Helaas, na jaren hard werken vertrok onze receptioniste/telefoniste, tevens magazijnassistente. Magazijnassistente wil zeggen dat ze de verkooporders van odnerdelen inboekt, en ondertussen meot ze de telefoon opnemen. Dit gebeurt allemaal in het kantoortje waar ik wel honderd keer op een dag in en uit loop. Maarja, deze meid was al bezet, dus ging ik er niet achteraan.
Maar goed, zij is nu dus inmiddels zo'n twee maanden weg, en ik heb toen als een gek op de directeur in lopen praten dat hij een jonge meid moest aannemen, van 18 tot en met 23, en vrijgezel natuurlijk. Hij grapte wat, en vertelde dat hij een herintredende moeder zou aannemen.
Goed, het was achttien december 2000, de grote dag. Haar eerste werkdag. Ik wist nog niks van haar. En daar kwam ze aangelopen. Karin heet ze, een meisje van 22 jaar. Nog kleiner dan, maar 1m67, dus dat is mooi meegenomen. En dikke dijen, ook altijd mooi Een mooi koppie, donkerbruin, kort haar.
Goed, ik vond het dus gelijk al een leuke meid, maar was nog niet verliefd. Eerst kon ik natuurlijk niet veel met haar praten, want het is ff wennen natuurlijk, een nieuwe baan. Toen ik es alleen met haar was, heb ik een hele tijd met haar gepraat. En gelukkig, ze is nog vrijgezel. Wow, de perfecte meid voor Djeez! En ze houdt nog van dezelfde muziek ook, wat het helemaal mooi maakt natuurlijk.
Sinds twee weken zit ik nu in de één uur durende pauze bij haar, in de keuken. Samen met nog een vrouwelijke collega. In plaats van zoals eerder, met de jongens gezellig in de keet. Er wordt nu niet meer gepraat over drank, vrouwen, auto's, boeren en voetbal. Nee, vanaf nu lul ik gezellig mee over menstuatiepijn, wel of geen vleugeltjes, en het nut van een kruimeldief. En de jongens zich maar afvragen waarom ik niet meer bij hen zit. Het maakt me niets uit, want ik ben verliefd!
Juist, de vonk is overgeslagen. Ik ben eigenlijk ahrtstikke ziek, zit hier zelfs in slaapzak met hoog opgestookte kachel achter de PC. Maar thuisblijven denk ik niet aan, ik heb een heel weekend om uit te zieken! Ik kom alleen op het werk voor haar, kan aan niks anders meer denken.
Ik heb het deze week in vertrouwen verteld aan twee collega's van mij. Eén collega is ook via het werk aan de vrouw gekomen, zijn vrouw was eerst ook telefoniste. Dus het zou kunnen natuurlijk... Maar goed, collega's geven tips, maar zouden verder hun mond dichthouden tegenover de andere collega's.
Nu kwam ze vanmorgen de koffie bij ons brengen. Een groot en zwaar dienblad vol met kopjes, schoteltjes, koek en koffiekannen. Ze had moeite hem niet te laten vallen, dus ik dacht 'laat ik galant zijn', en de deur even voor haar openhouden. Kwam dus net een andere collega, de grootste roddeltante eraan lopen, en deed voor haar de deur open. Ik schreeuwen dat ik galant wou zijn, en als man de deur moest openen. Toen heb ik de deur maar open gehouden
Toen die roddeltante vroeg aan mijn collega waarom ik zo'n commotie maakte om een deur, heeft hij verklapt dat ik toch wel een klein beetje heel veel hoteldebotel van haar ben. Dank je wel hoor, straks weet heel bedrij het!
Maar goed, heb deze pauze weer gezellig met haar zitten praten over van alles en nog wat. Het leuke is dat ze nu altijd de stoel naast haar bezet houdt, voor het egval ik eraan kom. Ik kom meestal pas na een half uurtje aankakken, want ik wil niet een heel uur lang over vleugeltjes lullen natuurlijk! Ook leuk is dat ze elke keer toch wel steeds dichter bij me komt zitten, vandaag kon ik amper een hand tussen de stoelen steken.
En eindelijk had ik genoeg moed verzameld. Aan het eind van de werkdag, het was alweer 17 uur, tijd om naar huis te gaan. We waren alweer een tijd in gesprek over muziek. Mijn collega's waren alweer achter in het magazijn, bij de koelkast, stelletje alcoholisten! Ik was dus alleen met haar, en worstelde met iets wat ik haar al een tijd wilde vragen. Ik wist dat er as zaterdag een grote CD-beurs zou zijn bij mij in de stad, en aangezien zij ook van CD's houdt, leek het me een goed plan om te vragen of ze misschien zin had mee te gaan. Een normale vraag, waar je niets achter zou zoeken.
We liepen het pand uit, naar onze auto's. "Goh, wat toevallig. Ik heb mijn auto precies achter die van jou geparkeerd!", zei ze. Ik keek haar even in de ogen, slikte de brok in me keel weg en vroeg heel gewoontjes of ze zin had mee te gaan naar de CD-beurs. Helaas, ze twijfelde, maar gaat toch niet heen. Ze kent iemand met een CD-brander, die de CD's heel goedkoop voor haar brandt. Dem, ik wil zelfs gratis mijn hele CD-collectie ( zo'n 100 CD's ) voor haar branden! Maar goed, ze ging in de auto zitten, startte hem, en wachtte tot ik wegreed. Ze hobbelde achter mij aan door het dorp heen.
Shit, ik weet niet wat ik nu moet doen! Ik ben helemaal gek op haar, maar zie ook de consequenties in als het mocht misgaan. Na deze kleine tegenslag laat ik de kop nog niet hangen natuurlijk, maarrre. Stel dat ik echt een heel goed blauwtje loop, of de eventuele relatie mocht dan onverhoopt uitvallen, dan kan ik mijn kop niet meer laten zien natuurlijk!
Oja, op twee januari had ik ook wat moed verzameld. Ik wenste haar een gelukkig nieuwjaar, en kuste haar driemaal, op de wangen. Hmmz, toch nog iets wat leuk is aan een nieuw jaar! Oja, het is trouwens wel makkelijk dat ze een rijbewijs heeft. Niet leuk is dat ze in mijn auto niet mag rijden, want net als vrouwen kan ze niet schakelen en mag dus alleen automaat rijden!
Maar goed beste Fokkers, wie kan deze arme en o zo verliefde Djeez nu helpen! Tips wil ik, en niets anders! Oja, het gaat me niet eens om een eventuele ontknaping, want ik ebn echt verliefd en wil dus wel meer! Ik zou alles voor haar willen doen en laten! Ik leer nu al af te vloeken, want ze heeft verteld dat ze christelijk is en bij een kerkkoor zit. Shit, moet ik straks elke zondag bij haar in de kerk zitten. En zelfs dát heb ik voor haar over! Ach, niemand is perfect. Wat is het toch mooi, verliefd zijn...
Niet geschoten is altijd mis
gewoon er voor gaan....ennuuhh...succes
Ik heb je post gelezen en heb genoten van de manier waarop je alles beschrijft, heerlijk die openheid waarmee je dat doet.
Ik kan je verder niet echt tips geven, behalve: Ga ervoor Djeez!
Tip 2: Blijf vooral jezelf! Ik vind je een heerlijke, spontane FOK!ker en lees graag je posts. Naar mijn mening weerspiegelen die toch iets van het karakter van een FOK1ker, zelfs al ken je die niet irl, dan kun je jezelf toch een beeld vormen van dat karakter.
En geloof me, met jouw karakter is niets mis, en mocht het bij dit meisje niet lukken, dan weet ik zeker dat er zich voor jou een hele lieve meid zal aandienen.
Tot slot, geniet van je verliefdheid! Het is een van de fijnste gevoelens die je kunt meemaken, maar probeer om ook het relatieve ervan in te zien, zodat je niet in zak en as raakt als het onverhoopt niet mocht lukken!
Sukses Djeez!!
quote:gefeli
Op 04 januari 2001 22:20 schreef Djeez het volgende:
Eindelijk, na jaren ben ik ook es verliefd. Heerlijk gevoel, het maakt je gek, ongeconcentreerd en dromerig. Lekker!
quote:Valt ook niet op he
Nu kwam ze vanmorgen de koffie bij ons brengen. Een groot en zwaar dienblad vol met kopjes, schoteltjes, koek en koffiekannen. Ze had moeite hem niet te laten vallen, dus ik dacht 'laat ik galant zijn', en de deur even voor haar openhouden. Kwam dus net een andere collega, de grootste roddeltante eraan lopen, en deed voor haar de deur open. Ik schreeuwen dat ik galant wou zijn, en als man de deur moest openen. Toen heb ik de deur maar open gehouden
quote:
Het leuke is dat ze nu altijd de stoel naast haar bezet houdt, voor het egval ik eraan kom. Ik kom meestal pas na een half uurtje aankakken, want ik wil niet een heel uur lang over vleugeltjes lullen natuurlijk! Ook leuk is dat ze elke keer toch wel steeds dichter bij me komt zitten, vandaag kon ik amper een hand tussen de stoelen steken.
quote:Wat is daar zo natuurlijk aan
Shit, ik weet niet wat ik nu moet doen! Ik ben helemaal gek op haar, maar zie ook de consequenties in als het mocht misgaan. Na deze kleine tegenslag laat ik de kop nog niet hangen natuurlijk, maarrre. Stel dat ik echt een heel goed blauwtje loop, of de eventuele relatie mocht dan onverhoopt uitvallen, dan kan ik mijn kop niet meer laten zien natuurlijk!
om loesje maar te quoten:
quote:suc6
Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op m'n ziel
[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 05-01-2001 00:18]
Heerlijk en fantastisch he, dat verliefde gevoel? Maar soms is het ook zo moeilijk, je wilt wat ondernemen, maar ja, hoe ga je het aanpakken. Bijna iedereen wordt dan onzeker. Of je nou al honderden relaties hebt gehad of nog geen 1. Dat is het verliefde gevoel. Ze is te leuk om het door een domme actie te verpesten.
Ik heb mijn lief (Zuurtje) ook op het werk leren kennen. Al vanaf de eerste dag was er meer interesse in hem dan in mijn andere collega's. Maar ja, ik was wel bezet. Gelukkig liet hij ook merken dat hij mij leuker vond dan gewoon leuk. Dus dat was voor mij voldoende om verliefd te worden. Maar goed, genoeg over mij... hoe moet je het aanpakken....
Plannen heeft geen zin. Als het moment er goed voor is dan hoop ik dat je gewoon je hart laat spreken en haar mee uit vraagt of haar gewoon verteld hoe jouw gevoel voor haar is. Als je het mooiste in je hoofd haalt wat je wilt zeggen, dan ben je dan toch te zenuwachtig om het te zeggen en dan kom je er niet uit. Gewoon laten gaan dus...
Sja, echt veel heb je er denk ik niet aan, maar goed, het is beter dan niets.
Wees jezelf, volgens mij ben je een prima kerel en als ze inderdaad zo leuk is, dan kan ze misschien niets in je zien, maar zal ze zeker niet lullig gaan doen en hoef je dus geen echt blauwtje te lopen.
Dus... niks geen risico... beter misgeschoten dan helemaal niet schieten!
Ik hoop dat je het geluk vindt wat ik in Zuurtje heb gevonden!
Succes!
Succes jongen!
Wat ik eigenlijk wil zeggen is, niet te lang wachten, gewoon zeggen wat je voor haar voelt en als het niet wederzijds is: uithuilen en opnieuw beginnen.
Volgens mij heb je geen tips nodig en ben je al heel goed bezig. Je bent aardig tegen haar, geeft haar extra aandacht en je stelt voor om iets leuks te doen. Lijkt me een goede 'move'. Misschien moet je over een tijdje (paar weken) weer met een leuk voorstel komen. Gewoon, iets vrijblijvends, zoals die cd-beurs, en kijken hoe ze dan reageert.
Heel veel succes en ik hoop dat het wat wordt! Ccarrella
Succes!
Vandaag was het wel weer gezellig. Ik ging eerst in de pauze nog even het dorp in, brood halen. Ik kwam bij de supermarkt waar haar voorgangster achter de kassa werkt. Ik stond daar in de rij voor de kassa, met mijn brood. Ik zei tegen haar:" Het klinkt natuurlijk niet aardig, maar het is maar goed dat je weggegaan bent!" "Ja ik hoorde het", zei ze." Je bent een beetje gek op dat nieuwe meisje hè!" Dem, zelfs zij weet het als! Die collega's praten hun mond ook altijd voorbij!
Vanmiddag ook weer. Ik zat uiteraard weer even in het kantoortje met haar te lullen. Vroeg een collega mij in haar bijzijn wat over haar. Ik kreeg een kop als een biet en verfrommelde een order. Ik ben maar snel weggelopen...
Daarna keek ze wel weer vaak naar em door het raam, en lachte heel lief als ik terugkeek. Komt ze even later aangelopen en vraagt aan mij of ik even wat post voor hara wilde frankeren. "Tuurlijk mien wicht, voor jou altijd!", zei ik. Vond ze wel lief...
En toen ik tussen de middag na het boodschappen doen in de keuken kwam, zaten er nog meer collega's. Kon ik nieteens naast haar zitten, maar moest ik een stoel ergens wegpakken en aan het hoofd van de tafel gaan zitten. Na tien minuten waren ze weer weg, en zette ik de stoel weer terug. "Kom maar egzellig naast em zitten hoor!", zei ze. Wat lief...
Shit, nu moet ik haar weer een heel weekend missen! En tot overmaat van ramp is ze maandag nog vrij ook!
Nouja, kan ik maandag weer es gewoon aan het werk, zonder afgeleid te worden
Maarre, zou het een leuk idee zijn haar langs mijn neus weg te vragen of ze volgende zaterdag meegaat naar 'Unbreakable' ? Ach nee, ik zal toch wel weer niet durven...
Maar goed, iig bedankt voor de tips, en wie heeft er nog meer tips en goeie raad ?
En denken van "nee, dat lukt me niet" moet je niet doen joh! Want het lukt je wel!!
[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 05-01-2001 21:12]
JA, het was een hint. Ja, je had haar gelijk mee uit moeten vragen.
Vraag in ieder geval volgende week haar telefoonnummer. Gewoon om af en toe gezellig te bellen, zonder dat je daarna bent afgeleid op je werk en zonder al die meeluisterende oren.
Film: doen. Nee heb je, ja kan je krijgen zou mijn moeder zeggen. Je gaat niet af als je dit vraagt. Dus waarom niet doen!
quote:Gewoon doen joh! , het lijkt mischien eng, maar het zal echt 100% meevallen, geloof me!
Op 05 januari 2001 21:02 schreef Djeez het volgende:
Maarre, zou het een leuk idee zijn haar langs mijn neus weg te vragen of ze volgende zaterdag meegaat naar 'Unbreakable' ? Ach nee, ik zal toch wel weer niet durven...
Geloof me, je doet het nog niet eens zo gek.
Woont ze lekker in de buurt van jou? Kan je gaan carpoolen.
Saboteer je eigen (of haar wagen, nee doe maar niet daar komt ze zo achter) een keer en vraag of zei je een lift kan geven en nodig der uit even wat te drinken (als ze tijd heeft)
Nog steeds semi-serieuze bui...
Go get her tiger
Volgens mij gaat dit wel wat worden hoor...
sjees, zelfs ik ben zo blind nog niet... en ik heb 3 exxen op rij die collega;s waren its fun boy I'm tellin' ya
Maar 'k ben 't eens met HighLander:
Go get her... kan weinig meer mis gaan nu...
Ze zal het onderhand toch wel in de gaten hebben, of van een van je collega's hebben gehoord. Niet te lang wachten, anders is je kans misschien zo voorbij!!!!
Zie je dan niet hoe ze naar je kijkt?
tja... maar zelf ben ik ook niet zo'n held hoor, meestal gebeurde het altijd op feestjes met behulp van veel alcohol, dan doe je de gekste dingen
Maar suxxes ermee !
Om negen uur kwam mijn grootste kameraad en tevens collega. Hij was een week ziek geweest. Ik dacht dta hij nog niks afwist van dat ik zo verliefd op haar ben, maar hij vroeg aan me toen ik alleen was:" En, heb je haar al mee uitgevraagd ?" Werd ik toch wel een beetje boos, iemand had dus zijn mond voorbij gepraat!
In de pauze ging ik met hem en nog een collega het dorp in. Ik beschuldigde die andere collega van zijn mond voorbijpraten, maar hij ontkende in alle toonaarden. Nou, ik vertel hem nooit meer wat, lelijke matennaaier! Maar goed, we gingen naar de keuken, om bij haar te zitten. Mijn maatje wilde eerst naast haar zitten, maar ik was net ff eerder
We gingen de krant lezen en praatten wat over van alles. Er zaten nog meer collega's bij, dus ik heb niks kunnen vragen. Helaas...
's Middags heb ik niet met haar kunnen praten, want ik had het te druk helaas. WEl af en toe nog even naar elkaar kijken door het raam, dat was alles. Tot overmaat van ramp heb ik geeneens 'tot morgen' gezegd toen ze naar huis ging, maar ben met de jongens ff wat gaan drinken.
We probeerden de ruzie uit te pratyen die was ontstaan door collega die zijn mond voorbij zou hebben gepraar. Hij bleef ontkennen, niet leuk dus! Andere collega zei dat het ook wel een beetje erg veel opvalt. Er zijn twee andere collega's die in de werkplaats werken, en die schijnen aan mijn chef te hebben gevraagd of ik een beetje gek op haar ben. Het valt zo op, ik zit niet meer bij hen in de pauze... Chef heeft gelukkig verteld dat hij van niks weet, ondanks dat hij het als eerste wist. Mja, zou het echt zo opvallen dan ? Als het echt zo opvalt, moet zij het toch ook doorhebben toch ? Of wacht ze tot ik een toenaderingspoging doe ?
Al die twijfels Maarre, ik wou het vandaag dus echt vragen, maar ik durfde niet. Ik zal het wel nooit durven, zodat ik eeuwig vrijgezel blijf. Staat ook zo raar vind ik, zo'n meisje meevragen naar de film. Straks lacht ze me uit, en gaat op het hele bedrijf vertellen dat ik haar mee uit heb gevraagd! Ach, ik ben gewoon een rukkende schijtlaars
quote:niks raars aan, en ze zal echt niet zo reageren!
Op 09 januari 2001 20:07 schreef Djeez het volgende:
Staat ook zo raar vind ik, zo'n meisje meevragen naar de film. Straks lacht ze me uit, en gaat op het hele bedrijf vertellen dat ik haar mee uit heb gevraagd! Ach, ik ben gewoon een rukkende schijtlaars
En nu inderdaad die telefoon pakken en bellen, schijterd!!!!
En anders doe ik het
Maar effe serieus: Bel haar maar, kun je tenminste vannacht goed slapen!
NU METEEN BELLEN!
En nu bellen kreng! Voordat iemand je voor is...
Soms moet je in het leven nou eenmaal risico's nemen om het leuk te hebben!!!
Iemand vragen om mee uit te gaan naar de bios hoeft ook helemaal niets te betekenen, je vraagt toch ook aan je beste vriend om naar een stoere film te gaan???
Op zoiets simpels als een bios zegt ze echt wel ja, ze vindt je leuk genoeg om mee te praten, waarom dan niet gezellig naar de bios.
Ga je na afloop nog wat drinken en je bent aan het praten.
Zegt ze nu dus nee, dan hoeft dat dus niets te betekenen. Vraag haar heel normaal of ze zin heeft om mee te gaan naar de bios (geen datum zeggen, anders zegt ze misschien nee, en heeft dat alleen met de datum te maken) daarna datum afspreken, klaar is date.
Succes en laat het weten, vindt het schitterend om te lezen
ps. kunnen die collega's die info niet van dit forum halen??
[Dit bericht is gewijzigd door Morpheu$ op 09-01-2001 20:49]
Er draait op het moment die en die film, en die schijnt erg goed te zijn. Ik wil hem graag met jou zien, lijkt je dat wat?
Ik vind het ontzettend leuk om met je te praten. Ik heb het alleen nu ontzettend druk..zou je het gezellig vinden om na het werk wat af te spreken?
Hee, heb jij die film al gezien? Nee ik ook niet! Zullen we em samen gaan bekijken?
.....
Joh, iedereen pest me ontzettend met me knaap-zijn..echt, ik heb vandaag besloten dat ik niet langer die rukker wil zijn, maar jouw vriendje!! <---- okeee, geen goed ideeee..
Vraag haar morgen gewoon mee naar de film (Unbreakbale ofzo) en ga daarna wat drinken.
Zoals eerder werd verteld is de bios inderdaad een "safe bet".
Gewoon doen...Ik ben zelf genoeg keer afgewezen maar ik heb ook genoeg keer success gehad, gewoon door mijn BEK open te trekken!!!
Go Djeez Go!
Ik kan je helaas geen tips geven. Ik had het bij het uitvragen van mijn vriendin (toen we nog niets hadden) al ontzettend veel moeite terwijl ze net zo verliefd was op mij als ik op haar.
quote:Staat ze niet in het telefoonboek ?
Op 09 januari 2001 22:30 schreef Djeez het volgende:
Ik heb haar telefoonnummer nog niet gevraagd![]()
Dus luister naar al het advies wat je hier gegeven is en VRAAG HAAR.
Iedereen schijnt het al te weten dus zij zeker ook als ze niets van je wilt weten had ze je wel op afstand gehouden dus je zal geen blauwtje oplopen.
Succes morgen!
Succes!
mocht het lukken, laat haar dan nooit los op dit forum of zorg dat ze je niet meer terug kan herkennen
nieuw account???
verder, succes natuurlijk
quote:Is wel een heel origineel aanpak eigenlijk, misschien moet je dat inderdaad even doen, en daarna nog iets leuks gaan doen waar jullie even gezellig en rustig met elkaar kunnen praten.
Op 09 januari 2001 22:30 schreef Djeez het volgende:
...Ik heb haar telefoonnummer nog niet gevraagdZal ik anders vragen of ze meegaat een nieuwe bril uit te zoeken ? Want ze heeft vandaag aangegeven dat ik een zwart montuur moest nemen, omdat 'zij dat mooi vindt'...
Veel sux6.
Toen ik naar haar toe stapte heeft ze niet echt een antwoord gegeven maar onze vriendschap is veel beter geworden. En ik denk ook absoluut dat ze niet lullig zal reageren en je zal uitlachen, dat doen ze helemaal niet zo snel. En al helemaal niet omdat ze wel met je mee wil ene bril uitzoeken (ik heb ook een nieuwe bril nodig, leuke versier truuk )
Hey Djeez succes !
Wees nou een stoere man en vraag haar mee uit. Ze zal je vast niet opeten en als ze het wel doet, vraag dan of ze op de lekkere plekken begint zodat je toch nog eerst kan genieten
Ik hoop spoedig goed nieuws te lezen! Ik vertrouw op je!
GO DJEEZ!!!!
(misschien word je nog wel een landelijke hype zow
[Dit bericht is gewijzigd door Confuser op 10-01-2001 12:50]
Maar ook ik wens je errug veel succes!
Als je haar wil laten weten wat je voor haar voelt maar het niet rechtstreeks durft te zeggen(wat ik herken) kan je ook een liefdesbrief schrijven want schrijven kan je goed.
Wat ook leuk is haar meenemen naar een concert van een band die jullie beiden leuk vinden ofzo.
Er zijn heel wat mogelijkheden maar bedenk dat als je je hart volgt het niet uitmaakt welke je uitvoert zegmaar. Ik gun het je net als ik t mezelf gun
Kom op Djeez! (en zoals al vaker zijn dit sort posts aan jou ook op mezelf toepasbaar)
quote:Zat ik ook al aan te denken. Weet iemand wanneer Radiohead weer optreedt ? Of anders SKIK. Maar 'Street Spirit' van Radiohead is voor beide van ons ons lievelingsnummer, hadden we het vandaag in de lunchpauze over.
Op 10 januari 2001 17:24 schreef Machiel het volgende:
Wat ook leuk is haar meenemen naar een concert van een band die jullie beiden leuk vinden ofzo.
En nee, ik heb het dus weer niet durven vragen! Vandaag tussen de middag, was mijn grote kameraad en tevens collega dus aanwezig in de keuken. Hij zit nml altijd bij de vrouw in de pauze. Kameraad zat erbij als 'support' zeg maar. We zaten heel gezellig te kletsen, over muziek, de dood etc... Als ze met mijn kameraad aan het praten was, keek ze mij aan. Was wel grappig.
Verder deed ik best wel kidnerachtig met mijn kameraad. Net als altijd gingen we weer 'Robocop' en 'A-team' nadoen. Ze zei dat we gek waren. En dát wist ze nog niet! Nouja, in een relatie moet je toch open zijn, dus kan ze nu maar beter gelijk weten dat ik gek ben ipv dat ze er later achter komt. Achja, we hadden iig veel lol, en ik was gelukkgi wel weer zo galant om de deur voor haar open te houden.
's Middag kon ik door drukte maar weinig met haar praten. Wel weer veel oogcontact gehad gelukkig. Na het werk gingen mijn collega's even wat drinken, en ik wou weer naar huis. Nog even met haar praten, voor we naar huis zouden gaan. Dit is het enige moment dat we echt met zijn tweetjes zijn, het ideale moment om haar mee uit te vragen natuurlijk.
Ze had vandaag een jas gekregen met het bedrijfslogo erop. Ze zei dat ze blij was dat er nog eentje in haar maat was. Ik vroeg of ze nog maatjes 'M' hadden voor haar. Ze zei dat ze maat 'XL' had gekregen. Waarop ik vroeg of dat niet veelste groot was."Nee", zei ze, "ik heb nogal brede heupen." Ik zei dus dat ik dat heel erg vond meevallen. Jaja, ik ben echt een slijmbal!
Ging ze helaas niet echt op in, al kleurde ze wel een beetje.
Daarna moest ze nog even naar boven, om haar andere jas op te halen. Toen ben ik maar weg gegaan, had geen zin om te wachten. Ik ging in de auto zitten, en wilde wegrijden. Zag ik haar net het bedrijfspan uitlopen. Ik ging als een gek zitten toeteren, zij zwaaide terug, maar doordat ik niet oplette had ik bijna drie geparkeerde auto's geramd! Gelukkig ging het net goed, en heel stoer trok ik snel op en ging er als een haas vandoor.
Hmmz, zo blijf ik dus eeuwijg vrijgezel als ik niet durf te vragen. Maar met jullie tips zou het echt moeten lukken! Nouja, morgen is er weer een dag, we zien wel wat het wordt... Bedankt Fokkers!
maare, probeer het morgen nu even. als je het voor het weekend voor elkaar heb. dan kun je zaterdag al naar de film. Kun je achteraan reserveren, altijd beter dan vooraan
Loop naar haar toe, en vraag het, of vertel het, .. DOE IETS.
Don't be a WIMP.!
quote:Denk dat ie dat weer overdreven vind.. Hij wou al niet dat zijn collega's het wisten, strax weet half nederland het...
ik wil all you need is love wel ff bellen voor je
dan gaat robbert ten brink haar wel voor je uit vragen.krijg je nog geld toe ook
quote:Te gek.... Als die meid van Radiohead houdt en jij ook, komt het zeker weten goed... Kijk ff op radiohead.nl en wordt lid van die mailinglist, die houden je wel op de hoogte (denk ik). Maar het zal nog wel ff duren waarschijnlijk
Zat ik ook al aan te denken. Weet iemand wanneer Radiohead weer optreedt ? Of anders SKIK. Maar 'Street Spirit' van Radiohead is voor beide van ons ons lievelingsnummer, hadden we het vandaag in de lunchpauze over.
quote:Fout
Gelukkig ging het net goed, en heel stoer trok ik snel op en ging er als een haas vandoor.
Hey maar durf de stap nou te zetten Djeez, als die ene zin "wil je een keer met me uitgaan" eruit is, dan gaat er een wereld voor je open..come on, you can do it
Ik heb het vandaag gevraagd, en ben er zeer blij om! Het verhaal:
Vandaag was ik in de lange middagpauze eerst even met mijn collega het dorp in geweest, iets wat we elke dag doen. Even een frisse neus halen... Ik ging even naar Jan de Boer ( straks Konmar ) om een pak appels te kopen en nam even een Aktueel mee. Een kutblad, maar wou graag even het interview lezen met Hieke en Bianca.
Maar goed, ik was weer op het werk aangekomen. Mijn collega ging even naar zijn kantoor, en ik liep naar de keuken. Ik had verwacht dat een andere vrouwelijke collega die er ook altijd bij zit er ook wel weer zou zitten. Gelukkig, die roddeltante was alleen ergens gaan zitten...
Ik nam tegeover haar plaats, en we raakten aan de praat. Mijn telefoon piepte. HA, een SMS-je van een kameraad die me succs wenste met haar! Ik vertelde dat ik een SMS-je had gekregen zonder de boodschap te vertellen natuurlijk. Ze keek even op haar telefoon, omdat ze net met een vriendin had geSMS't.
We hadden het over de verslaving van SMS-en enzo. Ik vroeg of ik heel misschien haar nummer mocht hebben, zodat we kunnen SMS-en met elkaar. Ze wilde hem wel geven, maar ze wist haar nummer niet. Achja, vrouwen... Maar goed, ik zei haar dat ze mijn nummer moest draaien ( heeft ze gelijk ook ff in haar telefoonboek gezet ) en dat ik dan niet zou opnemen. Aldus geschiedde. Toen wist ik dus haar nummer en heb hem even toegevoegd aan mijn telefoonboek.
Even later kwam mijn collega de keuekn inlopen. Ze zei dat ze blij was dat het bijna weekend was en dat de tijd heel snel gaat. Collega vroeg of ze nog ging stappen. Ze gaat met wat vriendinnen naar een talentenjacht in haar dorp ofzo. Mijn collega vraagt of en waar ze wel es uitgaat. Ze noemt oa een hele grote discotheek in Duitsland op. Collega vraagt erover door, en ze begint hierover enthousiast te vertellen. En mij alleraardigste collega vraagt aan mij:"Ben jij daar wel es geweest ?" "Nee", antwoordde ik naar waarheid. Hij vroeg of het dan niet een leuk idee was om er es met zijn tweetjes heen te gaan. Goed idee, want ze was heel enthousiast."Leuk, leuk", zei ze."Moeten we zeker es doen!" YES, eindelijk een date met haar!
Mijn collega loopt weer weg, komt later mijn grootste kameraad die tevens collega is eraan. Hij kijkt me met een vragende blik aan, en ik kijk blij naar hem terug. Ik lees verder in mijn Aktueel, de plaatjes sla ik over, die bekijk ik 's avonds wel! Zie ik ineens een klein artikeltje staan over 'The Sixth Sense'. Dus ik roep:"Hé, the Sixth Sense!" Ik slis een beetje, dus dat komt altijd nogal rottig mijn strot uit. Kameraad vindt dat altijd zeer grappig.
Maar zij zegt:"Hé, goeie film! Heb je hem al gezien ?" Ik bevestig, en zij antwoordt:" Ja, ik wil nu graag de opvolger nog zien die nu draait." Ik stotter:"Ja, ik wil hem ook heel graag zien! Zullen we samen gaan ?" Shit, klonk een beetje te gretig!
En nee, ze gaat dit weekend al met een vriendin. Nouja, niks aan te doen! Maar ik ga iig met haar uit, dat is al heel wat!
Maar goed, ik ga dat van dat discotheekverhaal nog wel ff goed warm houden natuurlijk! Als ze er volgende week niet meer over begint, dan begin ik er wel weer over. Een beetje zeuren wanneer we nu gaan enzo. Als ik het slim aanpak, zorg ik ervoor dat zij rijdt, en ik naast haar zit. Kan ik een paar pilsjes drinken tenminste. En als we bij haar thuis zijn, zeg ik wel dat ik met vier glazen bier niet durf te rijden. Misschien mag ik dan wel bij haar blijven slapen
Maarre, niet te voorbarig zijn, maar ik hoop wel dat er nu eindelijk es iets gebeurt! Ik ben gelukkig niet afgegaan, ze vindt me wel leuk en ze is ook niet afkerig tegen me. Ik hoop dat ze me wel lief vindt. Ik ga er gewoon voor, en laat ik eindelijk es geluk in de liefde hebben!
Vele groeten van een impel-, stimpel- en stapelverliefde,
Djeez
Tip, vraag haar anders NU alvast mee naar de nieuwe film van Tom Hanks (Cast Away), gaat de 26e in premiere
Succes en laat snel meer horen!
Haar met je autotje ophalen en aan het eind van de avond/nacht weer braaf thuisbrengen!
quote:Verder niks ?
Op 12 januari 2001 22:02 schreef Strolie75 het volgende:Haar met je autootje ophalen en aan het eind van de avond/nacht weer braaf thuisbrengen!
quote:Wees jij maar lekker jezelf, dan komt alles goed
Op 12 januari 2001 23:16 schreef Djeez het volgende:
Verder niks ?
dames...bedankt voor de tips.....ben d'r ook weer wat wijzer van geworden
btw. dit kun je natuurlijk ook sms'en. eerst vragen of de film leuk was, en dan vragen of ze op een voor haar geschikte datum met je naar een andere film wil
quote:Ja, Kleintje! Zoals ik al had vermeld in mijn verhaal van vrijdag, heb ik haar telefoonnummer gekregen. Ik had haar vrijdag gelijk een SMS-je gestuurd. Werd ik vanmorgen wakker, zet ik mijn foon aan, en stond en er een heel lief bericht van haar in! Niet veel bijzonders, maar de toon was iig heel lief. Ik stuurde haar er gelijk eentje terug met een lief verhaaltje, en drie kwartier later kreeg ik weer een lieve terug, met dat ze mij succes wenste met huis schoonmaken en dat de zondagen altijd zo saai zijn. Weer teruggestuurd, maar heb verder niks gekregen. Kan kloppen, want vrijdag had ze nog maar f 1,05 beltegoed, dus maar genoeg voor twee SMS-jes.
Op 14 januari 2001 15:46 schreef Kleintje het volgende:
Heeft Djeez haar telefoonnummer dan al?
quote:Niet wachten, dat hebben jij en wij (de beste lezers van de romance) al genoeg gedaan. En koop gelijk beltegoed voor der
Nouja, we zien wel. Gelukkig is het gauw weer maandag, en zie ik haar weer! Gelijk vragen of we volgend weekend samen uitgaan of nog even wachten ?
quote:toch leuk dat je hem steunt
Op 15 januari 2001 10:58 schreef mestreech het volgende:
djeez, wat ben jij een verliefde sukkel
quote:Over sukkels gesproken, de persoon die dit schreef is zeker sukkelvrij!
Op 15 januari 2001 10:58 schreef mestreech het volgende:
zjeezus, wat ben jij een sukkel
Dit lijkt wel een soap, maar dan tien keer beter echt waar. Goed geschreven! Ik heb deze threat in een keer gelezen en ik leefde meer met je mee dan een goede film.
Maar zoals Catootje al zei:
Ik hou het niet MEER volgens mij zit iedereen echt met smart te wachten op het vervolg van Djeez + (toekomstige?) girlfriend
quote:Nou ik heb een goede relatie; Maar ik vind hem wel een watje....mag ik toch wel vinden of niet?
Op 15 januari 2001 11:59 schreef Kleintje het volgende:
Over sukkels gesproken, de persoon die dit schreef is zeker sukkelvrij!
Zeker zo'n stoere boy die nog nooit verliefd is geweest en anders overal zo op af stapt???
quote:Tuurlijk mag jij dat vinden, jij bent immers stoer!
Op 15 januari 2001 17:41 schreef mestreech het volgende:
Nou ik heb een goede relatie; Maar ik vind hem wel een watje....mag ik toch wel vinden of niet?
quote:Jaahoor...maar goed, als hij wist hoe hij dit moest aanpakken..had hij dit topic niet geopend!! En ik vind dat wel leuk, te weten dat een jongen net zo nerveus en onzeker kan zijn als ik. Feest van herkenning zeg maar! Allicht zullen er mensen zijn die dit veeeeel beter (volgens henzelf) aan denken te pakken..maar ik kan het alleen maar waarderen. En ik vind het leuk te lezen als iemand vertelt hoe verliefd hij/zij is!
Op 15 januari 2001 17:41 schreef mestreech het volgende:
Nou ik heb een goede relatie; Maar ik vind hem wel een watje....mag ik toch wel vinden of niet?
quote:GO GO GO Djeez....anders moeten we dadelijk nog een deel 2 open
Op 15 januari 2001 10:31 schreef Catootje het volgende:
NIET WACHTEN!! Da hou ik niet meer...en een beetje initiatief wordt hogelijk gewaarderrd...GO!!!!
quote:
[b]Op 15 januari 2001 19:36 schreef
en dan ook nog eens een topic over het einde van het knaapjes duo
quote:Laten we het hopen
Op 15 januari 2001 19:36 schreef otaku-san het volgende:
Nee tegen die tijd zijn we aan een andere topic titel toe, denk ik.
en dan ook nog eens een topic over het einde van het knaapjes duo
Hehe.. Maar serieus.. Hoopt dat t gaat werken Djeezertje.. Ik wacht in spanning op een update..
Vanmorgen om acht uur was ze weer aanwezig. Ik was bij hoge uitzondering es aan het werk, maar zag haar toch aankomen. Wow, mooi pakje had ze aan! Strakke broek, en toch wel beetje diep uitgesneden blouse. We zeiden gedag, en ik vroeg langs mijn neus weg:"Leuk hè, SMS-en!" Ze lachte, werd rood en stamelde dat het idd zeer leuk is. Gelukiig bleek de roddeltante die haar werk 's ochtends doet vrij te zijn, dus zat ze de hele dag beneden bij mij! Mooier kon de dag niet beginnen...
Telkens als mijn collega's even weg waren, en zij dus alleen zat, liep ik naar haar toe om haar gezelschap te houden. We hadden het oa over 'Wie is de Mol ?', volgt ze ook, daarom, volg ik het nu ook. Maar wie zal het zijn ? Maar goed, het was alweer gauw twaalf uur, en dus pauze.
Ik liep eerst zoals gewoonlijk met mijn collega naar de supermarkt. We hadden het over haar, en dat we SMS-jes met elkaar hadden gestuurd. Hij denkt dat ze mij ook wel heel leuk vindt. Ik hoop het ook.
Om 12:20 was ik weer terug op de zaak, en ging ik bij haar zitten. Dem, nog een collega die er anders nooit zit, zat er ook bij. Een echte nieuwsgierige eikel, wil alles weten. Maar ik ging gewoon heel koeltjes naast haar zitten, hem negerend. Ik vroeg of ze dit weekend nog wat bijzodners ging doen. Dem, ze heeft familieweekend, en zit dus het hele weekend met de hle familie in Gramsbergen. Idd, het dorp van Erik Hulzebosch. Moet ze in een vakantiepark zitten met de familie. Kan ik weer niet met haar stappen
Gelukkig, bemoeizieke collega hoepelde op. Joepie, ik was alleen met haar! We hadden het over haar familie, en op een gegeven moment kwam ze los. Ze blijkt net als ik best wel een klotejeugd te hebben gehad, zodat we een half uur echt heel serieus praatten over onze jeugd en de andere dingen des levens. Maar gelukkig is het nu goed. Ook vertelde ze dat ze een lange relatie achter de rug heeft. Shit, zij heeft dus ook al geen vliesje meer
Het uur was weer veels te vlug voorbij, zodat we weer aan het werk moesten. Nouja, het was gelukkig rustig, dus gingen we maar een beetje naar elkaar staan staren door het raam. Je moet toch wat ? Ik kwam wel veel bij haar, want ze had nog inkijk ook! Heel stiekem keek ik dus een aantal keer over het randje. Eigen schuld, had ze maar een coltrui aan moeten doen!
Het was weer gauw vijf uur, vrij! Zij ging naar huis, ik besloot toch maar weer es wat met mijn collega's te gaan drinken. Altijd lekker, zo'n cola... Ik had het nog even over haar met mijn twee collega's die meedronken. En toen maakte mijn chef bekend dat we met elkaar hadden geSMSt. Ik was bang dat mijn andere collega zich weer es had verluld, maar dat bleek dus niet waar. Zij had samen met mijn chef onder twee ogen een gesprekje over mij. Had ze oa verteld dat ze het heel leuk vond dat we hadden geSMSt enzo. Ze had nog meer dingen gezegd en gevraagd, maar mijn chef had beloofd dat niet te vertellen. Maar hij zegt ook dat het wel snor zit en zij mij ook heel leuk vindt. Maarja, die twijfel hè!
Maar goed Fokkers, ik ga ervoor! Met een beetje mazzel zal Snippie niet lang meer een knaapje zijn...
Als je baas sommige dingen niet mag zeggen van haar, maar dat hij nog wel zegt dat het wel snor zit. Dan kan het haast niet anders dat ze wat heeft gevraagd over jou. Interesse vragen dus.....
Vraag het gewoon, ZONDER een datum erbij te zeggen maar vraag dus of ze wat wil doen en dat ze zelf mag aangeven wanneer.
Ik denk echt dat je niet af hoeft te gaan. Ze vindt je leuk genoeg en zal dus ja zeggen.
Nee heb je, Ja kun je krijgen.
quote:Dus
Op 15 januari 2001 20:06 schreef Djeez het volgende: Ook vertelde ze dat ze een lange relatie achter de rug heeft. Shit, zij heeft dus ook al geen vliesje meer
quote:Vraag het eens
Maar hij zegt ook dat het wel snor zit en zij mij ook heel leuk vindt. Maarja, die twijfel hè!Maar goed Fokkers, ik ga ervoor! Met een beetje mazzel zal Snippie niet lang meer een knaapje zijn...
Wie weet geen knaapje meer een vriendin/maatje is nog 'belangrijker' denk ik...
Je bent verliefd. Dan is het toch het mooiste als je haar in je armen kan houden en op die manier tonen dat je van haar houdt?? of andersom natuurlijk.
Ze heeft al een relatie achter de rug. Ik durf te wedden dat als jij op een gegeven moment (als jullie wat krijgen) verteld dat je nog maagd bent dat ze dat prachtig zal vinden. Dan zal ze zelf wel op een gegeven moment het voortouw nemen.
Geloof me, het is lekkerder om verleid te worden tot intimiteit dan om iemand anders te moeten verleiden.
Ik hoop dus dat je het rustig houd, zeker in het begin. Maakt de kans van succes alleen maar groter.
[Dit bericht is gewijzigd door Morpheu$ op 15-01-2001 23:10]
quote:Nog even een leuk rijmpje voordat ik ga pitten, wat slaat op de quote:
Op 15 januari 2001 23:08 schreef Morpheu$ het volgende:
Dan zal ze zelf wel op een gegeven moment het voortouw nemen.
Haar naam is Karin en ze zei "Nee, hij moet daarin!"
quote:Ik heb de filmrechten maar alvast geclaimed en laten vastleggen..
Op 15 januari 2001 16:07 schreef Tha_Butcha het volgende:
DJEZUS of moet ik zeggen DJeez?Dit lijkt wel een soap, maar dan tien keer beter echt waar. Goed geschreven! Ik heb deze threat in een keer gelezen en ik leefde meer met je mee dan een goede film.
Vraag haar uit, maak een afspraak en praat met haar, het zal heus wel wat worden, ik heb dat ook wel eens meegemaakt, wie van ons niet en ik gun het je van harte.
quote:En zo is het! Succes ermee, jongen!
Op 16 januari 2001 00:48 schreef otaku-san het volgende:
Beste Djeez,
je bent iemand die heel openhartig bent op een ontwapenende manier, je hebt kwaliteiten, die hier herkend worden, zie je reacties op deze topic, maw je bent een bijzonder mens.
ik denk dat degene waarop je verliefd bent die bijzondere kwaliteiten van je ook herkend heeft
Veel success, plezier en denk alsjeblieft niet dat je meteen ontknaapt zult worden als je de eerste keer met haar alleen bent.
Dat komt heus wel, laat haar het tempo bepalen, ze zal het je heus wel laten merken.
<knip>
Vraag haar uit, maak een afspraak en praat met haar, het zal heus wel wat worden
<knip> en ik gun het je van harte.
quote:Dit is altijd moeilijk te kiezen. Ik zou het in ieder geval niet op het werk doen. Zoals gezegd... vraag haar eerst uit en zorg dat je dan wat leuks gaat doen en daarna als jullie lekker in de stemming zijn, nog even wat gaan drinken of iets dergelijks waarbij je lekker kan gaan praten. Op zo'n moment zou je kunnen vragen wat ze van jou vindt. Grote kans dat ze dat ook aan jou over haar zal vragen. ideale manier om dan te zeggen dat je haar heel leuk vindt en dat je het jammer vindt niet haar vriendje te zijn of dat ze wel jou type is. Bedenk iets charmerends (moeilijk woord
Op 16 januari 2001 00:05 schreef Djeez het volgende:
Welk tijdstip zou het meest geschikt zijn om haar mijn gevoelens voor haar te vertellen ? Na een eerste afspraakje, of gewoon in de pauze als we met zijn tweetjes zijn ? Ik weet het allemaal niet meer...
Als ze met je wil uitgaan dan kun je zoiets makkelijk zeggen op zo'n rustig moment. Maar... niet aan het begin. Ik zou dit op het einde doen, als je al een gezellige avond achter de rug heb.
Zorg dat je, aan het eind van je werkdag, net iets voor haar het pand verlaat... Op het moment dat zij naar buitenkomt stap jij uit je auto (die je heel strategies naast die van haar hebt geparkeerd) en vraagt of zij je naar huis wil brengen omdat de auto het niet doet/sleutels kwijt/verzin maar wat...
Jij dirigeert haar, met een omweg natuurlijk, richting je huis waarbij je 'toevallig' langs een gezellig kroegje rijd. Om haar te 'bedanken' voor haar hulp nodig je haar uit voor een drankje die ze, omdat ze volgens mij toch ook een beetje gek is op jou, maar al te graag accepteert... En voila, je zit nu in een perfecte omgeving om haar jouw gevoelens te vertellen
Doe je best en ga ervoor! Beter spijt hebben van iets dat je wel gedaan hebt dan spijt hebben van iets dat je niet gedaan hebt... (Ofzo)
quote:JIJ BENT OOK LIEF!
Op 16 januari 2001 00:05 schreef Djeez het volgende:
Idd, goeie reacties Morpheu$! Ludo zou zeggen *stil* Mooi... ( de rest natuurlijk ook bedankt voor de reacties. Kleintje, je bent lief! )
Kom snel uit het werk om weer een update te geven!
ff voor de duidelijkheid, je woont in drente toch? en emmen ligt daar toch ook? in drente dus...
/me moet echt langer slapen na zo'n kroegnachtje
En eindelijk dringt het een beetje tot me door. Die griet waar ik al zo lang achteraan zit is mij niet waardig. Ze gebruikt me en gat alleen met me om als zij dara zin of behoefte aan heeft.
Ik weet ook dat als ik haar donderdag weer zie dat ik dan weer knetterverliefd op haar ben. Dan moet ik die gevoelens maar zien te onderdrukken en even een keer echt mat haar praten.
Die streek van zatedag nacht was er 1 teveel.
Ik heb meer aan dit topic gehad dan aan alle topic die ik geopend heb.
Grtz
en Djeez.....Jij bent de winnaar, en ik de eeuwige vrijgezel.
Sterkte en veel geluk!
Sorry hoor, maar die eikels verpesten echt alles. Had ik het eindelijk zo mooi voor elkaar dat die vrouwelijke collega die ons eerder altijd gezelschap hield en als een soort van ja-knikkende zoutzak ons bewaakte in haar eentje de pauze doorbracht ( een wel heel erg kromme zin ), komen er opeens allemaal mannelijke collega's bij zitten die meezeuren.
Maar goed, eerst een update:
Weinig leuks beleefd, door die collega's dus. De zeurende roddeltante die 's morgens altijd haar plek bij de telefoon inneemt was er weer, zodat ze na mij te hebben begroet weer naar boven vertrok helaas. En daar bleef ze de hele ochtend weer zitten helaas. Wou ik nog ff naar boven sneaken 's morgens om ff een idiote vraag aan haar te stellen ( heb je hier nog zelfklevende memoblaadjes ? ), verspert de directeur ineens de weg. Ik sneakte gauw ff het faxhok in om zogenaamd wat te faxen. Helaas, een saaie ochtend dus.
Goed, het werd dus eindelijk twaalf uur, en na zo'n tien minuten even op de WC te hebben gezeten, ging ik het dorp maar weer es in. Cool, een FHM ( kutblad ) met gratis kalender! Kalender met wel heel erg mooie vrouwen... Dus ik kocht dat blad met kalender, en ging weer naar het werk, op naar de keuken! Joepie, die zoutzak zat op kantoor Pacman te spelen, dus de kust was vrij.
Ze zat idd in haar eentje aan de keukentafel. Ik zei "Moggûh", en ging zitten. Dem, lui is ze wel, ze had een pak yogidrink leeg gemaakt en er geen nieuwe neergezet. Dus ik maakte het pak plat en stopte hem in de vuilnisbak. Ik pakte een nieuw pak en schonk me een glas in. Zij had ook een blad gekocht. Leuk, de Flair! Vond zij ook, en begon allemaal vrouwendingetjes te citeren. Grappig! Ik bladerde mijn boekje door, uiteraard heel subtiel die mooie vrouwen overslaand.
"Hé, er staat ook een mannensex-IQ-test in de Flair!" Ze stelde een vraag hardop, ging over wat een man denkt als hij haar uitnodigt voor de film. Zij zei dat een man dan uiteraard bedoelt "Zullen we neuken ?" Ik antwoordde als ik zeg dat ik met een meisje een film wil zien dat ik dan ook echt voor de film ga. Aan mijn neus kon ze wel zien dat ik loog...
Ik liet weer wat dingen uit mijn boekje zien, ging over retedure onderbroeken. Eentje kostte 85 piek, vond ze ook wel errug duur. Ik zei dat ik ook altijd boxershorts draag, alleen dat die wat goedkoper zijn. ( ik heb maar niet verteld dat ze van de HEMA zijn...) Wilde ze net vertellen wat zij in de kast heeft liggen, komt er een collega aan. AAAAAAAAAARGH, ze hebben die zeikerd niet voor niks naar het andere pand verbannen, vijf kilomter verderop! En ja hoor, hij begon weer te zeuren. Zij negeerde hem gelukkig, en ging mijn mannenblad doorbladeren. Ze werd zo evrveeld, dat ze ook nog ff die mooie vrouwenkalender ging doorbladeren. Wow, ze kijkt naar mooie vrouwen, zou ze dan heel misschien ...? Hmmz, laten we maar hopen dat ze bi is dan, kan er altijd nog een dame bij
De sfeer was dus alweer goed verstoord, komt er nog een mannelijke collega bij. Tsja jongens, zo blijf ik knaap hoor! ( ze hebben nml net Knaapjes.nl ontdekt...) Moet ik het toch maar es met hen over hebben dan. Nouja, toen hebben we het maar over gladheid en het nut van autogordels gehad.
De pauze was weer voorbij, en heel galant hield ik de deer weer voor haar open. De middag weinig beleefd. Niets dan het gebruikelijke staarwerk, de grappen onderling en blikken van verstandhouding. Haar beltegoed is op, en nu heeft ze beloofd het morgen op te waarderen. "Leuk, kunnen we weer SMS-en!", zei ik. Ze lachte en kleurde, want zij vindt het SMS-en met mij ook heel erg leuk. Heb ik haar maar weer zes SMS-jes gestuurd vanavond. Achja, ze moest toch weer in het koor zingen vanavond. Altijd leuk als dan de GSM constant piept in de kerk
Dat was het wel weer eigenlijk. Oja, ik heb nog een groep collega's afgewimpeld. De nieuwsgierigste van onze werkplaats vroeg nogmaals of ik niks in haar zag en of ik niet achter haar aan zou gaan. Toen heb ik hem maar verteld dat ze niks voor me is, omdat ze van de kerk is. Vond hij wel een goeie reden. Tsja, als strax iedereen het weet op het bedrijf, wil ze helemaal niet meer met me uit!
Maar goed, dit was het weer voor vandaag. Morgen hopelijk weer een lange en leuke nieuwe aflevering van de Djeez verliefdheidssoap!
Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
Djeez maakt de ene goede keuze na de andere, zullen we anders een keer van keuze wisselen? Dan heb ik tenminste ook een keer een goede keuze gemaakt.
Grtz
quote:Succes, het zal jou ook zeker es lukken!
Op 16 januari 2001 22:24 schreef Duneheerscht het volgende:
Djeez roelez...Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
Ja, dat mag! Vraag maar!Geintje, ik ben alweer 21 inmiddels...Djeez maakt de ene goede keuze na de andere, zullen we anders een keer van keuze wisselen? Wat dacht jezelf ? Nee dus, ben blij dat ik eindelijk wat zekerder in mijn schoenen ga staan tegenover vrouwen
[Dit bericht is gewijzigd door Djeez op 16-01-2001 23:09]
Ik zit al vanaf de eerste posting dit draad te lezen, en het is me opgevallen dat je steeds weer in dat koffieruimte zit, lijkt wel Homer Simpson in de cantine. Wat is er gebeurd met je bril montuur, moet je geen nieuwe halen, dat was toch haar idee..?
Vraag haar in DJEEZnaam uit, onderneem iets, ga met haar naar de film, ga naar "Cast Away" leuke romantische film, maar toch niet te slijmerig. Of blijf tenminste even uit dat koffiehok. Laat haar even merken dat je tenminste enkele minuutjes allen wilt zijn met haar.
Overigens vind ik dit ook ontzettend leuk, is inderdaad net een 'soap'
Wie gaat er een script schrijven, kan het misschien nagespeeld worden op een FOK! meeting.
Quit lulling around, ga for it.
Nu nog dat laatste beetje en je hebt dan naar het zo klinkt een vriendin enneh trek je niets aan van die collega's joh...die zitten gewoon dom te geiten
btw, Krl: Hoe ben jij hier op het fokforum beland? heb je nog steeds je oude xs4all email adres? Dan neem ik ff contact met je op.
En email nog steeds zelfde...
Krl: Ik dacht Krl (als nickname).. hmmz ff icoontje goed bekijken. JA! das de oto van krl kan, niet anders
quote:Ik wilde niet ongeduldig zijn maar ben het wel met je eens!
Op 17 januari 2001 20:41 schreef Kleintje het volgende:
Kom op Djeez... we zitten allemaal vol spanning te wachten op het vervolg... kap die icq gesprekken af en begin te typen!
Ik ken Djeez van een aantal jaren (8 jaar alweer) geleden en aan zijn reacties in verschillende topics merk ik dat hij nog geen kloot veranderd is.
Het is een klein jochie met een grote bek, maar een heel lief teer hartje. Hiernaast is ie ook errug verlegen tegen meisjes.
Iedereen moet hem ff de tijd gunnen om z'n meisie binnen te halen. Alleen het duurt zo wel errug lang!
Hierboven was dus gericht aan een jongen waarmee ik een jaar elke dag in een astmacentrum heb gewoond. Mijn excuses. Maar voor de fans van deze soap, volgt hier de update. Een hele lange ditmaal, want er is weer veel gebeurd! Dames pak de zakdoek maar weer, want hier is die weer hoor!
Zoals gewoonlijk was ik weer om half acht aanwezig, dus moest ik nog een half uurtje aftellen tot acht uur, het tijdstip waarop zij moet beginnen. Eindelijk werd het acht uur. Ik zag haar lopen en dacht:'Dem, ze heeft haar mooie inkijkbloes niet meer aan, maar een dikke wintertrui.' Stomme, koude klotenwinter ook! Was het maar weer zomer, de tijd van korte rokjes, doorzichtige, strakke truitjes... Maar goed, ze groette mij en de anderen, en vertrok weer naar boven. 'Dem, die zie ik pas om half 1 weer!', dacht ik.
Maar gelukkig, om half negen kwam de boekhouder in het magazijn en vroeg twee sterke mannen om de ordners met facturen van 1999 van de eerste verdieping naar de kelder te sjouwen. Mijn collega en ik namen de klus aan. Yes, ik mocht naar boven, naar Karin! Ze zag me sjouwen met die zware mappen, en vroeg of ze me mocht meehelpen. Gelukkig, het mocht. Ik treuzelde een beetje, zodat ik samen met haar de trappen op moest lopen. Geheel volgens de regels van de etiquette liet ik haar voorgaan als we de trap afgingen, en liet haar achter me als we de trap omhoog gingen. zo doe ik het toch goed dames ?
Ik deed natuurlijk heel patserig, en droeg veel meer mappen dan ik eigenlijk kan dragen. Maar ik gaf geen krimp natuurlijk! Op een gegeven moment moest je wel heel diep bukken om de ordners te pakken, dus ging deze galante ridder maar door de knieën om wat mappen te pakken en aan Karin te geven. Tsja, zo ben ik hè!
Toen de mappen allemaal in de kelder lagen, lag er nog een flinke stapel mappen die juist naar boven moesten. Deze moesten door de versnipperaar. De boekhouder ( ouwe, zeikerige lul ) droeg mij als enige op dit klusje te verzorgen. Maar zonder wat te zeggen pakt Karin wat mappen op en wilde met me meelopen naar boven. Begon boekhouder te zeuren dat hij mij dat klusje had opgedragen, en dat zij niet hoefde mee te sjouwen. "Ach, het is een klein klusje. Als ik hem meehelp met sjouwen is het zo gepiept!", zei ze. Dus we pakten elk drie mappen en gingen weer de trap omhoog. Oef, het was haar toch te zwaar. En dus pakte ik haar derde, zware map en legde hem op mijn stapel. Zo sjouwde deze sterke kerel de mappen naar boven. En zo liepen we samen naar de versnipperkamer, onderwijl grappen makend over hoe sterk ik wel niet was. Toen moesten we nogmaals wat mappen naar boven sjouwen, en toen zat het klusje er weer op. Een mooie klus dus!
Goed, om twaalf uur ging ik weer met mijn collega de kou door om het dorp in te gaan. Ik moest nog even een pak Yogho Yogho kopen en een deoroller. Is wel zo fris, als ik een beetje lekker ruik terwijl ik met haar werk. Jaja, ze is goed voor de hygedinges! Ik scheer me nu zelfs elke dag, is wel zo mooi... Enfin, ik was bij Jan de Boer ( ik weiger die nieuwe naam te gebruiken!) en toen ging mijn telefoon af. Wow, een SMSje van Karin, waarin ze melde dat ze wel heel veel SMSjes van mij had ontvangen. Altijd langzaam, die jongens van Mtnsms.com! Ik had ze gisteravond al verstuurd namelijk...
Na het boodschappen doen ging ik uiteraard weer bij haar in de keuken zitten. Ze las de Flair weer. Maar toen ik eraan kwam zei ze "Saai blad, heb geen zin om te lezen", en legde het blad weg. We begonnen te praten over het geloof, autorijden en kinderen. Ze vertelde dat ze een jonger zusje heeft, die maar liefst veertien! jaar jonger is dan zij. Een echt nakomertje dus, haar moeder was al 38 toen haar zusje werd geboren. En net toen ze bezig was te vertellen over haar broertje die met een stopwatch de weeën ging opmeten en over ontsluiting begon te lullen, kwam mijn kameraad eraan. Juist, die kameraad die ook net een kind heeft gebaard. Gezellig, gingen ze samen keuvelen over kinderen. Zij wil ook graag kinderen. Achja, je moet er wat voor over hebben...
Maar goed, het was weer middag. Een gewone middag, met weinig bijzondere dingen. Wel heeft ze me weer met veel enthousiasme met veel dinegn geholpen. Verder het gebruikelijke staarwerk, het lief lachen naar mekaar etc... Het werd vijf uur, en ik vroeg haar of ze nog beltegoed ging kopen vandaag. Zou ze gelijk ff doen, en ze zou me wel een SMSje sturen als ze haar beltegoed had opgewaardeerd. En zo vertrok ze weer met een groet.
Ik ging nog even met mijn collega's wat drinken achterin het magazijn. Vroeger dronk ik altijd een biertje, maar sinds ik een auto heb ben ik verstandig geworden en drink dan maar cola. Mijn chef begon te vertellen. Hij zit altijd boven in de keuken tot een uur of half 1, en gaat altijd weg nog voordat ik bij haar ben. Hij vertelde dat toen hij bij haar zat, haar telefoon steeds begon te piepen. Jaja, de SMSjes van mij kwamen eraan. Na de derde piep scheen ze geïrriteerd te hebben gekeken, en gezegd te hebben:" Zucht, alweer een SMSje van Ronald! En mijn telefoon staat er al vol mee!" Dit terwijl de directeur en nog een collega erbij zaten. Mijn chef noemde me een sukkel, en zei dat ik het helemaal verkeerd aanpakte.
En zo ging ik met een droevig gevoel naar huis. Ik racete als een gek op de snelweg, helemaal verdrietig, denkend dat het helaas over zou zijn
Maar goed, ik was thuis. Ging even schijten, douchen en heb de stereo keihard aangezet. Heerlijk, keihard 'Creep' en 'Aneurysm' draaien, iets wat mijn gevoel perfect weergaf! Arme buren... Ik huilde uit bij wat ICQ-dames, en toen plotseling... *Piep piep!* Mijn GSM piepte. Joepie, een berichtje van Karin! Ze schreef dat ze haar beltegoed weer had opgewaardeerd, zodat we weer kunnen SMS-en. Ook meldde ze dat ze hoofdpijn had en gauw ging slapen.
Ik SMSte terug dat ik had gehoord dat ze dat SMS-en ( wat een kutwoord is dat toch! ) eigenlijk heel irritant vond en dat ze daar een beetje boos over was. Gelijk daarna weer een SMSje, ze schreef dat ze het helemaal niet irri vond, maar dat ze het wel veel vond en ze niet allemaal kon beantwoorden.
Ik SMSte dat dat ook helemaal niet nodig was en dat ik een beetje melig was gister. En dat ik haar morgen wat moest vertellen.
Zij SMSte dat ze nu wel heel nieuwsgierig was en moest SMSsen wat ik haar te vertellen
had. Ik SMSte weer dat ik het liever morgen IRL wou vertellen en dat ik het heel erg leuk vond dat ik haar zo nieuwsgierig heb gemaakt. Zij SMSte dat ze dat wel flauw vond en dat ze maar ging slapen. Vanaf toen ging haar telefoon dus uit.
Maar goed, ik ben dus weer blij, al word ik nu voor het blok gezet natuurlijk! Iedereen weet het nu dus dat ik helemaal gek van haar ben, zelfs de directeur weet het! Dus lijkt het me beter het haar morgen eerlijk te vertellen. Het is even slikken, maar het lijkt me beter dan dat iedereen later begint te zeuren tegen haar. Maar wat is de beste manier om het haar te vertellen ? Goed, ik heb weer hoop en zie wel wat er morgen op me af komt. Maarja, dat lezen jullie morgen weer in een nieuwe aflevering van de Djeezzoop!
Ze is van 18 september 1978, scheelt dus maar iets dan een jaar, want ik ben van 8 oktober 1979. Achja, moet kunnen vind ik, ik ga ervoor!
Hoe zou dit aflopen.....lees het morgen in de nieuwe aflevering van "onderweg naar Karin"
sucses
Maar hoe je het het beste kan vertellen?? tja, je heb jezelf nu wel voor een blok gezet. als je morgen vraagt of ze iets met je wil gaan doen vraagt ze waarom dat niet over sms kan.
Maargoed, je kan inderdaad nu best vertellen dat je haar wel heel leuk vindt en je je afvraagd of ze binnenkort wat leuks met je wil gaan doen om elkaar wat beter te leren kennen dan die kortstondige momenten op het werk.
Anyway, succes en uit het werk gelijk thuiskomen om ons een update te geven.
toch ben ik een beetje verdrietig...
Is dit het einde van deze romantische soap? ..of is het juist het begin?..gaan we nog leuke verhalen horen over dit tafareel dat zich op een bedrijf afspeelt?..of wordt het tweede deel afgespeeld op een ander locatie?
mmmm....
In ieder geval, het klinkt best spannend en ik denk dat we zo nu een beetje bijna bij de climax van dit verhaal zitten.
GO for it Djeez....en natuurlijk hou ons op de hoogte.
Wat is dat weer smullen, vet goeiuh soap
Anywayz, als het goed is, ben je vandaag voor de bijl gegaan. Naar mijn mening, als ik dit zo lees, kan het bijna niet anders dan dat ze je ook heel errug leuk vindt, dus nou hoop ik voor je dat je d'r eindelijk mee hebt uitgevraagd of hebt "bekend".
Iig, ik wacht - net als vele anderen -
met smart op het volgende deel van de soap "Onderweg naar Karin"
Ik heb gezegd.
Zoals iemand hierboven al schreef... wees jezelf. Doe niet overdreven stoer etc. Gewoon jezelf. Uitslovers vallen altijd een keer door de mand.
En ja, misschien verwacht ze vandaag wel heel erg veel nu je haar zo nieuwsgierig hebt gemaakt. Want ik denk eigenlijk dat ze het allang weet. Vrouwelijke intuïtie noem ik het maar. Maar ook de geruchten op het werk zullen heus niet aan haar voorbij zijn gegaan.
Dus ik hoop dat je vandaag vertelt dat je nog nooit zoveel interesse in een vrouw hebt gehad en dat je haar heel erg graag beter wilt leren kennen. Een keer samen naar de bios, een keer ergens wat eten en drinken.
Succes en ik hoop dat je vanavond een beetje op tijd schrijft!
maar ik duim voor je....al heb je nu net je pauze achter de rug
Wat dat betreft is sms-en een uitkomst als vervanging van het "eerste belletje", alhoewel ik het liefst zo gauw mogelijk over ga op echt bellen...
In ieder geval ga zo door, want dit moet goedkomen!!! En tja, zelf vind ik een etentje leuker als eerste date dan een bioscoopje.... dan spreek je elkaar wat meer!!!
In ieder geval HEEL veel succes. iwisa (ik wacht in spanning af) op de update!
[Dit bericht is gewijzigd door kwanten op 18-01-2001 15:43]
Hij laat wel op zich wachten...goed teken of slecht teken?
hij onthoud ons van onze dagelijke portie FOKZEEP
[Dit bericht is gewijzigd door Morpheu$ op 18-01-2001 19:53]
Maar goed, ik heb het haar niet gevraagd! DEM, niet door mijn schuld maar door collega! Is nog wel mijn beste kameraad ook, kan hem wel wurgen!
Maar goed, hier weer de soap in chonologische volgorde. Althans, dat probeer ik!
Goed, ik moest zoals gewoonlijk weer een half uurtje wachten tot ik haar zou zien. Dat hele halve uur was ik bloednerveus, want nu zou het gebeuren. Ze arriveerde om acht uur, en ze had gelukkig geen dikke wintertrui meer aan! Want wat is er nu mooier dan een strakke bloes ? Ik zou het zo gauw niet weten... Goed, ze liep dus naar ons toe, en groette ons. Mij keek ze even aan, met een blik van verstandhouding. Had wel onder de tafel willen kruipen en groette stug terug Toen verdween ze naar boven.
Tussen de middag liep ik weer het dorp in. Maar helaas, mijn kameraad en collega wilde niet thuis eten, want zijn schoonmoeder was op visite. Dus zat ik tussen de middag ook nog met hem opgescheept! Een beste vent hoor, maar hem kun je er niet bij gebruiken. En ja hoor, hij wilde met mij en Karin boven zitten. Hij zei tegen me dat hij het gesprek wel even op gang zou helpen. Hij wilde namelijk over sex praten met haar.
Enfin, zij zat dus in haar eentje in de keuken. We kwamen binnenstormen, en net voor mijn kameraad aan wist ik de stoel tegenover Karin te veroveren. Gelukkig begon hij niet over sex. Nouja, wel een klein beetje. ze vertelde dat ze vanavond weer haar wekelijkse massage had bij een massagesalon. Lekker ontspannend. Als mijn kameraad er niet bij had gezeten, had ik me wel aangeboden voor een massage, maar dit keer zat ik als een puber te grappen met mijn collega. "Hé, zullen wij ook naar es een massagesalon gaan Henke ? Lekker met een handdoekje over de kont gemasseerd worden door mooie dames. Huhuhuhuhuh..." Wij zijn nu begonnen met Beavis en Butthead na te doen trouwens.
Ik kon aan haar gezicht zien dat ze ons puberale gepraat niet echt kon waarderen. Later ook weer een kinderachtige opmerking gemaakt. Ze vertelde heel serieus dat ze op een CD staat. Is een CD die gemaakt is tijdens een benefietconcert voor Afrika, gegeven door jeugdkerkkoren. "Leuk!", zei ik. Kameraad vond het niet echt leuk, en vroeg over haar koor en vroeg of ze dan heel stijf gekleed was. Ik floepte er als ADHD-er weer zo gezellig en tactisch uit:" Ja HEnke, ze draagt altijd korte rokjes en zwarte netkousen als ze gaat zingen!" Weer reageerde ze zo, dat je echt kon merken dat ze het zeer flauw vond en beneden alle peil. Gelijk besefte ik dat ik weer een domme zet had gezet.
En shit, ze liep bij ons gesprek weg! Liet ze ons vijf minuten alleen. Daarna was ik wel weer volwassen, en praatten we wat over koetjes en kalfjes en haar rij-eigenschappen
's Middags weer weinig beleefd. Ik heb haar vriendelijk gewezen op enkele grote fouten van haar op het werk. Achja, ik reageer tenminste nog lief en begripvol, mijn chef had haar zeker de huid volgescholden.
Verder lachte ze me weer lief toe en alles. Ik had op een gegeven moment door dat ze wel heel lang zat te staren. Toen heb ik maar ff gezwaaid...
Eindelijk was ze even alleen op het kantoortje. Michael Jacksons 'Liberian girl' klonk uit het radiootje, en ik meldde even dat dit het mooiste en meest romantische nummer is van Michael Jackson. Zij weet dat ik Michael errug kan waarderen. Daarom vroeg ik:" Had je me niet even kunne roepen dat Michael Jackson op de radio was ? " "Ik heb je een paar keer geroepen, maar je luistert niet naar me...", zei ze. Het klonk heel droevig, en ze keek er ook droevig bij. Ik ging weer terug anar het magazijn, doen of ik hard aan het werk was. 'Sukkel!', dacht ik in mezelf,'je had het nu moeten zeggen, dit was dé hint!' Maar helaas, ik had het weer es in de schoenen staan en ben afgedropen. Niks gezegd...
Om vijf uur was ik weer es de enige die haar uitbundig een prettige avond wenste. Ik informeerde hoe laat ze zou worden gemasseerd. Half negen is ze aan de beurt. Ik vroeg of ze haar mobieltje aan zou laten, zodat we kunnen SMS-sen vanavond. ( terwijl er een andere vent aan haar lichaam zit! En die eikel krijgt er nog geld voor ook! ik ga bij Ruud 'potverdikkie hé!' Benard op cursus, ik wil ook masseur worden! ) Ze antwoordde dat ze dat zeker zou doen. Ze informeerde niet naar wat ik had willen zeggen. Maar goed, ook deze dag eindigde weer zodner enige vooruitgang.
Komt door mijn collega. Ik heb hem verzocht dit niet weer te flikken. Morgen heeft hij vrijgenomen, zodat ik weer alleen bij haar kan zitten. Dan zal ik wel moeten, zeker als ze me met haar felle ogen doordringend aankijkt... Oja, ik ben trouwens achter haar adres gekomen. Ik vroeg aan collega haar achternaam. Ze schijnt de nicht te zijn van een bekende voetballer, namelijk Gerald Sibon. Iemand die hem nog kent en waar hij nu voetbalt ? Ik heb haar adres gelijk ff opgezocht op internet. Die arme postbode in haar dorp zal het druk krijgen op Valentijnsdag! Of zou een doosje Merci-chocolaatjes ook voldoende zijn ?
Enfin, zo eindigt ook deze aflevering weer van Onderweg naar Karin. Tot morgen!
maar me als enorme voetbalkenner:
Gerald Sibon, voormalig spits van Roda JC en Ajax voetbalt nu voor Sheffield Wednesday in Engeland in de first division (de eerste divisie daaro) en zou wel wat meer kunnen scoren en heeft hier geen geluk gehad bij Ajax waar ie meer op de tribune zat en geen echte kans heeft gehad om zijn talenten te laten zien..zow genoeg info?
[edit]Strolie was me voor met bijna dezelfde zin [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Tardis op 18-01-2001 20:37]
Succes morgen!!!!!
.....en een mooi weekend
Is het misschien een ideetje om morgen in je pauze een leuk kaartje te kopen, daar iets liefs op zetten en dat haar tussen neus en lippen door te overhandigen in de pauze?
Dan kun je op jouw manier neerzetten wat je nu nog niet goed durft te zeggen.
Je hebt eigenlijk stap A al genomen door haar te SMSen dat je haar iets wil vertellen, stap B is nu aan de beurt.
Succes Djeez, je kan het!
Kus en knuffel om je moed in te spreken!
quote:
Op 18 januari 2001 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je hebt eigenlijk stap A al genomen door haar te SMSen dat je haar iets wil vertellen, stap B is nu aan de beurt.
Zit ik me echt de HELE dag te vereugen op de eventuele "ontknoping", HEEFT IE het NOG niet gevraagd
Zeg Djeez, zou jij je niet 'es gaan inschrijven bij Endemol Studios als Soap-writer?
Anywayz, KOM OP DJEEZ!!! Je kunt het, dat kaartje is idd een goed idee; desnoods leg je het in haar postvakje. Ow ja, als er morgen nog nix is gebeurd, dan denk ik maar dat dit hele draadje moet worden geprint en in haar postvakkie gelegd worden
KOM OP DJEEZ, JE KUNT HET!!!!!!!!!
quote:Dan gewoon achteloos op haar bureau werpen, tussen de rest van de post?
Op 19 januari 2001 00:33 schreef Djeez het volgende:
Ze heeft geen postvak
quote:Het moment dat ze de URL aanklikt is ze verkocht
Op 19 januari 2001 00:36 schreef golfer het volgende:
ff wijzen op URL van dit topic?
Succes Djeez.
Zij weet het, het hele bedrijf weet het en jij durft (nog steeds) niet je bek open te trekken? In het algemeen houden vrouwen niet van watjes hoor!
Ga gewoon naar haar toe en vertel het haar, geen gekut meer met sms-en, kaartjes en weet ik veel nog meer!!!
Dadelijk ontglipt ze je en dan voel je je pas echt een stom
[Dit bericht is gewijzigd door Frambach op 19-01-2001 10:56]
Suk6
* Arcee had niet gedacht dat-ie ooit nog 's een soap zou gaan volgen!
Gaat er nog wat gebeuren Djeez, of moet ik zappen?
Stap gewoon op haar af, rustig natuurlijk, overval haar niet met je gevoelens. En zorg dat die lieve collega's van jou even uit de buurt blijven, want zij kunnen het ook zonder het te weten een beetje verpesten voor je.
Waarom vraag je haar dit weekend niet gewoon even uit ?
Tot na de reklame meer.
Als wij hier nog een maand moeten wachten doen we dat wel hoor!
Ik sluit me wel aan bij de rest: PRACHTIG verhaal, en ik ben razend benieuwd hoe het verder gaat!
KEIveel succes!!!!!
Herman
quote:[/] ff off topic HERMANNNNNNNNNNNNN,
Op 19 januari 2001 13:50 schreef Herman het volgende:
Tussen alle andere raad door
Djeez, laat je hier niet gek maken en volg je hart! Laat je vooral niet pushen en kies een moment met zorg uit, het kan bepalend zijn voor je toekomst.Als wij hier nog een maand moeten wachten doen we dat wel hoor!
Ik sluit me wel aan bij de rest: PRACHTIG verhaal, en ik ben razend benieuwd hoe het verder gaat!
KEIveel succes!!!!!
Herman
----------------------------------------------
DJEEZ SUCCES!!!! JE KAN HET! (ZEKER WEL)
* madcap is weer benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen
Ga er gewoon voor!!
Ik moet er van
[Dit bericht is gewijzigd door thaduck op 19-01-2001 19:42]
Dem, ik heb weer niks verteld! Ik had het nog wel zo mooi geregeld! Collega's zouden niet komen storen, zodat ik met een gerust hart mijn gang kon gaan. Maar op het moment dat ik de keuken binnen stapte, had ik het alweer in de schoenen staan. Wat me gelijk opviel was dat ze ditmaal wel een nieuw pak yogidrink had neergezet, zodat ik niet nog es wat uit de koelkast moest halen.
Maar net zoals bij een echte soap, eerst een flashback...
Half acht, was weer aan het werk. 'Nog maar een half uurtje, dan zie ik Karin weer!', dacht ik. Nou niet dus. Want wie er om acht uur verscheen, geen Karin. Ik hield mijn hart vast. Zou ze misschien door de gladheid met haar auutomaatje... Nee, ik durfde er niet aan te denken, er moest een andere reden zijn! Ziek was ze iig niet, gisteravond SMSte ze nog dat ze kiplekker was. Collega's informeerden over en weer waar ze toch uithing, kamervragen werden er gesteld...
En eindelijk, om half negen kwam ze aankakken! Wat was ik blij, ze leefde nog! Wat bleek nu ? Ze kijkt nooit naar haar auto om. En toen het vanmorgen ijzelde, wilde ze de ruiten even schoonsproeien. Maarja, haar ruitensproeierreservoir ( leuk woord voor Scrabble! ) was leeg. Gelukkig had ze nog een flesje in de auto liggen, en ze parkeerde bij een pompstation om het reservoir te vullen. Maarre ( ik heb nog moeite om mijn lachen in te houden ), ze kon nergens de hendel vinden om haar motorkap te openen! Zij zoeken en zoeken, en belde haar ouders, oom etc op. Niemand die haar kon vertellen waar de hendel zich bevond. Toen stopte er een aardige man, die haar de hendel aanwees. Linksonderaan, naast de koppeling. Maarja, toen was de motorkap nog niet open! Samen kregen ze het kapje omhoog, zodat ze het reservoir kon vullen. En eindelijk vervolgde ze haar weg naar het werk.
Die ochtend weinig beleefd eigenlijk. Ik had het te druk met andere zaken helaas. Af en toe kon ik nog tijd vrijmaken om een praatje met haar te maken, en naar te staren. Maar helaas, ik ben niet de enige die steeds met haar zit te praten en naar haar zit te staren! Ik heb weer mijn magazijncollega die ik altijd de ontkenhomo noem weten te betrappen vandaag! En ook nog een andere collega, die monteur is. Deze jongen is nogal heel erg veel van de kerk, en ziet natuurlijk wel wat in een medegelovige! Maarja, ik ben vooralsnog de enige met haat telefoonnummers, en ook de enige die haar ook in de pauze aandacht schenkt en zelfs 's avonds! Geen concurrentie dus!
RECLAMEBLOK!
Volgende shot, de keuken...
Goed, ik probeerde dus het gesprek weer op gang te brengen. Ik vroeg haar naar de auto, en hoe het ooit had kunnen gebeuren! Natuurlijk zonder de gebruikelijke feiten en/of cliché's van 'vrouwen en auto's...' erbij te halen. Ik vertelde haar dat als zoiets in de toekomst nog es gebeurt, ze me altijd mag bellen. Mag ik van de chef haar vast wel slepen met de VW LT 3,5 pickup.
En natuurlijk extra lang wegblijven...
Toen begon ze een heel zielig verhaal op te hangen. Haar zusje die zich zo had verheugd op de familiedag, is vandaag ziek geworden. Heel erg triest, ze vertelde dat haar zusje heel erg zat te huilen. Ik reageerde uiteraard heel erg meelevend en begripvol. Jaja, het nieuwe stoer. Vrouwen willen een emotionele, lieve en begripvolle man!
Ik vertelde dat mijn weekend wel niet zo leuk zou worden. Ik begon te vertellen over mijn kameraad die dit weekend weer in Hoogeveen was. Is al tien jaar mijn kameraad, maar is na veel drugs en drank in een psychose geraakt, waarna hij naar Amsterdam werd verbannen, in een tehuis voor psychische en jeugdige patiënten. Af en toe komt hij hij een weekendje thuis, naar zijn ouders in Hoogeveen. Dan komt hij helde dagen bij me. Hij heeft heel mijn oud en nieuw verpest! Dat hele weekend zat er geen fut in, liep de hele tijd te slapen etc. Dit vertelde ik haar allemaal. vond ze rot voor me.
Zij vertelde dat ze psychologie heeft gestudeerd, maar na twee jaar is afgehaakt. Ook vertelde ze dat ze elke zomer vrijwilligerswerk doet als begeleidster op een kinderkamp voor kinderen met gedragsstoornissen. Heel emotioneel werk, ze vertelde er heel open over. Ik vroeg langs de neus weg naar kinderen met ADHD ( zoals sommigen wel weten, heb ik ook ADHD ), ook hier vertelde ze over. Ik heb maar niet verteld dat ik ADHD heb, krijgt ze later wel te horen.
Ik vertelde ook nog dat ik nu de songtext had van het nummer 'Jelle' van Slimme Schemer en Tido, bedankt nog trouwens, Fokker die hem heeft geplaatst! Ik wist dat ze ook helemaal weg was van dit nummer. Daarom heb ik de text maar uitgeprint en meegenomen. Stond ik dus later samen met haar te kopieëren...
Helaas, de pauze was weer voorbij. Heel galant hield ik weer alle deuren voor haar open, vond ze wel leuk. Verder de hele middag weer hard gewerkt, en heb haar een paar keer heel lief moeten wijzen op grote fouten die ze had gemaakt. Maarja, ik kan niet boos op haar worden hè!
En ja hoor, als er even niemand bij haar in het kantoor was, wie kwam er dan bij ? Dem, mijn magazijncollega, door mij altijd zachtjes spottend de ontkenhomo genoemd. Ik hoop niet dat ze op verwijfde types valt, want anders wordt ze nog gek op hem! Dat zou pas echt zonde zijn natuurlijk. Dus ging ik er ook maar bij zitten, leek me wel verstandig...
Enfin, de werkdag was bijna ten einde. Mijn collega's waren alweer achter in het magazijn, bij de drank. Ik nog niet, want ik moest eerst nog ff met Karin praten natuurlijk! Hét moment om het te vertellen natuurlijk! Maarja, ik wenste haar heel veel plezier toe dit weekende, wenste haar zusje beterschap toe etc. Zij wenste me veel succes toe dit weekend met mijn kameraad. Ik vroeg of ze haar mobieltje mee zou nemen, en of ik mocht bellen als ik steun nodig had. Jaja, ze zou hem meenemen en ik mag natuurlijk altijd bellen zei ze. das fijn. Ik vroeg wat ze volgend weekend ging doen ( altijd vooruit denken! ), maar dat wist ze nog niet zeker. Ik vroeg haar wanneer we nu samen op stap zouden gaan. Komt binnenkort, vertelde ze me. Maar ze moet het altijd ruim vantevoren plannen, want ze is een druk bezet vrouwtje helaas. Ze vroeg of het niet leuker was om met een groep van het werk naar die disco te gaan. "Hmmz, is misschien ook wel leuk", mompelde ik. NOT! Is niet leuk, moet ik nu al mijn collega's omkopen met bier, zodat ze zeggen dat ze geen zin hebben om uit te gaan
Nouja, ze vertelde me nog dat we wel weer veel zouden SMS-en dit weekend, omdat zo'n weekend best wel saai is. Ik wacht in spanning af! Dit weekend mag weer gauw voorbij zijn, zodat ik haar gauw weer zie! Ik kan niet wachten tot maandag.
[RTL 4-stem] Zou Djeez maandag eindelijk dan toch Karin durven te vertellen wat hij van haar vindt ? Kijk maandag weer naar 'Onderweg naar Karin!' [/RTL 4-stem]
Sja, het is triest, maar ik weet nu dat ik het heel snel moet vertellen! Als nu er ook nog anderen achter haar aanzitten...
dit wordt een langlopende serie op FOK!
quote:Jaa, goed plan. Maar was ze niet het hele weekend naar dat familiegedoe. Zo niet doen! want we kunnen niet tot maandag wachten. Dat duurt echt te lang.
Op 19 januari 2001 21:01 schreef Machiel het volgende:
SMS haar anders met de vraag of ze bij je langs komt om haar te vertellen wat je wil vertellen! Is dat niet wat
Succes
quote:Was (dacht ik) een technische limiet, na 255 posts houd 't feest op. Langer kan gewoon niet, onmogelijk ivm datastructuur... (de computerfreaks onder ons herkennen dat getal onmiddelijk
Op 19 januari 2001 18:42 schreef kwanten het volgende:
Ik vind dat dit topic na 250 Posts NIET gesloten mag worden, maar gewoon door moet gaan, NIKS deel 2. gewoon doorgaan met DEZE dit is UNIEK, en 1 TOPIC 1 uitzondering dat dit topic gewoon openblijft dat mag toch wel?? dat lijkt me echt SUPER VET!!
[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 19-01-2001 22:11]
Ennuh.. Paar tips
Laat haar NIET deze thread lezen in tegenstelling tot wat sommigen zeggen.. Daarvoor heb je je alweer teveel geuit over knaap zijn, strakke truitjes etc.. Kan ze vast niet waarderen..
Zet niet meteen bovenaan je posts wat de afloop voor die dag is.. Beetje een spoiler
Vertel gewoon gaandeweg, conclusie lezen we vanzelf wel.. SPANNEND !!!
Suc6 m'n jong..
Je hebt namelijk al regelmatig geprobeerd een afspraakje met haar te maken (gisteren nog!), en zij heeft alle kans gehad om toe te happen. Zoals gisteren, toen je vroeg wanneer jullie nou eens uit gingen. Als ze jou ook echt leuk vond (op die manier dus)had ze waarschijnlijk wel toegehapt. Juist als ze het zo druk heeft zou ze dan een afspraak met je maken, tijd voor je maken. Desnoods over drie weken. Ook dat ze zei dat het leuk zou zijn om met een groep van het werk uit te gaan beloofd naar mijn idee weinig goeds. Ik denk dat ze je echt wel leuk vind, maar meer als een 'vriend'.
Maar misschien is ze wel gewoon heel verlegen en afwachtend en zie ik het gewoon allemaal veel te donker in. Ik hoop het voor je!
Zoals ik het gelezen heb kan ze goed met je opschieten. Ze heeft er alleen zelf misschien nog niet over nagedacht of ze jou echt leuk vindt. Waarschijnlijk gaat ze daar pas over na denken op het moment dat jij bekend.
Doe het nou, hoe langer je wacht, des te minder je gaat durfen
quote:het kan ook zijn dat ze afwachtend overkomt,en niet wil laten blijken dat ze om hem geeft,bang voor afgewezen te worden bv!
Op 20 januari 2001 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
Beste Djeez, misschien niet zo leuk om te horen gezien al die juichende reacties die je hebt gekregen, maar ik denk niet dat het iets wordt.Je hebt namelijk al regelmatig geprobeerd een afspraakje met haar te maken (gisteren nog!), en zij heeft alle kans gehad om toe te happen. Zoals gisteren, toen je vroeg wanneer jullie nou eens uit gingen. Als ze jou ook echt leuk vond (op die manier dus)had ze waarschijnlijk wel toegehapt. Juist als ze het zo druk heeft zou ze dan een afspraak met je maken, tijd voor je maken. Desnoods over drie weken. Ook dat ze zei dat het leuk zou zijn om met een groep van het werk uit te gaan beloofd naar mijn idee weinig goeds. Ik denk dat ze je echt wel leuk vind, maar meer als een 'vriend'.
Maar misschien is ze wel gewoon heel verlegen en afwachtend en zie ik het gewoon allemaal veel te donker in. Ik hoop het voor je!
Ik SMSte het trieste bericht terug dat ik gecrasht was. Zij SMSte terug dat ze het echt heel erg vond, en vroeg of ik ook nog letsel had opgelopen. Ze wenste me veel sterkte toe dit weekend. Ik SMSte weer terug dat ik zelf nikx had, maar alleen last van mezelf had. Hoe had ik ooit zo stom kunnen zijn ? Klonk echt heel deprimerend. En toen haar laatste en lieve SMSje van vandaag: "He, we gaan onszelf niet in een dipje praten hoor! Kan iedereen gebeuren, weet ik alles van! Kop op hè!"
Heel erg lief en opbeurend, dit SMSje. Puur toeval was dat ik TMF had aan staan, en net op dat moment werd Street Spirit van Radiohead gedraaid. Een beetje 'ons' nummer zeg maar. Geweldige plaat, heeft me al vaker uit een depressie geholpen. Maar is het nu niet verstandiger om haar te bellen trouwens ? Dat ik har vertel hoe het ongeluk is gebeurd, of is dat onverstandig ?
Achja, we zien wel. Lieve Fokkers, tot maandag! Enne Tinkepink, ik hoop echt dat je ongelijk hebt!
Allereerst moet ik je condoleren met de tegenvaller van vandaag. Ik ben in Amsterdam een keer tegen een taxi gereden (mijn fout)
Mijn mazzel was dat het maar n huurauto was, 300 piek eigen risico slechts...
Maar ik weet precies hoe klote je dan voelt...
Verder volg ik deze draad met belangstelling omdat ik ongeveer in dezelfde situatie zit (verliefd op mede-stagiair, maar die sinds 2 maanden vriend
Veel sterkte in ieder geval!
quote:Ik ook!
Op 20 januari 2001 20:16 schreef Djeez het volgende:
Enne Tinkepink, ik hoop echt dat je ongelijk hebt!
quote:Nou ik ook, ik zit hier niet voor niks.
Op 20 januari 2001 20:16 schreef Djeez het volgende:
...Enne Tinkepink, ik hoop echt dat je ongelijk hebt!
In ieder geval, veel sterkte nog met alles en natuurlijk veel succes. Tot maandag.
Dit is in ieder geval al wel topic van het jaar 2001. Go Djeez!
quote:Héja, was een goed idee! Was het alweer glad vergeten inmiddels, maar ik zal eraan denken! Sowieso was ik al van plan haar te bellen, vanwege mijn crash. Ik kreeg zoals verteld enkele lieve en opbeurende SMSjes van haar, maar ik had eigenlijk beter even kunnen bellen. Maar ik zal haar nog bellen!
Op 20 januari 2001 23:31 schreef berney het volgende:
volg je mijn tip nog op?? die ik je via icq gegeven heb?
dat je haar effe belt morgen ,hoe ze het gehad heeft?
Verder denk ik dat Tinkepink ongelijk heeft. Dat ze de kat uit de boom kijkt. Maar goed, ik denk wel dat je nu toch echt stappen moet ondernemen. Precies wat Morpheu$ schreef: Doe het nou, hoe langer je wacht, des te minder je gaat durfen!
En daarbij, ze weet het toch al... ze wacht op het woord van jou!
Je moet ook uitkijken dat jullie niet teveel in de "vrienden" fase belanden. Dan durft ze misschien niet meer want anders raakt ze misschien wel een goede vriend kwijt. Het bekende "Ik zie je meer als een gezellige vriend i.p.v. MIJN vriend"
Succes en ik duim voor je! DOE het morgen!!!!
* Deze soapjunkie (nou, binnen dit topic dan) heeft hard een flinke drama-injectie nodig! Help! *
Zou hij vandaag eindelijk zijn bek hebben durven open trekken?
We zouden hier eigenlijk best leuke weddenschappen over kunnen aangaan.
Zo wordt het een beetje een casino-soap topic...
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 22-01-2001 17:07]
quote:100% mee eens, het wordt echt tijd voor actie!!!!
Op 21 januari 2001 21:20 schreef Kleintje het volgende:
Je moet ook uitkijken dat jullie niet teveel in de "vrienden" fase belanden. Dan durft ze misschien niet meer want anders raakt ze misschien wel een goede vriend kwijt. Het bekende "Ik zie je meer als een gezellige vriend i.p.v. MIJN vriend"
Hoe ging dat cliché ook alweer?: "Beter spijt krijgen van de dingen die je geprobeerd hebt, dan van de dingen die je niet hebt geprobeerd...." of zoiets.
Ik begrijp dat je de confrontatie niet zo goed aandurft. Dat kan ik goed begrijpen, want ik ben zelf ook niet zo'n held in mijn gevoelens kenbaar maken aan iemand die ik nog niet zo goed ken.
Dus mijn advies is om voor de voorzichtige aanpak te gaan.
Koop voor jezelf een bioscoopbon. Zeg dan morgen tegen haar dat je nog een bioscoopbon hebt liggen die je een tijd geleden hebt gekregen en die je dit weekend op moet maken. (Zeg gewoon dat 'ie anders verloopt.) Aangezien je een bon van 25 gulden hebt, hebt je nog een vrijkaartje voor iemand in de aanbieding, en vraag of ze misschien zin heeft om mee te gaan.
Voordeel van deze aanpak is dat je niet gelijk met de billen bloot moet. (Figuurlijk gesproken dan.)
Laat je niet opjagen voor alle meelevende Fokkers! Take your time!
SUCCES!
Nou, het begon alweer goed. Er lag allemaal sneeuw, zodat ik samen met mijn collega moest sneeuwschuiven. Normaal doe ik altijd de zijkant van het pand, en mijn collega de voorkant. Maar ditmaal was ik net ff iets eerder, en nam ik de voorkant! Iedereen stapt bij de voorkant in, daar zijn ook de parkeerplaatsen.
Goed, ik ging heel enthousiast aan de slag. Natuurlijk schoof ik op mijn dooie gemakkie, want anders was ik al voor acht uur klaar natuurlijk! Nee, ze moest me zien schuiven... Dem, het was al bijna acht uur en het schuiven was al klaar! Nouja, dan maar heel rustig zout strooien. Het was al over achten, en ook het zout strooien was klaar. Ik werd ongerust, want waar bleef Karin nu ? Nouja, dan voor de zekerheid nog maar es zout strooien. Het zou ook zielig zijn als er een oud, bedremmeld vrouwtje haar benen zou breken voor het pand...
En ja hoor, om tien minuten over acht kwam ze aanslippen in haar Fiat Uno met automaat. Ik heel overdreven zwaaien natuurlijk, zij zwaaide terug. Ze stapte uit, en ik zei "Hoihoi! Wat ben je lekker op tijd ja!"
Ja, haar auto wilde weer es niet starten. Ik zei: "Tsja, die van mij is helemaal ingedeukt. Wil je hem zien ?" Natuurlijk wilde ze het resultaat van de ramp zien. Ze schrok, zag dat ik toch wel een heel erg grote deuk had. Vond ze heel erg voor mij. Ik wist gelukkig nog een grapje te maken, zij het met een wat bedremmeld gezicht.
Zij zei me gedag, en liep het pand binnen. Voor de show bleef ik nog even wat zout strooien. Er viel weinig meer te strooien, alles was al weg! Mijn collega begon te zeuren dat ik zolang werk had. "Ja, ik had er een hele dikke laag ijs onder zitten", zei ik. "Ach man, dat had ik ook!", riep hij. Verontwaardigd voegde hij eraan toe dat zijn stuk wel bijna twee keer zo groot was. Is toevallig die stomme ontkenhomo die waarschijnlijk ook achter Karin aanzit. Ach, hij is gewoon jaloers...
De morgen kroop weer voorbij, zonder haar een seconde te zien. Saai hoor! Nouja, toen ging ik maar met een collega onder werktijd met de auto naar een garagebedrijf. Toen het twaalf uur was, ging ik zoals gewoonlijk weer een lekker potje poepen. Daarna ging ik weer met mijn collega het dorp in. Even een pak yoghurt kopen.
Ruim voor half één was ik weer aanwezig. Ik liep de trap op naar boven, er was een druk gesprek gaande in de keuken. Shit, er zaten nog meer collega's in de keuken! Ja hoor, het waren mijn chef en die zoutzak die het altijd zo leuk werd te verpesten. Het gesprek verstomde, er viel een ijzige stilte toen ik binnenstapte. Karin was de eerste die de stilte doorbrak met de woorden: "Goh, wat is het hier stil..." Met een lieve blik naar mij kijkend. Ik werd weer week, en begon maar een dom gesprek op te houden over mijn auto.
Mijn chef zat er als een opa bij, dat hij het heel stom vond wat ik had gedaan, en dat het wel een heel dom ongeluk was. Gelukkig nam Karin het voor mij op, zeggende dat een ongeluk in een klein hoekje zit en dat iedereen dit had kunnen overkomen. Ze weet er alles van, en ze begon te vertellen over haar botsing. Ook een dom ongeluk, ze klapte met haar auto op haar voorligger. Ze had toen net een half jaartje haar rijbewijs. Zoutzak zei zoals gewoonlijk niks. Ik zei oook niks tegen zoutzak, ik heb haar op mijn ignorelist gezet...
Gelukkig, chef rotte op. Naar beneden, aan zijn toneelstuk werken. Maar wanneer ging die zoutzak nu es weg ? Maar helaas, ondanks minne opmerkingen aan haar adres, ging ze niet weg. Flauw hoor! Nouja, toen begon ik maar te vragen naar Karins weekend. Was heel leuk zei ze, ze had vier keer in bad gelegen! Wow, soms wou ik dat ik een ligbad was!
Ze vertelde dat ze eigenlijk zou karaoken op zaterdagavond. ze baalde dat het niet doorging wegens te weinig belangstelling. Ik baalde met haar mee. Karaoke roeleert! Maar goed, ze vertelde ook over haar lieve zusje die zich zo had verheugd op dit weekend, maar ziek bleek te zijn. Ik huichelde mee, zei dat ik het ook heel erg zielig vond. Ik had weer een half uur met haar volgeluld, zonder een woord met de zoutzak te hebben gewisseld. De pauze zat erop, en we gingen weer aan de slag.
De hele middag weer zitten ouwehoeren. Een beetje met haar bellen, een leuke grap vertellen en dan de hoorn er weer opleggen. Vond ze wel grappig geloof ik. En elke keer als we elkaar tegenkwamen elkaar gedag zeggen en toelachen. Leuk! Maar goed, het werd vijf uur, tijd om naar huis te gaan! Ik ging ff naar de WC, waste mijn handen en liep naar het kantooortje om haar gedag te zeggen. Was ze al weg!
Goed, dan maar even wat met mijn collega's drinken. Zag ik haar door het raam stuntelen met haar auto. Ze probeerde wel tien keer et starten, maar de motor sloeg niet aan. Nouja, net toen ik naar buiten stapte om haar te helpen, sloeg de motor aan. stomme kut-Fiat! Had je nou niet even kunnen wachten tot ik bij haar was ? Dat ik mijn hulp had kunnen aanbieden, en met een beetje mazzel haar zelfs een lift had aangeboden ?! Maar nee, hoor, mij wordt weer niks gegund. Jammer!
Nouja, toen heb ik haar vanavond maar ff geSMSt. Met de vraag of ze wel evilig is thuisgekomen en dat ik haar graag had willen helpen. Ik dnek niet dat ze is thuisgekomen, want ik heb nog steeds geen bericht teruggehad. Helaas. Nouja, hopen dat morgenavond haar autootje echt de geest geeft, en ik dan de reddende engel mag zijn die haar een lift aanbiedt. En net bij mij thuis is de benzine dan op Kijken wat ze dan doet...
Nouja, we zien morgen wel! Vandaag weinig spannends gebeurd dus, dus kijk morgen weer naar Onderweg naar Karin!
Dag allemaal!!!!
Let je morgen wel op dat die ontken homo je niet voor is als ze d'r auto weer niet aan de praat krijgt.
Zet hem op kanjer !!!
En anders zou ik ff zoiets regelen
Moet te doen zijn... Een verlaat kerstdiner ofzow.... (heb ik ook )
[Dit bericht is gewijzigd door Tardis op 22-01-2001 21:01]
quote:we kunnen wel een fok meeting organiseren speciaal voor djeez.
Op 22 januari 2001 20:55 schreef Tardis het volgende:
Zeg Djeez, heb je niet binnenkort een keer een diner ofzo waar je met een date moet verschijnen? Dat is een hele legitieme reden om 'zomaar iemand' mee te nemen die je leuk vind. (PING! idee!)En anders zou ik ff zoiets regelen
Moet te doen zijn... Een verlaat kerstdiner ofzow.... (heb ik ook)
En als jullie dan met z'n tweeen deze berichten nog eens nalezen (moet je echt doen, is ze direct verkocht!), zal je er niet alleen om kunnen lachen, maar ook zien als de start van een heerlijke tijd
Ik hoor het wel als ik terug kom. Have fun!!!
[Dit bericht is gewijzigd door damylen op 22-01-2001 22:56]
Kleintje en ik duimen voor je
Collega's zijn idd irritant, maar probeer een moment onder vier ogen te vinden en zeg 't gewoon... Daar kun je je kop op breken over hoe je dat aan moet pakken, maar gewoon doen en dan komt het vanzelf. Waarschijnlijk is zij net zo verliefd als jij en een toenadering - ook al kom je niet helemaal uit je woorden - zal ze dan met beide handen (lippen? ) aangrijpen.
[Dit bericht is gewijzigd door MacBeth op 23-01-2001 00:23]
Tot morgen!
Ik weet niet, maar volgens mij pak je het toch een beetje verkeerd aan. Kijk maar zelf even goed hoeveel post er niet geweest zijn hier, dat betekent dat het al heel lang aan de gang is.
Op gegeven moment kan het saai worden, zo ook voor Karin. Als je niks onderneem kan zij dit zien als een soort spelletje en zou zu kunnen denken dat wat je voor haar voelt niks serieus is.
Je moet snel iets doen. Naar een Fokmeeting is wel leuk, maar ik denk niet dat ze echt daarop zit te wachten als een 'first date' ga even ergens anders naar toe, leer elkaar ook even kennen, alleen met z'n tweeen.
Tel haar later pas over dit FOK-soap, misschien vind ze het helemaal niet leuk, dus smijt het niet zomaar in een keer naar haar gezicht.
Wees voorzichtig, neem je tijd, maar gebruik die dan ook goed. Laat haar niet te lang wachten op een reactie.
Het is tijd Djeez.....het was allang tijd.
Fijne dag verder allemaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Diepvriez op 23-01-2001 11:01]
Hoe iemand je zo de grond in kan trappen zeg, en ze wist dat ik veel om haar geef, jah nog steeds....ik kom er voorlopig nog niet over.
Djeez ik wens jou het allerbeste toe! En waarschijnlijk was dit mijn aller aller laatste post op Fok!
Ik denk dat we dat met zijn allen toch stiekum wel hopen?
We zien nu al uit naar de verhalen die Djeez gaat schrijven als het een stelletje word, dat beloofd wat
Ik hoop het
ik hoop het
Ik willut!!
En vergeet niet: Nee heb je, ja kan je krijgen.
Goed, vandaag zoals gewoonlijk weer om half acht begonnen. Het was nog maar net na half acht, toen mijn chef bij me kwam en vroeg: "Heb je Karin nog geholpen met haar auto gister ?" "Nee, want net toen ik eraan kwam, reede ze weg", zei ik verdrietig. "Tjsa dat dacht ik al. Ze belde net, haar auto wil nu helemaal niet starten en daarom komt ze wat later vandaag."
Ikke balen natuurlijk, en pas om half negen verscheen ze op het werk. Ik vroeg gelijk wat er aan de hand was en ze zei dat haar vader vertelde dat het aan de verdeelkap lag. Ik knikte begrijpend:" Ja, kan gebeuren. Een Fiat heeft nu eenmaal vaak last van vocht onder de verdeelkap. Maar hier op het werk hebben we wel spul liggen om hem in te spuiten, heb je er geen last meer van." Ze knikte me lief toe, niet begrijpend wat ik haar net vertelde. Maar een vrouw laat nu eenmaal nooti blijken dat ze geen verstand van auto's heeft!
De Karinloze morgen verliep weer voorspoedig. Al belde nog wel een andere vrouwelijke collega, die last had van een naar benedenzakkende monitor. Ze vroeg of ik er een oplossing voor had. Dus toen heb ik maar een blokje hout afgezaagd om die onder haar monitor te leggen. Simpel maar doeltreffend. Toen bleef ik maar een tijdje met haar lullen over onderbroeken enzo. Karin zat erbij maar zei niks.
Het was inmiddels al half twaalf geworden, toen mijn chef bij me kwam, toen ik alleen achter in het magazijn bezig was. "Zeg, he moet Karin zo even helpen met haar auto hè! Ze heeft vocht in haar verdeelkap zitten, dus moet jij die maar ff schoonmaken en inspuiten met vochtverdringer." Onwetend keek ik mijn chef aan:'Verdeelkap ?' Mijn chef vroeg of ik nieteens wist wat een verdeelkap was. "Nee", antwoordde ik naar antwoord. Dus hij uitleggen dat dat ding ervoor zorgt dat de bougie vonkt, om zo nouja, te eh... dingessen... Maar hoe kon deze techneut dan ooit de auto van KArin klaarmaken ? Simpel, werkt dus net als bij mijn ouwe Puchie...
Enfin, het werd dus twaalf uur. Mijn collega waar ik altijd eerst een half uur mee door het dorp loop, was baar huis gegaan. Dus ik ben gelijk om twaalf uur naar de keuken gegaan. Mijn chef en Karin zaten er al, want ik ga altijd eerst ff schijten. Ze zaten te praten, en ik bracht het gesprek op haar auto. Ze vertelde dus weer over de verdeelkap, en ik bood aan om haar ff te helpen. Ik zei:" Zet je auto zo maar even bij het magazijn. Dan sta ik wel bij de deur, doe de deur open zodat jij hem naar binnen kunt rijden. Dan zal ik erven naar kijken!" Vond ze wel lief van me.
Goed, daar kwam ze aangetuft in haar autootje. Ik opende de deur, en zij reed de auto naar binnen. Ik grapte nog even dat ze dit keer hopelijk wel wist hoe ze de mototkap meost openen. Toen lachtte ze. Simpel, had ikzelf ook wel gekund, en opende heel vakkundig de motorkap.
Heel vakkundig keek ik onder de motorkap, net doen of ik een volleerd monteur was. Weet zij veel dat ik nog maar net weet hoe je een ketting op een fiets moet leggen! Ik tuurde nog es, maar waar zat die verdeelkap nou ? Toen kreeg ik een ingeving. "Waar zat je vader vanmorgen bij om je auto weer te starten ?", vroeg ik. Zij wees de plek aan, een bruine kap net onder de motor. Staken vijf slangen uit, mnet bougiedopjes. "Juist, dat is dus de verdeelkap", zei ik als volleerd monteur.
Ik pakte de spuitbus met vochtverdringer, en begon elke vierkante milimeter slang in te spuiten. Het vet droop eruit, goed werk dus! Mijn chef kwam erbij, en zei:" He Ronald, zou je ook niet even haar oliepeil controleren ? Vergeten die vrouwen altijd te doen!" Uhm tsja, olie controleren heb ik wel gehad met rijles. Maarja, probeer die stok maar ees te vinden in zo'n Uno! Mijn collega bleef even met zijn vinger rusten op een metalen oog. Aha, dat was de stok! Behendig trok ik de oliepeilstok eruit. Ik maakte hem schoon met een rukdoekje en stopte hem weer terug in het gat. Daarna haalde ik hem er weer uit, en bekeek de stok aandachtig. "Mooi, je hebt nog genoeg olie", zei ik. Ik zat nog even met mijn collega te kijken onder de motorkap, te praten over filters, bougies en motorolie. Toen drukte ik de motorkap dicht en liet haar de auto starten. "Ha, hij loopt weer als een trein!", riep ze blij uit. Had ik toch maar ff mooi gefixt.
Nadat ze de auto weer op de parkeerplaats had gezet, liep ze weer op mij toe. En ja hoor, daar kwam mijn maat en collega aan! "Zo, heb je Karins auto weer ff gerepareerd ?", vroeg hij. Dem, hij wist er ook al van! Maar goed, Karin bleef even op me wachten, ze vroeg of we weer in de keuken gingen zitten, want het was nog lang geen werktijd! Goed, we gingen dus weer op weg naar de keuken. Ik schepte weer op dat ik dat toch mooi had gedaan, en bood aan om ook nog es haar deurrubbers in te vetten, omdat ze anders kapot vriezen. Moest ik nog maar es een keer doen zei ze.
En net toen we weer in de keuken zaten, kwam mijn maatje er dus weer bij. Echt mijn beste kameraad en goede collega, maar aan hem heb je in zo'n geval helemaal niks! En ja hoor, even later bracht hij het gesprek weer op gang door over kinderen te praten. Ik baal er nog steeds van dat hij sinds kort een dochter heeft. De tijd van samen lol maken en stappen is helaas voorbij. En toen begon zij als oud-kinderopvangster ook maar enthousiast over kinderen te lullen. Ze bood aan om es op zijn dochter op te passen. Toen bood ik mezelf maar aan om dan samen op te passen met haar, veel leuker.
Toen hadden we het over op jezelf wonen. Zij woont net een jaar op emzelf, ik al ruim anderhalf. En ze vertelde over haar kleine woninkje, en ik over mijn mooie flatje. Toen herinnerde ik me opeens weer dat mijn collega had aangeboden om samen met mij es mijn deuren te schilderen. Neenee, hij was het niet vergeten. Toen zei Karin langs haar neus weg:" Ik kan ook heel mooi schilderen!" "Mooi, dan ga jij meehelpen!", zei ik. Had ze wel oren naar. Dat wordt dus binnenkort schilderen! Zet ik mijn maat wel op het balkon, ga ik alleen met Karin kliederen!
Nouja, toen hebben we het nog even over haar vakanties gehad. Ze was ooit es met een vriendin op vakatie geweest naar Wenen. begon ze heel enthousiast te vertellen. Toen
vroeg ik of ze toen ook de Spaanse rijschool had ebzocht, wetende dat alle vrouwen gek zijn op paarden. Idd, ik had haart hart egstolen, en heel enthousiast begon ze vertellen over die mooie paarden. Vertelde ik ook maar over paarden enzo. Ik heb maar niet verteld dat ik geen ene ruk geef om die stinkknollen! Mijn kameraad wist niet eens wat de Spaanse rijschool is, die domme boer! Ze vertelde ook nog dat ze met een heel oud vliegtuig naar Wenen ging. Toen heb ik nog heel ff interessant egdaan over mijn bescheiden vliegtuigkennis wat ehel veel lijkt maar geen ene ruk voorstelt. Maarja, het moet toch iets lijken hè! Vrouwen zijn gek op intelligente mannen...
En zo kwam ook aan deze mooie pauze een eind. We moesten weer aan het werk. Ik zorgde dat ik ditmaal veel bij Karin was. Gelukkig waren er veel bestellingen, zodat ik elke keer een order bij haar moest brengen. Ze maakte ook veeel fouten, dus moest ik ook elke keer naar haar toe om haar zeer mild te wijzen op haar fouten, welke ze later wel wist op te lossen.
De dag vloog voorbij. We hebben nog een paar keer heel lief gepraat en elkaar aangekeken, maar daar schiet je geen hout mee op natuurlijk! Maar goed, om vijf uur wenste ik haar nog veel succes met de auto, en hoopte erop dat ze dit keer zonder problemen de eindstreep zou halen. Ik zei nog even 'tot morgen!' en ging even nog wat drinken met mijn collega's.
En zo kwam ook aan deze dag een eind. Ik kreeg net nog een SMSje van haar trouwens, waarin letterlijk stond: He Ronald, bedankt voor het fixen van mijn auto,hij loopt weer als een trein!
Heb ik maar ff teruggeSMSt dat ik daar heel blij om ben, want als ze deze monteur toch niet had...
Enfin, zo eindigde ook deze aflevering van Onderweg naar Karin. Morgen zullen jullie je soap een dag moeten missen, wegens bezoek van de regie aan zijn ouders Dus, tot donderdag allemaal! Oja, vrijdag zal er waarschijnlijk ook geen aflevering komen. Karin is helaas weer es vrij... Kunnen ze haar niet minder vakantiedagen geven ? Anders zie ik haar zo weinig
Maar goed, ik wacht waarschijnlijk Valentijnsdag wel af met het bekend maken van mijn gevoelens, schijtlaars als ik ben! IS nog even wachten, maar het is niet anders. Ik ben ook zo onzeker...
Maar goed. Lieve Alter-ego, mag het tweede deel van dit topic 'Onderweg naar Karin' gaan heten ? Want dat tweede deel zal er ongetwijfeld komen...
Tot donderdag!
Gewoon vertellen wat je voelt SCHIJTERT
(sorry moest er even uit)
Anc
Ben ik nu boos ofzo..? ik weet het eigenlijk niet. Maar wat is wel weet is dat Djeez kostbare tijd verspilt. Straks is het niet meer mogelijk, of is het al te laat, dan heeft een collega even voor jouw geweest. Moet ik soms een pakje "MOED" naar je toesturen.
Pak je onderbroek goedvast van achteren en geef het een goeie ruk, asl je dat kan dan kan je alles.
Djeez go tell her.
Of post d'er nummer hier, dan zeggen we haar zelf. Hè en vergeet niet dat het zo 'valentine's day' is. Dan zou je iets speciaals moeten kunnen doen. Op jouw snelheid is 'valentine's day' overmorgen.
DOE HET.
*altijd die kut reclames weer zeg...*
Enne djeez,waarom denk je dat ze veel fouten maakt????
doet ze misschien wel express om jou te zien,dat jij dan wel moet komen
Dat ze niet met jou wil stappen maar met het werk is toch geen goed teken! Ik wil je best een hart onder de riem toesteken, heb ik ook al meerdere malen gedaan, maar je raakt de grip op een relatie op deze manier kwijt.
Je moet wat ondernemen. Als je dat niet doet, dan wordt het nooit wat. Of heb je liever dit dan een mooie relatie!
Ik schrijf hier niet meer tot ik beter bericht heb gelezen, tot die tijd lees ik alleen maar en laat ik stilletjes wat tranen om al het moois en geluk wat jij laat lopen!
Doe het verklaar je liefde en praat dan verder, je krijgt in ieder geval duidelijkheid.
Djeez heel veel succes en hak de knoop door.
Ik hoop dat zij er op een goede manier op reageert.
Djeez, hopelijk open je een deel twee van je soap, de ontwapende manier waarop je schrijft houdt ons allemaal in de ban. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |