Rot dan ook gewoon op.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat vind JIJ ongepast. Ik niet.
En in dit wijvenbolwerk kan NIETS meer gepost worden of er wordt wel iemand gekwetst.
Wanneer iemand in het borstvoedingstopic notabene over de voordelen van borstvoeding post zijn de flesvoeders beledigt en vica versa, in het handarbeidclupje mag je alleen komen als je wat met kindjes van doen hebt en levert het een rel van 6 weken op in het feedback topic. Mensen welke NAAST dit topic ook op een mailinglist staan worden argwanend bekeken door degene welke NIET op die mailinglist staan....
Mischien kunnen we het beter het R&P knuffelkroelkus dependance gaan noemen.
Dus ik heb daar niet zoveel boodschap aan.
Flikker zelf op. Jou kom ik in elk FB topic tegen hier in ouders om te ouweteringhoeren.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Rot dan ook gewoon op.![]()
Het geeft alleen aan dat er hier NIETS controversieels gepost mag worden.quote:Dit heeft m.i. niets te maken met borstvoeding, handenarbeid of een mailinglist, maar alles met een zwangere vrouw, die compleet vermoeid is, die even komt klagen. Word eens volwassen jongen, oude koeien haal je niet uit de sloot!
Ja, ik heb nergens iets anders beweert. Alleen is het zo dat mensen OOIT moeten klussen.quote:Zou je het zelf ook niet vervelend vinden als jouw buren zaterdags om half 8 's ochtends beginnen met verbouwen
Die verwachting heb ik iig niet.quote:terwijl ze dat niet even doorgegeven hebben?
Waarom? omdat IK het gezeik vind mag ik dat niet zeggen? Jij mag mij WEL voor rotte vis uitmaken?quote:Nou, ik zou het wel vervelend vinden en ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat iedereen het liever niet zou hebben. Dus waarom jij nou weer zo'n reactie geeft is gewoon kinderachtig en laag tegenover pluisje.
Het flamen was tegen mij. lees het nog eens rustig na. En daarnaast maak ik zelf wel uit of ik ergens al dan niet mijn excuses voor aanbiedt en in deze is dat zeker niet nodig.quote:Je zou als de donder eens je excuses aan moeten gaan bieden in plaats van tegen iedereen te gaan zitten flamen.![]()
Dan zou je eens wat aan je ogen moeten doen. Bovendien wil je toch zelf graag een ban voor OUD? Zeur dan niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Flikker zelf op. Jou kom ik in elk FB topic tegen hier in ouders om te ouweteringhoeren.
Als dat flamen tegen jou was, wat is dan de naam voor de manier waarop jij tegen anderen praat? Normaal reageren?quote:Het flamen was tegen mij.
JIJ begint toch met zeiken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou je eens wat aan je ogen moeten doen. Bovendien wil je toch zelf graag een ban voor OUD? Zeur dan niet.
Op mijn reactie kwam direkt een 'verdomme' terug en ook jij beticht mij weer van onvolwassenheid.quote:Als dat flamen tegen jou was, wat is dan de naam voor de manier waarop jij tegen anderen praat? Normaal reageren?
Begin ik met zeiken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
JIJ begint toch met zeiken?
Als je niet tegen repliek, kan moet je gewoon je muil houden
[..]
Op mijn reactie kwam direkt een 'verdomme' terug en ook jij beticht mij weer van onvolwassenheid.
Het enige wat IK zei was dat IK het gezeik vond. Niet meer en niet minder.
De reactie's op mijn uitspraak waren inderdaad flamend. Van diverse mensen.
Maar verder intereseert het me geen flikker wat jij er van vind.
Ow? En waar heb ik een reactie gegeven op jou die dit feedback rechtvaardigt?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Begin ik met zeiken?
Ik geloof dat jij na ET de eerste was met een reactie op pluisje. Ik geef alleen een reactie op jou.
De eerste reactie erna. En misschien komt het wel doordat men hier alleen maar knuffelkroelreacties wil. En ik geef gewoon mijn mening en NIET wat mensen graag willen horen.quote:Misschien komt het wel door JOUW reacties dat je van onvolwassenheid beticht wordt en dat mensen verdomme zeggen (wat overigens niet direct was, maar pas na een tijdje).
Dat is HUN mening. Niet die van mij.quote:Het enige wat pluisje deed was klagen. Het enige wat de anderen deden was jou proberen uit te leggen dat er niets mis wat met haar klacht.
Ik mag graag onlogische reacties beargumenteren. IK beleef er lol aan.....Maar wat JIJ vind op zich intereseert me geen flikkerquote:Als het je niets kan schelen, reageer dan ook niet op me.
Jij begint een rel in het topic waar ik graag kom. Dus geef ik een reactie, daar is tenslotte een forum voor. Ik wist niet dat ik jou eerst om toestemming moest vragen. Een forum gaat er nou eenmaal om dat je je met anderen bemoeid, anders kan je net zogoed tegenover een spiegel gaan zitten en dan gaan zitten praten.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow? En waar heb ik een reactie gegeven op jou die dit feedback rechtvaardigt?
Je bemoeit je weer met anderen.
[..]
Ok, bedankt voor het bevestigen van mijn puntquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij begint een rel in het topic waar ik graag kom. Dus geef ik een reactie, daar is tenslotte een forum voor. Ik wist niet dat ik jou eerst om toestemming moest vragen. Een forum gaat er nou eenmaal om dat je je met anderen bemoeid, anders kan je net zogoed tegenover een spiegel gaan zitten en dan gaan zitten praten.
Ik maak jou voor alles en nog wat uit? Ik heb alleen gezegd dat ik jouw manier van reageren niet iets vindt voor iemand die volwassen zou moeten zijn. Ik heb je niet uitgemaakt voor rotte vis. Niemand heeft dat, en toch beweer je dat.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor het bevestigen van mijn punt
-edit- gezien het feit dat jij dus met zaken welke je totaal niet aangaan mij voor van alles en nog wat mag uitmaken is het natuurlijk een beetje raar dat ik niet zou mogen verkondigen dat ik iemands opmerking gezeik vind.
Dat ik er zelfs mijn excuses voor aan zou moeten bieden.
Hey Furby, ik zal er in het vervolg aan denken.quote:
Toch begint het nu aardig een chips en cola en popcorn gehalte te krijgenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:10 schreef Troel het volgende:
en nee, je hoeft geen chips en cola en popcorn te halen
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:41 schreef beefcake het volgende:
[..]
Toch begint het nu aardig een chips en cola en popcorn gehalte te krijgen![]()
Ik ben het ergens toch wel met Swetsenegger eens. Hij geeft een reactie op zijn manier, dus iid niet op een zoetsappige manier. Maar ik vind ook dat er te fel weer op hem gereageerd wordt. Het lijkt wel of de kans op een ruzie gelijk wordt gegrepen. Jeeeeee Swets post iets, we kunnen weer op elkaar gaan lopen zeiken. Dit is nu eenmaal zijn manier van posten. Dat gaat hij heus niet veranderen, dus laat hem lekker en hap niet meteen toe.![]()
Hier niet dan komen meteen de 2 vertegenwoordigers van [ouders] uit het niets.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Eerlijk duurt het langst toch?
En ik geef aan dat ik pluisjes reactie gezeik vond.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik maak jou voor alles en nog wat uit? Ik heb alleen gezegd dat ik jouw manier van reageren niet iets vindt voor iemand die volwassen zou moeten zijn.
Net zo goed dat iedereen beweert dat ik Pluisje zou schofferen...quote:Ik heb je niet uitgemaakt voor rotte vis. Niemand heeft dat, en toch beweer je dat.
Met godsgratiequote:Je mag best zeggen dat je iemands opmerking niet passend vind.
Welke 'enzo'?quote:Maar waarom je het dan weer meteen gezeik moet noemen enzo.
Ah ja, dus ik mag best iemand tot het bot afkraken als ik het maar aardig doe. Hypocriet noem ik dat. En daarnaast. Ik zie jou hier ook niet aardig tegen mij doen... pot-ketelquote:Bovendien had het ook op een AARDIGE manier gekund.
En zo mag ik dus ook MIJN Mening ventileren. Iets wat JIJ maar niet schijnt te begrijpen.quote:En blijkbaar snap je mijn punt niet dat dit mij wel degelijk aangaat. Zoiets gaat namelijk iedereen aan die in een topic post.
Dat ben ik grotendeels met je eens, iedereen heeft nu eenmaal een andere manier van zijn/haar mening te geven. (maar dat houdt eigenlijk ook in dat men best kritiek mag hebben op de manier waarop men dat doet: Swets heeft kritiek op de zoetsappige manier, dan mag men vervolgens ook kritiek hebben op zijn manier, vind ik).quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:41 schreef beefcake het volgende:
[..]
Toch begint het nu aardig een chips en cola en popcorn gehalte te krijgen![]()
Ik ben het ergens toch wel met Swetsenegger eens. Hij geeft een reactie op zijn manier, dus iid niet op een zoetsappige manier. Maar ik vind ook dat er te fel weer op hem gereageerd wordt. Het lijkt wel of de kans op een ruzie gelijk wordt gegrepen. Jeeeeee Swets post iets, we kunnen weer op elkaar gaan lopen zeiken. Dit is nu eenmaal zijn manier van posten. Dat gaat hij heus niet veranderen, dus laat hem lekker en hap niet meteen toe.![]()
Ik ben het ook niet eens met de manier waarop de discussie verdergegaan is. Ik vind ook dat jij best mag laten weten wat je van de reactie op je verhaal vindt. Daar heeft iedereen evenveel recht op. Ik vind het alleen zo jammer dat gelijk het hele topic in het teken staat van ruzie, omdat zowat iedereen iemand de les wil lezen. En in principe heeft ook iedereen daar recht op, het is een vrij land. Het is alleen zo jammer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:03 schreef pluisje het volgende:
Maar als iemand aangeeft hierdoor in tranen te zijn, en dat later zelfs nog probeert uit te leggen, door aan te geven dat er behoorlijk wat speelt in de familiesfeer en op het gebied van gezondheid, kun je toch ook gewoon een beetje inbinden, in plaats van er gewoon nog een schepje bovenop te doen?
Neenee.. Volgens de mensen die kritiek op MIJ hebben mag ik geen kritiek op jou hebben. Nu draai je de boel om. Daar ben IK het overigens mee eens. Maar degene welke nu zoveel kritiek op mij hebben... practice what you preach.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:03 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dat ben ik grotendeels met je eens, iedereen heeft nu eenmaal een andere manier van zijn/haar mening te geven. (maar dat houdt eigenlijk ook in dat men best kritiek mag hebben op de manier waarop men dat doet: Swets heeft kritiek op de zoetsappige manier, dan mag men vervolgens ook kritiek hebben op zijn manier, vind ik).
Schepje bovenop? Kan je die even quoten?quote:Maar als iemand aangeeft hierdoor in tranen te zijn, en dat later zelfs nog probeert uit te leggen, door aan te geven dat er behoorlijk wat speelt in de familiesfeer en op het gebied van gezondheid, kun je toch ook gewoon een beetje inbinden, in plaats van er gewoon nog een schepje bovenop te doen?
Precies. Dat is ongeveer wat IK in mijn eerste reactie zei.quote:Waar hebben we het nou helemaal over?
Kijk, en dat is wat ik probeerde duidelijk te maken. Ik had het idee dat jij hier heel erg overstuur van zou raken en dat heb ik willen voorkomen, dat is dus mislukt. Oké, als je het vergelijkt met oorlogen en honger in de wereld is jouw probleem peanuts, maar in jouw specifieke geval was het voor jou een hele ernstige druppel. Het enige wat jij hebt gevraagd is een luisterend oor en begrip, maar in plaats daarvan krijg je extra gezeik. Mijn oprechte mening is dat mensen die problemen hebben met jouw probleem er best even overheen hadden kunnen lezen. Reageren is geen must! En ik plaatste mijn opmerking omdat ik bang was voor de gevolgen voor jou. Maar ik mag jou blijkbaar niet in bescherming nemen, dat vind ik erg jammer. Ik vind dat je als users een verantwoordelijkheid hebt naar elkaar toe. Maar die mening wordt blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:03 schreef pluisje het volgende:
Maar als iemand aangeeft hierdoor in tranen te zijn, en dat later zelfs nog probeert uit te leggen, door aan te geven dat er behoorlijk wat speelt in de familiesfeer en op het gebied van gezondheid,
Ik zei:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Schepje bovenop? Kan je die even quoten?
Het enige wat ik aan doen geweest ben is diverse wilde wijven van repliek dienen.
Het is fijn dat je op wil komen voor pluisje. Maar je weet hoe Swets is (mag ik aannemen). Je weet dat als je een opmerking maakt je er een terug krijgt. En omdat jij (en heel veel anderen) ook zo bent, krijg je een uit de hand gelopen discussie in een topic die daar niet voor bedoeld is. Zoals je zelf al zegt, reageren is geen must, maar als je het voor iemand op wil nemen, waarom dan niet gelijk in het moderatietopic?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kijk, en dat is wat ik probeerde duidelijk te maken. Ik had het idee dat jij hier heel erg overstuur van zou raken en dat heb ik willen voorkomen, dat is dus mislukt. Oké, als je het vergelijkt met oorlogen en honger in de wereld is jouw probleem peanuts, maar in jouw specifieke geval was het voor jou een hele ernstige druppel. Het enige wat jij hebt gevraagd is een luisterend oor en begrip, maar in plaats daarvan krijg je extra gezeik. Mijn oprechte mening is dat mensen die problemen hebben met jouw probleem er best even overheen hadden kunnen lezen. Reageren is geen must! En ik plaatste mijn opmerking omdat ik bang was voor de gevolgen voor jou. Maar ik mag jou blijkbaar niet in bescherming nemen, dat vind ik erg jammer. Ik vind dat je als users een verantwoordelijkheid hebt naar elkaar toe. Maar die mening wordt blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd.
Ik heb geen flauw idee hoe Swets is en dat interesseert me ook niet. Ik had geen flauw idee dat dit uit de hand zou lopen en ik ben op een gegeven moment de discussie gestopt omdat die toch geen zin had.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:06 schreef beefcake het volgende:
[..]
Het is fijn dat je op wil komen voor pluisje. Maar je weet hoe Swets is (mag ik aannemen). Je weet dat als je een opmerking maakt je er een terug krijgt. En omdat jij (en heel veel anderen) ook zo bent, krijg je een uit de hand gelopen discussie in een topic die daar niet voor bedoeld is. Zoals je zelf al zegt, reageren is geen must, maar als je het voor iemand op wil nemen, waarom dan niet gelijk in het moderatietopic?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 19:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe Swets is en dat interesseert me ook niet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Reageren is geen must!
Jij zei letterlijk dat je NIET door mij was gaan huilen, waarop ik die reactie plaatste. Logisch lijkt me. Als ik de boosdoener niet ben, wat loop je dan te zeiken?quote:Op zaterdag 22 mei 2004 18:48 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ik zei:
En ja, je hebt me aan het huilen gebracht. Hoewel, eigenlijk was het niet eens door jou, maar door de enorme hoeveelheid shit die er hier de afgelopen tijd gebeurt is dat het even teveel werd. En nee, dan doel ik niet op borende buren of slechte nachtrust, zelfs niet op de babykamermeubeltjes-soap, maar op mijn eigen gezondheid, en die van andere familieleden. En eigenlijk vind ik dat 100x belangrijker dan wat jij van me vindt.
Plus de posts waarin rickmans dat ook probeert uit te leggen van even daarvoor.
En jij reageerde met:
Wat loop je dan door te zeveren?
Ricks reactie kwam nadat studentje dynastie zich al 5 reacties lang in misselijkere bewoording dan IK tegen jou gebruikt had in mijn richting meende te moeten uitlaten. Dan ben ik inderdaad niet op mijn begripvolst.quote:en eerder op rickmans ook al niet echt op een begripvolle manier.
Ik wist dat niet. En daarnaast kan ik me nog diezelfde figuren herinneren die het maar belachelijke vonden dat ze nog steeds rekening moesten houden met Moussy's ook niet lullige pijn. Dus blijkbaar zijn ze nogal selectief in wie ze zo nodig moeten beschermen. Die hypocritie heb ik niet.Op het moment dat ik iemand een zeikerd vind zeg ik dat ook.quote:En al die "wilde wijven" weten dat het nu niet bepaald lekker gaat, en rekenen het je waarschijnlijk aan dat je me over de zeik hebt geholpen. Plus dat ze zich misschien in mijn situatie kunnen verplaatsen, en het ook vervelend zouden vinden om vroeg gewekt te worden door geboor van de buren.
Je vroeg letterlijk om meningen. Die heb je gekregen.quote:Kijk, zou ik nou een topic hebben geopend met als titel "Mogen mijn buren me om 7.30 wekken met geboor zonder dit eerst even te melden" vind ik het prima dat er daarna een felle discussie ontstaat. Maar als ik gewoon hier op het Speeltuinbankje even wil melden dat ik behoorlijk baal omdat ik na een hele slechte nachtrust en een rotweek om 7.30 ben gewekt door geboor, dan hoeft daar toch geen halszaak van gemaakt te worden?
De discussie ontstond pas nadat 3 mensen het nodig vonden om nav dit:quote:Er zijn hier wel pietlutterige dingen voorbij gekomen, niet met het doel er een enorme discussie van te maken, maar gewoon om heel even af te kunnen reageren.
Het nodig vonden om me dit naar het hoofd te slingeren:quote:Op zaterdag 22 mei 2004 10:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Met alle respect maar ik vind het gezeik.
Wanneer moet je DAN grote klussen aan je huis doen?
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je zit verdomme te praten tegen een zwangere die behoorlijk wat heeft meegemaakt
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 11:09 schreef dutchie het volgende:
Ow en Swets, in je mand!
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 14:42 schreef melonovy het volgende:
zo'n lompe vent zonder empatisch vermogen
quote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:42 schreef Troel het volgende:
Dat meneer daar meteen zo op moet reageren is gewoon belachelijk.
Blijkbaar is alles geoorloofd, behalve wanneer ik het zegquote:Op zaterdag 22 mei 2004 16:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Rot dan ook gewoon op.![]()
Word eens volwassen jongen!
kinderachtig en laag
donder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |