Deze welquote:
Dit is zó leuk om weer te lezen,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:16 schreef Merisse het volgende:
Vaak betreft het persoonlijk lief en leed zoals het hele Djeez verhaal van lang geleden
Ik zit gewoon te huilen van dat rommelmarkttopicquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef R-Mon het volgende:
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Geen pottenkijkers.
De FOK! Bijbel.
Grappig om te zien hoe de TS van topic eerst gedisst word, en later als er wat bazen reageren het helemaal geweldig is.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:58 schreef Maddy_K het volgende:
ernstig gebeuren in spijkenisse.
Nieuws lees je het eerst in Fok Forum
Briljantquote:
Hier heb ik ook krom om gelegen, ik vraag me af wat die kerel, Joe Berry moet hebben gedachtquote:Op zondag 22 januari 2006 00:49 schreef NJ het volgende:
Voor de ONZ-users zal hij een redelijk onbekende zijn, i-spy24 .
Maar zijn posts zouden hier niet misstaan. In CUL post hij regelmatig foto's van het eten dat hij gemaakt heeft en het ene maal ziet er nog beter uit dan het andere. Wat wel op begon te vallen was dat hij elke keer een andere tafel had en uit de EXIF bestanden bleek dat er ook telkens een andere camera was gebruikt. Het klinkt wat droog maar als je weet waar het over gaat is het humor van de bovenste plank.
Hij heeft er een topic over geopend. Waarom is mij eerlijk gezegd een raadsel, maar het is een mooie samenvatting geworden van z'n hilarische pogingen om een beetje een positief zelfbeeld op Fok! op te bouwen.
Neem een kijkje en lach mee:
Nepper de nep voor de Digi-Hullies op FOK
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
I-Spy Vierentwintig - deel 3
i-spy24 Lach mee met de hullies in deeltje 4!
serieus? ik was echt benieuwd hoe het afgelopen was, stond niet in het topic, maar wat gaaf johquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef Barb het volgende:
[..]
Dit is zó leuk om weer te lezen,.
En nu hebben ze gewoon een kindje samen. Echt lief.
Ach, er waren ook al veel andere topic met dezelfde insteek van voor jou.quote:
Whaha.quote:
N.a.v. wel topic was dit?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whaha.
Ik vond het eerst ook maar een grof topic, ervan uitgaande dat Ranger een forummer was met terminale kanker ofzo.
IS HET EEN PAARD!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig topicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:00 schreef Bruce117 het volgende:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Geweldig topic.
Yepz, zelfde sector, 3 functieschalen hogerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:59 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Geweldig topic, Kasta al ander werk trouwens
Vraag het eens onder je originele account.quote:
Roffelcopter in het kwaedraet!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:00 schreef Bruce117 het volgende:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Geweldig topic.
Wegens omstandigheden is dat vrij lastig.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Vraag het eens onder je originele account.
quote:Op maandag 30 januari 2006 00:31 schreef Arcee het volgende:
Post hier elke dag zo vaak mogelijk om 22:22 uur precies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |