Wat zijn de kosten na die 15 lessen, zijn die prijzen concurerend met andere rjischolen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
moest ik nog echt gaan werken ook
schan-da-lig
857,00 euro voor 15 lessen incl de twee praktijkexamens..
is dat betaalbaar?
Volgens mij wel hoor. Het zijn neem ik aan lessen van 1 uur (in dat pakket dan)? Dan tel je 15 x 40 Euro (dat betaalde ik en dat is volgens mij nog een recente gemiddelde prijs). Je komt dan op 600 Euro. Voor 257 heb je dan dus de twee examens (ik neem aan inclusief kosten van de rijschool).quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
moest ik nog echt gaan werken ook
schan-da-lig
857,00 euro voor 15 lessen incl de twee praktijkexamens..
is dat betaalbaar?
Bij mij was het ook geen korting, maar ik vond het wel makkelijk om niet alles steeds apart te betalen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef Faithy het volgende:
nu heb ik ook niet het idee dat het korting is, maar er zijn genoeg rijscholen die varieren tussen 25 euro per lesuur, tot 45 euro per lesuur.
Martiendon.nl ziet er ook wel goed uit, ook naar aanleiding van de slagingspercentages...
denk dat ik daar wel serieus over na ga denken.
En de theorie boeken kan ik van lieV lenen
Dat doe je hierquote:Rijwijsmethode
1e dag De eerste dag begint u met de bijzondere verrichtingen waarna u examen doet.
2e dag De tweede dag gaat u rijden op de openbare weg waar u de kijktechnieken leert en uw plaats op de weg.
3e dag De derde dag gaat u inzichtelijk rijden en daarna krijgt u uw eindexamen.
U rijdt in een duo combinatie onder begeleiding van uw instructeur.
Er zijn ook mogelijkheden om solo te rijden. Informeer naar deze tarieven.
Bel snel voor een spoedopleiding, want de vraag is groot, vooral voor in de schoolvakantie's.
Zin oude prijzenquote:Rijbewijs A.
Een 3-daagse spoedopleiding kost ¤ 895,00. De najaarskorting is 10 % van 1/9/2004 t/m 31/12/2004.
Ook voor iemand met een vaste baan is het wel prettig om in delen te betalen hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef Faithy het volgende:
ik juist wel, omdat ik niet in 1 keer zo'n bedrag kan ophoestenik werk op uitzendbasis, en word per week betaald
Dat is toch iets wat ik liever niet doe..quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
In 3 dagen je motorrijbewijs![]()
[..]
Dat doe je hier
De prijzen:
[..]
Zin oude prijzen![]()
Ik hoop dat mn oma doodgaat (kutwijf) en dat er iets van een erfenis inzit...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ook voor iemand met een vaste baan is het wel prettig om in delen te betalen hoor.Maar ik had er toch niet echt geld voor en dan wist ik in ieder geval dat die lessen al betaald waren. Ik kreeg toen borg terug van mijn woning, dus dat heb ik daar meteen voor gebruikt. Ik ben bang dat het anders al op zou zijn gegaan aan andere dingen.
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Faithy het volgende:
Ik hoop dat mn oma doodgaat (kutwijf) en dat er iets van een erfenis inzit...
Die BV'tjes in 1 dag gaan alleen lukken als je aanleg hebt of ervaring met motor van vriendlief bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
In 3 dagen je motorrijbewijs![]()
[..]
Dat doe je hier
De prijzen:
[..]
Zin oude prijzen![]()
[..]
Je hoeft alleen maar te laten zien dat je de basis hebt om een motor te kunnen besturen gedurende een aantal minuten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Die BV'tjes in 1 dag gaan alleen lukken als je aanleg hebt of ervaring met motor van vriendlief bijvoorbeeld
Ik ben ook zo iemand, zelf kan ik dat niet in drie dagen goed genoeg leren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
Dat is toch iets wat ik liever niet doe..
Ik ben iemand die gelooft in ervaring opbouwen.. iets wat je neit doet in 3 dagen..
[..]
eyyy....zo een 400 was mijn 1equote:Op donderdag 2 februari 2006 09:39 schreef Faithy het volgende:
Ik googlen, zie ik deze...
wat een afgrijselijke kleuren
verder wel een lief fietsje
Ik ben zelf zo iemand die gelooft dat het papiertje gewoon wat sneller afgegeven moet worden en dat je dan zelf de ervaring maar moet gaan opbouwen. Lessen en examens kunnen alleen voor stress, geldverlies en onnodig domme fouten zorgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ben ook zo iemand, zelf kan ik dat niet in drie dagen goed genoeg leren.![]()
Kijk eens aan, als je in de buurt van Faithy's omaatje bent ....quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo iemand die gelooft dat het papiertje gewoon wat sneller afgegeven moet worden en dat je dan zelf de ervaring maar moet gaan opbouwen. Lessen en examens kunnen alleen voor stress, geldverlies en onnodig domme fouten zorgen.
Voor de motor is het misschien minder, maar zeker voor autorijexamens zie je toch meestal wel dat veel mensen zakken door examenvrees e.d.Nergens voor nodig als jantje met de pet op de auto een beetje onder controle heeft. Die fietsers die je in de tijd erna aanrijdt hebben vast wel een uitvaartverzekering dus dat hoeft het probleem niet te zijn ...
Mijn rijschool doet het nog heel goed eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk hier of je rijschool erbij staat en wat het slagingspercentage is.
Er zijn vast wel mensen die op basis van deze cijfers een rijschool kiezen
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Die BV'tjes in 1 dag gaan alleen lukken als je aanleg hebt of ervaring met motor van vriendlief bijvoorbeeld
[..]
173 m.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben 173 m. en dat is gewoon goed te doen met een motor...maar als ik mezelf terug zie op filmpjes met mijn 7 denk ik wel eens best grote motor in verhouding met mijn lengte
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mijn rijschool doet het nog heel goed eigenlijk.Waarschijnlijk komt dat omdat iedereen snel van die zuurpruim af wil zijn.
![]()
Mijn rijervaring heb ik al op gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
Kijk eens aan, als je in de buurt van Faithy's omaatje bent ....
nou ja, mn ouders zullen wel wat krijgen, wat dan weer ook aan mn zusje en mij gedeeld wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]als ze dat van jou ook vind valt er weinig te erven
![]()
Dat is niet zo simpel als het lijkt. Een precisiestop is niet voor iedereen weggelegd, laat staan noodstop met vochtig wegdek (zelfs zonder vochtig wegdek), de halve draai rechtsom en de korte slalom. Nee hoor, klinkt allemaal simpeler dan het isquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te laten zien dat je de basis hebt om een motor te kunnen besturen gedurende een aantal minuten.
Een beetje gevaarlijk mischien![]()
* R2-D2 heeft geen mening over deze methode![]()
quote:
Het CBR deelde die mening volgens mij wel. In ieder geval werden ze doodmoe van zijn computerkwaliteiten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:14 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Of omdat de examinatoren het heeeeeeeel knap vinden dat je bij zo iemand lest![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, als je in de buurt van Faithy's omaatje bent ....
Ik zie wel degelijk twee examens staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
in die quote van R2-D2 staat niet eens bv'tjes... zal dus nog oud examen zijn![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk twee examens staan![]()
Eind 2004 was het nieuwe examensysteem ook al ingevoerd![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]laat maar... ik heb niks gezegt
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef Roderick2085 het volgende:
in die quote van R2-D2 staat niet eens bv'tjes... zal dus nog oud examen zijn![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:32 schreef Roderick2085 het volgende:
zo dan.... waar heb ik dat gezegt???
![]()
is nog iets meer dan 1 weekquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef R2-D2 het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk![]()
Euries willen uit m'n beurs springen![]()
Leuke aanbiedingen op veel sites![]()
Ik hoop maar dat ik dat kan volhouden tot de beurs![]()
![]()
Zoveel zit er ook weer niet inquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef Faithy het volgende:
ik wil je portemonaie wel tot die tijd beheren![]()
Wel 2 weekendenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is nog iets meer dan 1 week![]()
gisteren al de snipperdag geregeld![]()
Email terug van mevrouw:quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
ZZR400 voor maar 1000 euro en 25kw !
Addertje onder het gras
Lijkt me dat die kromme remschijven het niet zijn ?
iets te eerlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef Youssef het volgende:
Geen 25 kW op kenteken sucks wel, maar dan nog, er zit nog best veel werk op ja![]()
Gelukkig wel eerlijk![]()
het feit dat het een verrotte kawa isquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iets te eerlijkwaarvan wordt de aandacht afgeleid door de dingen waar ze zo eerlijk over is
![]()
Mooie 25kw GS500 kopen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef yup het volgende:
Zowiezo snappen die agentjes er weinig van, of je moet een motorfapper tegenkomen (motoragent kan ook)
En normaal kosten ze 1750 euro voor deze bouw jaar, vandaar dat ik ook die van OPM zo interessant vond (collega, ZZR400 echt 25kw etc..) Maar heb de $$$ er helaas niet voor, school trekt echt veel van je bankrekening helaas, heb heel veel boeken moeten aansschaffen onlangs en dat doet auw bij je knip.
Als je die ZZR ding voor 700-750 kan meenemen ben je echt fokking goed bezig. Remschijfies vernieuwen, olie verversen, en als het moet ketting, tandwielen etc. effe deraf rammen en vernieuwen en u heeft ee nnieuwe brommer.
Hangt wel af van de staat van de motor (dat ding met zuigers, niet op 2 wielen) als de kleppen tikken, en hij rookt als een olieboot moet je er met een boog omheen lopen
Gelukkig 24ste stufi![]()
En morgen of overmorgen loon![]()
Daar komt de jeugdige overmoed weer om de hoekquote:
Zag vandaag een 'bikkel' op een moto guzzi brik in z'n spijkerbroek, normale jas, pothelmpie en zonder handschoenen op de motor rijden. Weet alleen niet of ie nog de stad uit moest dus misschien viel het wel meequote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Pimber nog steeds op zoek naar winterhandschoenen?![]()
[afbeelding]
Ik wou dat ik ze had, zal afzien worden morgen.![]()
En als je wel met de motor was, wat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:18 schreef dribbel79 het volgende:
We wonen vlakbij voetbalvelden, waar ze net een heerlijk grote verkeerscontrole hielden, stonden met iets teveel "plisie MC'ers "dus kwas blij dat ik niet met den motert was...de donkere roffel is al bekend in Veenendaal (ja, zo groot is 't hier niet)...standaard Stilo's laten ze gewoon door
quote:
Komt me bekend voor, op MF laten doen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:22 schreef dribbel79 het volgende:
Ghehe, even mijn avatar laten pimpen, leuk hè??
Wat voor winkel is ditquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[..]
Daar komt de jeugdige overmoed weer om de hoek, dat bedoelde ik ondermeer gisteren.
![]()
http://www.polo-motorrad.dequote:Op donderdag 2 februari 2006 18:35 schreef yup het volgende:
[..]
Wat voor winkel is dit
Wel interessant die handschoenen, vandaar...
Wazzup morgen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Morgen gaat ie naar die TL1000 in Groningen/Friesland kijken, nogal een afstand om in deze kou af te leggen zonder geschikte kleding (als de koop doorgaat)quote:
Ehm, nee... HIEROquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
Komt me bekend voor, op MF laten doen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft iemand TL-Pep nog gesproken?
quote:[me=R2-D2] is benieuwd of ie \'m gekocht heeft of niet[/me]
Zegopzegopzegopquote:
Dat zuigt keihard zegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Makster het volgende:
Middag
Ga maar is aangifte doenLijers hebben mijn auto geprobeerd open te breken
Adios
kijk hier maar eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:55 schreef R2-D2 het volgende:
Heeft iemand TL-Pep nog gesproken?
[me=R2-D2] is benieuwd of ie \'m gekocht heeft of niet[/me]
eerst geprobeerd benzine te stelen en nu weer inbrekenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:19 schreef Makster het volgende:
Middag
Ga maar is aangifte doenLijers hebben mijn auto geprobeerd open te breken
Adios
Ik zeg TERING JANTIE DE PLEURIS HOERENquote:
Jeuhhhhhh dat wordt weer eens een Pepsel op een meet !quote:
Misschien is de buurvrouw boos gewordenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
eerst geprobeerd benzine te stelen en nu weer inbrekenwat een kut dorp is dat waar jij woont zeg
![]()
waarborgfonds is toch alleen voor aanrijdingen waar de tegenpartij onbekend is ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Misschien is de buurvrouw boos geworden![]()
MAar goed, ben er niet rouwig om want nu wordt het gewoon een enkeltje richting waarborgfonds. Is de wagen gelijk weer helemaal strak :\')
quote:
Yup, heb nog een deukje tegoed zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waarborgfonds is toch alleen voor aanrijdingen waar de tegenpartij onbekend is ?![]()
Nicequote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
Fok! is terug!
Trauma erbij dat\\\\\\\\\\\\\\\'ie gisteren off line was.![]()
Anyway, even een kort verslagje.
Toen ik vrijdag opstond wilde ik al even bijlezen :\\\') , maar het was beter dat ik vrijwel gelijk de deur uitging om naar de bank te gaan, en direct door naar de metro ---> trein.
De reistijd was toch wel erg lang bij nader inzien, en eigenlijk moest ik in eerste instantie Nick ophalen aan het einde van de dag.![]()
Al onderweg naar de bank in Hoogvliet was ik al zo\\\\\\\\\\\\\\\'n beetje bekaf van het dragen van de motorspulletjes.
En het was nog een long way to go, mini-wereldreis.![]()
Affijn, na 1.5 uur was ik op het centraal station van Rotterdam aangekomen, en daar moest ik even wachten tot de aansluiting met de intercity naar Leeuwarden.
Ik dacht er nog even aan om Pimber te smsen voor een tussentijds rapportje, en later in Dokkum weer.
Maar goed nu blijkt Fok! toch gewoon off line geweest te zijn.![]()
De treinrit verliep wel voorspoedig, eerst was ik heel blij dat ik een coupe voor mijzelf had, een klein kamertje met 6 zitplaatsen.
Ik had al mijn spullen uitgebreid zitten verdelen over de stoelen, had echt een mini paleis gevoel.![]()
Na een half uur zag ik echter dat het de eerste klas was, vandaar ook iedereen voorbij liep dus. :\\\\\\\\\\\\\\\')
Nog even rustig genoten van de luxe, en toen nog voor het volgende station in de tweede klas gaan zitten.
Eenmaal in Leeuwarden moest ik overstappen op de bus, die rit bleek nog goed voor 25 kilometer.
Ik zat dus nog helemaal niet zo in de buurt als ik dacht.![]()
De mensen in de bus waren vreemd genoeg nog goed te verstaan, t\\\\\\\\\\\\\\\'is toch buitenland.
Interessante discussie over relaties van de blonde babe voor mij met haar moeder, Beatertje heeft weer wat geleerd.![]()
(mamma mag wel wat minder vloeken, zeker waar haar dochter bij is, of probeerde ze haar taalgebruik aan te passen?)
De buschauffeur bleek zeer, zeer behulpzaamen stopte gewoon bij een rotonde die op de meegenomen routeplanner stond(gouden greep!), zodat ik lekker in de buurt van de motorzaak was.
![]()
Na een halve kilometer sleuren met het motorpak, helm en rugzakkwam ik bij de motorzaak aan, waar het er wel een beetje donker uitzag.
![]()
De deur was gelukkig los, de showroom dus pikkedonker, achterin brande gelukkig licht.
Ik dacht even dat ze aan het inpakken waren om naar huis te gaan, maar er stond iemand in de werkplaats aan een FZR600R te sleutelen.![]()
Dat bleek de eigenaar, en gelukkig verwachte hij mij nog.![]()
De smileys en de tekst doet een beetje raar..Fok! is buggy..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |