Metalen pot? Van roestvrijstaal ofzo? En wat voor naald dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hier nog een tip die ik heb gelezen in Complete raadgever Vruchtbaarheid van Uta König. Hier staan trouwens ook allerlei alternatieve therapieen in om optimaal vruchtbaar en klaar voor een baby te zijn (homeopathie, accupunctuur, ayurveda, visualisatie, luna-yoga, reflexzonemassage, aromatherapie etc.).
" Populaire zwangerschapstest:
De vrouw moet haar urine in een metalen pot gieten en er gedurende een hele nacht een naald in leggen. Vertoont de naald ´s morgens rode vlekjes, dan is ze zwanger. Is ze dat niet, dan moet de naald er zwart en roestig uitzien. "
Tja, ik vraag me af of ik wel een metalen pot in huis heb. Het is in ieder geval een heeeel goedkope zwangerschapstest, maar of ie nou ook betrouwbaar is?
Ja, jaquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef Syrena het volgende:
Oh, voordat ThunderChild weer op hol slaat: ik ben dan de controle he, bij mij moet ie zwart en roestig worden !
Wilde ik ook al zeggen !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het zou wel lachen zijn om dit experiment echt uit te voeren, misschien dat een van de zwangeren uit Z&G mee wil doen dan weten we tenminste zeker of het inderdaad klopt
"Naald" ook. Stopnaald? Breinaald? Klein oogje? Groot oog? Mag een kopspeld ook?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:58 schreef Spindizzy het volgende:
"Metaal" is wel een beetje algemeen he
Is ook metaalquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:04 schreef Knorretje het volgende:
*alleen aluminium potje heeft*
ok, op zoek gaat naar een naald (naaimachinenaald ook goed) en gewoon het eerste plasje wat ik ga wegbrengen binnen nu en pak en beet 10 minuten ? of ook nog van een bepaald tijdstip ? ('tegelijktijdig' voor het beste resultaat ofzo ??)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:05 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Is ook metaal
M'n moeder zit op de badkamer, dus ik moet beneden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:11 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn man weet zo goed als zeker dat je in ieder geval geen RVS moet hebben
En nu simultaan piesen jullie![]()
*doet geluid van stromende kraan na*
Ja, jij snapt waarom ik dit boven een wc-pot moet doen en niet boven de laminaatvloer op m'n kamer!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef mallemeid het volgende:
Niet teveel piesen Syrena!
Kun je dan wel plassen op commando nu er zoveel druk op je ligt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef Syrena het volgende:
Ik sta toch al bij het Riagg op de wachtlijst voor m'n faalangst, dit kan er ook wel bij *LOL*
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Kun je dan wel plassen op commando nu er zoveel druk op je ligt?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
En nu moeten we helemaal tot morgen wachten?
Ik zweet er helemaal van !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jaaaaa ik heb geplast hoor en die naald erin gelegd (Na het plassen anders is het misschien wat pijnlijk). Ook even verstopt voor Slaapvriendje anders denkt ie dat ik compleet van de pot gerukt ben
Ja, duurt nog keilang.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
En nu moeten we helemaal tot morgen wachten?
CSI is bijna afgelopen en dan ga ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
En Knorretje, is het gelukt?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
Nu nog een zwanger plasje en we zijn helemaal klaar. En dan inderdaad helemaal tot morgenochtend wachten. Jeutje, het lijkt net echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |