Dat was de enige die nog openstond?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Lief-visje het volgende:
zouden jullie voor mij dit plaatje http://www.soulwalking.co(...)ges/India-Arie-7.jpg
met dit plaatje willen combineren
[afbeelding]
alvast bedankt
Of je dat onderste plaatje wil verkleinenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat was de enige die nog openstond?
DANK JE WEL !!!quote:
Ik probeer af en toe wat uit, met paint shop pro. Met dit plaatje heb ik gewoon de helderheid en het contrast versterkt, zodat de heldere stukken oplichten (steeds wat helderder en dan plaatje voor plaatje opslaan). Het donkere, blijft donker en dan krijg je dit effect. Sinds een paar dagen heb ik photoshop, maar daar moet ik me nog even in verdiepen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:17 schreef blackmage het volgende:
edit2:
aloa ik moet zeggen dat ik jou avatar ook wel leuke vind ik, heb je gewoon het orgineel genomen de gamma wat omhoog gegooit en het orgineel overlaten lopen in het hogere gamma plaatje? (met verschillende snelheden voor en na de flits dan ook)
Nog uploadbaar ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef Tokay het volgende:
Ik heb er eentje gewonnen!
![]()
Kan een van de icoontjes-creatievelingen hier (ik ken eigenlijk alleen Yeahinho)
deze twee plaatjes op elkaar laten volgen?
Dank je!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Whehehe, Yeahinho, maar díe had ik toch al joh!quote:
Heb ik de verkeerde hier neergezetquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehehe, Yeahinho, maar díe had ik toch al joh!
Maar ik bedoelde dus deze:
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
![]()
wat meer info zou handig zijn zeg maar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef IkWasHier het volgende:
Heeft iemand een mooie avatar voor mij
Wat wil iedereen toch lelijke knipperende icoontjesquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zou iemand voor mij een gedeelte in mijn huidige avatar kunnen toevoegen?
Huidige:
[afbeelding]
Ik wil daar graag één van de volgende stukjes in:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
't Liefste zie ik dan tussen mijn huidige plaatjes het "on air" gebeuren knipperen. Is dat mogelijk en heeft iemand hier zin en tijd om deze request voor mij in te vullen? Zou als dit lukt er ook nog 'n versie zonder de Yeahinho-award gemaakt kunnen worden, en dan 't "on air" gedeelte 2 keer knipperen tussen de plaatjes (plaatje - on air - on air - plaatje - etc)?Alvast heel erg hartelijk bedankt voor de moeite!
Dank je, dank je! Knipperend is leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat wil iedereen toch lelijke knipperende icoontjes.
Tis nu niet meer te lezen, maar dit is volgens mij je verzoek:
[afbeelding]
Zo dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dank je, dank je! Knipperend is leuk
Is 't mogelijk om met 'n ander gifje die on air in te vullen, zodat 't meer leesbaar wordt of was dit de makkelijkste (of enigst mogelijke)?
Alvast heel erg bedankt!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:35 schreef cappp het volgende:
Kan iemand deze avatar op maat maken voor mij?![]()
Als hij te groot wordt hoeft het bliksemschichtje niet te bewegen, als hij er maar wel in zit.
[afbeelding]
Ik heb geen idee voor een avatar, maar (bijna) alles is beter als wat ik nu hebquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef blackmage het volgende:
[..]
wat meer info zou handig zijn zeg maar.
Mooiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:16 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo, deze:
[afbeelding]
En
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Wil iemand mijn avatar en deze: [afbeelding] in een gifje zetten? Thanks
Doe de award maar iets langer dan mijn naamquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Langzamer? De ene langer dan de ander laten zien?
Een leuke animatie ervan maken kan ik niet.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe de award maar iets langer dan mijn naam
Bedanktquote:
Ja, de 2equote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is langzamer.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, de 2e
Kan ik de link gebruiken??
Thank youquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef MissBliss het volgende:
Joehoe
Er stond dus een schrijffoutje in mn award, dus als iemand nogmaals zo aardig zou willen zijn?
[afbeelding]
Thanksquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Zou iemand voor mijn een avatar in elkaar kunnen knutselen ?
Ik ben veel actief in K&W en dan vooral als het over electriciteit e.d. gaat, zou iemand daar een plaatje van in elkaar kunnen knutselen ? Iets wat met electriciteit te maken heeft; maak niet uit wat
Ik wacht in spanning af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |