abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34699179
Zoiets was het dus:

[ Bericht 21% gewijzigd door R2-D2 op 01-02-2006 23:19:11 ]
intuition will take you further than logics will ever do
pi_34699272
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Die ken ik niet

Wat ik trouwens wel apart wil vermelden in m'n samenvatting is dat filmpje van Hicham

Vandaag weer zo'n doos in een kleine rode auto een suzuki alto uit 1863 denk ik Schiet van links naar rechts, ik wil erlangs en zij wil van de rechterrijbaan linksaf een eenrichtingsstraatje in waar je alleen uit mag rijden
In een reactie steek ik m'n been uit en schop zo per ongeluk haar rechterspiegel eraf

Mijn naam is nu genoteerd bij de politie en ik krijg na een gedegen onderzoek en getuigenverhoren mischien een proces aan m'n broek

Nee, ik ben niet gevallen, die doos kon gelukkig wel haar rem vinden
das mooi bale
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:

[..]

Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goed Ik heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was

Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel

zozo.... 2x nog wel
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:06 schreef dribbel79 het volgende:
Ik wil de volgende weer openen, is me goed bevallen vorige keer

Juni op den motort naar de Ardennen ! ! ! ! !
ik zit er ook aan te denken om misschien een weekje ofzo ardennen te doen deze zomer

kom ik er ineens achter dat ik morgen naar school moet!!!!!

hoe the f*ck had ik dat moeten weten als ze ineens een of andere vage afkorting in het rooster erin gooien
nou maar hopen dat ik nog niks gemist heb... zie nu dat voor vandaag dat 'vak' (begin van het project) er ook op staat... alleen is die er pas dinsdag opgezet
echt een stelletje idioten daar op school
pi_34699380
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef Roderick2085 het volgende:

Thee is op

i
pi_34699605
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef hicham het volgende:

[..]

Zij ging van de rechterbaan, naar links en jij schopt d'r rechterspiegel eraf? Dat doe je goed Ik heb hier iig een lijstje getuigen die het zagen gebeuren en ook zagen dat de koekblikster fout was

Herr.Flick
richardgie
SterkStaaltje
dribbel79
Rausdouwer
Mercy_symbol
stinkie
Makster
Ploderus
VinnyTheDuke
-Eddow-
worldpimber
One_Punch_Mickey
hollander172
greedkillingz
Fulcrum_X
Roderick2085
hicham
PeerkeMikuni
stinkie
Gawaine
TR_Roadkill
RB
bwt
omegaproject
FemaleRebbel

Shit zeg R2-D2. Het blijft soms eng met die koekblikkers. Tot nu toe heb ik ze gelukkig nog weten te ontwijken. hoewel het soms zweten is.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_34699620
en nu ook

ik had me vanmorgen al verslapen
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_34699688
quote:
pi_34699818
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef Youssef het volgende:

[..]

pi_34700011
Oi alle fapperts.

ZZR400 voor maar 1000 euro en 25kw !

Addertje onder het gras

Lijkt me dat die kromme remschijven het niet zijn ?
pi_34700149
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:31 schreef yup het volgende:
Oi alle fapperts.

Addertje onder het gras

afgezien dat ie er wat vaag uitziet (vooral onder het zadel... met name aan de linkerkant), staat er dat ie uit amerika komt... dus die 46 000 zal iig mijlen zijn... en geen km...
pi_34700309
Volgens mij zou dat weleens de adder kunnen zijn

Verder ziet het er niet echt koosjer uit. Heb al een mail geknald, kijken wat ie te zeggen heeft. Heb een paar vraagjes gestuurd (wat is kenteken, staat het 25kw op kentekenbewijs, andere schade dan beschreven etc.)
pi_34700311
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:26 schreef Roderick2085 het volgende:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Damn, jullie halen die smilies echt overal vandaan he.
Maargoed, 1 tip. Morgen lekker uitslapen, moet je gewoon doen
quote:
Oi alle fapperts.

Addertje onder het gras

Wat is de normale prijs van die dingen?

En ja, hij is erg eerlijk in alles. Dus tel zelf maar op: Hoge kilometerstand, ongeluk mee gebeurd, negatief over gebruikschade en kromme schijven... Je zou bijna zeggen dat ie er eigenlijk niet vanaf wil

Vraag ook eens of ie officieel 25kW is

Niet dat het wat boeit, want geen enkele agent die me tot nu toe heeft aangehouden begreep wat van mijn 25kW. Wel apart eigenlijk, 2 verschillende catogoriën in het rijbewijs en toch altijd argwanende blikken in de ogen van de plisie. (jaja, ok ... mijn motor ziet er natuurlijk wel ganz geil en snel uit )

Meestal wijs ik ze dan ook na de opmerking "Niet echt een geschikte motor voor een beginner heH " op de aantekening: "Lichte motorfiets" op het kentekenbewijs
pi_34700443
Zowiezo snappen die agentjes er weinig van, of je moet een motorfapper tegenkomen (motoragent kan ook )

En normaal kosten ze 1750 euro voor deze bouw jaar, vandaar dat ik ook die van OPM zo interessant vond (collega, ZZR400 echt 25kw etc..) Maar heb de $$$ er helaas niet voor, school trekt echt veel van je bankrekening helaas, heb heel veel boeken moeten aansschaffen onlangs en dat doet auw bij je knip.

Als je die ZZR ding voor 700-750 kan meenemen ben je echt fokking goed bezig. Remschijfies vernieuwen, olie verversen, en als het moet ketting, tandwielen etc. effe deraf rammen en vernieuwen en u heeft ee nnieuwe brommer.

Hangt wel af van de staat van de motor (dat ding met zuigers, niet op 2 wielen ) als de kleppen tikken, en hij rookt als een olieboot moet je er met een boog omheen lopen

Gelukkig 24ste stufi

En morgen of overmorgen loon
pi_34700549
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef yup het volgende:
En normaal kosten ze 1750 euro voor deze bouw jaar, vandaar dat ik ook die van OPM zo interessant vond (collega, ZZR400 echt 25kw etc..) Maar heb de $$$ er helaas niet voor, school trekt echt veel van je bankrekening helaas, heb heel veel boeken moeten aansschaffen onlangs en dat doet auw bij je knip.

Gelukkig 24ste stufi

En morgen of overmorgen loon
Ook de motoragent begreep het niet, maar die was wel zo sluw mij te vragen of ik die begrenzing dan er niet uithaal.

Trouwens, fietsen met schade e.d. worden al gauw voor een veel lagere prijs verkocht, laat staan met de punten die je allemaal noemt. Dus er hoeft niet per se een adder onder het gras te zitten, kennelijk heeft hij ze er allemaal al voor je op gezet

Opschieten
pi_34700567
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:38 schreef Youssef het volgende:

[..]

Damn, jullie halen die smilies echt overal vandaan he.
Maargoed, 1 tip. Morgen lekker uitslapen, moet je gewoon doen
het is maar 1 site hoor
uitslapen toch maar niet.... het begin van het project missen (incl workshop die wel eens belangrijk zou kunnen zijn) lijkt me niet echt het verstandigste wat ik kan doen....

maar goed... helemaal teleurgesteld dat ik morgen naar school moet ga ik maar slapen

i
pi_34700678
Thug life ja
pi_34701530
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:28 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Die ken ik niet

Wat ik trouwens wel apart wil vermelden in m'n samenvatting is dat filmpje van Hicham

Vandaag weer zo'n doos in een kleine rode auto een suzuki alto uit 1863 denk ik Schiet van links naar rechts, ik wil erlangs en zij wil van de rechterrijbaan linksaf een eenrichtingsstraatje in waar je alleen uit mag rijden
In een reactie steek ik m'n been uit en schop zo per ongeluk haar rechterspiegel eraf

Mijn naam is nu genoteerd bij de politie en ik krijg na een gedegen onderzoek en getuigenverhoren mischien een proces aan m'n broek

Nee, ik ben niet gevallen, die doos kon gelukkig wel haar rem vinden
wtf

Nouja gelukkig is er niets met jou gebeurd verder
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Wat kunnen mensen trouwens veranderen in de tussentijd dat de politie onderweg is.
Eerst was het allemaal sorrie sorrie sorrie, toen de politie er was was het ineens: "Je reed te hard!"
Gatver wat een kutwijf

Ik zou haar andere spiegel er ook afschoppen als de politie weer weg was

i
pi_34705619
morgen
pi_34705633
Wat een helden hier allemaal zeg... Kapotte spiegeltjes, gedeukte deuren, kogellagers door ruiten, kapotte knieschijven..

En toen gingen ze weer vrolijk verder met hun 9-5 baantje
pi_34705684

Mogguh
quote:
Oi alle fapperts.

Addertje onder het gras

Een set remschijven is sowieso al gauw richting de 300 euro en met al die kleine beschadigingen erbij die in het echt denk ik allemaal net iets erger zijn dan de verkoper beschrijft kom je al gauw op de marktwaarde van 1750 euro die jij zei Of de verkoper is gewoon heel erg eerlijk, maar ziet ook in dat met die eerlijkheid veel kopers afgeschrikt worden (vanwege beschadigingen / kromme remschijven) en houdt daarom de prijs ook maar meteen laag. Beter iets dan niets
quote:

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

hoe the f*ck had ik dat moeten weten als ze ineens een of andere vage afkorting in het rooster erin gooien
nou maar hopen dat ik nog niks gemist heb... zie nu dat voor vandaag dat 'vak' (begin van het project) er ook op staat... alleen is die er pas dinsdag opgezet
echt een stelletje idioten daar op school
Voor niks al die tijd gestoken in je custom-made rooster Mag je weer alles opnieuw checken

[ Bericht 50% gewijzigd door hicham op 02-02-2006 07:55:31 ]
pi_34705829
Goedemorgen
pi_34705853
pi_34705887
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 07:53 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]

Leuk man

i

[ Bericht 15% gewijzigd door R2-D2 op 02-02-2006 08:09:13 ]
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:14:05 #73
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_34705996
't gaat goed met de plaatjes op de vroege morgen
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_34706099
goedemorgen

(verkapte tvp)
Doei.
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:34:20 #75
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34706151
Morgen

jullie zijn flink tekeer gegaan gisteravond
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')