Thank Joequote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef Skorpija het volgende:
Had je ook zelf op mijn site kunnen doen in 3 stappen
0) Rename naar een .gif ipv van een .jpg
1) Verklein plaatje
2) Zet text
3) Reduce Colors
[afbeelding]
ps. niet hotlinken, plaatje wordt automatisch verwijderd vannacht
Heb ik niet op m'n werkquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:52 schreef Yeahinho het volgende:
Leuk tooltje op zich Skorpija, maar ik prefereer toch het ouderwetse fotosoepen.
[afbeelding]
-edit- shit net te laat..
Jij weet ook niet wat je wilt hequote:Op donderdag 26 januari 2006 11:21 schreef R-Alph het volgende:
Is het mogelijk om van:
http://www.autoweek.nl/images/800/15758.jpg
een avater te maken aangezien mijn vorige avater te groot was![]()
grmbl![]()
Edit:
Heb hem zelf even resized maar hij is niet echt mooi
Neej inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wat je wilt he.
[afbeelding]
Oke, in ieder geval bedanktquote:Op zondag 29 januari 2006 14:12 schreef Yeahinho het volgende:
Mooie fleurige plaatjes voor (in) een icon Nuna.
Ik kan die overgangen echter niet maken, dus je zult even op iemand anders moeten wachten..
lief boos, druk rustig kleurig donker?quote:Op zondag 29 januari 2006 18:32 schreef hallo_mensen het volgende:
Zou iemand n andere avatar willen maken voor me?
wat maatk niet uit
Tegenstelling van deze! moderner dusquote:Op zondag 29 januari 2006 18:34 schreef blackmage het volgende:
[..]
lief boos, druk rustig kleurig donker?
gewoon de basis even vertellen.![]()
thnx voor het verbouwen...quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
en hallo mensen ik zoek wel wat avatars uit mijn eigen verzameling uit.
edit: f5 is best belangrijk
Je gaat toch niet serieus die lelijke versie gebruikenquote:
Zo te zien toch welquote:Op zondag 29 januari 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus die lelijke versie gebruiken
Het slaat nergens op, maar is in ieder geval modernerquote:Op zondag 29 januari 2006 19:33 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Tegenstelling van deze! moderner dus
Ja, bedankt!quote:Op zondag 29 januari 2006 18:22 schreef blackmage het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zit op deze gratis host wel al op de helft van mijn maandelijkse bandwith enzo, dus mensen mogen van mijn part wel de directe link gebruiken maar als de bandwidth op is zal je toch zelf een host moeten zoeken.
tevreden nuna?
ja ga je gang maar dat lijkt me toch niet echt een avatar voor hallo_mensen.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, bedankt!Ik host hem zelf wel op tinypic.com
Zou ik trouwens deze:
[afbeelding]
mogen gebruiken als ik een keer ben uitgekeken op deze nieuwe?
Daarom. Maar deze houd ik nog wel even een tijdjequote:Op maandag 30 januari 2006 15:22 schreef blackmage het volgende:
[..]
ja ga je gang maar dat lijkt me toch niet echt een avatar voor hallo_mensen.![]()
En iemand die ook zo eentje voor mij wil maken ? crewmanager is er wel, maa De All-round beste sport.fok.nl medewerker nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Heb ik een FOK!award gewonnen, is er verdulleme geen icoontje van beschikbaar.Iemand zin om wat te sjoppen op basis van de al bestaande iconen? Zie [FOK! awards 2005] Uitslagen Categorie Crew. De tekst die erin hoort, staat in mijn sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |