ik vinnem nie echt mooi..quote:
Is goed te doen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
is de gemiddelde motor met een lengte van ± 1.75m te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lengte heb je erg veel voordeel zolang je stilstaat, maar als je te lang bent wordt je keuze al gauw beperkt... tenminste, zolang je het comfortabel wil houden of niet al te debiel eruit wil laten zien
Weet niet hoe lang dat vetprobje hierboven is, maar zelf ben ik volgens mij ook rond de 1.76 - 1.78, vergeet ik altijdMaar naar wat voor motor ben je eigenlijk op zoek? Iets sportiefs of naked/toer? SM/chopper
Maakt nogal wat uit.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
In principe wil ik iets sportiefs, maar lekker 's zomers toeren ging ik wel vanuit..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:01 schreef Youssef het volgende:
Weet niet hoe lang dat vetprobje hierboven is, maar zelf ben ik volgens mij ook rond de 1.76 - 1.78, vergeet ik altijdMaar naar wat voor motor ben je eigenlijk op zoek? Iets sportiefs of naked/toer? SM/chopper
Maakt nogal wat uit.
Koop een ZXR400, past prima, lekker sportief, je kan er ook een stuk mee toeren, je kan er knetter hard de bocht mee om, weegt geen drol, is betaalbaar, is betrouwbaar en bovenal is een Kawasakiquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
In principe wil ik iets sportiefs, maar lekker 's zomers toeren ging ik wel vanuit..
dus dat is nog iets wat ik goed moet overwegen, aangezien 1 auto en 2 motoren net iets teveel van het (financiele) goede zijn![]()
Is te doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
sja, aangezien ik er de dag ervoor nog vanuit ging dat ik nog zou slapen, vind ik het best wel vroegquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef Faithy het volgende:
wow 'nu al'
ik zat om 8 uur al op mn werk![]()
sja, daar heb ik niks tegenin te brengenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Is te doenVolgens mij ben ik ook ongeveer 1.75 en dat is soms een nadeel bij het langzaam manouvreren (vraag maar aan Raus
) Dat moet je gewoon voor lief nemen vind ik, het gaat erom hoe de motor rijdt als je voeten op de stepjes zitten
Lang is dan alleen maar onhandig
Zit je nu in de klas te Fok!MC'en?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, aangezien ik er de dag ervoor nog vanuit ging dat ik nog zou slapen, vind ik het best wel vroeg![]()
[..]
sja, daar heb ik niks tegenin te brengen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Is te doenVolgens mij ben ik ook ongeveer 1.75 en dat is soms een nadeel bij het langzaam manouvreren (vraag maar aan Raus
) Dat moet je gewoon voor lief nemen vind ik, het gaat erom hoe de motor rijdt als je voeten op de stepjes zitten
Lang is dan alleen maar onhandig
je moet toch iets hequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je nu in de klas te Fok!MC'en?
Of het betaalbaar is weten we niet, geef ons eens een kijkje op je rekening?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
moest ik nog echt gaan werken ook
schan-da-lig
857,00 euro voor 15 lessen incl de twee praktijkexamens..
is dat betaalbaar?
even uitrekenen hoeveel het scheelt met losse lessen denk ik....quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
moest ik nog echt gaan werken ook
schan-da-lig
857,00 euro voor 15 lessen incl de twee praktijkexamens..
is dat betaalbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |