abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 4 januari 2001 @ 22:20:23 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_620947
Eindelijk, na jaren ben ik ook es verliefd. Heerlijk gevoel, het maakt je gek, ongeconcentreerd en dromerig. Lekker!
Maar goed, het verhaal:

Helaas, na jaren hard werken vertrok onze receptioniste/telefoniste, tevens magazijnassistente. Magazijnassistente wil zeggen dat ze de verkooporders van odnerdelen inboekt, en ondertussen meot ze de telefoon opnemen. Dit gebeurt allemaal in het kantoortje waar ik wel honderd keer op een dag in en uit loop. Maarja, deze meid was al bezet, dus ging ik er niet achteraan.

Maar goed, zij is nu dus inmiddels zo'n twee maanden weg, en ik heb toen als een gek op de directeur in lopen praten dat hij een jonge meid moest aannemen, van 18 tot en met 23, en vrijgezel natuurlijk. Hij grapte wat, en vertelde dat hij een herintredende moeder zou aannemen.

Goed, het was achttien december 2000, de grote dag. Haar eerste werkdag. Ik wist nog niks van haar. En daar kwam ze aangelopen. Karin heet ze, een meisje van 22 jaar. Nog kleiner dan, maar 1m67, dus dat is mooi meegenomen. En dikke dijen, ook altijd mooi Een mooi koppie, donkerbruin, kort haar.

Goed, ik vond het dus gelijk al een leuke meid, maar was nog niet verliefd. Eerst kon ik natuurlijk niet veel met haar praten, want het is ff wennen natuurlijk, een nieuwe baan. Toen ik es alleen met haar was, heb ik een hele tijd met haar gepraat. En gelukkig, ze is nog vrijgezel. Wow, de perfecte meid voor Djeez! En ze houdt nog van dezelfde muziek ook, wat het helemaal mooi maakt natuurlijk.

Sinds twee weken zit ik nu in de één uur durende pauze bij haar, in de keuken. Samen met nog een vrouwelijke collega. In plaats van zoals eerder, met de jongens gezellig in de keet. Er wordt nu niet meer gepraat over drank, vrouwen, auto's, boeren en voetbal. Nee, vanaf nu lul ik gezellig mee over menstuatiepijn, wel of geen vleugeltjes, en het nut van een kruimeldief. En de jongens zich maar afvragen waarom ik niet meer bij hen zit. Het maakt me niets uit, want ik ben verliefd!

Juist, de vonk is overgeslagen. Ik ben eigenlijk ahrtstikke ziek, zit hier zelfs in slaapzak met hoog opgestookte kachel achter de PC. Maar thuisblijven denk ik niet aan, ik heb een heel weekend om uit te zieken! Ik kom alleen op het werk voor haar, kan aan niks anders meer denken.

Ik heb het deze week in vertrouwen verteld aan twee collega's van mij. Eén collega is ook via het werk aan de vrouw gekomen, zijn vrouw was eerst ook telefoniste. Dus het zou kunnen natuurlijk... Maar goed, collega's geven tips, maar zouden verder hun mond dichthouden tegenover de andere collega's.

Nu kwam ze vanmorgen de koffie bij ons brengen. Een groot en zwaar dienblad vol met kopjes, schoteltjes, koek en koffiekannen. Ze had moeite hem niet te laten vallen, dus ik dacht 'laat ik galant zijn', en de deur even voor haar openhouden. Kwam dus net een andere collega, de grootste roddeltante eraan lopen, en deed voor haar de deur open. Ik schreeuwen dat ik galant wou zijn, en als man de deur moest openen. Toen heb ik de deur maar open gehouden

Toen die roddeltante vroeg aan mijn collega waarom ik zo'n commotie maakte om een deur, heeft hij verklapt dat ik toch wel een klein beetje heel veel hoteldebotel van haar ben. Dank je wel hoor, straks weet heel bedrij het!

Maar goed, heb deze pauze weer gezellig met haar zitten praten over van alles en nog wat. Het leuke is dat ze nu altijd de stoel naast haar bezet houdt, voor het egval ik eraan kom. Ik kom meestal pas na een half uurtje aankakken, want ik wil niet een heel uur lang over vleugeltjes lullen natuurlijk! Ook leuk is dat ze elke keer toch wel steeds dichter bij me komt zitten, vandaag kon ik amper een hand tussen de stoelen steken.

En eindelijk had ik genoeg moed verzameld. Aan het eind van de werkdag, het was alweer 17 uur, tijd om naar huis te gaan. We waren alweer een tijd in gesprek over muziek. Mijn collega's waren alweer achter in het magazijn, bij de koelkast, stelletje alcoholisten! Ik was dus alleen met haar, en worstelde met iets wat ik haar al een tijd wilde vragen. Ik wist dat er as zaterdag een grote CD-beurs zou zijn bij mij in de stad, en aangezien zij ook van CD's houdt, leek het me een goed plan om te vragen of ze misschien zin had mee te gaan. Een normale vraag, waar je niets achter zou zoeken.

We liepen het pand uit, naar onze auto's. "Goh, wat toevallig. Ik heb mijn auto precies achter die van jou geparkeerd!", zei ze. Ik keek haar even in de ogen, slikte de brok in me keel weg en vroeg heel gewoontjes of ze zin had mee te gaan naar de CD-beurs. Helaas, ze twijfelde, maar gaat toch niet heen. Ze kent iemand met een CD-brander, die de CD's heel goedkoop voor haar brandt. Dem, ik wil zelfs gratis mijn hele CD-collectie ( zo'n 100 CD's ) voor haar branden! Maar goed, ze ging in de auto zitten, startte hem, en wachtte tot ik wegreed. Ze hobbelde achter mij aan door het dorp heen.

Shit, ik weet niet wat ik nu moet doen! Ik ben helemaal gek op haar, maar zie ook de consequenties in als het mocht misgaan. Na deze kleine tegenslag laat ik de kop nog niet hangen natuurlijk, maarrre. Stel dat ik echt een heel goed blauwtje loop, of de eventuele relatie mocht dan onverhoopt uitvallen, dan kan ik mijn kop niet meer laten zien natuurlijk!

Oja, op twee januari had ik ook wat moed verzameld. Ik wenste haar een gelukkig nieuwjaar, en kuste haar driemaal, op de wangen. Hmmz, toch nog iets wat leuk is aan een nieuw jaar! Oja, het is trouwens wel makkelijk dat ze een rijbewijs heeft. Niet leuk is dat ze in mijn auto niet mag rijden, want net als vrouwen kan ze niet schakelen en mag dus alleen automaat rijden!

Maar goed beste Fokkers, wie kan deze arme en o zo verliefde Djeez nu helpen! Tips wil ik, en niets anders! Oja, het gaat me niet eens om een eventuele ontknaping, want ik ebn echt verliefd en wil dus wel meer! Ik zou alles voor haar willen doen en laten! Ik leer nu al af te vloeken, want ze heeft verteld dat ze christelijk is en bij een kerkkoor zit. Shit, moet ik straks elke zondag bij haar in de kerk zitten. En zelfs dát heb ik voor haar over! Ach, niemand is perfect. Wat is het toch mooi, verliefd zijn...

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_620980
Tjees, djees
Are you man enough to be my woman?
pi_621062
Ik kan maar 1 ding zeggen Djees........

Niet geschoten is altijd mis

gewoon er voor gaan....ennuuhh...succes

Iedereen is uniek, behalve ik
pi_621078
Djeez,

Ik heb je post gelezen en heb genoten van de manier waarop je alles beschrijft, heerlijk die openheid waarmee je dat doet.

Ik kan je verder niet echt tips geven, behalve: Ga ervoor Djeez!

Freestyle
pi_621085
Wat je ook doet Djeez, blijf je zelf. Sjoe roel.
pi_621110
Tip 1: Zet je vooroordelen over vrouwen die auto rijden eens overboord

Tip 2: Blijf vooral jezelf! Ik vind je een heerlijke, spontane FOK!ker en lees graag je posts. Naar mijn mening weerspiegelen die toch iets van het karakter van een FOK1ker, zelfs al ken je die niet irl, dan kun je jezelf toch een beeld vormen van dat karakter.

En geloof me, met jouw karakter is niets mis, en mocht het bij dit meisje niet lukken, dan weet ik zeker dat er zich voor jou een hele lieve meid zal aandienen.

Tot slot, geniet van je verliefdheid! Het is een van de fijnste gevoelens die je kunt meemaken, maar probeer om ook het relatieve ervan in te zien, zodat je niet in zak en as raakt als het onverhoopt niet mocht lukken!

Sukses Djeez!!

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 5 januari 2001 @ 00:16:53 #7
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_621143
heh ? is dit dezelfde Djeez die hier al een tijd rondhangt
quote:
Op 04 januari 2001 22:20 schreef Djeez het volgende:
Eindelijk, na jaren ben ik ook es verliefd. Heerlijk gevoel, het maakt je gek, ongeconcentreerd en dromerig. Lekker!
gefeli
quote:
Nu kwam ze vanmorgen de koffie bij ons brengen. Een groot en zwaar dienblad vol met kopjes, schoteltjes, koek en koffiekannen. Ze had moeite hem niet te laten vallen, dus ik dacht 'laat ik galant zijn', en de deur even voor haar openhouden. Kwam dus net een andere collega, de grootste roddeltante eraan lopen, en deed voor haar de deur open. Ik schreeuwen dat ik galant wou zijn, en als man de deur moest openen. Toen heb ik de deur maar open gehouden
Valt ook niet op he
quote:
Het leuke is dat ze nu altijd de stoel naast haar bezet houdt, voor het egval ik eraan kom. Ik kom meestal pas na een half uurtje aankakken, want ik wil niet een heel uur lang over vleugeltjes lullen natuurlijk! Ook leuk is dat ze elke keer toch wel steeds dichter bij me komt zitten, vandaag kon ik amper een hand tussen de stoelen steken.
quote:
Shit, ik weet niet wat ik nu moet doen! Ik ben helemaal gek op haar, maar zie ook de consequenties in als het mocht misgaan. Na deze kleine tegenslag laat ik de kop nog niet hangen natuurlijk, maarrre. Stel dat ik echt een heel goed blauwtje loop, of de eventuele relatie mocht dan onverhoopt uitvallen, dan kan ik mijn kop niet meer laten zien natuurlijk!
Wat is daar zo natuurlijk aan
als ze echt zo leuk/aardig is dan zal ze heus niet lullig doen als je een blauwtje zou lopen en kan je heus wel vrienden blijven.
Schraap al je moed bij elkaar, zorg dat je haar alleen te spreken krijgt (desnoods via telefoon) en vertel haar gewoon eerlijk wat je voor d'r voelt. klinkt heel eng, is het ook, maar zal 100% meevallen (immers: zo'n leuk iemand als zij zal toch niet lullig doen !)

om loesje maar te quoten:

quote:
Ik loop liever een blauwtje dan met eelt op m'n ziel
suc6

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 05-01-2001 00:18]

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_621154
Door je opmerking over vrouwen en schakelen wilde ik bijna niet reageren, maar goed, laat ik het toch maar doen... ik kan jou bijna niets weigeren! (BTW, hoe is het met je autootje?)

Heerlijk en fantastisch he, dat verliefde gevoel? Maar soms is het ook zo moeilijk, je wilt wat ondernemen, maar ja, hoe ga je het aanpakken. Bijna iedereen wordt dan onzeker. Of je nou al honderden relaties hebt gehad of nog geen 1. Dat is het verliefde gevoel. Ze is te leuk om het door een domme actie te verpesten.

Ik heb mijn lief (Zuurtje) ook op het werk leren kennen. Al vanaf de eerste dag was er meer interesse in hem dan in mijn andere collega's. Maar ja, ik was wel bezet. Gelukkig liet hij ook merken dat hij mij leuker vond dan gewoon leuk. Dus dat was voor mij voldoende om verliefd te worden. Maar goed, genoeg over mij... hoe moet je het aanpakken....

Plannen heeft geen zin. Als het moment er goed voor is dan hoop ik dat je gewoon je hart laat spreken en haar mee uit vraagt of haar gewoon verteld hoe jouw gevoel voor haar is. Als je het mooiste in je hoofd haalt wat je wilt zeggen, dan ben je dan toch te zenuwachtig om het te zeggen en dan kom je er niet uit. Gewoon laten gaan dus...

Sja, echt veel heb je er denk ik niet aan, maar goed, het is beter dan niets.
Wees jezelf, volgens mij ben je een prima kerel en als ze inderdaad zo leuk is, dan kan ze misschien niets in je zien, maar zal ze zeker niet lullig gaan doen en hoef je dus geen echt blauwtje te lopen.
Dus... niks geen risico... beter misgeschoten dan helemaal niet schieten!

Ik hoop dat je het geluk vindt wat ik in Zuurtje heb gevonden!
Succes!

vrijdag 5 januari 2001 @ 00:25:51 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_621159
Tsja Djeez, ongelofelijk, sprakeloos. Djeez is verliefd. Djeez jongen, ga ervoor, je bent een topgozer die op FOK! een stereotype persoon speelt maar voor hoe ik met je gesproken hebt in Amsterdam, ben je een ongelofelijk toffe, grappige en lieve gozer. Dus ga ervoor, kom erachter waar ze nog meer van houdt en waar ze niet teveel geld aan kwijt is, en neem 'r mee, en ga daarna met 'r uit eten ofzo Gezellig...

Succes jongen!

pi_621162
Nee heb je, Ja kan je krijgen. Succes, Djeez!
pi_621624
Als ik het zo lees: DOEN!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_622511
Ik zit in precies dezelfde situatie, alleen wat langer.
Omdat ik m'n ex-vriendin ook heb leren kennen op het werk en het daarna slecht afliep, ben ik een beetje voorzicht geweest.
Achteraf misschien wel te voorzichtig, want nu zitten we in de "vrienden"-fase en het is nu vrij lastig een stap verder te gaan: raak ik haar kwijt als vriendin als vertel dat ik verliefd op haar ben, enz. enz. Jullie kennen dat wel (als iemand nog tips heeft?).

Wat ik eigenlijk wil zeggen is, niet te lang wachten, gewoon zeggen wat je voor haar voelt en als het niet wederzijds is: uithuilen en opnieuw beginnen.

That is not dead which can eternal lie. And with strange aeons even death may die
  vrijdag 5 januari 2001 @ 12:32:46 #13
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_622546
Klinkt goed, Djees! Zo te horen staat ze niet geheel afwijzend tegenover jou en ben je zelf ook op de goede weg. Je klinkt niet opdringerig, maar neemt wel initiatief om met haar te praten. Ga zo door en vraag haar de volgende keer gewoon mee naar een film die jullie allebei leuk vinden. Veel succes!
En By the way: Deze vrouw kan dus wel schakelen. Sterker nog ik kan niet eens in een automaat rijden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_622552
ff of-topic djeezz, wanneer kunnen we je eerste boek verwachten. Sjezus man wordt schrijver. Doe er iets mee.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  vrijdag 5 januari 2001 @ 13:20:15 #15
2432 Nimue
keep your magic
pi_622675
Fijn Djeez, leuk dat je verliefd bent. Fijn gevoel he? Volgens mij ben je goed bezig, je toont belangstelling voor haar. Dat zal ze zeker leuk vinden. Ik zou gewoon een keer tegen haar zeggen dat je haar leuk vindt en haar graag beter wilt leren kennen. Als je het niet durft te zeggen kun je het ook op een briefje schrijven en dat aan haar geven/in haar hand stoppen/op haar bureau leggen. Zelfs als ze helemaal niets in je ziet zal ze vereerd zijn door je belangstelling voor haar en als ze verder niets met je wil zal ze daar ook echt wel netjes op reageren en dan kunnen jullie nog prima naast elkaar doorwerken, lijkt mij. Van aandacht zijn de meeste vrouwen niet vies. Gebruikt worden, voor sex of andere dingen valt meestal niet goed. Dus als je dat idee wekt bij iemand dan kun je wel op een vervelende manier een blauwtje lopen, maar als het zo gaat lijkt het me geen probleem. En als het een relatie wordt en die gaat uit dan zou ik me dan pas druk maken over de gevolgen. Misschien ben je dan wel jaren verder en werk jij of zij wel heel ergens anders. Of het gaat vriendschappelijk uit. Zoveel mogelijkheden en zo zinloos om je daar nu druk over te maken. Ga er gewoon voor en geniet ervan.
It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_623090
Hee Djeez, wat leuk voor je!!!

Volgens mij heb je geen tips nodig en ben je al heel goed bezig. Je bent aardig tegen haar, geeft haar extra aandacht en je stelt voor om iets leuks te doen. Lijkt me een goede 'move'. Misschien moet je over een tijdje (paar weken) weer met een leuk voorstel komen. Gewoon, iets vrijblijvends, zoals die cd-beurs, en kijken hoe ze dan reageert.

Heel veel succes en ik hoop dat het wat wordt! Ccarrella

pi_623694
Hihi, echt heel mooi geschreven!!
Tja... wat je moet doen. Ik denk dat je al op de goede weg bent, je doet dus al wat je moet doen. Het moet alleen nog afgemaakt worden. Gaat vanzelf... als je maar wilt. En dat wil je!

Succes!

Sta stil bij elke stap die je zet.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 januari 2001 @ 21:02:59 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_624601
Dem, volgens mij ben ik gek! Kleintje zei me net op ICQ dat ik een kans heb laten lopen. We raakten aan de praat over we zouden doen dit weekend. Ze vertelde dat ze zin had om uit te gaan, maar haar vrienden geen zin hadden om mee uit te gaan. En alleen uitgaan doet ze niet, vertelde ze. Kleintje zei dat dit een hint was, en ik moest vragen of ze zin had om met mij mee te gaan stappen. Was dit echt een hint, of alleen een losse opmerking ? Anders kan ik me wel voor m'n kop slaan!

Vandaag was het wel weer gezellig. Ik ging eerst in de pauze nog even het dorp in, brood halen. Ik kwam bij de supermarkt waar haar voorgangster achter de kassa werkt. Ik stond daar in de rij voor de kassa, met mijn brood. Ik zei tegen haar:" Het klinkt natuurlijk niet aardig, maar het is maar goed dat je weggegaan bent!" "Ja ik hoorde het", zei ze." Je bent een beetje gek op dat nieuwe meisje hè!" Dem, zelfs zij weet het als! Die collega's praten hun mond ook altijd voorbij!

Vanmiddag ook weer. Ik zat uiteraard weer even in het kantoortje met haar te lullen. Vroeg een collega mij in haar bijzijn wat over haar. Ik kreeg een kop als een biet en verfrommelde een order. Ik ben maar snel weggelopen...

Daarna keek ze wel weer vaak naar em door het raam, en lachte heel lief als ik terugkeek. Komt ze even later aangelopen en vraagt aan mij of ik even wat post voor hara wilde frankeren. "Tuurlijk mien wicht, voor jou altijd!", zei ik. Vond ze wel lief...

En toen ik tussen de middag na het boodschappen doen in de keuken kwam, zaten er nog meer collega's. Kon ik nieteens naast haar zitten, maar moest ik een stoel ergens wegpakken en aan het hoofd van de tafel gaan zitten. Na tien minuten waren ze weer weg, en zette ik de stoel weer terug. "Kom maar egzellig naast em zitten hoor!", zei ze. Wat lief...

Shit, nu moet ik haar weer een heel weekend missen! En tot overmaat van ramp is ze maandag nog vrij ook! Nouja, kan ik maandag weer es gewoon aan het werk, zonder afgeleid te worden Maarre, zou het een leuk idee zijn haar langs mijn neus weg te vragen of ze volgende zaterdag meegaat naar 'Unbreakable' ? Ach nee, ik zal toch wel weer niet durven...

Maar goed, iig bedankt voor de tips, en wie heeft er nog meer tips en goeie raad ?

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_624617
Volgens mij is die meid helemaal gek van je, dus ik heb maar 1 advies:
Ga ervoor en vraag haar dinsdags of zo(wanneer je collega's er niet bij zijn) mee naar de film!

En denken van "nee, dat lukt me niet" moet je niet doen joh! Want het lukt je wel!!

[Dit bericht is gewijzigd door SkyMaster op 05-01-2001 21:12]

Verbaal genie in love!
pi_624637
Toch nog aan mijn woorden twijfelen he....

JA, het was een hint. Ja, je had haar gelijk mee uit moeten vragen.
Vraag in ieder geval volgende week haar telefoonnummer. Gewoon om af en toe gezellig te bellen, zonder dat je daarna bent afgeleid op je werk en zonder al die meeluisterende oren.

Film: doen. Nee heb je, ja kan je krijgen zou mijn moeder zeggen. Je gaat niet af als je dit vraagt. Dus waarom niet doen!

vrijdag 5 januari 2001 @ 22:20:39 #21
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_624820
quote:
Op 05 januari 2001 21:02 schreef Djeez het volgende:
Maarre, zou het een leuk idee zijn haar langs mijn neus weg te vragen of ze volgende zaterdag meegaat naar 'Unbreakable' ? Ach nee, ik zal toch wel weer niet durven...
Gewoon doen joh! , het lijkt mischien eng, maar het zal echt 100% meevallen, geloof me!
Go Djeez!
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 7 januari 2001 @ 02:08:15 #22
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_627686
DAMN Djeez, way to go man..

Geloof me, je doet het nog niet eens zo gek.
Woont ze lekker in de buurt van jou? Kan je gaan carpoolen.
Saboteer je eigen (of haar wagen, nee doe maar niet daar komt ze zo achter) een keer en vraag of zei je een lift kan geven en nodig der uit even wat te drinken (als ze tijd heeft)

Nog steeds semi-serieuze bui...

Go get her tiger

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  zondag 7 januari 2001 @ 11:34:06 #23
331 Merel
Be here now.
pi_628102
JA dat was een hint ja, zeker weten

Volgens mij gaat dit wel wat worden hoor...

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_629654
pfff.. advies en raad? ASK HER ON A DATE!!!!

sjees, zelfs ik ben zo blind nog niet... en ik heb 3 exxen op rij die collega;s waren its fun boy I'm tellin' ya

pi_629690
Djeez,... ze vind je leuk, doen, niet twijfelen... en ja het was een hint dat ze je mee uit vroeg...

Maar 'k ben 't eens met HighLander:

Go get her... kan weinig meer mis gaan nu...

niemand sterft aan liefde...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')