee... HIEROquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
Komt me bekend voor, op MF laten doen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft iemand TL-Pep nog gesproken?
quote:[me=R2-D2] is benieuwd of ie \'m gekocht heeft of niet[/me]
Zegopzegopzegopquote:
Dat zuigt keihard zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Makster het volgende:
Middag
Ga maar is aangifte doenLijers hebben mijn auto geprobeerd open te breken
Adios
kijk hier maar eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft iemand TL-Pep nog gesproken?
[me=R2-D2] is benieuwd of ie \'m gekocht heeft of niet[/me]
eerst geprobeerd benzine te stelen en nu weer inbrekenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Makster het volgende:
Middag
Ga maar is aangifte doenLijers hebben mijn auto geprobeerd open te breken
Adios
Ik zeg TERING JANTIE DE PLEURIS HOERENquote:
Jeuhhhhhh dat wordt weer eens een Pepsel op een meet !quote:
Misschien is de buurvrouw boos gewordenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eerst geprobeerd benzine te stelen en nu weer inbrekenwat een kut dorp is dat waar jij woont zeg
![]()
waarborgfonds is toch alleen voor aanrijdingen waar de tegenpartij onbekend is ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien is de buurvrouw boos geworden![]()
MAar goed, ben er niet rouwig om want nu wordt het gewoon een enkeltje richting waarborgfonds. Is de wagen gelijk weer helemaal strak :\')
quote:
Yup, heb nog een deukje tegoed zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarborgfonds is toch alleen voor aanrijdingen waar de tegenpartij onbekend is ?![]()
Nicequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! is terug!
Trauma erbij dat\\\\\\\\\\\\\\\'ie gisteren off line was.![]()
Anyway, even een kort verslagje.
Toen ik vrijdag opstond wilde ik al even bijlezen :\\\') , maar het was beter dat ik vrijwel gelijk de deur uitging om naar de bank te gaan, en direct door naar de metro ---> trein.
De reistijd was toch wel erg lang bij nader inzien, en eigenlijk moest ik in eerste instantie Nick ophalen aan het einde van de dag.![]()
Al onderweg naar de bank in Hoogvliet was ik al zo\\\\\\\\\\\\\\\'n beetje bekaf van het dragen van de motorspulletjes.
En het was nog een long way to go, mini-wereldreis.![]()
Affijn, na 1.5 uur was ik op het centraal station van Rotterdam aangekomen, en daar moest ik even wachten tot de aansluiting met de intercity naar Leeuwarden.
Ik dacht er nog even aan om Pimber te smsen voor een tussentijds rapportje, en later in Dokkum weer.
Maar goed nu blijkt Fok! toch gewoon off line geweest te zijn.![]()
De treinrit verliep wel voorspoedig, eerst was ik heel blij dat ik een coupe voor mijzelf had, een klein kamertje met 6 zitplaatsen.
Ik had al mijn spullen uitgebreid zitten verdelen over de stoelen, had echt een mini paleis gevoel.![]()
Na een half uur zag ik echter dat het de eerste klas was, vandaar ook iedereen voorbij liep dus. :\\\\\\\\\\\\\\\')
Nog even rustig genoten van de luxe, en toen nog voor het volgende station in de tweede klas gaan zitten.
Eenmaal in Leeuwarden moest ik overstappen op de bus, die rit bleek nog goed voor 25 kilometer.
Ik zat dus nog helemaal niet zo in de buurt als ik dacht.![]()
De mensen in de bus waren vreemd genoeg nog goed te verstaan, t\\\\\\\\\\\\\\\'is toch buitenland.
Interessante discussie over relaties van de blonde babe voor mij met haar moeder, Beatertje heeft weer wat geleerd.![]()
(mamma mag wel wat minder vloeken, zeker waar haar dochter bij is, of probeerde ze haar taalgebruik aan te passen?)
De buschauffeur bleek zeer, zeer behulpzaamen stopte gewoon bij een rotonde die op de meegenomen routeplanner stond(gouden greep!), zodat ik lekker in de buurt van de motorzaak was.
![]()
Na een halve kilometer sleuren met het motorpak, helm en rugzakkwam ik bij de motorzaak aan, waar het er wel een beetje donker uitzag.
![]()
De deur was gelukkig los, de showroom dus pikkedonker, achterin brande gelukkig licht.
Ik dacht even dat ze aan het inpakken waren om naar huis te gaan, maar er stond iemand in de werkplaats aan een FZR600R te sleutelen.![]()
Dat bleek de eigenaar, en gelukkig verwachte hij mij nog.![]()
De smileys en de tekst doet een beetje raar..Fok! is buggy..![]()
Zou goddome tijd worden dat die klaine machtsgeile kutkabouter zijn handen eens uit de mouwen stakquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:29 schreef R2-D2 het volgende:
Deze meneer heeft het allemaal weer draaiend gekregen![]()
er is er zojuist een heengegaanquote:
Jepquote:
Ik voel met je mee.... ze heeft wel een passend afscheid gehad he ?quote:
als jij nou ook eens opschiet met je rijbewijs, kom je er misschien ook in te staan met een Suzukiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.... ze heeft wel een passend afscheid gehad he ?
Maar er is er weer eentje bij en dus nu ruim in de meerderheid.
Goed plan !quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als jij nou ook eens opschiet met je rijbewijs, kom je er misschien ook in te staan met een Suzuki
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:11 schreef Faithy het volgende:
haai![]()
heb me zelfs maar op motor-forum.nl aangemeld
Misschien vrijdag al eerste les![]()
*zoekt op marktplaats naar laarzen en handschoenen*
16 meetings in 2004, toch nog 3 in 2005 gehad hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:56 schreef Rausdouwer het volgende:
Leuke verhalen beateren gefeliciteerd jongen.
We zien je dit jaar dus wel op meets?
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Goed plan !
Nog even en dan zijn de vrouwen ook nog in de meerderheid !
Alweer 3 rijlessen minder nodig.quote:
Ja dat wel, maar dat is zo weinig. :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
16 meetings in 2004, toch nog 3 in 2005 gehad hoor.
2006 zal wel wat meer worden dan 3, dat wel.![]()
[..]
![]()
[..]
Alweer 3 rijlessen minder nodig.![]()
nog altijd meer dan ik. 1 mini-meet toenik eindelijk een rijdende soes had. Met die Alp durf ik me eigenlijk niet te vertonenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
16 meetings in 2004, toch nog 3 in 2005 gehad hoor.
2006 zal wel wat meer worden dan 3, dat wel.![]()
[..]
![]()
[..]
Alweer 3 rijlessen minder nodig.![]()
uitgebreid verslag graag, ik heb daar wel eens leuke fietsen zien staanquote:
En ook nog 3 meetings via MF. Maar die tellen hier niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja dat wel, maar dat is zo weinig. :\\\\\\\\\\\\\\\'(
Wij hopen mee.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:22 schreef Faithy het volgende:
3 rijlessen minder?
laten we het hopen:\\\\\\\\\\\\\\\')
Multimotor, lange stukken toeren, flink knallen (meer dan ik dachtquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:23 schreef bwt het volgende:
Hey World beater.
Leuk verhaal
erg leuke motor
Succes d\\\\\\\'r mee, spele dingetje
Tjeerdsma heeft deze ook nog staan voor een prijs die ik nog nooit gezien heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:24 schreef stinkie het volgende:
uitgebreid verslag graag, ik heb daar wel eens leuke fietsen zien staan
Dan moet wel je altijd wat achter de hand hebben.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:53 schreef worldpimber het volgende:
Damn, wil bijlezen maar geen tijd.
Baas herinstalleert PC ook telkens, moet ik weer opnieuw inloggen, is dat een reden om ontslag te nemen?
mwah, die Alp rijdt goed nu, dus denk dta ik die nog even hou. Ipv een andere allroader denk ik nu toch meer en meer aan een CBR (heb ook nog gedacht aan TL vorig jaar, mar vond ze te duurquote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En ook nog 3 meetings via MF. Maar die tellen hier niet.
[..]
Wij hopen mee.![]()
[..]
Multimotor, lange stukken toeren, flink knallen (meer dan ik dacht) , bijna alles kan met het ding.
En hij heeft toch iets van 135 pk, de injectie is ook vrij intelligent, ding gooit er echt een schepje bovenop als je ineens vol gas geeft. Ik wist eerst amper wat er gebeurde. Huh, slaat de koppeling door ofzo?![]()
Zoveel leven ineens onder je.![]()
[..]
Tjeerdsma heeft deze ook nog staan voor een prijs die ik nog nooit gezien heb.![]()
[afbeelding]
¤3.950,00.
Ook leuk voor BE om achterop te zitten. :\\\\\\\\\\\\\\\')
Maar als het een GS was ging je misschien overstag.![]()
Moggequote:
yup!quote:Faithy heeft MF ook al gevonden zie ik![]()
MF gevondenquote:Wat hebben jullie verder nog gedaan toen Fok! down was[
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Alleen het mogelijke kleurverschil.![]()
Wat zou het aan gewicht opleveren.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lelijke lange dikke toeterhij is zeker 10 centimeter langer dan de Sebring die ik er op heb zitten :\\\\\\\')
en om over het geluid wat er uit komt maar te zwijgen![]()
absoluutquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:\'( zonde dat ik daar geld aan moest uitgeven![]()
vind het voor een ori nog wel meevallenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
lelijke lange dikke toeterhij is zeker 10 centimeter langer dan de Sebring die ik er op heb zitten :\\\')
en om over het geluid wat er uit komt maar te zwijgen![]()
Ik vind het zelf in ieder geval beter dan die zwarte uitlaat van mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind het voor een ori nog wel meevallenen de rest, boeie
je kunt ermee het circuit op
ik zei vanmorgen nog tegen Raus dat het eigenlijk maar vreemd is dat gedoe met die uitlatenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten met je semi-stille originele dempertquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet, ik zet dat ding er alleen op omdat het leuker klinkt en leuker is om mee te rellen en aandacht trekkenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
mijn menig is nog steeds : Loud pipes saves lives![]()
Kon er geen DB killer in ofzo.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus eigenlijk is een open demper aanschaffen zinloos als je je echt aan de koos spee regels wil houden![]()
ik moet er ook nog een makenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Gawaine het volgende:
Over uitlaten gesproken, ik heb net mijn alu uitlaatsteun gebogen.
Ging echt 100%![]()
OPM hangt die steun van jou in rubbers ? En is dat dan boven bij de bevestiging van het frame of onder bij de bevestiging met de demper ?
Ik wil nu tussen het frame en de plaat 2 rubber ringen plaatsen zodat er toch wat trilllingen geabsorbeerd worden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:27 schreef hicham het volgende:
Jij hebt makkelijk praten met je semi-stille originele dempert
pic wat ik toen had gemaaktquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Gawaine het volgende:
Over uitlaten gesproken, ik heb net mijn alu uitlaatsteun gebogen.
Ging echt 100%![]()
OPM hangt die steun van jou in rubbers ? En is dat dan boven bij de bevestiging van het frame of onder bij de bevestiging met de demper ?
Ik wil nu tussen het frame en de plaat 2 rubber ringen plaatsen zodat er toch wat trilllingen geabsorbeerd worden.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon er geen DB killer in ofzo.![]()
Ik ben benieuwd of die voor de Leo Vincie te krijgen is.![]()
Volgens mij is het geen open demper, het geluid vind ik nu al te doen.
Maar ja een eigenaar van een motor kan nooit zijn eigen geluid op de irritatiegrens meten. :\\\\\\\')
Ik ben geen stukje gaan rijden, had maar besloten dat het toch wel nodig was om het huis op te ruimen.
Dat voelt beter als het enigzins op orde is.![]()
En ik heb gelijk wat oude spulletjes gelijk op Marktplaats gezet.
Volgende week maar weer verder opruimen ofzo.![]()
Jammer dat het niet automatisch gebeurt.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben ook nuttig bezig geweest vandaag
van [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0091840.jpg]afbeelding][/url] naar [[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0093040BG.jpg]afbeelding][/url]
Vanavond maar even uitbreiden, oude cd speler voor 5 euro enzo. Dat soort werk.quote:
Stickursquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van lichtgroen naar donkergroen.
![]()
Dat subframe is over het algemeen van Chroom Molybdeen staal of gewoon ST37.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
Kan iemand dat ff buigen voor meWeet alleen niet wat voor materiaal het is en of dat zomaar kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Worldbeater op 04-02-2006 17:45:04 ]
weer vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:38 schreef Worldbeater het volgende:
Stickers zien er goed uit, absoluut minpunt verder je remschijven.![]()
daar ga ik dus 1 nieuwe van kopen straks in de zomerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:26 schreef hicham het volgende:
En de belangrijkste zit op z\'n voorspatbord, de Nurburgringsticker
Eenmaal een keer met remmenreiniger gewerkt en je bent ver-kocht.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
weer vergetenheb vanmiddag wel S100 voor mijn ketting gekocht >:O
tis wel een donker plaatje iddweinig zon en motor is wat vies
![]()
had ik nog niet meegekregen iigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Eenmaal een keer met remmenreiniger gewerkt en je bent ver-kocht.
Had ik nog niet gezegd toch?
iddquote:Lekker weer trouwens vandaag, t\\\\\\\'is echt nie zou koud meer!![]()
Volgende week een meet als het boven de 5 graden is?![]()
Deze is opgehaald alweer vier weken geleden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:05 schreef hollander172 het volgende:
Netjes Peppie, ben totaal niet op de hoogte verder maar welk voertuig of voertuigen zijn er hiervoor de deur uitgegaan?
Handig.quote:Grappig, schietsport zou 1 van de veiligste sporten moeten zijn.....Niet als een wapen niet goed doorlaad en je duim tussen het stootblok
en de kamer in hebt als ie besluit wel ineens door te laden.
Auw duimpie nu en ik mis wat vel.
![]()
Euh.. wel in Rotterdam he.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
meet![]()
ik wil die TLR wel es zien/horen
Nee geen zetbank maar stukken plaatstaal waar ik de alu plaat tussen heb gespannen metquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moet er ook nog een makenheb jij een zetbank tot jou beschikking ?
![]()
Maar daar slijt\'ie zo van.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je hebt nu een motor waar je meer dan 10 km kunt rijden
Waar was je gisteren?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaa Fok doet het weer >:O
Hier de gebogen steun, gaten onder bij de demper zitten er nu inmiddels ook in en ben nu aan het schuren en daarna polijsten.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee geen zetbank maar stukken plaatstaal waar ik de alu plaat tussen heb gespannen met
lijmtangen.
Moet jij een kompleet nieuwe steun ? Jou duo voetsteunen zitten er toch nog op, dan zou die steun moeten passen op je orginele demper. Kan je met een alu verllengstuk af ?
ja mijn duo steunen zitten er nu nog op maar ik ik wil ze er eraf halen en dan heb ik een nieuwe uitlaatsteun nodigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Nee geen zetbank maar stukken plaatstaal waar ik de alu plaat tussen heb gespannen met
lijmtangen.
Moet jij een kompleet nieuwe steun ? Jou duo voetsteunen zitten er toch nog op, dan zou die steun moeten passen op je orginele demper. Kan je met een alu verllengstuk af ?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
Wow vet man, toch gehaald dus. Super vet ownage geile bakfiets![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar daar slijt\\\\\\\'ie zo van.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:ik zou als ik jou was even grondig onderhoud uit voeren
door alles even los te halen te controleren en eventueel schoonmaken en dan weer in elkaar zetten
Het knaagde wel om vandaag de olie te verversen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gek voor zo'n oude vent.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef Gawaine het volgende:
Hier de gebogen steun, gaten onder bij de demper zitten er nu inmiddels ook in en ben nu aan het schuren en daarna polijsten.
[afbeelding]![]()
Heb je wel een maatschets ? En moet je aluminium plaat hebben ervoor ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja mijn duo steunen zitten er nu nog op maar ik ik wil ze er eraf halen en dan heb ik een nieuwe uitlaatsteun nodigik heb al een idee hoe ik die ga maken
maar om hem te kunnen buigen heb ik nog geen oplossing gevonden
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:41 schreef Mercy_symbol het volgende:ik zou als ik jou was even grondig onderhoud uit voeren
door alles even los te halen te controleren en eventueel schoonmaken en dan weer in elkaar zetten
![]()
tekening heb ik nog nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb je wel een maatschets ? En moet je aluminium plaat hebben ervoor ?
Maar jij bent wel een beetje een donker type.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind em origineel trouwens mooierkleuren zijn beter te zien...
uiteraardquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en dan weer verkopen oO<
Alu plaat (6 mm dik) heb ik wel maar dan moet je me wel de vorm opgeven.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tekening heb ik nog nieten ook geen aluminium plaat
de tekening die ik kan krijgen is voor een jonger type dus moet zelf maar aan de slag![]()
op meerdere manieren op te vatten :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een beetje een donker type.![]()
ik had al plannen gemaakt om er dit jaar naartoe te gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:44 schreef hicham het volgende:
Gaat weer lekker
Wisten jullie trouwens dat er op Isle of Man geen snelheidsristricties zijn buiten de dorpen![]()
Ik dacht dat dat alleen gold voor de dagen dat het evenement plaatsvond, maar kennelijk is dat niet zo?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Alu plaat (6 mm dik) heb ik wel maar dan moet je me wel de vorm opgeven.
De afwerking (schuren en polijsten mag je dan zelf doen![]()
Even op F5 klikken na je hotlink. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
op meerdere manieren op te vatten :\')
volgend weekendquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
stel je voor dat ie buiten Rotterdam zou komen
edit: gaat lekker zoquote:[b]Op zaterdag 4 februari 2006 19:13 schreef Worldbeater het volgende:[/b
Laten we verder praten in edits.![]()
[afbeelding]
En dan voor je kanis gereden te worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had al plannen gemaakt om er dit jaar naartoe te gaanmaar het bleek al helemaal volgeboekt te zijn :\\\'( volgend jaar beter
![]()
Vanochtend ook al een mail of ik met een Buik Century wilde ruilen. :')quote:Er is een bod uitgebracht van 1 500,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl.
Aangeboden: Pontiac Fiero 2.8 GT K6
Ach je hebt voor mij ook al het een en ander gedaanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tnx mate
Gawaine for president![]()
ik vind een flesje loctite ter beschikking stellen toch wel iets anders hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:51 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ach je hebt voor mij ook al het
een en ander gedaan![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Gawaine het volgende:
Ik ga nog ff verder schuren in de garage.![]()
Misschien past Nick wel tussen mij en het monokontje, lekker stevig.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik hoop eigenlijk al dat het morgen een beetje te doen is buiten![]()
lijkt mij best heel cool om eens een keer te zien allemaalquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En dan voor je kanis gereden te worden.![]()
Maar het lijkt me wel een mooi evenement ja.![]()
![]()
[..]
Vanochtend ook al een mail of ik met een Buik Century wilde ruilen. :\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien past Nick wel tussen mij en het monokontje, lekker stevig.![]()
Als ut maar veilig is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:56 schreef Mercy_symbol het volgende:zal lekker zitten voor dat jochie
ik wil morgen ook mijn nieuwe motor eens uitproberen![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind een flesje loctite, klabjab checke en een paar bakken koffie ter beschikking stellen toch wel iets anders hoor![]()
neu de mijnequote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als ut maar veilig is.![]()
Nieuwe motor, diegene binnenmonds aan het babbelen is?![]()
Zou de vorige eigenaar nog iets aan de sproeiers hebben veranderd?
Straks loopt het ding met een gewone uitlaat te rijk..![]()
jawel, koekje durbijquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet wat lekkers bij de koffie gehad?![]()
Vandaag helemaal vergetenquote:Gratis dynorun tijdens onze Dynoshootout
op zaterdag 4 februari 2006
en zaterdag 4 maart 2006
Ow, was die dempert voor Raus dan.quote:
Dan kan ik in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef hicham het volgende:
Ik stel voor dat we iig een meeting op 4 maart doen
http://www.madracing.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |