Wel raaar dat veel mensen uit die regio op elkaar lijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Makster het volgende:
Ligt bij Hoek van Holland toch, bij Naaldwijk enzo. Dat is inderdaad een vergeten stuk Nederland
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:49 schreef FemaleRebbel het volgende:
Had er nog ff over gedacht om ff naar Nieuw Vennep te rijden![]()
al was het dan maar alleen om ff te kijken ......hij is egwel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef TheBoogieMan het volgende:
Tja, een proefritje is altijd wel leuk op een R1
quote:Schrijver: Mark
Datum: 06/07/2001
Commentaar bij: Yamaha- YZF R1
--------------------------------------------------------------------------------
Rij impressie
Het is maandag ochtend 2e pinksterdag 2001 als ik samen met mijn goede vriend John Safe motors zoetermeer binnen kom lopen. De vrijdag ervoor had ik met een verkoper afgesproken om een proefrit te gaan maken op zowel de R6 als de R1. In eerste instantie was ik aan het kijken naar een R6 omdat ie beter binnen het budget paste. Toen ik de verkoper vertelde dat ik een FireBlade uit 93 in te ruilen had adviseerde hij me om toch ook maar om een stukje op de R1 te rijden. Na het invullen van een proefrit formulier met de duidelijke tekst: FL1500.- eigen risico! werden de twee schoonheden met 0,3km op de teller naar buiten gereden. Meteen viel op dat er op de splinter nieuwe R1 een al behoorlijk versleten Pirelli Dragon achter gemonteerd was. Op de R6 zaten gewoon hagel nieuwe Michelin's. John had de sleutels van de R1 te pakken dus ik begon de rit op de R6. Na de eerste paar kmetjes even het siliconen laagje van de bandjes afgereden te hebben waag ik me aan een wat pittigere instuur maneuvre in een voor ons welbekende lange bocht. Naar mijn gevoel ging dit erg lekker en soepel tot dat John mij met de R1 al zwaaiend buiten om voorbij kwam. Huh? De R1 is toch te overdone, je kunt er toch niet zomaar hard mee sturen? Blijkbaar wel. Ik wil ook niet zeggen dat ik een bochten goeroe ben, maar ik kan op mijn 93er blade John goed bijhouden op zijn 96er blade en bang ben ik ook niet. Het was ook een bocht die wij veel oefende met de VuurBladjes dus daar lag het ook niet aan. Boven aan de bocht bij het stoplicht kijk ik opzij en zie de pretoogjes van John, KICKE!...KICKE!...is het enige wat ie tegen me kan zeggen. Een fractie later springt het stoplicht op groen en ik heb het gevoel dat ik stil blijf staan terwijl ik toch de gebruikelijke wegrij handelingen verricht die er nodig zijn om op een moterfiets van je plek te komen. Pas mij de 10500tpm komt er gang in het apparaat. Waarschijnlijk iets waar je aan moet wennen op een 600cc dacht ik. Een X aantal bochten en een stuk snelweg later besluiten we te ruilen. Na de eerste bocht terug naar de snelweg merkte ik het al, Dit moet het worden. Lekker direct en soepel in alle opzichten, sturen gasgeven stoppen, schakelen koppelen...noem het maar op. Na een kort overleg langs de kant van de weg besluiten we naar Kruisinga in Guda te rijden om te kijken of ze nog iets binnen het budget aan R1's hebben staan. Als we na de oprit Gouda voor het laatste stoplicht staan hoor ik John vloeken: Godver, wat een klote ding, ik ga daarnet bijna op m'n plaat omdat ik kort rechtsaf wil en de R6 Lang rechtsaf. Alleen was er niet genoeg asvalt om lang rechtsaf te gaan.... Hij was natuurlijk nog die R1 gewend waar ie net vanaf kwam. Jezus wat een verschil, roept ie als we onze helmen bij Kruisinga voor de deur afdoen. Ik ben het natuurlijk gelijk met hem eens. Het moest en zou een R1 worden, een rooie....Als we naar boven lopen staat er preciess nog een. Mooi, daar gaan we een proefrit op maken. Eerst de Safe spullen weer terug gebracht en als een gek naar Gouda terug. Na een halfuurtje zelf gestuurt te hebben laat ik John even zijn indruk van een 98er R1 opdoen. Na nog geen 500 meter komt ie naast me rijden en roept dat ie er volgens hem makkelijk een wheelee mee kan maken. Na het laatste woord draait ie het gas dicht en kijk ik in m'n spiegel. Ik zie de koplamp omhoog klimmen en voor ik het me besef komt ie netjes op het achterwielletje voorbij, errug gaaf! De volgende dag heb ik meteen gebeld dat ik zaterdag wilde rijden........nog 2 nachtjes slapen!
Tips
Als je je beste vriend op kosten wil jagen, neem hem dan mee om een proefritje te maken op een R1, John is nu namelijk ook bezeten en drukzoekende naar jewel een rooie R1 uit 98!
Inteelt HeHquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel raaar dat veel mensen uit die regio op elkaar lijken.
lekker plaatjequote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Volgens mij als je er iemand opzet, dan is het ineens een raar iel motortje.
Wat is het toch dat wij altijd maar naar een kale motor kijken.
Als je er op zit dan sta zit je gewoon voor paal.![]()
Tenzij je kleiner bent dan 1.70... noem geen namen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt best breed...![]()
Ik maak wel een proefritje op jouw "bijna R1"quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:59 schreef TheBoogieMan het volgende:
Hehe, Ik had een paar maanden geleden een proefritje op een 2003 R1 gemaakt. Die wheelies gaan idd wel erg makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
1 dagquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef RB het volgende:
avond
1 dag niet op fok en jullie knallen een heel topic vol![]()
Dat stond er ook in mijn oorspronkelijke post.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Inteelt HeH
Dat wordt overwerken en wat extra polisjes afsluiten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heb op Motorfreaks allus bijgelezen.....tering...dat ding mag wat kosten![]()
Hm ja als die grijze 2004 er snel komt.. waarom nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef FemaleRebbel het volgende:
Ik maak wel een proefritje op jouw "bijna R1"
ohnee...ik ging voor de zwarte R6
quote:Ik heb de eerste R1 direct in 1998 gekocht en ben zo verslaafd geraakt dat ik elk jaar een nieuwe aangeschaft heb. Met de komst van de SP komt een droom uit. Voor kenners zijn de Öhlins vering, Marchesini velgen, slipperclutch en aparte kleurstelling echt te gek. Er worden er wereldwijd maar 500 verkocht waarvan er maar 20 naar Nederland komen, het was echt knokken om er een te pakken te krijgen. Helemaal te gek dat ik de eerste in Nederland krijg.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
Sow he, samenvatting van oude en nieuwe topic:
Same thoughtsquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat stond er ook in mijn oorspronkelijke post.![]()
Hé,quote:Dat wordt overwerken en wat extra polisjes afsluiten.
Misschien heeft er iemand hier nog wat nodig? Even netwerken voor de R1.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*I'll do what I want, cuz I can*
Doet me denken aan een Red Bull radioreclame.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Sow he, samenvatting van oude en nieuwe topic:
Oooooooooeeeeeeeeeeehhhhhhh...
Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh....
Eusj....
Ojaaaaaaaa!
Zo, en nu verder![]()
Deal !quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef TheBoogieMan het volgende:
[..]
Hm ja als die grijze 2004 er snel komt.. waarom niet![]()
Die ken ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Red Bull radioreclame.
Dan voel ik kippenvel als die vrouw aan het gillen slaat.![]()
Hooligan.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
In een reactie steek ik m'n been uit en schop zo per ongeluk haar rechterspiegel eraf![]()
Mijn naam is nu genoteerd bij de politie en ik krijg na een gedegen onderzoek en getuigenverhoren mischien een proces aan m'n broek![]()
Kleding is belangrijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hooligan.![]()
Gelukkig heb je zelf niets.![]()
Wel een mooie anekdote erbij.![]()
En die Red Bull reclame is ook onbetaalbaar.![]()
Ik ga denk ik ook naar bed, nog een kopje warme thee en dan slapenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Kleding is belangrijkde spiegel kwam tegen m'n kniestuk
![]()
Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goedquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Wat ik trouwens wel apart wil vermelden in m'n samenvatting is dat filmpje van Hicham![]()
Vandaag weer zo'n doos in een kleine rode auto een suzuki alto uit 1863 denk ikSchiet van links naar rechts, ik wil erlangs en zij wil van de rechterrijbaan linksaf een eenrichtingsstraatje in waar je alleen uit mag rijden
![]()
In een reactie steek ik m'n been uit en schop zo per ongeluk haar rechterspiegel eraf![]()
Mijn naam is nu genoteerd bij de politie en ik krijg na een gedegen onderzoek en getuigenverhoren mischien een proces aan m'n broek![]()
Nee, ik ben niet gevallen, die doos kon gelukkig wel haar rem vinden![]()
yep 1 dagquote:
quote:Heb je maanden moeten missen man
Bedankt voor het lijstje maar ik schopte haar linkerspiegel eraf met m'n rechterknie. Ik durfde haar niet rechts in te halen omdat ze zo over de weg zwierde. Na onze kennismaking was de weg geblokkeerd dus ik heb getuigen genoegquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goedIk heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was
Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel
Ik sta niet in het lijstje, hoor niet bij de Fok! MCquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
Ik heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was
....
Met honing?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef R2-D2 het volgende:
Ik ga denk ik ook naar bed, nog een kopje warme thee en dan slapen![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef R2-D2 het volgende:
Wat kunnen mensen trouwens veranderen in de tussentijd dat de politie onderweg is.
Eerst was het allemaal sorrie sorrie sorrie, toen de politie er was was het ineens: "Je reed te hard!"
Nee, rooibosquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
Nog even slaapfokken...![]()
Nog een voordeel van een Suzuki, de lederen pakken zijn in grote keuze aanwezig.
Voorheen zocht ik mij de rambam naar een beetje geinig Kawa pak.(of het was net uitverkocht
)
[afbeelding]
[..]
Ik sta niet in het lijstje, hoor niet bij de Fok! MC, maar ik was er echt bij, stalk R2D2 al maanden.
![]()
![]()
[..]
Met honing?![]()
Je had ook gewoon door moeten rijden, wat bezielt je om te stoppenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Bedankt voor het lijstje maar ik schopte haar linkerspiegel eraf met m'n rechterknie. Ik durfde haar niet rechts in te halen omdat ze zo over de weg zwierde. Na onze kennismaking was de weg geblokkeerd dus ik heb getuigen genoegmaar bedankt voor het aanbieden
![]()
Wat kunnen mensen trouwens veranderen in de tussentijd dat de politie onderweg is.
Eerst was het allemaal sorrie sorrie sorrie, toen de politie er was was het ineens: "Je reed te hard!"
Uw plaats is ingenomen door dribbolquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik sta niet in het lijstje, hoor niet bij de Fok! MC, maar ik was er echt bij, stalk R2D2 al maanden.
![]()
![]()
quote:
quote:
De XT is aardig hoog voor mij, met de ZZR was ik er al 3 keer langs geweest, maar de XT is toch echt een stuk tragerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Je had ook gewoon door moeten rijden, wat bezielt je om te stoppenGewoon uitschelden dat wijf, boos kijken en doorrijden. Het was toch haar fout
Waarschijnlijk zou ze dan gewoon thuis komen en zo doen tegen de muur:
en klaar is kees
[..]
Uw plaats is ingenomen door dribbol
quote:
Trustequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En ook bij Rooibos kan een klein beetje honing..
[..]
Wie bepaald dat, krijg ik niet eens een eervolle vermelding als MC Fokker van het allereerste uur.
![]()
![]()
Laat ik eens proberen de computer uit te zetten, morgen weer een erg late date dus heb mijn slaap nodig.
Vrijdag vrij, dus dan kan ik uitslapen, waar dan ook.![]()
![]()
Hahahahquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/verhullende anekdote]![]()
Ik ken dat heethoofd-gevoelquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hahahah
Wat een verhaal![]()
In het begin en nu soms nog steeds was ik echt een heethoofd in het verkeer. Dat was dan ook eigenlijk de echte reden dat ik eind vorig jaar een zware voetkneuzing had en een maand niet normaal kon zitten![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/verhullende anekdote]![]()
Had een kogellager in z'n voorruit gegooid![]()
Eusj, zei ik dat?intuition will take you further than logics will ever do
das mooi balequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
Wat ik trouwens wel apart wil vermelden in m'n samenvatting is dat filmpje van Hicham![]()
Vandaag weer zo'n doos in een kleine rode auto een suzuki alto uit 1863 denk ikSchiet van links naar rechts, ik wil erlangs en zij wil van de rechterrijbaan linksaf een eenrichtingsstraatje in waar je alleen uit mag rijden
![]()
zozo.... 2x nog welquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goedIk heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was
Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef dribbel79 het volgende:
Ik wil de volgende weer openen, is me goed bevallen vorige keer
Juni op den motort naar de Ardennen ! ! ! ! !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
kom ik er ineens achter dat ik morgen naar school moet!!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel
afgezien dat ie er wat vaag uitziet (vooral onder het zadel... met name aan de linkerkant), staat er dat ie uit amerika komt... dus die 46 000 zal iig mijlen zijn... en geen km...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
ZZR400 voor maar 1000 euro en 25kw !
Addertje onder het gras
Lijkt me dat die kromme remschijven het niet zijn ?
Damn, jullie halen die smilies echt overal vandaan he.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wat is de normale prijs van die dingen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
Addertje onder het gras
Ook de motoragent begreep het niet, maar die was wel zo sluw mij te vragen of ik die begrenzing dan er niet uithaal.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef yup het volgende:
En normaal kosten ze 1750 euro voor deze bouw jaar, vandaar dat ik ook die van OPM zo interessant vond (collega, ZZR400 echt 25kw etc..) Maar heb de $$$ er helaas niet voor, school trekt echt veel van je bankrekening helaas, heb heel veel boeken moeten aansschaffen onlangs en dat doet auw bij je knip.
Gelukkig 24ste stufi![]()
En morgen of overmorgen loon![]()
het is maar 1 site hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Damn, jullie halen die smilies echt overal vandaan he.
Maargoed, 1 tip. Morgen lekker uitslapen, moet je gewoon doen![]()
![]()
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet![]()
![]()
Gatver wat een kutwijfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een set remschijven is sowieso al gauw richting de 300 euro en met al die kleine beschadigingen erbij die in het echt denk ik allemaal net iets erger zijn dan de verkoper beschrijft kom je al gauw op de marktwaarde van 1750 euro die jij zeiquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.
Addertje onder het gras
Voor niks al die tijd gestoken in je custom-made roosterquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
kom ik er ineens achter dat ik morgen naar school moet!!!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
hoe the f*ck had ik dat moeten weten als ze ineens een of andere vage afkorting in het rooster erin gooien![]()
nou maar hopen dat ik nog niks gemist heb... zie nu dat voor vandaag dat 'vak' (begin van het project) er ook op staat... alleen is die er pas dinsdag opgezet![]()
echt een stelletje idioten daar op school![]()
quote:
ik vinnem nie echt mooi..quote:
Is goed te doen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
is de gemiddelde motor met een lengte van ± 1.75m te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lengte heb je erg veel voordeel zolang je stilstaat, maar als je te lang bent wordt je keuze al gauw beperkt... tenminste, zolang je het comfortabel wil houden of niet al te debiel eruit wil laten zien
Weet niet hoe lang dat vetprobje hierboven is, maar zelf ben ik volgens mij ook rond de 1.76 - 1.78, vergeet ik altijdMaar naar wat voor motor ben je eigenlijk op zoek? Iets sportiefs of naked/toer? SM/chopper
Maakt nogal wat uit.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
In principe wil ik iets sportiefs, maar lekker 's zomers toeren ging ik wel vanuit..quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:01 schreef Youssef het volgende:
Weet niet hoe lang dat vetprobje hierboven is, maar zelf ben ik volgens mij ook rond de 1.76 - 1.78, vergeet ik altijdMaar naar wat voor motor ben je eigenlijk op zoek? Iets sportiefs of naked/toer? SM/chopper
Maakt nogal wat uit.
Koop een ZXR400, past prima, lekker sportief, je kan er ook een stuk mee toeren, je kan er knetter hard de bocht mee om, weegt geen drol, is betaalbaar, is betrouwbaar en bovenal is een Kawasakiquote:Op donderdag 2 februari 2006 09:23 schreef Faithy het volgende:
[..]
In principe wil ik iets sportiefs, maar lekker 's zomers toeren ging ik wel vanuit..
dus dat is nog iets wat ik goed moet overwegen, aangezien 1 auto en 2 motoren net iets teveel van het (financiele) goede zijn![]()
Is te doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:51 schreef Faithy het volgende:
oh, even een vraagje:
sja, aangezien ik er de dag ervoor nog vanuit ging dat ik nog zou slapen, vind ik het best wel vroegquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:21 schreef Faithy het volgende:
wow 'nu al'
ik zat om 8 uur al op mn werk![]()
sja, daar heb ik niks tegenin te brengenquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Is te doenVolgens mij ben ik ook ongeveer 1.75 en dat is soms een nadeel bij het langzaam manouvreren (vraag maar aan Raus
) Dat moet je gewoon voor lief nemen vind ik, het gaat erom hoe de motor rijdt als je voeten op de stepjes zitten
Lang is dan alleen maar onhandig
Zit je nu in de klas te Fok!MC'en?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, aangezien ik er de dag ervoor nog vanuit ging dat ik nog zou slapen, vind ik het best wel vroeg![]()
[..]
sja, daar heb ik niks tegenin te brengen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Is te doenVolgens mij ben ik ook ongeveer 1.75 en dat is soms een nadeel bij het langzaam manouvreren (vraag maar aan Raus
) Dat moet je gewoon voor lief nemen vind ik, het gaat erom hoe de motor rijdt als je voeten op de stepjes zitten
Lang is dan alleen maar onhandig
je moet toch iets hequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je nu in de klas te Fok!MC'en?
Of het betaalbaar is weten we niet, geef ons eens een kijkje op je rekening?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
moest ik nog echt gaan werken ook
schan-da-lig
857,00 euro voor 15 lessen incl de twee praktijkexamens..
is dat betaalbaar?
even uitrekenen hoeveel het scheelt met losse lessen denk ik....quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:47 schreef Faithy het volgende:
Mijn Fok! wat deed je
moest ik nog echt gaan werken ook
schan-da-lig
857,00 euro voor 15 lessen incl de twee praktijkexamens..
is dat betaalbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |