abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34484116
Gvd denk je na een dag hard werken lekker met je vrienden een dampie te roken

Komt de politie je halen en nog wel met een man of 8 + motor jood
Die joden zijn nog een partij onbeschoft ook en enig respect kunne ze ook niet voor je op brengen
En provoceren zijn ze al helemaal super goed in dus ik begrijp best dat die kut politie zo nu en dan lekker hard in elkaar getrimd word en meelijden heb ik egt niet voor zo`n agent al slaan ze hem dood lekker boeiend dan hang ik de vlag buiten

Het ging als volgt

Ik was al een tijdje thuis van werk en ik had wel trek ik een blowtje
Ik belde een vriend van me op die toevallig in de buurt was en er waren nog 2 andere vrienden bij ze waren bij de domino’s pizza aan het eeten vlak bij me huis dus ik besloot er heen te lopen het was vrij koud dus ik dacht ik doe me ado sjaaltje om en een muts op allen toen zag ik me bivakmuts ligge die ik vroeger is bij de legerdump had gekocht en ik dacht laat ik die op rollen en op zette is lekker warm afijn ik die muts opgerold op gezet en ik ging naar me vrienden nou ja niks aan de hand ik maakte een geintje door die muts over me hooft te trekken nou ja alles leuk ik stapte in de auto en toen de pizza op was reden we weg

Na een kleinstukje rijden parkeerde we op een parkeerplaats die een beetje tussen huiszen lag
Het was er lekker rustig dus je het was smoke tijd nou ja de wiet werd gekruimeld de tip gerold
Na alle voorbereidingen werd hij getwist en toen uiteraard opgestoken
Nou we waren lekker een het smoken bivis and buthead aan het kijken op de flaptop
Nou na het kijken draaide we er nog een , en ik mijn stonedheid trek ik die muts over me hooft

Op dat moment ging het mis er kwam een auto aan die naast ons parkeerde maar ja ik had die muts nog op en ik zag die vent al naar ze tel grijpen dus ik kijk hem zo aan maar ja belle deed hij niet maar ik had wel zo`n vermoeden wat hij ging doen maar ja schijt daar aan en verder chille TOT er ineens een lichtje ging branden en nog een en nog een het waren maclights toen was het gelijk duidelijk politie kut we waren stoned ( ook de bestuurder ) de auto stond blauw en die muts dus
De deuren gingen open ik werd er min of meer uitgetrokken “handen tegen de auto ,heb je scherpen voorwerpen bij je “ werd er gezegd “ benen uit elkaar “ we werden gevoeljeerd , de auto werd door zocht
Nou ja er werd niks gevonden alleen die muts “ van wie is die muts “ uh van mij zij ik maar
“mooi jij gaat mee naar het bureau “ uh ik nou ik denk het niet zij ik maar ik kreeg geen antwoord
ik haalden me handen van de auto en kreeg zo wat een doodslag van dat takkewijf
schreeuwen zijn ze overgens ook heel goed in maar ja ik heb daar dus een half uur in de hoeren vries kou met me handen tegen die auto gestaan die er zowat afvroren na dat ze alles van me hadden genoteerd mocht ik me handen van die auto halen
toen kreeg ik de keuze om de muts :
1) of vrijwillig af te geven dan zou die vernietigd worden zonder gevolg
2) hem niet te geven en mee naar het bureau waar de muts in beslaag genomen zou worden en vernietigd en ik had dan een nacht moeten zitte en dan zou “oomagent “ me wel effe uit legge wat je met zo`n ding kan en waarom die verboden is

nou ik heb maar voor 1 gekozen wand ja die nacht zag ik ook niet echt zitte
ik ben daar na nog met die vent in discussie gegaan maar ja telkens als het hem te moeilijk werd dan viel hij terug op het feit dat hij me als nog mee kon nemen
tegen zo iemand sta je dus gewoon machteloos en op zijn vraag “mag ik telefoon nummer “ zij ik nee “ wat , nee zij hij waarom niet “ ik zij nou omdat ik niet verplicht ben om mijn nummer te geven ik geef namelijk niet zo maar mijn nummer aan iedereen hij liet zijn over andermans rugge verdiende streepjes zien en zij “zie ik er uit als iedereen “ ik zij nee maar als u mij wil berichten kan dat wand u heeft mijn adres en weer viel de wanker terug op het feit dat hij me op kon pakken en meenemen ik heb mijn nummer vervolgens maar gegeven wand ja anders is het voor mij een nachtje politiecel en ja hoe ga ik dat uit legge op de zaak het is allemaal leuk en aardig maar me baas moet dit echt niet lezen of zo
verder heeft de bestuurder wiens moeder agente is een rijontzegging gehad van 8 uur wegens rijden onder invloed en zijn auto moest binne 30 min weg zijn anders werd er gesleept en zou hij een bon krijgen

nou kan ik me wel indenken dat we niet helemaal legaal bezig waren blowen mag immers niet maar word gedoogt rijden onderinvloed mag ook niet en een bivakmuts mag ook niet maar verder waren we egt helemaal niemand tot last en ja als ik die man was geweest die thuis kwam en ik had een stel gasten in een auto gezien en 1 met een bivak ja ik had ook raar zitte kijken en misschien ook wel de politie gebeld ( alhoewel ik niet zo iemand ben die snel die fuck hufters inlicht )

maar buiten dat keek ik er wel er van op hoe die politie zich gedroeg zo respect loos
kijk dat je in eerste instantie met veel macht over wil komen begrijp ik wel maar als een maal blijkt dat er niks aan de hand is en alles rustig is dan hoef je daar niet met 9 man sterk tegenover 4 stoneden ongewapende gasten te blijven staan te blijven provoceren das onzin laat ze verder gaan met boeven vangen of zo daar bij is het ook wel zo fijn als gewoon met iemand kan communiceren van mens tot mens en niet van politie tot dier of zo wand hoe die vent bleef doen was egt niet normaal alsof ik een terrorist ben die een aanslag wou plegen
ik vind dit eigelijk onacceptabel
ik vind het zeer goed dar er hard word op getreden tegen criminaliteit
maar ik vind ook als blijkt dat er normaal te communiceren valt dat dat ook gedaan moet worden maar zo als deze agenten deden wek je alleen maar agressie op
en das geen goede zaak als agent moet je de situatie wel kunne over zien en daar dan ook naar handelen

maar ja ik heb nu wel genoeg woede er uit getypt als je de tijd heb genomen om het te lezen bedankt daarvoor maar dan zou ik toch wille weten hoe denken jullie nu over de manier waarop de politie handelt ik vind het kortom dom en onbeschoft

en ik weet niet of iemand het hier weet maar ben ik nu egt verplicht om mijn tel nummer te geven nee toch ?
en zou ik dit eventueel kunne aankaarten bij een hoger persoon binnen de politie zo ja bij welke persoon

in ieder geval bedankt voor de aandacht ( het lucht gelukkig wel op dat typen )

gebeurt op 24-1-2006 geschreven op 25-1-2006

maar ja latrazion he mensen
pi_34484169
A. Je bent een sukkel.

B. Je spellingscontrole is stuk.

C. Je bent gewoon een sukkel.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34484346
"gevoeljeerd"

!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_34484348
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:49 schreef cyril_D-H het volgende:
Jammer dat ze je niet gearresteerd hebben. En volgende keer moet die politieagente eens harder trappen, want je verdient het
pi_34484423
quote:
verder kwam ik niet........
pi_34484442
A zeker weten
alhoewel C ook mogelijk is
pi_34484525
wat nou een sukkel en wat is er mis met die fucki`n tekst
als je niks zinnigs te zegge hebt zeg dan liever niks of onderbouw je reactie een beetje
pi_34484544
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef cyril_D-H het volgende:
als je niks zinnigs te zegge hebt zeg dan liever niks of onderbouw je reactie een beetje
Ok. Je vraagt erom. Momentje.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:02:23 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_34484555
tja..... Maak de basisschool eens een keertje af. Ga naar een psycholoog en misschien komt het ooit nog eens goed?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:03:23 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34484584
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
A. Je bent een sukkel.

B. Je spellingscontrole is stuk.

C. Je bent gewoon een sukkel.
Ik ga voor C
pi_34484595
Voeljeren is zeker een erg mooi woord !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_34484610
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

!
pi_34484633
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ja hoor
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:04:50 #14
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_34484651
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:01 schreef cyril_D-H het volgende:
Dat behoeft toch helemaal geen onderbouwing? Het is toch evident?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_34484733
TS: je bent een sukkel!
Love me, Hate me.
Mijn doel hier is vrienden krijgen.
pi_34484740
quote:

Het was er lekker rustig, dus je het was smoke tijd,
Nou ja de wiet werd gekruimeld, de tip gerold
Na alle voorbereidingen werd hij getwist en toen uiteraard opgestoken
Nou we waren lekker een het smoken
Ik zou Ali B. of die 2 blanke wappers uit Diemen-Zuid ff bellen.

Ik zie er wel toekomst in.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_34484838
na afloop ff een jointje gerookt maar?
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:10:17 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_34484844
TS schrijft het misschien niet heel erg elegant op, maar hij heeft ergens wel een punt.
De politie had ook gewoon 'prettige avond verder, jongens' kunnen zeggen zodra duidelijk was dat er niets aan de hand was.
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:10:51 #19
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_34484861
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik denk dat het de spellingspolitie was. In dat geval was het terecht, hadden ze je zelfs nog wel wat harder aan mogen pakken!
power to the people
pi_34484872
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 16:07 schreef Calella het volgende:

[..]

Ik zou Ali B. of die 2 blanke wappers uit Diemen-Zuid [afbeelding] ff bellen.

Ik zie er wel toekomst in.
zou je denken ik denk zelf namelijk van niet
pi_34484875
Ik heb nooit problemen als ik mijn bivakmuts op heb
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_34484881
Gaan we alvast aftellen?
pi_34484896
TVP In afwachting van de uitleg van Xquz
  donderdag 26 januari 2006 @ 16:11:56 #24
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_34484905
quote:

kunne
op brengen
word
meelijden
egt
eeten
me huis
me ado sjaaltje
me bivakmuts ligge
die ik vroeger is bij de legerdump had gekocht
op zette
me hooft
parkeerde we
huiszen
we waren lekker een het smoken bivis and buthead
draaide we
me hooft
belle
scherpen voorwerpen
gevoeljeerd ,
door zocht
zij ik maar
zij ik
ik haalden
overgens
oed
hoeren vries kou
me handen
in beslaag genomen
zitte
uit legge
zitte
zij ik nee
nee zij hij
ik zij nou
rugge
en zij
ik zij nee
wand u heeft
wand ja anders
uit legge
me baas
word gedoogt
egt
zitte kijken
respect loos
een maal
4 stoneden ongewapende gasten
wand
egt
eigelijk
dar er hard word op getreden
kunne
wille
egt
Daarom.
pi_34484920
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')