quote:
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:39 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Suske & Ciske
In het begin hoorde Suske nog niet bij Wiske. In die tijd had hij zijn eigen strip, samen met Ciske de Rat. Helaas liep deze strip niet helemaal goed, en om Suske niet helemaal de kolere te laten krijgen, kreeg hij een nieuw kameraadje in de persoon van Wiske.
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Lebbis en Zwansen!
inderdaadquote:Op woensdag 22 september 2004 20:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet niet wat er is met fokkers de laatste dagen maar ik zie meesterwerk na meesterwerk voorbij komen in ONZ!
behaarde armenquote:Op woensdag 22 september 2004 20:57 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Charles en Priscilla
Priscilla Presley dacht in Prince Charles een fuifnummer met Elvis-heupen gevonden te hebben, maar de troonopvolger bleek in real life nog saaier dan op de televisie.
Toen Priscilla hem aan de kant zette, zocht Charles troost in de behaarde armen van Camilla, met wie hij nog steeds gelukkig zegt te zijn.
Je bent lief, maar vlak die veel briljantere posts van de users boven mij niet uit hè?quote:Op woensdag 22 september 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
behaarde armenAls Tokay in mijn topic post weet ik dat het goed zit en dat ik ben geslaagd in mijn opzet
True, die zijn ook erg mooi.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je bent lief, maar vlak die veel briljantere posts van de users boven mij niet uit hè?
Whehehe.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:16 schreef MofoF1 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Peppi en Tokay
Na de split tussen Peppi en Tokkie ging Peppi op zoek naar jong bloed. Dat vond hij Tokay, maar op toneel en televisie bleek Tokay veel populairder bij de ‘kids’. Peppi besloot daarop een einde te maken aan hun korte carrière.
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:31 schreef Intxaurraga het volgende:
SunChaser![]()
quote:Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Buurman & Schuurman
Eerste woonde naast Buurman een vrouw genaamd Katja Schuurman, maar zij moest helaas dit huis verlaten omdat ze er op in was gereden met haar auto in een dronken bui. Nu woont hij naast naamgenoot Buurman, en samen zijn ze nog vaak bezig met renovatie van de woningen.
Leukie leukie.quote:Op woensdag 22 september 2004 21:54 schreef p-etr-a het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Buurman & Schuurman
Eerste woonde naast Buurman een vrouw genaamd Katja Schuurman, maar zij moest helaas dit huis verlaten omdat ze er op in was gereden met haar auto in een dronken bui. Nu woont hij naast naamgenoot Buurman, en samen zijn ze nog vaak bezig met renovatie van de woningen.
Nou, dan kunnen ze ook legaal seks hebbenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Janneke is het buurmeisje van Jip...
quote:Op woensdag 22 september 2004 22:31 schreef ChrisJX het volgende:
Janneke is het buurmeisje van Jip...
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:39 schreef DaMart het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Suske & Ciske
In het begin hoorde Suske nog niet bij Wiske. In die tijd had hij zijn eigen strip, samen met Ciske de Rat. Helaas liep deze strip niet helemaal goed, en om Suske niet helemaal de kolere te laten krijgen, kreeg hij een nieuw kameraadje in de persoon van Wiske.
quote:Op woensdag 22 september 2004 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Frank en Donald
Frank was altijd de betere van de twee, maar dat iemand zó slecht kon voetballen....
Donald bleek een regelrechte ramp te zijn. Hij wordt dan ook gezien als een van de grootste miskopen van Van Gaal.
Frank ging verder samen met Ronald naar Ajax, Barcelona, Glasgow en Galatasaray, waar ze vele triomfen vierden.
quote:Op donderdag 23 september 2004 02:15 schreef Captain_Chaos het volgende:
Quick en Prupke...
Quick kon nimmer uit de schaduw van zijn wederhelft treden en moest daarnaast toegeven zijn hoofd niet bij zijn werk te kunnen houden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 september 2004 09:49 schreef Escape2Dawn het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
Karel Peer
quote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lois and Clark
Omdat de originele Lois al kinderen had, werd er toch gekozen voor de vrijgezelle brunette.
Kijk eens een paar posts omhoog Dirkh ....quote:Op donderdag 23 september 2004 11:44 schreef Dirkh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Roberto Jackettie en de Hooters
*pleurt van bureaustoel af*quote:Op donderdag 23 september 2004 10:31 schreef The_Hives het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lois and Clark
Omdat de originele Lois al kinderen had, werd er toch gekozen voor de vrijgezelle brunette.
Oeps, sorryquote:Op donderdag 23 september 2004 13:03 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Kijk eens een paar posts omhoog Dirkh ....
Ik wist ook niet wat ik zag. Zie ik ineens Eva's koppie in dit topic! : Dquote:Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef Lois het volgende:
[..]
*pleurt van bureaustoel af*![]()
![]()
![]()
We denken iig wel aan dezelfde dingenquote:Op donderdag 23 september 2004 13:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oeps, sorry
Nee joh, die haalden het nou juist wél!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:& HUMOR
Jij voelt je nu vast heel erg tof.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:56 schreef PoPiJoPiDoPi het volgende:
[afbeelding] & humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |