lief boos, druk rustig kleurig donker?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:32 schreef hallo_mensen het volgende:
Zou iemand n andere avatar willen maken voor me?
wat maatk niet uit
Tegenstelling van deze! moderner dusquote:Op zondag 29 januari 2006 18:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
lief boos, druk rustig kleurig donker?
gewoon de basis even vertellen.![]()
thnx voor het verbouwen...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
en hallo mensen ik zoek wel wat avatars uit mijn eigen verzameling uit.
edit: f5 is best belangrijk
Je gaat toch niet serieus die lelijke versie gebruikenquote:
Zo te zien toch welquote:Op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus die lelijke versie gebruiken
Het slaat nergens op, maar is in ieder geval modernerquote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Tegenstelling van deze! moderner dus
Ja, bedankt!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zit op deze gratis host wel al op de helft van mijn maandelijkse bandwith enzo, dus mensen mogen van mijn part wel de directe link gebruiken maar als de bandwidth op is zal je toch zelf een host moeten zoeken.
tevreden nuna?
ja ga je gang maar dat lijkt me toch niet echt een avatar voor hallo_mensen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, bedankt!Ik host hem zelf wel op tinypic.com
Zou ik trouwens deze:
[afbeelding]
mogen gebruiken als ik een keer ben uitgekeken op deze nieuwe?
Daarom. Maar deze houd ik nog wel even een tijdjequote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja ga je gang maar dat lijkt me toch niet echt een avatar voor hallo_mensen.![]()
En iemand die ook zo eentje voor mij wil maken ? crewmanager is er wel, maa De All-round beste sport.fok.nl medewerker nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Heb ik een FOK!award gewonnen, is er verdulleme geen icoontje van beschikbaar.Iemand zin om wat te sjoppen op basis van de al bestaande iconen? Zie [FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crew. De tekst die erin hoort, staat in mijn sig.
Je mag er van maken wat je wilt...quote:http://www.channel4.com/film/media/film/4x/C/clerks_xl_01.jpg
Het effect dat er nu in zit wil ik sowieso houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:36 schreef blackmage het volgende:
en dago wat bedoel je nou, gewoon het effectke van de ogen er in en dan je award?
ja dat gaat wel lukken, ik kan er dan ook een effectje ingooien dat het hoofd langzaam op je award komt en dat de award op de achtergrond weer verandert in de wolken en dan alleen de award en zo door.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het effect dat er nu in zit wil ik sowieso houden.
Ehm, kan de award als achtergrond gebruikt worden, ziet dat er nog enigszins uit, of is het te lastig?
Ik blijf zeurenquote:
Goed bezig blackmagequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef blackmage het volgende:
ik ben er weer en ik ga dus schijnbaar 3 avatars maken, eerst missbliss want die blijft maar zeuren![]()
jij kan er anders ook veel vanquote:
Ik vind ze waanzinnigquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
groter maar mooier
[afbeelding]
kleiner maar minder mooi
[afbeelding]
groots maar het mooist
[afbeelding]
dit heb ik dan
trouwens ene heel leuk idee ik vind hem heel mooi geworden.![]()
Sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:36 schreef blackmage het volgende:
ik ben er weer en ik ga dus schijnbaar 3 avatars maken, eerst missbliss want die blijft maar zeuren![]()
weer een blije klantquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik vind ze waanzinnigIk heb ze allemaal opgeslagen, heel heel heeeeeeel erg bedankt!
Super bedankt!quote:
Kan je zelf doen op http://www.online-image-editor.comquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:04 schreef Drive-r het volgende:
EDIT: Ik zie net dat hij een tikkie te groot is om te uploaded, zou je dit wellicht kunnen aanpassen? Heb hier zelf niks van software om dat mee te doen..
Jah! Kun je dan alleen de achtergrond van 't logo anders maken? Dat ie bijvoorbeeld gewoon de kleur van de fok-achtergrond krijgt? Als je er echt zin in hebt, mag je proberen om 'm te laten knipperen ook of alsof 't net lijkt dat ie uitvalt (net als 'n lamp, dat ie knippert en vervaagt of zo), ik weet niet of dat lukt?quote:
Super! Ik zie nu pas dat de icon 'beweegt', maar dit doet hij maar een keer? Hoort dat niet te herhalen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:12 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Kan je zelf doen op http://www.online-image-editor.com
Kies Reduce Colors in het Edit menu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |