quote:Op zondag 22 januari 2006 03:13 schreef blackmage het volgende:
nacht avatar maker tot de redding [afbeelding]
Mjah hij is wel grappigquote:
Dat doodskopdingquote:Op zondag 22 januari 2006 01:05 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zou zeggen maak je keuze?
Bedankt voor de moeitequote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef blackmage het volgende:
auw dat was best wel een harde opmerking, zeg dan tenimniste dankjewel ofzo.![]()
Yepquote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef IkWasHier het volgende:
Zien jullie mijn avatar? Ik wil ff zeker weten of hij het doet.
hij zei eigelijk nog niet echt mooi gedaan, maar hij zei meer iets in de trant van wat een kut avatar maar beter als niks.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef Yeahinho het volgende:
Graag gedaan hoor.
beter als niets....
Ik heb geen idee wat je met dit gebrabbel bedoelt, maar volgens mij zei Vonkenboer dat ook bijna letterlijk zoquote:Op maandag 23 januari 2006 00:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
alsnog niet echt een mooi gedaan, maar meer zo'n post van tja het is eigelijk heel kut maar het is beter als geen avatar.![]()
Hij is wel grappigquote:Op maandag 23 januari 2006 00:35 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je met dit gebrabbel bedoelt, maar volgens mij zei Vonkenboer dat ook bijna letterlijk zo.
Of iemand anders natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Yeahinho, zou je mijn avatar ook zonder jouw award kunnen maken? Voor als ik 'm zat ben
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou iemand voor mijn een avatar in elkaar kunnen knutselen ?
Ik ben veel actief in K&W en dan vooral als het over electriciteit e.d. gaat, zou iemand daar een plaatje van in elkaar kunnen knutselen ? Iets wat met electriciteit te maken heeft; maak niet uit wat
Ik wacht in spanning af
Wel wat groot voor een avatarquote:
En waar de fuck mag jij het over hebben?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:28 schreef XQZ-me het volgende:
opzich moet het wel te doen zijn....weet alleen niet meer hoe...
ik heb de fuck over dat plaatje met die 2 electro mastenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En waar de fuck mag jij het over hebben?
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:41 schreef Jump het volgende:
Iemand die eens zin heeft om men schaapje een zonnebril te geven?
Origineel van me avatar is het linkse schaapje op: http://sven.bild.de/_sub_(...)ckground_01_1280.jpg
Een positieve note erbijquote:Op maandag 23 januari 2006 19:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]>> [afbeelding] of als je het roze wilt houden: [afbeelding] en/of met effectje [afbeelding]
Kan Zhenar dat zelf niet vragen?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
Kan iemand [afbeelding] en [afbeelding] combineren?
Dat deed ie ook, maar in een ander topic. Maar het is intussen al geregeld.quote:
Thank Joequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef Skorpija het volgende:
Had je ook zelf op mijn site kunnen doen in 3 stappen
0) Rename naar een .gif ipv van een .jpg
1) Verklein plaatje
2) Zet text
3) Reduce Colors
[afbeelding]
ps. niet hotlinken, plaatje wordt automatisch verwijderd vannacht
Heb ik niet op m'n werkquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:52 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk tooltje op zich Skorpija, maar ik prefereer toch het ouderwetse fotosoepen.
[afbeelding]
-edit- shit net te laat..
Jij weet ook niet wat je wilt hequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:21 schreef R-Alph het volgende:
Is het mogelijk om van:
http://www.autoweek.nl/images/800/15758.jpg
een avater te maken aangezien mijn vorige avater te groot was![]()
grmbl![]()
Edit:
Heb hem zelf even resized maar hij is niet echt mooi
Neej inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt he.
[afbeelding]
Oke, in ieder geval bedanktquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie fleurige plaatjes voor (in) een icon Nuna.
Ik kan die overgangen echter niet maken, dus je zult even op iemand anders moeten wachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |